Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin naista lähettämään kuvan ilman meikkiä, hirveät raivarit.

Vierailija
10.02.2019 |

Minulla on tapana pyytää naisilta kasvokuva ilman meikkiä deittailun alkaessa, jotta näkisin millainen kaunotar siellä sentin pakkelin alla piilottelee. Naiset saavat tästä AINA valtavat raivarit. Miksi?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydätkö, ap, myös oikeassa elämässä tapaamiasi naisia pesemään ensin naamansa, jotta tiedät, kiinnostaako jutella?

Vierailija
42/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se meikki niin paljoa vaikuta ulkonäköön?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä siis teet sillä meikittömällä kuvalla? Yhtä typerältä kuulostaisi pyytää alastonkuvaa tai kysyä kuppikokoa. Tai mieheltä pituutta. En saisi raivareita, mutta en tuhlaisi kyllä tuollaiseen taukkiin enempää aikaa. 

Vierailija
44/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä drag -artisteja oikein tapailette kun ovat mukamas kuin toisia ihmisiä meikittä?

Olen yleensä aina meikittä, mutta meikeillä minusta tulee ihan erinnäköinen. Näytän älyttömän hyvältä meikeissä vaikka itse sanonkin. Mulle on suoraan sanottu, että onko kyseessä sama henkilö. Tämän takia pidän meikitöntä profiilikuvaa, että ei tule valehdeltua ulkonäöstä. 

Joku tässä mättää. Luonnostaan kaunis ei tarvitse liikaa meikkiä näyttääkseen hyvältä ja luonnostaan kaunis on myös "älyttömän hyvännäköinen" ilman meikkiä. Ei rumasta saa todella kaunista edes meikillä. Eli valehtelet. 

En valehtele. Olen siis ihan ok myös meikittä, mutta en kaunotar.  Mulla on isot silmät, pitkät ripset, kaunis nenä ja suu. Tavallisesti näytän harmaahiirulaiselta, mutta meikeillä tuo kaikki korostuu tosi paljon, ja sen takia näytän ihan erinlaiselta. Jos menen joskus meikeissä töihin, kaikki pysähtyy sanomaan, että näytätpä hyvältä tänään. 

Vierailija
45/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä siis teet sillä meikittömällä kuvalla? Yhtä typerältä kuulostaisi pyytää alastonkuvaa tai kysyä kuppikokoa. Tai mieheltä pituutta. En saisi raivareita, mutta en tuhlaisi kyllä tuollaiseen taukkiin enempää aikaa. 

Joo naisiahan se miesten pituus ei kiinnosta ollenkaan haha! Ellei ole tavattu ns. real life, niin se on melkein aina kysytty multa, joko suoraan tai kiertoteitä.

Vierailija
46/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moni sinulle on sitten lähettänyt meikittömän kuvan ja miten se on muuttanut käsitystäsi heistä? Jos joku on petolinnun p*rse ilman meikkiä, eihän se ole hänen syynsä. MIksi siis tuomitset mieluummin sen meikittömän naaman perusteella kuin sen perusteella, miltä hän pienellä vaivannäöllä itse haluaa näyttää. 

Vierailija
47/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo naisiahan se miesten pituus ei kiinnosta ollenkaan haha! Ellei ole tavattu ns. real life, niin se on melkein aina kysytty multa, joko suoraan tai kiertoteitä.

Minä en ole vastuussa muiden naisten toiminnasta. Itse en ole koskaan kysynyt miesten pituuksia enkä niitä koskaan nettiprofiileissa mitenkään noteerannut. Pidän tyhminä ja tylyinä naisia, jotka pituuksia kyselevät. Usko tai älä. 

Vierailija
48/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä drag -artisteja oikein tapailette kun ovat mukamas kuin toisia ihmisiä meikittä?

Olen yleensä aina meikittä, mutta meikeillä minusta tulee ihan erinnäköinen. Näytän älyttömän hyvältä meikeissä vaikka itse sanonkin. Mulle on suoraan sanottu, että onko kyseessä sama henkilö. Tämän takia pidän meikitöntä profiilikuvaa, että ei tule valehdeltua ulkonäöstä. 

Joku tässä mättää. Luonnostaan kaunis ei tarvitse liikaa meikkiä näyttääkseen hyvältä ja luonnostaan kaunis on myös "älyttömän hyvännäköinen" ilman meikkiä. Ei rumasta saa todella kaunista edes meikillä. Eli valehtelet. 

En valehtele. Olen siis ihan ok myös meikittä, mutta en kaunotar.  Mulla on isot silmät, pitkät ripset, kaunis nenä ja suu. Tavallisesti näytän harmaahiirulaiselta, mutta meikeillä tuo kaikki korostuu tosi paljon, ja sen takia näytän ihan erinlaiselta. Jos menen joskus meikeissä töihin, kaikki pysähtyy sanomaan, että näytätpä hyvältä tänään. 

Ja näen itsekin kuvista miten erinlaiselta näytän. Sata kertaa paremmalta meikeissä kuin meikittä. 

Vierailija
49/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä kannattaa pyytää se kasvokuva, kuva ilman paitaa, kuva vartalosta, kuva vehkeestä ja vielä screenshotti tiliotteesta.

Mamma veti herneet nokkaan.

Vierailija
50/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä sitten tulisi parisuhde, vaatisitko häneltä meikittömyyttä? Onko muita ulkonäkövaatimuksia, hiukset kiinni, hame, kenties hiukset peitetty eikä nilkkoja tai ranteita saa näkyä?

Pyynnöstä tulee mieleen kontrollointi ja sitä moni kavahtaa.

Vierailija
51/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä kannattaa pyytää se kasvokuva, kuva ilman paitaa, kuva vartalosta, kuva vehkeestä ja vielä screenshotti tiliotteesta.

Tais olla mgtow-mamma

Vierailija
52/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tuosta raivareita saisi mutta pitäisin aika törppönä käytöksenä. Jos multa pyydettäisiin kuvaa vahvemmassa meikissä tai tietyissä vaatteissa, tietyssä kampauksessa jne. heti tapailun aluksi, niin pitäisin sitäkin aika kummallisena käytöksenä. Tulis sellainen fiilis, että mies haluisi mun muuttavan omaa tyyliäni/tapojani.

Vierailija
53/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydät viestillä meikitöntä kuvaa ja jotenkin olet samalla näkemässä, että nainen sai raivarit. Joku tässä tarinassa nyt mättää....

En tietenkään ollut näkemässä, mutta vastaukset olivat sen jälkeen sitä luokkaa ettei siitä ole mitään epäilystäkään. Yksikin nainen totesi vain että haista paska, en lähetä ja se oli siinä :o. Ei enää vastannut kysymyksiini että mikä hätänä.

Jostain syystä monet vastauksistani jäivät julkaisematta tai ne poistuivat nopeasti, vaikka niissä ei ollut mitään mielestäni asiatonta. Onko tämä normaalia täällä vauva forumilla? Katsotaan kauanko tämä pysyy esillä vai julkaistaanko ollenkaan.

Haistattelee, kun pyytää feikkaamattoman valokuvan? Kunnon wt, hyvä että pääsit eroon.

Vierailija
54/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla mgtow-mamma

Mammat going their own way. Elämäntapakouvolalaiset siiderikuskit.

Vierailija
55/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais olla mgtow-mamma

Mammat going their own way. Elämäntapakouvolalaiset siiderikuskit.

sellainenko sun peilissä piileksii :)

Vierailija
56/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on tuollainen tapa? Kyllähän sä sen naisen sitten joskus näät meikittömänä kuitenkin jos etenette pidemmälle. Tuskin ne naiset nyt kuitenkaan niin vahvaa maskeerausta käyttää, etteikö samaksi ihmiseksi tunnistaisi ilman meikkiä. Miksi asia on sulle niin tärkeä? Kenties se kertoo jotain susta ja arvoistasi ja siksi naisilla lopahtaa kiinnostus totaalisesti.

Onhan tuo nyt kuluttajansuojan kannalta ihan perusasia nähdä, millainen naama on luomuna.

Ollaan ylpeitä siitä, että suhtautuu naisiin esineinä, ja sitten ihmetellään, kun naisia ei kiinnosta. Heh.

Vierailija
57/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on tuollainen tapa? Kyllähän sä sen naisen sitten joskus näät meikittömänä kuitenkin jos etenette pidemmälle. Tuskin ne naiset nyt kuitenkaan niin vahvaa maskeerausta käyttää, etteikö samaksi ihmiseksi tunnistaisi ilman meikkiä. Miksi asia on sulle niin tärkeä? Kenties se kertoo jotain susta ja arvoistasi ja siksi naisilla lopahtaa kiinnostus totaalisesti.

Onhan tuo nyt kuluttajansuojan kannalta ihan perusasia nähdä, millainen naama on luomuna.

Ollaan ylpeitä siitä, että suhtautuu naisiin esineinä, ja sitten ihmetellään, kun naisia ei kiinnosta. Heh.

Ja muut miehet ovat niin p.skoja ja naisilla on huono maku kun kiinnostuvat heistä eivätkä ap:stä. Siitä huolimatta ap suhtautuu naisiin kuin kulutushyödykkeisiin, naisten pitäisi ymmärtää miten kaikin puolin laadukas mies ap on.

Vierailija
58/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho menipä naisille tunteisiin. Tämä ei ole siis mikään trollilanka, vaan haluaisin oikeasti nähdä miltä nainen näyttää sen kaiken feikkiyden takana. Se että joku vertaa penistä kasvokuvaan, kuulostaa todella oudolta? Onko teillä oikeasti niin huono itsetunto, että edes ajatus meikittömästä naamasta ahdistaa.

Kyllähän kaikki tietävät että nainen pakkelit naamassa vrt. ilman mitään meikkiä, ero on valtava. Joitain en ole edes heti tunnistanut samoiksi ihmisiksi ilman sitä sotamaalausta.

Pahoittelut jos loukkasin, mutta se ei ollut tarkoitus. Mukava kuulla että joillekin se ei ole ongelma, jostain syystä vain olen itse törmännyt tähän monta kertaa. Ja jos joku sen vehjekuvan oikeasti haluaisi, niin voisin sen lähettää. Ilman pyyntöä ei tosiaan ole tapana.

Jos meikitöntä kuvaa on pyydetty nätisti, vaikka sanoin "olisi kiva nähdä susta kuva suihkunraikkaana" kun on tiedossa, että olen ollut juuri lenkillä, ei ongelmaa. 

Jos läpi kuultaa ap:n asenne eli epäilys siitä, että olen meikannut itseni tunnistamattomaksi, vetäydyn ystävällisesti kanssakäymisestä. En suutu, tulee vain fiilis, että toisella on niin syvällä epäluottamus muihin ihmisiin, että parempi suunnata toisaalle. 

Jos tietäisin, että miehellä on yhtä ikäviä ajatuksia naisista ylipäätään kuin ap:lla, en edes aloittaisi juttelua. Mutta eihän sitä valitettavasti tiedä etukäteen. 

Olen itse usein meikittä, koska harrastan liikuntaa aika paljon - iho voi paremmin, kun hikoillessa ei ole muuta kuin kosteusvoide.  Kun meikkaan, vain kevyesti. Ei ole siis kyse siiä

Vierailija
59/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho menipä naisille tunteisiin. Tämä ei ole siis mikään trollilanka, vaan haluaisin oikeasti nähdä miltä nainen näyttää sen kaiken feikkiyden takana. Se että joku vertaa penistä kasvokuvaan, kuulostaa todella oudolta? Onko teillä oikeasti niin huono itsetunto, että edes ajatus meikittömästä naamasta ahdistaa.

Kyllähän kaikki tietävät että nainen pakkelit naamassa vrt. ilman mitään meikkiä, ero on valtava. Joitain en ole edes heti tunnistanut samoiksi ihmisiksi ilman sitä sotamaalausta.

Pahoittelut jos loukkasin, mutta se ei ollut tarkoitus. Mukava kuulla että joillekin se ei ole ongelma, jostain syystä vain olen itse törmännyt tähän monta kertaa. Ja jos joku sen vehjekuvan oikeasti haluaisi, niin voisin sen lähettää. Ilman pyyntöä ei tosiaan ole tapana.

Jos meikitöntä kuvaa on pyydetty nätisti, vaikka sanoin "olisi kiva nähdä susta kuva suihkunraikkaana" kun on tiedossa, että olen ollut juuri lenkillä, ei ongelmaa. 

Jos läpi kuultaa ap:n asenne eli epäilys siitä, että olen meikannut itseni tunnistamattomaksi, vetäydyn ystävällisesti kanssakäymisestä. En suutu, tulee vain fiilis, että toisella on niin syvällä epäluottamus muihin ihmisiin, että parempi suunnata toisaalle. 

Jos tietäisin, että miehellä on yhtä ikäviä ajatuksia naisista ylipäätään kuin ap:lla, en edes aloittaisi juttelua. Mutta eihän sitä valitettavasti tiedä etukäteen. 

Olen itse usein meikittä, koska harrastan liikuntaa aika paljon - iho voi paremmin, kun hikoillessa ei ole muuta kuin kosteusvoide.  Kun meikkaan, vain kevyesti. Ei ole siis kyse siiä

viesti lähti käsistä: Ei siis ole kyse siitä, että kokisin tarvetta piilotella kasvojani. 

Vierailija
60/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on näitä sankarittaria, joilla ei ole kunnollista profiilikuvaa facessa ja instassa, vaan jokin takaa tai kymmenen metrin päästä kuvattu. Tai naamari päässä tms. Kai heillä kuitenkin on ollut varaa kunnolliseen kuvaan henkilökorttiin. Muutamalla lisäeurolla olisi saanut samasta kuvasta version, jota olisi voinut käyttää someprofiilkuvana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi