Pelkäätkö kuolevasi koska Olli LIndholmkin kuoli?
Itselle ainakin tuli sellainen olo, että kunpa kuolema ei tulisi vielä. Mut alkoi pelottaa.
T: Mies, 52 v
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Itselle ainakin tuli sellainen olo, että kunpa kuolema ei tulisi vielä. Mut alkoi pelottaa.
Olet riski-iässä, jos on huonot elintavat ja korkea verenpainen, diabetes ym kuolema voi tulla piankin.
Mutta kerron sulle ilouutisen: Kun annat elämäsi Jeesukselle, ei tarvitse pelätä kuolemaa enää koskaan ja sinulla on aina rauha ja ilo sydämessä. <3
No se tulee kun on tullakseen, riippumatta Lindholmeista, Nykäsistä tai kenestäkään muustakaan.
Hah, jokainen meistä kuolee, ja tämän faktan olen tiennyt siitä asti kun täytin neljä vuotta. Oltiin jonkun tutun hautajaisissa.
On kuitenkin henkisesti terveen merkki, että kestää tämän tosiasian ja pystyy jopa nauttimaan elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet riski-iässä, jos on huonot elintavat ja korkea verenpainen, diabetes ym kuolema voi tulla piankin.
Mutta kerron sulle ilouutisen: Kun annat elämäsi Jeesukselle, ei tarvitse pelätä kuolemaa enää koskaan ja sinulla on aina rauha ja ilo sydämessä. <3
Kerro mulle sitten mikä ihmeen tarkoitus sillä on, että ihminen saa sairaskohtauksen, ymmärrys ja kipu on tallella mutta muuten keho ei juurikaan toimi. Miksi kaikkivaltias jumala ei sitten päästä tätä ihmistä tuskistaan sinne paratiisiin vaan antaa kitua? Läheisestäni puhun.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 20 vuotta nuorempi kuin Olli, eli ei tunnu ajankohtaiselta. Mutta tottakai voin kuolla vaikka tänään, eikä se pelota.
Olin juuri 21-vuotiaan sukulaiseni hautajaisissa.
Ei pelota, jokainen täältä lähtee ennemmin tai myöhemmin. Tavoite on elää elämää parhaalla mahdollisella tavalla joka päivä.
Kyllä kieltämättä alkoi vähän hirvittämään, kun en ole kuin 8v nuorempi kuin Olli..
Ollillakin oli kuitenkin suht hyvät elämäntavatkin.
Sen verran pessimistinen olen, että en usko eläväni ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää kuolemaa, koska tiedän pääseväni taivaaseen.
N49
En pelkää..koska kärsimys loppuu
madot syövät aivoni ja maadun pois
N50v
Vierailija kirjoitti:
Toivon että nämä kuolemat saisi ihmiset ajattelemaan omaa kuolemaansa, ja ennen kaikkea sitä, missä haluavat viettää iäisyytensä.
Kukaan ei tiedä milloin kuolee, siispä kannattaa olla aina tilit selvinä Yläkerran Isännän kanssa =) Ainoa kysymys: kelpaako Jeesus, vaiko eikö Jeesus kelpaa.
Juuri näin. Kunpa ihmiset tajuaisivat, että tämä on heidän elämänsä tärkein ratkaisu.
Kyllä. Mitä stressi ja jännittäminen saa aikaiseksi. Äkkilähtö paras itselle.
N40.
Vierailija kirjoitti:
N49
Siellä jumalan l.uvan kanssa r.aiskaat nuoria neitseitä, niin että veri lentää
A L llah Agb ar
Päivä sinne tai tänne,vaikka olisihan se kiva vielä kerran nähdä ketä idiootteja ensi eduskuntaan valitaan.
Vierailija kirjoitti:
N49
Sama täällä. Jeesus on Ainoa Tie, Totuus ja Elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon että nämä kuolemat saisi ihmiset ajattelemaan omaa kuolemaansa, ja ennen kaikkea sitä, missä haluavat viettää iäisyytensä.
Kukaan ei tiedä milloin kuolee, siispä kannattaa olla aina tilit selvinä Yläkerran Isännän kanssa =) Ainoa kysymys: kelpaako Jeesus, vaiko eikö Jeesus kelpaa.
Juuri näin. Kunpa ihmiset tajuaisivat, että tämä on heidän elämänsä tärkein ratkaisu.
Aion kääntyä m-.uslimiksi
Tykkään panna nuorta p.illua
Olen 47v mies. Helpotushan se olisi kun pääsisi täältä pois.
Itse uskon jeesukseen joten ei pelota kuolema. Elämä ei pääty kuolemaan vaan se jatkuu joko taivaassa tai helvetissä. Toivottavasti nykänen ja lindholm oli uskossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa Jeesus. Minulla on yksi elämä ja elän sitä niin täysillä kuin pystyn nauttien siitä tehden hyviä tekoja muille. Kun elämäni loppuu, se loppuu ja jatkuu vain geenieni kautta jälkeläisissäni ja hetken heidän muistoissaan, ei ole tarvetta kokea mitään iäisyyttä eikä pelätä kuoleman jälkeistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon jeesukseen joten ei pelota kuolema. Elämä ei pääty kuolemaan vaan se jatkuu joko taivaassa tai helvetissä. Toivottavasti nykänen ja lindholm oli uskossa.
Nykänen päätyy taivaaseen ja Olli h.elvettiin
Mitä sinä välität?
Suurin osa tutuistasi menee suoraan pirun vartaaseen?
50/50
T: Saatana