Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan vaimoani

Vierailija
13.02.2019 |

Vihaan vaimoani, niin että sattuu. Olen jatkuvasti väsynyt ja vihainen. Työpaikalla, kotona, yöllä sängyssä. Jeesus sentään, miten pahalta tuntuu. Hän vähättelee, kohtelee kuin vierasta ihmistä, nalkuttaa. Teen töitä paljon, annan palkastani 3/4 yhteiseen (hänen) käyttöön(sä), teen kotitöitä, hoidan lapsia joka päivä, hoidin myös lapset viimeisessä flunssakierteessä, vaikka työasiat kasaantuivat ihan tolkuttomasti (vaimo on osa-aikatöissä). Hän ei arvosta mitään, mitä teen kotona. Eilen illalla pimeällä painoin lumitöitä pää märkänä toista tuntia että saisin pihan auki, ja tämä kehtasi irvailla, että "oli varmaan hyvää liikuntaa", samaan aikaan kun istui sohvalla puhelin kourassa ja suklaalevy toisessa. Puhettakaan siitä, että mikään tekemäni asia ei hänelle kelpaa. Pyykit viikattu väärin. Ruuat pahanmakuisia. Imurointi huonoa. Ikkunaan jäi pesun jälkeen rantuja.
Entäs läheisyys sitten: pyysin saunassa, että voisimme ennen nukkumaanmenoa köllötellä sohvalla vierekkäin, ja hän sai heti hepulin, että "mihinkään seksihommaan ei sitten ruveta". Vastasin, että ei ollut mielessäkään. Siihen se sit jäi, että eukko kyttää puhelintaan sohvalla, ja minä istun nojatuolissa lukemassa. Vaikka toisaalta rakastaisinkin, ja kaipaisin läheisyyttä, en tiedä, voisinko edes hyvin hänen lähellään. Haluaisin puhua avioliittomme huonosta tilasta ja uhkaavasta erosta, mutta pelkään kohtausta ja sitä, että hän kääntää lapset minua vastaan. Olenhan kaiken päälle vielä huono isä.
Helpottipa edes vähän kun avasin ajatukseni tekstiksi.

Kommentit (271)

Vierailija
221/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikäs tilanne tänään? Miltä sinusta kuulostaa vaihtoehto että vaimosi on masentunut?

Tänään tilanne on vielä auki. Aamu oli siedettävä, se meni asiallisesti. Vaimo jopa kosketti minua, ehkä vahingossa, ehkä tarkoituksella. En tiedä. Yritän keskustelua viikonlopun aikana.

Ap

Miten suhtaudut näihin kommentteihin teidän seksielämästä?

Vierailija
222/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikäs tilanne tänään? Miltä sinusta kuulostaa vaihtoehto että vaimosi on masentunut?

Tänään tilanne on vielä auki. Aamu oli siedettävä, se meni asiallisesti. Vaimo jopa kosketti minua, ehkä vahingossa, ehkä tarkoituksella. En tiedä. Yritän keskustelua viikonlopun aikana.

Ap

Hmmh, aikamoisia spekulaatioita. Ehkä ne asiat kiinnostavat ihmisiä.

No, seksielämä on ollut varsin vaihtelevaa meillä. Sattuneesta syystä en ole ollut viime aikoina kovin halukas. Vaimo käyttäytyy ristiriitaisesti. On tehnyt vielä tämän vuoden puolella joitakin aloitteita, olen muutamaan niihin suostunutkin. Hänellä on ollut jo pidempään tapa, että kieltäytyy tekemistäni aloitteista, joten kovin vähän olen niitä tehnyt, viimeksi muistaakseni joskus syksyllä. Miksi niitä ylipäätään tekisinkään, jos ne torpataan? Eniten haittaa vähentynyt läheisyys.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan vaimoani, niin että sattuu. Olen jatkuvasti väsynyt ja vihainen. Työpaikalla, kotona, yöllä sängyssä. Jeesus sentään, miten pahalta tuntuu. Hän vähättelee, kohtelee kuin vierasta ihmistä, nalkuttaa. Teen töitä paljon, annan palkastani 3/4 yhteiseen (hänen) käyttöön(sä), teen kotitöitä, hoidan lapsia joka päivä, hoidin myös lapset viimeisessä flunssakierteessä, vaikka työasiat kasaantuivat ihan tolkuttomasti (vaimo on osa-aikatöissä). Hän ei arvosta mitään, mitä teen kotona. Eilen illalla pimeällä painoin lumitöitä pää märkänä toista tuntia että saisin pihan auki, ja tämä kehtasi irvailla, että "oli varmaan hyvää liikuntaa", samaan aikaan kun istui sohvalla puhelin kourassa ja suklaalevy toisessa. Puhettakaan siitä, että mikään tekemäni asia ei hänelle kelpaa. Pyykit viikattu väärin. Ruuat pahanmakuisia. Imurointi huonoa. Ikkunaan jäi pesun jälkeen rantuja.

Entäs läheisyys sitten: pyysin saunassa, että voisimme ennen nukkumaanmenoa köllötellä sohvalla vierekkäin, ja hän sai heti hepulin, että "mihinkään seksihommaan ei sitten ruveta". Vastasin, että ei ollut mielessäkään. Siihen se sit jäi, että eukko kyttää puhelintaan sohvalla, ja minä istun nojatuolissa lukemassa. Vaikka toisaalta rakastaisinkin, ja kaipaisin läheisyyttä, en tiedä, voisinko edes hyvin hänen lähellään. Haluaisin puhua avioliittomme huonosta tilasta ja uhkaavasta erosta, mutta pelkään kohtausta ja sitä, että hän kääntää lapset minua vastaan. Olenhan kaiken päälle vielä huono isä.

Ehdottomasti heti ero, silloin palkastasikin jää nykyistä huomattavasti enemmän käteen ja hermosi säästyvät.

Vierailija
224/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sano että pariterapia tai ero.

Mutta kas kun spesifisti mainitsit lumityöt...kuka teillä vaikka viime viikolla kävi kaupassa, teki ruoat, siivosi keittiön, imuroi, leikki lasten kanssa,keräsi lelut lattialta, vei/haki lapset pk:iin...?

Nuo asiat yleensä vaan tapahtuu, itsestään. Pari minuuttia vaan per tehtävä.

Eivät ne itsestään tapahdu vaan jonkun on tehtävä ne. Ja noista tehtävistä ainoastaan lelujen kerääminen onnistuu parissa minuutissa, kaikkeen muuhun meneekin sitten enemmän. Kaupassa käymiseen voi ostosten suuruudesta ja kauppamatkasta riippuen mennä vaikka pari tuntia.

Vierailija
225/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä vihaan vaimoasi. Ihmeellinen kiukuttelija.

Vierailija
226/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, että asutte Pohjanmaalla. Siellä noita itsestään liikoja luulevia emäntiä, joille mikään ei kelpaa, on riesaksi asti. Ota ero ja hanki uusi nainen muualta.

Vierailija
227/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjännyt lasten kanssa??

Vierailija
228/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollotiloi... Palstan vakioprovoilija taas vauhdissa. Hupinsa kullakin!

Vierailija
229/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä oma linjasi, myös lapsiin päin ystävällinen, kuunteleva, mutta omanarvosituntoinen samalla. Ajattele suhdettasi lapsiisi pitkällä tähtäimellä, yleensä kun jaksaa mennä oikealta tuntuvaa omaa linjaa, niin hyviä hedelmiä alkaa tulla. Jos vaimosi on narsisti, hän harjoittelee joka päivä mustamaalaamistasi (koska ei kykene ajattelemaan kuin itseään), mutta tuo silloin narsimi esiin keskusteluun, josta narsisti saattaa joko hyväksyä sen tai "räjähtää", mutta mene tosiasioiden kautta. Tosiasia on sekin miten tunnet jostakin todella tapahtuvasta asiasta.

Vierailija
230/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoisin pihtaria. jätinkin semmosen. 

Vierailija
231/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella paska tilanne!

Toivon suuresti, että tuo ratkeaa jollain tapaa, koska kukaan ei ansaitse tuntea oloaan noin huonoksi missään parisuhteessa etenkään, jos toinen osapuoli ei suostu näkemään omia virheitään eikä asioista voi keskustella. Kuulostaahan se kamalalta ratkaisulta, ja vielä etenkin kun on lapsia, mutta jos parisuhdeterapia ei auta niin en näe muuta vaihtoehtoa kuin avioero. Saletisti siinä menee välit vaimoon, mutta voin itse eronneiden lapsena sanoa, että lapset huomaavat nopeasti kun vanhemmilla ei ole kaikki kunnossa ja lopulta koko perhe kärsii yhdessä. 

Vierailija
232/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sul on vaan liian pieni muna.

Saattaa ollakin liian pieni jos nainen on väljä kuin Sipilän moraali. Nainen on käytännössä ainoa jonka koko erityisesti vaihtelee JA joka voi asialle jotain tehdä.

Kyllä se miehenkin koko vaihtelee ja penis pienenee jokaisella miehellä jo nelikymppisestä eteen päin.

Lisäksi mies voi tehdä koolleen paljon esim. pitämällä itsensä normaalikokoisena. Silloin veti virtaa hyvin eikä läski lyhennä ja löysytä penistä.

Vierailija
233/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOISITKO AP LOPETTAA JO VIHDOIN JA VIIMEIN TÄMÄN TROLLAILUN? EN TIEDÄ MIKSI PORUKKA EDES VASTAILEE SINULLE, LIENEVÄT HIEMAN VAJAAMPIA HENKILÖITÄ. KUKAAN NORMAALI IHMINEN EI KUITENKAAN HETKEÄKÄÄN LUULE SINUN OLEVAN MIES JA NÄIDEN SATUJESI OLEVAN TOTTA. LOPETA JO!!

Vierailija
234/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hmmh, aikamoisia spekulaatioita. Ehkä ne asiat kiinnostavat ihmisiä.

No, seksielämä on ollut varsin vaihtelevaa meillä. Sattuneesta syystä en ole ollut viime aikoina kovin halukas. Vaimo käyttäytyy ristiriitaisesti. On tehnyt vielä tämän vuoden puolella joitakin aloitteita, olen muutamaan niihin suostunutkin. Hänellä on ollut jo pidempään tapa, että kieltäytyy tekemistäni aloitteista, joten kovin vähän olen niitä tehnyt, viimeksi muistaakseni joskus syksyllä. Miksi niitä ylipäätään tekisinkään, jos ne torpataan? Eniten haittaa vähentynyt läheisyys.

Ap

Eli sinä et tee enää laisinkaan aloitteita? Etkä juuri vastaa vaimosi tekemiin aloitteisiin? Sinua haittaa vähentynyt läheisyys, mutta entäpä jos vaimoasi haittaa myös se, ettet ole innostunut rakastelemaan hänen kanssaan? 

Haluja hänellä näyttäisi olevan. Tai ainakin olleen. 

Vierailija
235/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollasi on toinen. Siirry sinäkin omaan elämääsi.

Vähän luulen ettei kukaan toinen katsoisi tollasta vaimoa. Ei edes pettämismielessä.

Vierailija
236/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen ”voimaantunut” suomalaisnainen. Miehen pitää tehdä kaikki, ja kaikki mikä ei naista miellytä on miehen syytä. Ota ero välittömästi, teet itsellesi palveluksen. Palkitse itsesi kaukomatkalla ja käy tsekkaamassa paikalliset misut. Vain hullu tai masokisti mies enää tänä päivänä pariutuu suomalaisen naisen kanssa.

Pöh. Nainen on pas.ka, mutta ei sillä ole mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa. Samanlaisia páskiaisia löytyy ulkomailta.

Vierailija
237/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain muutama koko keskustelussa on huomioinut, että eivät tällaiset tilanteet synny yksipuolisesti. Kun jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta... Niin varmasti ap:nkin kohdalla.

Vierailija
238/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero.Kaikkea ei tarvii kestää.Lapsia ei kukaan menetä erossa.Heille on tärkeää,että kummatki vanhemmat voi hyvin :).Mä ottaisin tuollasen miehen heti :).Ja tekisin myös osan töistäsi,jotka teet.

Vierailija
239/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mun naapuri... Ps. teidän riidat kuuluu tänne meillekin

Vierailija
240/271 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota selvää lakimieheltä huoltajuusasioista tilanteessasi ja muualta. Jos nainen kiristää jollain, niin kerro siitä ja yritä sopia huoltajuusasiat /asumisasiat kuntoon - että kumpikin olisi tyytyväinen. Sitten helpompi erota? Lasten kanssa voi keskustella myös, jos pelkäät että kääntää lapset sinua vastaan tms? Ei väkisin voi olla suhteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi