Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nykyään jotenkin tavallista että ensitreffit on jommankumman kotona?

Vierailija
12.02.2019 |

Mä nimittäin törmään usein siihen että nettideittimiehet ehdottaa tuollaista ja mulle tuo on ihan ehdoton ei, jopa niin vahvasti ei että ehdottamalla moista saattaa päätyä suoraan hylkyyn.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kenelle edes tulee mieleen kutsua täysin tuntematonta ihmistä kotiinsa, tai kuka menee ventovieraan kotiin yksin? Hullu ajatuskin.

Vierailija
2/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdotin yhdelle tyypille kahden päivän intensiivisen chattailyn jälkeen että tulee mun luokse saman viikon perjantai-iltana. 

Tuli, jäi yöksi, ja kohta 4kk yhdessä nyt :) 

Miksi ei voisi toimia näin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mä ehdotin yhdelle tyypille kahden päivän intensiivisen chattailyn jälkeen että tulee mun luokse saman viikon perjantai-iltana. 

Koska jotkut paljastuvat raiskaajiksi.

Vierailija
4/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se kyllä sopii. Aikoinaan pidin yhteyttä naiseen Skypellä ja sähköpostilla, joten tutustuimme hyvin muutaman kuukauden aikana, kunnes lopulta tapasimme kotonani. Mukavaa oli kaikin puolin.

Vierailija
5/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen treffaillut pääosin jommankumman kotona. En viihdy kahviloissa enkä baareissa, joten on ollut luontevampaa kotona. Ei ole tullut mitenkään mieleenkään pelätä tällaista tilannetta, kyllä se äärimmäisen harvinaista on että tuolla vapaalla jalalla olisi niin vaarallisia hulluja että jotain tuossa tilanteessa väkisin tekisivät, ja vieläpä hulluja sillä tavalla, ettei sitä olisi jo netissä keskustellessaan huomannut ennen tapaamista.

Vierailija
6/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus 10-20 vuotta sitten ollut muutamat ensitreffit kotonani tai miehen kotona. Yhdet deitit johtivat jopa seurusteluun. Treffejä edelsi kyllä tutustuminen kirjoittamalla, chattaamalla ja puhelimessa tuntikausia höpöttelemällä, joten tunsin tyypit jo melko hyvin ennen tapaamista.

Vierailija
7/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Koska jotkut paljastuvat raiskaajiksi.

Mulla on "kodinturvajoukot" eli 60kg puruvoimaista, suojelevaa koiraa. Suurin osa miehistä ei kuitenkaan ole r4iskaajia, joten riski oli muutenkin aika pieni. 

Vierailija
8/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Kenelle edes tulee mieleen kutsua täysin tuntematonta ihmistä kotiinsa, tai kuka menee ventovieraan kotiin yksin? Hullu ajatuskin.

Kuulostaa kyllä todella säikyltä tällainen. Itse käyn työksenikin ventovieraiden kodeissa joten eipä ole tullut mieleenkään pelätä tilannetta. 

Vierailija
9/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen treffaillut pääosin jommankumman kotona. En viihdy kahviloissa enkä baareissa, joten on ollut luontevampaa kotona. Ei ole tullut mitenkään mieleenkään pelätä tällaista tilannetta, kyllä se äärimmäisen harvinaista on että tuolla vapaalla jalalla olisi niin vaarallisia hulluja että jotain tuossa tilanteessa väkisin tekisivät, ja vieläpä hulluja sillä tavalla, ettei sitä olisi jo netissä keskustellessaan huomannut ennen tapaamista.

Minulle kävi niin, että fiksulta vaikuttanut mies rais-ka-si treffeillä.

Vierailija
10/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä todella säikyltä tällainen. Itse käyn työksenikin ventovieraiden kodeissa joten eipä ole tullut mieleenkään pelätä tilannetta. 

No sun on työn puolesta pakko, ja asiakkaat on vähän eri asia kuin deittipalstoilla metsästäjät. Mutta minusta ei ole kyllä mitenkään erityisen säikkyä olla varovainen tuntemattomien nettideittimiesten suhteen. Päinvastoin on aika sinisilmäistä uskoa sokeasti, että netissä ihminen ei voi valehdella ja peitellä asioita. 

Vierailija
11/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi naiivilta. Sulla on ollut todella hyvä tuuri.

