Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vahingoittaako alkoholi pysyvästi terveyttä, siis vielä raitistumisen jälkeenkin?

Vierailija
27.11.2023 |

Pelottaa josko olen pysyvästi vahingoittanut terveyttäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivosolut menivät, eivätkä ole kasvamassa takaisin.

Vierailija
2/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut täysin raitis suurimman osan elämääni. Mutta tissutellut stressiin nyt kuutisen vuotta. Nyt ryhtynyt taas täysin raittiiksi mutta pelottaa kuinka paljon olen mahdollisesti tehnyt itselleni pysyvää vahinkoa. Eli voinko toipua täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liuottaa aivoja. 

Pidin parin kuukauden tauon, ja sain niin järkyttävän päänsäryn, että luultavasti aivoparat yritti korjata itseään.

Vierailija
4/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta lisävahingon voit estää. Voihan olla että se vahinko mikä aiheutui ei näy eikä tunnu.

Vierailija
5/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut täysin raitis suurimman osan elämääni. Mutta tissutellut stressiin nyt kuutisen vuotta. Nyt ryhtynyt taas täysin raittiiksi mutta pelottaa kuinka paljon olen mahdollisesti tehnyt itselleni pysyvää vahinkoa. Eli voinko toipua täysin.

Toivut täysin. Suotta elät pelossa.

Vierailija
6/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt tietenkään enää raitistumisen jälkeen LISÄÄ vahingoita mutta kaikki vauriot eivät korjaannu ja ryyppäämisen seurauksena alkunsa saanut haima/kurkku/suolistosyöpä voi tulla esille vasta vuosien päästä.

Vierailija
7/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
8/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa, täällä kans stressiahdistuja, nyt muutaman vuoden tissuttelu takana, ja vit uttaa oma tila 😒

Vierailija
9/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt tietenkään enää raitistumisen jälkeen LISÄÄ vahingoita mutta kaikki vauriot eivät korjaannu ja ryyppäämisen seurauksena alkunsa saanut haima/kurkku/suolistosyöpä voi tulla esille vasta vuosien päästä.

Haimasyövän yleisin aiheuttaja on kyllä sokeritauti.

Vierailija
10/10 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

et toivu