Pyysin naista lähettämään kuvan ilman meikkiä, hirveät raivarit.
Minulla on tapana pyytää naisilta kasvokuva ilman meikkiä deittailun alkaessa, jotta näkisin millainen kaunotar siellä sentin pakkelin alla piilottelee. Naiset saavat tästä AINA valtavat raivarit. Miksi?
Kommentit (63)
AI kauheeta. Mulla ei varmaan enää olis vientiä sinkkunarkkinoilla, mutta en niille kyllä ole suuntaamassakaan. En todella näytä miltään ilman meikkiä johtuen todella tummista silmänalusistani, joille en luonnollisesti voi mitään. Kulmat, ripset ja silmänaluset vain sattuvat olemaan luonnostaan tummat ja jos joutuisin tästä tilille heti suhteen alussa ja lähettelemään miehelle kuvia itsestäni kaikkein kauheimmillani kun haluan nimenomaan häntä varten olla freesi ja kaunis, loppuisi mielenkiinto aika alkuunsa tai sanottaiisiinko että joutuisin jopa pieneen paniikkiin.
Minulle meikittömyys on luottamuksen osoitusta kumppania kohtaan, tätä ehkä niiden jotka eivät meikkiä käytä tai ovat vain niin pistävän luonnonkauniita on vaikea ymmärtää. En halua näyttää epäsiistiltä ”huvin vuoksi” enkä pidä itsestäni ilman meikkiä joten se kuuluu päivittäiseen rutiiniini melko tiukasti. Meikattuna olen kyllä sitten miesten mieleen, ihoa tasoittavat meikkituotteet, urheilullisuus ja iloinen mieli ovat vieneet aina pidemmälle kuin meikin käyttämisen tuoma ongelma suhteissa.
Mutta en silti huolisi itse miestä joka säntää omalle alueelleni röyhkeästi heti suhteen alussa vaatimalla kuvia ilman meikkiä, haluan osoittaa luottamusta silloin kun itse koen ajan oikeaksi ja tiedän että minusta nähdään muutakin kuin se mitä pinta on tai mitä se ei ole.
Jotenkin tästä aloittajamiehestä tulee heti sellainen olo, ettei oikein ole paljoa kokemusta naisista. Siksi varmaan itse hiljentäisin linjat tällaisen kanssa heti alkuunsa. Ei tunnu yhtään sellaiselta kokeneen miehen lähestymistavalta, joka osaisi hurmata ja viedä jalat alta charmillaan. Voi poikaparka, sellainen fiilis tulisi heti. Mene vielä leikkimään hetkeksi legoilla kun me aikuiset jutellaan näitä aikuisten juttuja.
Älä käytä tuota enää. Jos kaikki naiset saa AINA raivarit niin hittoako sä sitä sitten jatkat? Einar toimi, et tule saamaan mitä haluat tuolla tavalla.
Annat todella pinnallisen ja limaisen kuvan pyytämällä tuollaista. Itse en haluasi todistella jollekkin random miehelle netissä miltä minä näytän meikittä. Olla oikein esillä arvosteltavana kelpaanko tai kelpuutetaanko minut. Jos ulkonäkö ja tuollainen nöyryyttäminen on edellytys parisuhteelle niin adios. Ei kiinnosta, tulee mieleen keskenkasvuinen mies joka ei ole kypsä.