Vierailija
12/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella, mitä olen nettideittimiehistä ja tämän päivän deittailutavoista kuullut, niin tuollainen ehdotus on useimmiten lähinnä "ei niin peitelty vihjaus" petipuuhille. Valitettavasti moni tuota ehdottavista miehistä onkin kiinnostunut vaan siitä, eikä oikeasta deittailusta. En suostuisi moiseen itse vaan sopisin treffit jonnekin julkiselle paikalle ja jos se ei toiselle käy, niin se niistä treffeistä ja uutta miestä peliin.

Vierailija
13/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nykyisen mieheni ekan kerran hänen kotonaan. Tosin kyseessä olikin seksitreffit, joka sitten johtikin seurusteluun muutaman tapaamisen jälkeen =)

Vierailija
14/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se halvempaa noin. Hyvä jos on vain pano hakusessa tai sitten on tuttu ja luotettava, jonka uskaltaa kutsua kotiinsa. Miksi mennä johonkin elokuviin tai ravintolaan ja maksaa itsensä kipeäksi, kun oikeasti haluaa vain sitä toista tai jutella sen kanssa aamuun asti?

Vierailija
15/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen perusteella, mitä olen nettideittimiehistä ja tämän päivän deittailutavoista kuullut, niin tuollainen ehdotus on useimmiten lähinnä "ei niin peitelty vihjaus" petipuuhille. Valitettavasti moni tuota ehdottavista miehistä onkin kiinnostunut vaan siitä, eikä oikeasta deittailusta. En suostuisi moiseen itse vaan sopisin treffit jonnekin julkiselle paikalle ja jos se ei toiselle käy, niin se niistä treffeistä ja uutta miestä peliin.

Joo totta, noita tuli paljon vastaan.

Mun tapauksessa minä olin se joka ehdotti ekoja treffejä mun luona, ja painotin useasti että petaan miehelle sängyn vierashuoneeseeni. Mies olisi suostunut tapaamaan julkisella paikallakin. 

Vierailija
16/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi naiivilta. Sulla on ollut todella hyvä tuuri.

Raiskaukselta voi aina välttyä antamalla vapaaehtoisesti.

Vierailija
17/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pidempiaikainen tuttavuus, joko netissä tai livenä, niin kyllä silloin voi olla tavallista. Mutta ei ehkä silloin jos ollaan ihan tuntemattomia ensitreffeillä.

Vierailija
18/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40 miestä tavannut Tinderistä, kaikki yhtä lukuun ottamatta mun luona. En tajua miten olen uskaltanut (tai no toki maniassa olen ollut niin en ole osannut pelätä). Nyt "selvänä" en todellakaan uskaltaisi pyytää tuntematonta kotiini. Toki syy voi olla juuri katsomani sarjamurhaaja-dokkarit yms.

Vierailija
19/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 40 miestä tavannut Tinderistä, kaikki yhtä lukuun ottamatta mun luona. En tajua miten olen uskaltanut (tai no toki maniassa olen ollut niin en ole osannut pelätä). Nyt "selvänä" en todellakaan uskaltaisi pyytää tuntematonta kotiini. Toki syy voi olla juuri katsomani sarjamurhaaja-dokkarit yms.

Totta kai maalaisjärki on hyvä pitää mukana. Mulle tämä tarkoitti seuraavaa:

- iso, tarvittaessa puolustava koira paikalla

- miehen koko nimi, asuinpaikka, puhelinnumero, some-tilit jne. kolmannen henkilön tietoon ja tieto miehelle siitä että näin on tehty

- parhaalle kaverille ilmoitus koska mies on tulossa ja sopimus raportoinnista treffien aikana --> treffikumppanille tieto että näin on tehty

- naapurin miehille tieto että olen kotonani treffeillä tuntemattoman kanssa --> treffikumppanille myös tästä tieto

- pitkään juttelu miehen kanssa ennen treffejä, ei siis ihan vaan pystymetsästä jotain randomia kotiin, josta ei tiedä mitään 

Vierailija
20/24 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan turvallisempaa ole raahata yöllä kännissä baarista joku uusi baarituttu kotiin petihommeleihin. Tätähän usein pidetään täysin normaalina toimintana. Mieluummin selvinpäin päiväsaikaan kotitreffeille nettituttu, jonka kanssa jutellut jo useamman kerran.