Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö kuolevasi koska Olli LIndholmkin kuoli?

Vierailija
12.02.2019 |

Itselle ainakin tuli sellainen olo, että kunpa kuolema ei tulisi vielä. Mut alkoi pelottaa.

T: Mies, 52 v

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56v mies. En pelkää kuolemaa. Lindholm kuoli tupakan seurauksena. Itse en ole koskaan polttanut.

Vierailija
2/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, uskon eläväni ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema tällaisessa elämäntilanteessa olisi melkein iloinen yllätys.

Vierailija
4/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kaikki me kuollaan jonain päivänä. Paras koettaa elää suht tervettä elämää, ja olla murehtimatta asiaa liikaa. En myöskään haluaisi elää yli 80-vuotiaaksi. Tosin tuo 54 tuntuu tosiaan aika nuorelta.

Vierailija
5/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, koska olen raivoraitis ja pelkään koska pumppuni pettää tämän raivoamisen seurauksena.

Vierailija
6/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Toivoisin kuoleevani mutta jostain syystä jumala haluaa pitää minut elossa.

Vierailija
7/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkoi mietityttämään.

N 53

Vierailija
8/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti kuolemaa pelkää. Mutta laittaahan tällaiset miettimään, kuinka lyhyt elämä voi olla ja kukaan ei elä ikuisesti, eikä myöskään välttämättä vanhaksi. Lähtö voi olla kulman takana. Siksipä elänkin nauttien lasten kanssa ja välillä otan lomalähdöt puolison kanssa ilman lapsiakin.

Vierailija
9/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tai pysyty kuittelemanaan, että oma kuolemani olisi jotenkin tai millään tavoin riippuvainen Lindholmiin kuolemasta. Mutta toki sitä "taas" huomaa kelaavansa, että miten arvaamatta ja odottamatta kuolema voi osua kohdalle. - Ja tosinkuin Lindholmin kohdala, niin kuinka pian edes kukaan huomaisi, että olen kuollut, kun asun ja elän yksin ja monesta läheisestäni, fyysisesti kaukana.  

Vierailija
10/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 20 vuotta nuorempi kuin Olli, eli ei tunnu ajankohtaiselta. Mutta tottakai voin kuolla vaikka tänään, eikä se pelota.

Vierailija
11/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka on Olli Lindholm. En usko että hänen poismenollaan on minkäänlaista vaikutusta omaan elinajan odotteeseeni.

Vierailija
12/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56v mies. En pelkää kuolemaa. Lindholm kuoli tupakan seurauksena. Itse en ole koskaan polttanut.

Voi ristus taas mikä logiikka. Sukulaiseni oli kova urheilemaan. Koskaan ei ollut polttanut ja alkoholia meni erittäin harvoin. Oli kova juoksemaan maratoneja. No 50 nurkilla kuoli sairaskohtaukseen. Tämän takia en ikinä juokse maratonia.

Vierailija
13/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tiedän kuolevani jonain päivänä. Kukaan ei kuole vain sen takia, että joku toinen kuoli. Jokainen kuolee siksi, että ihmisen elämä ei ole ikuista.

Vierailija
14/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on saman ikäinen kuin Olli. Joten kyllä se kävi mielessä. Toisaalta, ei mulle ole mikään yllätys että kaikki me kuollaan ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
15/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että nämä kuolemat saisi ihmiset ajattelemaan omaa kuolemaansa, ja ennen kaikkea sitä, missä haluavat viettää iäisyytensä.

Kukaan ei tiedä milloin kuolee, siispä kannattaa olla aina tilit selvinä Yläkerran Isännän kanssa =) Ainoa kysymys: kelpaako Jeesus, vaiko eikö Jeesus kelpaa.

Vierailija
16/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän yksi tärkemmistä tapahtumista taitaa olla se kuolema..... Elämme kulttuurissa jossa ihmiset on aivopesty kuvittelemaan, että pystymme hallitsemaan/välttämään kuoleman ihan vaan kieltämällä koko asian ja ostamalla tavaroita/kuluttamalla rahaa tai harrastamalla avantouintia ja raivoraittiudella saamme ikuisen elämän ja nuoruuden.

Se siinä hommassa onkin niin jännää: koskaan ei tiedä kenen vuoro on tai milloin ja miten se tapahtuu! Jokainen tänne syntynyt tulee luonnollisesti myös poistumaan ennemmin tai myöhemmin ja tavalla tai toisella. Suottas moista pelkäämään! 

Vierailija
17/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää kuolemaa, koska tiedän pääseväni taivaaseen. 

N49

Vierailija
18/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon että nämä kuolemat saisi ihmiset ajattelemaan omaa kuolemaansa, ja ennen kaikkea sitä, missä haluavat viettää iäisyytensä.

Kukaan ei tiedä milloin kuolee, siispä kannattaa olla aina tilit selvinä Yläkerran Isännän kanssa =) Ainoa kysymys: kelpaako Jeesus, vaiko eikö Jeesus kelpaa.

Mikä ihme siinä on että uskovaiset on ensimmäisenä ivallisena maukumassa näitä juttujaan?

Vierailija
19/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, olen 75-vuotias ja tupakoin. 50 vuotta jo tupakoinnut, kai se lähtö lähellä on, vaan mitäpä siitä. Ajattelin jo että kuolen nuorempana.

Vierailija
20/162 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli absolutisti. Kannattaa ottaa kohtuudella niin ressi helpottaa ja sydän voi paremmin. Pitkäikäisimpiähän on kohtuukäyttäjät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän