Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin naista lähettämään kuvan ilman meikkiä, hirveät raivarit.

Vierailija
10.02.2019 |

Minulla on tapana pyytää naisilta kasvokuva ilman meikkiä deittailun alkaessa, jotta näkisin millainen kaunotar siellä sentin pakkelin alla piilottelee. Naiset saavat tästä AINA valtavat raivarit. Miksi?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö mitään raivareita saa.

Vierailija
2/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika outo nainen. 

Vaikka suurempi vitsaus nykyään lieneekin erilaiset kuvamanipulaatiot. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar vai hirviö? 

Vierailija
4/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en saa raivareita. Profiilikuvani on meikitön, ettei tule kenellekään pettymyksiä. Treffeille menen kyllä nätisti meikattuna. 

Vierailija
5/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tavoittelemisen arvoiselta kierto"palkinnolta". :D

Vierailija
6/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyydän aina ensin miehiltä vehkeen kuvaa, että tiedän mitä ne siellä housujen alla piilottelevat. Vihaan pientä varustusta.

Tuo tuskin on suuri ongelma miehille. Moni lähettelee kuviaan pyytämättäkin...

Vierailija
7/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetti se mutta kuva olikin petolinnun perseestä.

Vierailija
8/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pyydän aina ensin miehiltä vehkeen kuvaa, että tiedän mitä ne siellä housujen alla piilottelevat. Vihaan pientä varustusta.

Monet miehet lähettävät sen kyllä ihan pyytämättäkin.

Vierailija
9/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulla on tuollainen tapa? Kyllähän sä sen naisen sitten joskus näät meikittömänä kuitenkin jos etenette pidemmälle. Tuskin ne naiset nyt kuitenkaan niin vahvaa maskeerausta käyttää, etteikö samaksi ihmiseksi tunnistaisi ilman meikkiä. Miksi asia on sulle niin tärkeä? Kenties se kertoo jotain susta ja arvoistasi ja siksi naisilla lopahtaa kiinnostus totaalisesti.

Vierailija
10/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiltä kannattaa pyytää se kasvokuva, kuva ilman paitaa, kuva vartalosta, kuva vehkeestä ja vielä screenshotti tiliotteesta.

Vierailija
11/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan deittailun aluksi mieheltä alkeellisia käytöstapoja. En kylläkään mitään raivareita saisi tuosta, toteaisin vaan että se oli tässä, ollaan tärkeissä asioissa kuten toisen kunnioittamisessa liian kaukana toisistaan. Enkä erityisemmin meikkiä edes käytä, eli ei ole piilottelusta kyse.

Vierailija
12/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho menipä naisille tunteisiin. Tämä ei ole siis mikään trollilanka, vaan haluaisin oikeasti nähdä miltä nainen näyttää sen kaiken feikkiyden takana. Se että joku vertaa penistä kasvokuvaan, kuulostaa todella oudolta? Onko teillä oikeasti niin huono itsetunto, että edes ajatus meikittömästä naamasta ahdistaa.

Kyllähän kaikki tietävät että nainen pakkelit naamassa vrt. ilman mitään meikkiä, ero on valtava. Joitain en ole edes heti tunnistanut samoiksi ihmisiksi ilman sitä sotamaalausta.

Pahoittelut jos loukkasin, mutta se ei ollut tarkoitus. Mukava kuulla että joillekin se ei ole ongelma, jostain syystä vain olen itse törmännyt tähän monta kertaa. Ja jos joku sen vehjekuvan oikeasti haluaisi, niin voisin sen lähettää. Ilman pyyntöä ei tosiaan ole tapana.

Vierailija
13/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiltä kannattaa pyytää se kasvokuva, kuva ilman paitaa, kuva vartalosta, kuva vehkeestä ja vielä screenshotti tiliotteesta.

😂😂👍

Vierailija
14/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho menipä naisille tunteisiin. Tämä ei ole siis mikään trollilanka, vaan haluaisin oikeasti nähdä miltä nainen näyttää sen kaiken feikkiyden takana. Se että joku vertaa penistä kasvokuvaan, kuulostaa todella oudolta? Onko teillä oikeasti niin huono itsetunto, että edes ajatus meikittömästä naamasta ahdistaa.

Kyllähän kaikki tietävät että nainen pakkelit naamassa vrt. ilman mitään meikkiä, ero on valtava. Joitain en ole edes heti tunnistanut samoiksi ihmisiksi ilman sitä sotamaalausta.

Pahoittelut jos loukkasin, mutta se ei ollut tarkoitus. Mukava kuulla että joillekin se ei ole ongelma, jostain syystä vain olen itse törmännyt tähän monta kertaa. Ja jos joku sen vehjekuvan oikeasti haluaisi, niin voisin sen lähettää. Ilman pyyntöä ei tosiaan ole tapana.

Jos nainen haluaa käyttää meikkiä, hän käyttää.

Tuo tapasi kysyä meikitöntä kuvaa kuulostaa, ettet hyväksy naista ja naisen tapoja sellaisena kuin hän on. Et kunnioita hänen yksityisyyttään ja elämäntyyliään.

Meikittömiä kuvan kysyminen tapailun alussa on tahditonta ja epäkohteliasta.

Itse harvoin edes meikkaan, mutta silti ei kiinnostaisi tavata ihmistä joka pyytää meikitöntä kuvaa. Tahditonta käytöstä.

Vierailija
15/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle naisen meikkaaminen on noin suuri ongelma, niin miksi et lähesty ainoastaan niitä, jotka käyttävät hyvin vähän meikkiä tai ei lainkaan? Veikkaan myös, ettei toi sun kysymys itsessään saa naisia raivon partaalle vaan lähinnä tuo sun ylimielinen asenne, mikä näkyy jo parin kommentin perusteella.

Vierailija
16/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa useimmille riittää se tiliote kuva, jos vain on tilillä 6+ numeroinen summa.

Vierailija
17/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla on tuollainen tapa? Kyllähän sä sen naisen sitten joskus näät meikittömänä kuitenkin jos etenette pidemmälle. Tuskin ne naiset nyt kuitenkaan niin vahvaa maskeerausta käyttää, etteikö samaksi ihmiseksi tunnistaisi ilman meikkiä. Miksi asia on sulle niin tärkeä? Kenties se kertoo jotain susta ja arvoistasi ja siksi naisilla lopahtaa kiinnostus totaalisesti.

Eikö se ole huijaamista kun yritetään näyttää muulta kuin ollaan? Samalla perusteella mies vois valehdella ammatin. Paljastuuhan se oikea sitten kuitenkin, jos suhde edistyy pitemmälle. Miksi se ammatti on niin tärkeä vai kiinnostaako vain raha ja taloudellinen hyöty? Kertooko se kaiken sun arvoista, jos kiinnostus lopahtaa?

Vierailija
18/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat kuitenkin naisen jolla on sentin pakkelit naamassa ja on feikki?

Vierailija
19/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n asenteesta huokuu kunnioituksen puute toista ihmistä kohtaan. Hän valkkaa naisia kuin jossain karjamarkkinoilla ja näyttää olevan jopa olevan siitä ylpeä.

Vierailija
20/63 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittailet naisia, joita kuvaat feikeiksi? Kannattaisiko keskittyä luonnollisempiin naisiin? Ja jos luonne natsaa, niin miksi et malta odottaa että näet ihan luonnossa naisen ilman meikkiä?

Kyllähän tuo kuulostaa tunteettomalta nettishoppailulta, pitää nähdä kauppatavara monesta eri kuvakulmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän