Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin naista lähettämään kuvan ilman meikkiä, hirveät raivarit.

Vierailija
10.02.2019 |

Minulla on tapana pyytää naisilta kasvokuva ilman meikkiä deittailun alkaessa, jotta näkisin millainen kaunotar siellä sentin pakkelin alla piilottelee. Naiset saavat tästä AINA valtavat raivarit. Miksi?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on tuollainen tapa? Kyllähän sä sen naisen sitten joskus näät meikittömänä kuitenkin jos etenette pidemmälle. Tuskin ne naiset nyt kuitenkaan niin vahvaa maskeerausta käyttää, etteikö samaksi ihmiseksi tunnistaisi ilman meikkiä. Miksi asia on sulle niin tärkeä? Kenties se kertoo jotain susta ja arvoistasi ja siksi naisilla lopahtaa kiinnostus totaalisesti.

Eikö se ole huijaamista kun yritetään näyttää muulta kuin ollaan? Samalla perusteella mies vois valehdella ammatin. Paljastuuhan se oikea sitten kuitenkin, jos suhde edistyy pitemmälle. Miksi se ammatti on niin tärkeä vai kiinnostaako vain raha ja taloudellinen hyöty? Kertooko se kaiken sun arvoista, jos kiinnostus lopahtaa?

Todella ontuva vertaus.

Vierailija
22/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho menipä naisille tunteisiin. Tämä ei ole siis mikään trollilanka, vaan haluaisin oikeasti nähdä miltä nainen näyttää sen kaiken feikkiyden takana. Se että joku vertaa penistä kasvokuvaan, kuulostaa todella oudolta? Onko teillä oikeasti niin huono itsetunto, että edes ajatus meikittömästä naamasta ahdistaa.

Kyllähän kaikki tietävät että nainen pakkelit naamassa vrt. ilman mitään meikkiä, ero on valtava. Joitain en ole edes heti tunnistanut samoiksi ihmisiksi ilman sitä sotamaalausta.

Pahoittelut jos loukkasin, mutta se ei ollut tarkoitus. Mukava kuulla että joillekin se ei ole ongelma, jostain syystä vain olen itse törmännyt tähän monta kertaa. Ja jos joku sen vehjekuvan oikeasti haluaisi, niin voisin sen lähettää. Ilman pyyntöä ei tosiaan ole tapana.

Ei, ei mennyt tunteisiin. Minua eivät sarjadeittaajat ole koskaan kiinnostaneet.

Pitäisin lähinnä surkuhupaisana ja erittäin yksinkertaisena miestä, joka vaatii meikitöntä kuvaa, koska käytän ripsiväriä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä kannattaa pyytää se kasvokuva, kuva ilman paitaa, kuva vartalosta, kuva vehkeestä ja vielä screenshotti tiliotteesta.

Joillekin naisille riittää pelkkä kuva tiliotteesta. Sen jälkeen noilla muilla asioilla ei ole enää nerkitystä.

Vierailija
24/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan näin, että joillekin naisille meikki naamassa = elämäntapa? Ei hyvää päivää mitkä arvot.

Vierailija
25/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kenen kanssa olen ei vie edes roskapussia yöllä ilman meikkiä. Ihan perusnätti nainen ilmankin mutta vähintään ripsari ja jotain huuliin että voi mennä ovesta ulos. Tämä siis ihan aina. Näin kun sillä oli järkky krapula niin käsi täristen meikki naamaan että sai haettua loiventavaa.

Ehdotin että voin hakea kun sulla on noin huono olo. Tuli niin äkäinen älä sinä puutu tähän että annoin olla.

Vierailija
26/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kenen kanssa olen ei vie edes roskapussia yöllä ilman meikkiä. Ihan perusnätti nainen ilmankin mutta vähintään ripsari ja jotain huuliin että voi mennä ovesta ulos. Tämä siis ihan aina. Näin kun sillä oli järkky krapula niin käsi täristen meikki naamaan että sai haettua loiventavaa.

Ehdotin että voin hakea kun sulla on noin huono olo. Tuli niin äkäinen älä sinä puutu tähän että annoin olla.

Huh! En kyllä viihtyisi tuollaisen kanssa. Huolehdi ehkäisystä.

Vierailija
27/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on tuollainen tapa? Kyllähän sä sen naisen sitten joskus näät meikittömänä kuitenkin jos etenette pidemmälle. Tuskin ne naiset nyt kuitenkaan niin vahvaa maskeerausta käyttää, etteikö samaksi ihmiseksi tunnistaisi ilman meikkiä. Miksi asia on sulle niin tärkeä? Kenties se kertoo jotain susta ja arvoistasi ja siksi naisilla lopahtaa kiinnostus totaalisesti.

Samaa mieltä kanssasi, mutta pakko sanoa että kyllä vain (etenkin nykyään kun paksu meikki on muodissa) moni nainen näyttää aivan toiselta ihmiseltä meikin kanssa ja ilman. Mieheni sanoi joskus meidän suhteemme alussa, että olen ensimmäinen tapailemansa nainen joka näyttää samalta naiselta meikin kanssa ja ilman. Ilmeisesti entiset ovat olleet näitä paksun ja luonnottoman meikin ystäviä, minä taas tykkään luonnollisemmasta ja korostan vain tiettyjä piirteitäni meikillä. Joskin tykkään panostaa silmämeikkiin, inhoan paksua meikkipohjaa joka saa oloni tukkoiseksi. Kukin tyylillään, mutta on vale, että sellaisia naisia ei löytyisi (ja paljon) jotka näyttävät aivan toiselta ihmiseltä meikin kanssa ja ilman. 

Vierailija
28/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan näin, että joillekin naisille meikki naamassa = elämäntapa? Ei hyvää päivää mitkä arvot.

Omalla kohdallani voin sanoa, että kyllä, aamuinen meikkaaminen kuuluu elämäntapoihini, sillä aknen vaurioittama iho on aika karu ja haluan meikata siitä tasaisemman näköisen oman mukavuuteni vuoksi. Se, että meikkaan päivittäin ei kuitenkaan sulje pois elämästä muita asioita eli meikkaaminen ei ole elämäni ainut asia. Ja mikä ihme siinä meikkaamisessa on niin kamala asia, jos se tuo vähän hyvää oloa itselle? Tämä jaksaa ihmetyttää. Taidat kuulua niihin ihmisiin, jotka tuomitsevat muut ihmiset sen perusteella, ettei teillä ole samoja tapoja ja mieltymyksiä.

Vierailija
29/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole huijaamista kun yritetään näyttää muulta kuin ollaan? Samalla perusteella mies vois valehdella ammatin. Paljastuuhan se oikea sitten kuitenkin, jos suhde edistyy pitemmälle. Miksi se ammatti on niin tärkeä vai kiinnostaako vain raha ja taloudellinen hyöty? Kertooko se kaiken sun arvoista, jos kiinnostus lopahtaa?

"Ai mun ammatti? Mä oon lihanleikkaajana Atrialla" (eikun oikeasti olen lähettämössä töissä Saarioisella).

Vierailija
30/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä kannattaa pyytää se kasvokuva, kuva ilman paitaa, kuva vartalosta, kuva vehkeestä ja vielä screenshotti tiliotteesta.

Joillekin naisille riittää pelkkä kuva tiliotteesta. Sen jälkeen noilla muilla asioilla ei ole enää nerkitystä.

USEIMMILLE ! Useimmille ämmmmmille, noin karkeasti 99% :lle se on AINOA ja PAKOLLINEN kuva mitä haluavat. Ainakin pitää paikkaansa 100% :sesti kun kyse on suomalaisesta "naisesta", ulkomaiset naiset ovatkin sitten aidosti kiinnostuneita siitä miehestä, eli ihmisestä. Suomalaiset "naiset" eli lonpakkoloiset, ovat vain kiinnostuneita sen rahasta, materiasta ja sillä mahdollistettavan kulissin saavuttamisesta ja ylläpidosta. Pois lukien se 1 % :tti, mutta ne sitten joko nyhjää kotona tai eivät uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia miehiin. Mikä sinällään on sääli, kun heidän mukanaan suomalaisten naisten eliitti-osa menee haaskuulle siinä. Ja se jos mikä on kauheaa tuhlausta.

*huutonaurua*

Vierailija
31/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät viestillä meikitöntä kuvaa ja jotenkin olet samalla näkemässä, että nainen sai raivarit. Joku tässä tarinassa nyt mättää....

Vierailija
32/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt kuluttajansuojan kannalta ihan perusasia nähdä, millainen naama on luomuna.

Vierailija
33/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät viestillä meikitöntä kuvaa ja jotenkin olet samalla näkemässä, että nainen sai raivarit. Joku tässä tarinassa nyt mättää....

En tietenkään ollut näkemässä, mutta vastaukset olivat sen jälkeen sitä luokkaa ettei siitä ole mitään epäilystäkään. Yksikin nainen totesi vain että haista paska, en lähetä ja se oli siinä :o. Ei enää vastannut kysymyksiini että mikä hätänä.

Jostain syystä monet vastauksistani jäivät julkaisematta tai ne poistuivat nopeasti, vaikka niissä ei ollut mitään mielestäni asiatonta. Onko tämä normaalia täällä vauva forumilla? Katsotaan kauanko tämä pysyy esillä vai julkaistaanko ollenkaan.

Vierailija
34/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USEIMMILLE ! Useimmille ämmmmmille, noin karkeasti 99% :lle se on AINOA ja PAKOLLINEN kuva mitä haluavat. Ainakin pitää paikkaansa 100% :sesti kun kyse on suomalaisesta "naisesta", ulkomaiset naiset ovatkin sitten aidosti kiinnostuneita siitä miehestä, eli ihmisestä. Suomalaiset "naiset" eli lonpakkoloiset, ovat vain kiinnostuneita sen rahasta, materiasta ja sillä mahdollistettavan kulissin saavuttamisesta ja ylläpidosta. Pois lukien se 1 % :tti, mutta ne sitten joko nyhjää kotona tai eivät uskalla ottaa minkäänlaista kontaktia miehiin. Mikä sinällään on sääli, kun heidän mukanaan suomalaisten naisten eliitti-osa menee haaskuulle siinä. Ja se jos mikä on kauheaa tuhlausta.

*huutonaurua*

Ei tarvitse kirjoittaa tuollaisia turhia, lähes tyhjiä viestejä. Jos haluat vain ilmaista, että olet samaa mieltä, voit yksinkertaisesti yläpeukuttaa kommenttia. Säästät samalla omaakin aikaasi.

Vierailija
35/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä drag -artisteja oikein tapailette kun ovat mukamas kuin toisia ihmisiä meikittä?

Vierailija
36/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäisin, kun en osaa meikata.

Vierailija
37/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho menipä naisille tunteisiin. Tämä ei ole siis mikään trollilanka, vaan haluaisin oikeasti nähdä miltä nainen näyttää sen kaiken feikkiyden takana. Se että joku vertaa penistä kasvokuvaan, kuulostaa todella oudolta? Onko teillä oikeasti niin huono itsetunto, että edes ajatus meikittömästä naamasta ahdistaa.

Kyllähän kaikki tietävät että nainen pakkelit naamassa vrt. ilman mitään meikkiä, ero on valtava. Joitain en ole edes heti tunnistanut samoiksi ihmisiksi ilman sitä sotamaalausta.

Pahoittelut jos loukkasin, mutta se ei ollut tarkoitus. Mukava kuulla että joillekin se ei ole ongelma, jostain syystä vain olen itse törmännyt tähän monta kertaa. Ja jos joku sen vehjekuvan oikeasti haluaisi, niin voisin sen lähettää. Ilman pyyntöä ei tosiaan ole tapana.

"sen kaiken feikkeyden takana" joko pidät feikeistä kun kerran niihin otat yhteyttä tai sitten sulla on vielä muutama feikkirinsessa suutelematta ennen sellaisen oikean ihmisen löytämistä. 

Toi meikitön kuva-vaatimus on kyllä outo, ihan kuin jotain missikisoja olisit pitämässä joten ymmärrän jos joku sitä vähän kommentoi. Raivareita saavaa nyt kukaan ei tahdo tavata, joten pelastuit raivohullulta. Ties vaikka toimisikin toi sun systeemisi, loppujen lopuksi.

Vierailija
38/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä drag -artisteja oikein tapailette kun ovat mukamas kuin toisia ihmisiä meikittä?

Olen yleensä aina meikittä, mutta meikeillä minusta tulee ihan erinnäköinen. Näytän älyttömän hyvältä meikeissä vaikka itse sanonkin. Mulle on suoraan sanottu, että onko kyseessä sama henkilö. Tämän takia pidän meikitöntä profiilikuvaa, että ei tule valehdeltua ulkonäöstä. 

Vierailija
39/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvostan meikitöntä tai vain kevyesti meikkaavaa naista! Luonnollinen ja sisäinen kauneus on parasta.

Vierailija
40/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä aina meikittä, mutta meikeillä minusta tulee ihan erinnäköinen. Näytän älyttömän hyvältä meikeissä vaikka itse sanonkin. Mulle on suoraan sanottu, että onko kyseessä sama henkilö. Tämän takia pidän meikitöntä profiilikuvaa, että ei tule valehdeltua ulkonäöstä. 

Joku tässä mättää. Luonnostaan kaunis ei tarvitse liikaa meikkiä näyttääkseen hyvältä ja luonnostaan kaunis on myös "älyttömän hyvännäköinen" ilman meikkiä. Ei rumasta saa todella kaunista edes meikillä. Eli valehtelet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi