Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vttu tota miestä taas...

Vierailija
11.02.2019 |

Olen 1v tytön kanssa kotona ja hoidan kaiken täällä. Kodin, lapsen, ruuat, pyykit jne. Mies tulee töistä aina ihan miten sattuu syömään tai vaan kahville kun työ on sellainen, että pystyy lähtemään. Kävimme aamusta tytön kanssa mummolassa miehen lähdettyä ja tulimme puoli yhden aikoihin kotiin päikkäreille. Olin syönyt kylässä keittoa lounaaksi ja miestä ei ollut kuulunut kotiin. En tehnyt sitten ruokaa kun ajattelin, että teen neljäksi ruuan valmiiksi, että saa sitten mies syödä siitä juuri tehtyä ruokaa. No mieshän laukkasi kotiin ja hirveä huuto ja mylvintä kun mitä vttua ei ole ruokaa vaan jotain pelkkää valmismakaroonilaatikkoa (juuri tämmöisiä tilanteita varten pidän jääkaapissa valmisruokia.) Ja että ei mulle ruokaa oo kunhan sä saat syötyä eihän mulla oo väliä niin. Että ottaa päähän tommonen. Mun pitäis olla sidottu kotiin päivät pitkät päivystämässä miestä palvelemassa ja ruokkimassa kun sekin on yleensä niin vtun liikaa jos jääkaapissa on valmiina ruokaa annosrasioissa ja pitää itse lämmittää.

Alkaa riittää, teen kuitenkin miehelle kaikki ruuat ja jokainen ateria tulee hänelle valmiina. Sitten vttuilaan ja huudetaan kun joskus ei olekkaan ruokaa valmiina. Kiitos tästä, voisin jopa erota. Kun ei viittitä edes arvostaa. Monillekko tulee kaikki ruuat nenän eteen kun manulle illallinen. Ei stna

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ap tunteen. Minun ex oli samanlainen. Tein kotona äitiyslomalla aivan kaiken, ja auta armias jos ruokaa ei ollutkaan valmiina. Tai oli jäänyt jotain sotkuja. Minähän olin "lomalla" ja näin ollen velvollinen hoitamaan kodin. Mies kun vietti isyyslomansa kalastaen ja kavereidensa kanssa...

Alle 2 vuotta jaksoin tuota. Mies innostui salilla käymisestä ja huuto tuli siitäkin kun olin laittanut hiilaripitoista ruokaa enkä pelkkää lihaa ja salaattia. Viimeinen niitti oli kun tajusin alle 2-vuotiaan lapsemme laittavan kätensä korvillensa aina äänitason noustessa. Minä lähdin enkä ole katunut pätkääkään!

Niin ja kun aloitin opiskelun äitiysloman jälkeen olisi minun edelleen pitänyt tehdä kaikki kotona koska opiskelu oli kevyempää kuin hänen 8-16 arkityönsä. Ja tähän sisällytän myös opintojeni aikaiset työharjoittelut 3-vuorotyön parissa.

Vierailija
82/89 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija ei tee muuta kuin makaa perse homeessa kotona ja jos pitäisi jotain pientä tehdä töissäkäyvän eteen alkaa täysi ulina vauvapalstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn lounasravintolassa syömässä. Ei tulisi mieleenikään ajaa kotiin syömään.

M44

Vierailija
84/89 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija ei tee muuta kuin makaa perse homeessa kotona ja jos pitäisi jotain pientä tehdä töissäkäyvän eteen alkaa täysi ulina vauvapalstalle.

No uli uli itelles 😘

Vierailija
85/89 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No uli uli itelles 😘

No mitä muuta tämä aloitus oli kuin ulinaa?

Vierailija
86/89 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eukko on kotona, joutaa se kyllä sapuskaa laittamaan. 

Tekisi kerralla useamman päivän ruuan, ei tarvitsisi aina ruokaa laittaa. Ja voihan ruuan tehdä vähän etukäteen, joka on helppo sitten lämmittää. 

Turhaa riitelyä lapsellisesta asiasta. Kyllähän miehelle on ruokaa oltava, kun hän töistä saapuu. 

Jos eukko ei ole kotona miehen saapuessa kotiin, laittaisi lapun pöydälle, että laitoin vähän etukäteen ruuan, ota jääkaapista ruoka. 

'

Jos nyt yhtään luit juttua, niin mies tulee miten sattuu lounasaikaan kotiin syömään ja säännöllisesti töiden jälkeen päivällisaikaan satunnaisen lounaan lisäksi. Eikä näköjään osaa soittaa etukäteen, minä päivinä tulee lounaalle ja minä päivinä vasta töiden jälkeen päivälliselle. Syö kuitenkin kaksi kertaa päivässä ruoan eikä äitiyslomalainen saa hänen (ja sinun) mielestä poistua keittiöstä edes vuoden kotonaolon jälkeen. Aika sika olet sinäkin.

Vierailija
87/89 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaapissahan oli ruokaa. Mistä näitä tälläisiä miehiä oikein löydätte 🙄

Vierailija
88/89 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kaapissahan oli ruokaa. Mistä näitä tälläisiä miehiä oikein löydätte 🙄

Mää kans ihmetelen tääl tot samaa. Ihmettelen että kaikenlaisia huutavia pirulaisia kelpuutetaan lapsille isiksi ja aviomieheksi, mutta ei työtöntä timppaa. En koskaan olisi tuollainen nahjus miehenä.

T: työtön timppa

Vierailija
89/89 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aloitus. Vastaa myös itselleen ripeästi.

Siivoushullu ja mieskaunainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi