Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin sopimassa viikonlopulle 3 treffit. Kaikki miehet peruivat ne. Alkaa usko mennä nettimiehiin.

Vierailija
10.02.2019 |

Jokainen vaikutti olevan vilpittömin mielin liikkeellä hakemassa oikeaa parisuhdetta. Sanoivat olevansa kilttejä, rauhallisia ja mukavia. Ulkonäkökään ei ollut kenelläkään pelimiehille tyypillinen, vaan kaksi oli reilusti ylipainoista ja yksi oli muuten vaan kolhon näköinen ja ylipitkä.

Lopputulema oli, ettei yhdetkään treffit toteutuneet. Yksi sanoi, että on tulossa(!) kipeäksi, toiselle oli tulossa (yllättäen?) aikuinen lapsi kylään ja kolmas jahkaili treffipaikan ja ajan kanssa. Tämäkö on tosiaan niiden 'hyvien' miesten taso? Taidan poistua treffisivustoilta ja lopettaa kumppanin etsimisen tähän. Kuvittelin, että aktiivisuudella löytäisin mukavan miehen, mutta turha toivo.

Kommentit (258)

Vierailija
41/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin omat läheiset menevät jonkun tuntemattoman nettideitin ohi. Samoin jos on tulossa kipeäksi, jää mieluummin kotiin kuin yrittää antaa puolikuntoisena hyvää ensivaikutelmaa. Eikä ole mitään kummallista siinäkään, että ajankohta tai paikka ei sovikaan. Ihan normaaleja syitä treffien peruuntumiselle.

Vierailija
42/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisinko mielummin isotissisen kouluttamattoman kaupan kassan vai koulutetun ja ei viehättävän. 

Ei tarvi miettiä sekunttiakaan, se kaupan kassa voittaa 100-0.

Kun asuu omistusasunnossa, niin kyllä niilläkin tuloilla ostelee autot ja matkailee etelän matkat.

Sinccis

(eli mistään ei siis joudu tinkimään)

Koeta sinäkin raukkaparka vähän laajentaa maailmankuvaasi. Moni koulutettu nainen on erittäin viehättävä, mutta turha sinun on sellaisista haaveillakaan. Ymmärtävät tasosi heti kun avaat suusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, kun kaikkihan sen tietää.

Tähtäät tasoasi korkeammalle, kaikki miehet ovat löytäneet parempaa seuraa. Sinä olit vain se varakappale.

Sinccis

Jos näihin naurettaviin tasoteorioihin pitäisi uskoa, niin en todellakaan tähtää itseäni korkeammalle. Jokainen näistä kolmesta oli huonommin koulutettu, eikä työkään mitään hohdokasta. Ehkä olisikin jatkossa järkevämpää kohdentaa haku oman tasoisiin miehiin.

Ehdottomasti. Unohda Sinccis-"tasoiset" miehet.

Vierailija
44/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, oot oikeessa. Miehethän ei voi sairastua tai haluta viettää aikaansa aikuisten lasten kanssa... Jotain täytyy olla pielessä! Kertoo miesten tasosta noin niin ku ylipäätään ihan kaiken!!!! Sua ei dumpata!!! Ni!

Aika epätodennäköiseltä kuulostaa, että kolmet treffit peräkkäin peruuntuvat. Luulisi, että edes yhdet tai kahdet olisi onnistunut. ap

No susta on jo tässäkin ketjussa paljastunut epämiellyttäviä piirteitä, varmaan niille miehillekin on välittynyt joko se, että hamstraat treffejä samaan ajankohtaan, vähättelet näitä miehiä, tai sitten tuo sun sukupuolten välinen epätasa-arvoinen tapa katsoa maailmaa, epäloogisuus (tasoteoria-kommentointi)

Sinuna kurkkaisin myös peiliin, josko sieltä löytyisi myös jotain vastauksia.

Vierailija
45/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmaa. Eihän kukaan kunnollinen mies halua treffejä jonkun multitaskaajan kanssa. DUH.

Mistä sitä tietää, vaikka ne ekat treffit olisi vieneet jalat alta ja jääneet viimeisiksi. 

Vierailija
46/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ansaitset parempaa treffiseuraa. Unohda nuo ylipainoiset, huonosti kouluttautuneet luuserit ja etsi joku tasokkaampi mies. Noilla kolmella ei tainnut itsetunto riittää tulla tapaamaan itseään laadukkampaa naista. Omaa kokemusta on noin 150 nettitreffiltä, joista pahimpia olivat itseäni alemmalla tasolla olevat miehet. Onneksi lopulta löysinkin komean ja mukavan huippumiehen.

Kiva kuulla, että löysit hienon miehen. Otan neuvostasi vaarin, koska tämä nykyinen taktiikkani en näytä toimivan. ap

Vierailija
47/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtäät tasoasi korkeammalle, kaikki miehet ovat löytäneet parempaa seuraa. Sinä olit vain se varakappale.

Sinccis

Jos näihin naurettaviin tasoteorioihin pitäisi uskoa, niin en todellakaan tähtää itseäni korkeammalle. Jokainen näistä kolmesta oli huonommin koulutettu, eikä työkään mitään hohdokasta. Ehkä olisikin jatkossa järkevämpää kohdentaa haku oman tasoisiin miehiin.

Paljon ne saa palkkaa, ja paljon sä tienaat?

Vierailija
48/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Taso määrittyy sukupuolten välillä täysin eri asioista.

Mies pitää tason koostumista paljon enemmän ulkonäköön liittyvänä.

Todennäköisesti saattaa olla kyse jostain tällaisesta. ap

Esim jos mies on atleettisen treenattu ok näköisellä naamalla niin hän katsoo omantasoisen naisen olevan hoikka tai sporttinen nainen ok näköisellä naamalla.

Ei miehen mielessä käy erot status/raha-asioissa

Eli olen siinäkin  mielessä tasokkaampi kuin nämä ylipainoiset miehet, koska olen hoikka ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Kasvokuvaakin kaikki kehuivat kauniiksi vai onko miehillä tapana valehdella? ap

Ap, mä uskon ettei vika ole sinussa.

Olen laillasi kouluttautunut, hoikka, kivannäköinen nainen, myös biosta toivon välittyvän, että olen huumorintajuinen ja ålykäs.

Koska kaltaisiani miehiä on olemattomasti deittisaiteilla, olen hyväksynyt, että treffaillaan sitten jossain asioissa "vähemmän kaltaisiani".

Käytännössä asiat menevät usein niin, että kun Minä(!) olen tehnyt aloitteen, saan aluksi innostuneen vastaanoton. Joka pian hiipuu joko ghostaamiseen tai treffien sopiminen ei onnistu, ei sitten millään.

Itse tulkitsen sen niin, että ovat aluksi otettuja, kun tasokas(!) nainen ottaa yhteyttä, mutta pian todellisuus iskee eli uskovat jäävänsä rannalle, kun asiaa ajattelevat.

Ehkä kuva ja muut "faktansa" ovat jopa pyöristelty parempaan päin, eli tasoero olisi liian ilmeinen.

Vierailija
49/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap ei paljastanut, että viikolle oli muitakin treffejä sovittu. Antaa näin miehenä kuvan, että kovin vakavissaan ei jakseta tutustua yhteen mieheen kerrallaan.

Aika huonoa tuuria kyllä jos kolmet treffit peruuntui.

En tietenkään ole kertonut, että olen suunnittelemassa muitakin tapaamisia. En enää tapaa muita, jos joku kolahtaa heti. Eihän tässä vaiheessa vielä ole kyse seurustelusta, kun kyseessä on vasta ensikohtaaminen. ap

Vierailija
50/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisinko mielummin isotissisen kouluttamattoman kaupan kassan vai koulutetun ja ei viehättävän. 

Kun asuu omistusasunnossa, niin kyllä niilläkin tuloilla ostelee autot ja matkailee etelän matkat.

Sinccis

(eli mistään ei siis joudu tinkimään)

Koeta sinäkin raukkaparka vähän laajentaa maailmankuvaasi. Moni koulutettu nainen on erittäin viehättävä, mutta turha sinun on sellaisista haaveillakaan. Ymmärtävät tasosi heti kun avaat suusi.

Naisen koulutuksella ei ole miehelle paskan väliä, joten miksi haaveilisin sellaisista, jotka sinä omasta mielestäsi raakkaat "tasokkaiksi" naisiksi.

Eivät ne sitä minun ja monen muun mielestä ole.

Sinccis

Vierailija
51/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi eka kerta, kun tapahtuisi niin että kaikki nämä kolme miestä tunsivat toisensa ja heille selvisi minkälainen nainen olet.

Näin monelle on käynyt naistenkin kanssa tindereissä, puhuneet monen naisen kaverin kanssa ja he ovat kokoajan päivitelleet toisillensa sitä kuinka se sama hemmo yrittää heruttaa jokaista meistä :D

Vierailija
52/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, ansaitset parempaa treffiseuraa. Unohda nuo ylipainoiset, huonosti kouluttautuneet luuserit ja etsi joku tasokkaampi mies. Noilla kolmella ei tainnut itsetunto riittää tulla tapaamaan itseään laadukkampaa naista. Omaa kokemusta on noin 150 nettitreffiltä, joista pahimpia olivat itseäni alemmalla tasolla olevat miehet. Onneksi lopulta löysinkin komean ja mukavan huippumiehen.

En ikinä käyttäisi sanaa "laadukas" ihmisestä, joka on menossa kolmen ihmisen kanssa treffeille yhtä aikaa. Tuskin edes "keskinkertainen".

En ole menossa treffeille kolmen kanssa yhtäaikaa. Tämä tapaus vahvistaa juuri sen, että kannattaa sopia mahdollisimman monet treffit, koska niistä ei kuitenkaan yhdetkään toteudu. Miehet valittavat, etteivät saa naisia treffeille asti. Eivät saisi senkään vertaa, jos pitäisi sopia yhden kanssa treffit viikonlopulle ja sitten tämä peruu ne. Siinähän menee helposti kuukausi ennen kuin voi siirtyä seuraavaan, jos sen eikan kanssa ei livenä kemiat toimikaan. ap

Vierailija
53/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

(eli mistään ei siis joudu tinkimään)[/quote

Juu,sinunlaisten ei varmaan erikseen tarvi ilmoittaa että isot tissit ja matala koulutus on sun juttu,se käy hyvin selväksi kaikesta :D :D :D Se tissikäs kassa olisi varmaan hyvin ylpeä vauvapalstalla häiriköivästä urhostaan,paremmin koulutetut tuskin viittä minuuttia kattelis sinun tasoista. :D :D :D

Ja please,pysy sinkkuna mahd. pitkään,ihan kaikkien naisten parhaaksi.

Vierailija
54/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Taso määrittyy sukupuolten välillä täysin eri asioista.

Mies pitää tason koostumista paljon enemmän ulkonäköön liittyvänä.

Esim jos mies on atleettisen treenattu ok näköisellä naamalla niin hän katsoo omantasoisen naisen olevan hoikka tai sporttinen nainen ok näköisellä naamalla.

Ei miehen mielessä käy erot status/raha-asioissa

Eli olen siinäkin  mielessä tasokkaampi kuin nämä ylipainoiset miehet, koska olen hoikka ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Kasvokuvaakin kaikki kehuivat kauniiksi vai onko miehillä tapana valehdella? ap

Ap, mä uskon ettei vika ole sinussa.

Olen laillasi kouluttautunut, hoikka, kivannäköinen nainen, myös biosta toivon välittyvän, että olen huumorintajuinen ja ålykäs.

Koska kaltaisiani miehiä on olemattomasti deittisaiteilla, olen hyväksynyt, että treffaillaan sitten jossain asioissa "vähemmän kaltaisiani".

Käytännössä asiat menevät usein niin, että kun Minä(!) olen tehnyt aloitteen, saan aluksi innostuneen vastaanoton. Joka pian hiipuu joko ghostaamiseen tai treffien sopiminen ei onnistu, ei sitten millään.

Itse tulkitsen sen niin, että ovat aluksi otettuja, kun tasokas(!) nainen ottaa yhteyttä, mutta pian todellisuus iskee eli uskovat jäävänsä rannalle, kun asiaa ajattelevat.

Ehkä kuva ja muut "faktansa" ovat jopa pyöristelty parempaan päin, eli tasoero olisi liian ilmeinen.

Tai sitten luulet liikoja itsestäsi ja toteavat, että yksi nenäkäs pikkupimu lisää.

Sinccis

Arvaa montako tuommoista nuorena tuli nähtyä ..

Hah, korkeintaan etäältä olet sattanut tehdä havaintoja.

Liikumme täysin eri piireissä. Onneksi.

Aivan varmasti. Sinä pyörit deittipalstoilla, minua ei voisi vähempää kiinnostaa.

Sinccis

Vierailija
55/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sovit kolmet treffit, keskity nyt edes yksien treffien ajan siihen yhteen mieheen.

Puhut heistä myös tosi rumasti.

Kyllä, joku voi tulla kipeäksi.

Kyllä, joku asettaa etusijalle lapsensa eikä treffejä jonkun kanssa ketä ei tunne.

Jos olisit itse ollut varteenotettava, olisit sanonut tälle jolle tuli lapsi käymään, että tottakai lapset on etusijalla, siirretäänkö huomiselle/keskiviikolle/tms.

Sanoinkin, että sovitaan uudet treffit paremmalla ajalla, mutta eipä ole mitään kuulunut sen jälkeen. Miten tässä voi keskittyä yhteen mieheen, kun kukaan ei saavu treffeille? ap

Vierailija
56/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

(eli mistään ei siis joudu tinkimään)[/quote

Juu,sinunlaisten ei varmaan erikseen tarvi ilmoittaa että isot tissit ja matala koulutus on sun juttu,se käy hyvin selväksi kaikesta :D :D :D Se tissikäs kassa olisi varmaan hyvin ylpeä vauvapalstalla häiriköivästä urhostaan,paremmin koulutetut tuskin viittä minuuttia kattelis sinun tasoista. :D :D :D

Ja please,pysy sinkkuna mahd. pitkään,ihan kaikkien naisten parhaaksi.

Usko jo. Miehelle naisen koulutuksen meriitti on nolla. Olen minä seurustellut koulutettujen naisten kanssa ja enemmänkin siitä koulutuksesta on haittaa.

Kaikenlaisia kaikentietäviä nirppanokkia niistä kouluista tulee, kuten teistäkin huomaa.

Sínccis

Vierailija
57/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä ajatellut, että pitäisi olla joku ja esim. nuorempana kaverit voivotteli että saispa jonkun, mä en.

Eiks se niin mee, että marry your best friend ja sitä rataa :DDD ei vaan! Joo.

Jos menet treffeille _3_ miehen kanssa, luultavasti etsit sitä miestä sen takia että olisi joku, et siksi että se ihminen on niin mukava. Toisinsanoen, katsotaan kuka näistä nyt on paras ja otetaan se sitten.

Pliis ei, voit löytää sun miehesi vaikka kaupan ruuhkajonosta huomenna, ei sitä kannata liikaa etsiä. Poista vaan ne nettisovellukset ja ala elämään elämääsi - matkustele, vietä aikaa ystäviesi kanssa ja elä. Ehkä menet naimisiin, saat upean perheen ja vaikka mitä, luultavasti kyllä.

Tai vaihtoehto 3,4,5:

Kaikille vaan tuli menoa oikeasti. Vika ei ollutkaan sinun. Kysy joltain että milloin sopisi seuraavan kerran ja ehkä saatat löytää parhaan mahdollisen miehen tai sitten et. Se selviää kokeilemalla.

Älä nyt ainakaan täällä sitä sure.

Vierailija
58/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sovit kolmet treffit, keskity nyt edes yksien treffien ajan siihen yhteen mieheen.

Puhut heistä myös tosi rumasti.

Kyllä, joku voi tulla kipeäksi.

Kyllä, joku asettaa etusijalle lapsensa eikä treffejä jonkun kanssa ketä ei tunne.

Jos olisit itse ollut varteenotettava, olisit sanonut tälle jolle tuli lapsi käymään, että tottakai lapset on etusijalla, siirretäänkö huomiselle/keskiviikolle/tms.

Sanoinkin, että sovitaan uudet treffit paremmalla ajalla, mutta eipä ole mitään kuulunut sen jälkeen. Miten tässä voi keskittyä yhteen mieheen, kun kukaan ei saavu treffeille? ap

Pyöri tuskissasi ja mieti sitä.

Sinccis

Vierailija
59/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Paljon ne saa palkkaa, ja paljon sä tienaat?

Niinpä.

Miestä kiinnostaa raha ja naisen ulkonäkö. Koulutus on ihan yhtä tyhjän kanssa. Työkkäri on täynnä koulutettuja maistereita.

Sinccis

Vierailija
60/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin ajatukselle, että sinkkumiehenä luovuttaisin kolmien treffien perumisen jälkeen :D

Sinkkumies kun saa sen kolme treffien perumista eli suoranaista torjumista päivittäin, viikottain.

Naisille se on harvinaisempaa, mutta sitäkin musertavampaa. Tunnen naisia, joita ei ole koskaan torjuttu... kun se eka kerta tulee, niin he tulevat olemaan palasina ja niin obsessoituneita siitä miehestä joka ne pakit antaa.

En ole mitenkään musertunut tai palasina, ihmettelen vain tätä.

Myös se pistää silmään, että tässä ketjussa monet yrittävät lyödä minuun huonoa leimaa, koska olen sopinut kolmet treffit, mutta sinunkin viestisi perusteella se on miehille ihan normaalia päivittäistä tai viikoittaista toimintaa. Eikö nämä miehet sitten vastaavasti olekaan epämiellyttäviä sarjadeittailijoita? ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi