Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö kuolevasi koska Olli LIndholmkin kuoli?

Vierailija
12.02.2019 |

Itselle ainakin tuli sellainen olo, että kunpa kuolema ei tulisi vielä. Mut alkoi pelottaa.

T: Mies, 52 v

Kommentit (162)

Vierailija
41/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että hieman alkaa jo ahdistamaan. Näitä noin viisikymppisiä on nyt mennyt monta lyhyelle aikaa.

N43

Vierailija
42/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon jeesukseen joten ei pelota kuolema. Elämä ei pääty kuolemaan vaan se jatkuu joko taivaassa tai helvetissä. Toivottavasti nykänen ja lindholm oli uskossa.

Nykänen päätyy taivaaseen ja Olli h.elvettiin

Mitä sinä välität?

Suurin osa tutuistasi menee suoraan pirun vartaaseen?

Varo sit nykästä..se tykkää heiluu puukko kourassa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää kuolemaa, koska tiedän pääseväni taivaaseen. 

N49

Siellä jumalan l.uvan kanssa r.aiskaat nuoria neitseitä, niin että veri lentää

A L llah Agb ar

Häh? Ei oikea taivas ole tuollainen - siellä ei tehdä kenellekään mitään pahaa, vaan siellä vallitsee Rakkaus, Hyvyys ja syvä Rauha, Loputon Onni ja Autuus ja kaikki Hyvä, mitä vain Hyvä Jumala pystyy luomaan.

Vierailija
44/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko myöntää, että hieman alkaa jo ahdistamaan. Näitä noin viisikymppisiä on nyt mennyt monta lyhyelle aikaa.

N43

Usko Jeesukseen , niin et kuole!

Vierailija
45/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

A L llah Agb ar

Häh? Ei oikea taivas ole tuollainen - siellä ei tehdä kenellekään mitään pahaa, vaan siellä vallitsee Rakkaus, Hyvyys ja syvä Rauha, Loputon Onni ja Autuus ja kaikki Hyvä, mitä vain Hyvä Jumala pystyy luomaan.

Kuulostaa tylsältä

Saako Matti viinaa ..siellä taivaassa?

Vierailija
46/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56v mies. En pelkää kuolemaa. Lindholm kuoli tupakan seurauksena. Itse en ole koskaan polttanut.

Voi ristus taas mikä logiikka. Sukulaiseni oli kova urheilemaan. Koskaan ei ollut polttanut ja alkoholia meni erittäin harvoin. Oli kova juoksemaan maratoneja. No 50 nurkilla kuoli sairaskohtaukseen. Tämän takia en ikinä juokse maratonia.

Tupakka nimenomaan lisää riskiä sydänkohtaukseen moninkertaisesti. Lindholm veti röökiä kuin korsteeni.

Vierailija
47/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon jeesukseen joten ei pelota kuolema. Elämä ei pääty kuolemaan vaan se jatkuu joko taivaassa tai helvetissä. Toivottavasti nykänen ja lindholm oli uskossa.

Nykänen päätyy taivaaseen ja Olli h.elvettiin

Mitä sinä välität?

Suurin osa tutuistasi menee suoraan pirun vartaaseen?

Pääasia et itse pääsen taivaaseen

Vierailija
48/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että nämä kuolemat saisi ihmiset ajattelemaan omaa kuolemaansa, ja ennen kaikkea sitä, missä haluavat viettää iäisyytensä.

Kukaan ei tiedä milloin kuolee, siispä kannattaa olla aina tilit selvinä Yläkerran Isännän kanssa =) Ainoa kysymys: kelpaako Jeesus, vaiko eikö Jeesus kelpaa.

Mikä ihme siinä on että uskovaiset on ensimmäisenä ivallisena maukumassa näitä juttujaan?

Tästä on ivallisuus kaukana - olemme itse saaneet kokea Jumalan, Jeesuksen suuren hyvyyden ja pelastusvarmuuden ja haluamme sitä samaa hyvyyttä teille kaikille! <3 <3 <3

Vierailija
49/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuolee joka päivä.

Tiesitkö että erityisen moni muusikko on kuollut 27-vuotiaana? Olli Lindholm oli siis muusikoksi suorastaan pitkäikäinen.

Matti Nykänenkin kuoli vasta.

Vierailija
50/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

A L llah Agb ar

Kuulostaa tylsältä

Jeesus tarjoilee viiniä..kova juoppo kun oli

Vierailija
51/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Usko Jeesukseen , niin et kuole!

XDD

Vierailija
52/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä Lindholmin naamastakin näki ettei ole pitkäikäinen tapaus.

Vierailija
53/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon että nämä kuolemat saisi ihmiset ajattelemaan omaa kuolemaansa, ja ennen kaikkea sitä, missä haluavat viettää iäisyytensä.

Kukaan ei tiedä milloin kuolee, siispä kannattaa olla aina tilit selvinä Yläkerran Isännän kanssa =) Ainoa kysymys: kelpaako Jeesus, vaiko eikö Jeesus kelpaa.

Mikä ihme siinä on että uskovaiset on ensimmäisenä ivallisena maukumassa näitä juttujaan?

Tästä on ivallisuus kaukana - olemme itse saaneet kokea Jumalan, Jeesuksen suuren hyvyyden ja pelastusvarmuuden ja haluamme sitä samaa hyvyyttä teille kaikille! <3 <3 <3

jatkan vielä

Pääasia et itse pääsen taivaaseen

Vierailija
54/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarttis varmaan enstex valita Isäntä sieltä yläkerrasta?

Vierailija
55/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

A L llah Agb ar

Kuulostaa tylsältä

Jeesus ei ollut juoppo

Vierailija
56/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

A L llah Agb ar

Kuulostaa tylsältä

Jeesus ei ollut juoppo

Jeesuksen ENSIMMÄINEN ihme oli veden muuttaminen viiniksi, kun bileistä loppui viina kesken

Vierailija
57/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarttis varmaan enstex valita Isäntä sieltä yläkerrasta?

Juu ALLAH

se antaa mun vetää neitsyitä anaaliin taivaassa

Vierailija
58/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 56v mies. En pelkää kuolemaa. Lindholm kuoli tupakan seurauksena. Itse en ole koskaan polttanut.

Voi ristus taas mikä logiikka. Sukulaiseni oli kova urheilemaan. Koskaan ei ollut polttanut ja alkoholia meni erittäin harvoin. Oli kova juoksemaan maratoneja. No 50 nurkilla kuoli sairaskohtaukseen. Tämän takia en ikinä juokse maratonia.

Tupakka nimenomaan lisää riskiä sydänkohtaukseen moninkertaisesti. Lindholm veti röökiä kuin korsteeni.

Joo lisää riskiä, mutta ei tarkoita, että jokainen tupakoitsija kuolee tuossa iässä. Autolla ajaminen kasvattaa riskiä kuolla liikenneonnettomuudessa, mutta silti moni ajaa autolla. 

Vaikka ei tupakoisi ikinä, ei se tarkoita automaattosesti pitkää ikää.

Vierailija
59/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mutta ei kiitos.

Vierailija
60/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, koska olen raivoraitis ja pelkään koska pumppuni pettää tämän raivoamisen seurauksena.

Hauska. Ota iisisti, kyllä raivotkin joskus kuolee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä