Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin sopimassa viikonlopulle 3 treffit. Kaikki miehet peruivat ne. Alkaa usko mennä nettimiehiin.

Vierailija
10.02.2019 |

Jokainen vaikutti olevan vilpittömin mielin liikkeellä hakemassa oikeaa parisuhdetta. Sanoivat olevansa kilttejä, rauhallisia ja mukavia. Ulkonäkökään ei ollut kenelläkään pelimiehille tyypillinen, vaan kaksi oli reilusti ylipainoista ja yksi oli muuten vaan kolhon näköinen ja ylipitkä.

Lopputulema oli, ettei yhdetkään treffit toteutuneet. Yksi sanoi, että on tulossa(!) kipeäksi, toiselle oli tulossa (yllättäen?) aikuinen lapsi kylään ja kolmas jahkaili treffipaikan ja ajan kanssa. Tämäkö on tosiaan niiden 'hyvien' miesten taso? Taidan poistua treffisivustoilta ja lopettaa kumppanin etsimisen tähän. Kuvittelin, että aktiivisuudella löytäisin mukavan miehen, mutta turha toivo.

Kommentit (258)

Vierailija
21/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisinko mielummin isotissisen kouluttamattoman kaupan kassan vai koulutetun ja ei viehättävän. 

Ei tarvi miettiä sekunttiakaan, se kaupan kassa voittaa 100-0.

Kun asuu omistusasunnossa, niin kyllä niilläkin tuloilla ostelee autot ja matkailee etelän matkat.

Sinccis

(eli mistään ei siis joudu tinkimään)

Vierailija
22/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmaa. Eihän kukaan kunnollinen mies halua treffejä jonkun multitaskaajan kanssa. DUH.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ansaitset parempaa treffiseuraa. Unohda nuo ylipainoiset, huonosti kouluttautuneet luuserit ja etsi joku tasokkaampi mies. Noilla kolmella ei tainnut itsetunto riittää tulla tapaamaan itseään laadukkampaa naista. Omaa kokemusta on noin 150 nettitreffiltä, joista pahimpia olivat itseäni alemmalla tasolla olevat miehet. Onneksi lopulta löysinkin komean ja mukavan huippumiehen.

Vierailija
24/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, kun kaikkihan sen tietää.

Tähtäät tasoasi korkeammalle, kaikki miehet ovat löytäneet parempaa seuraa. Sinä olit vain se varakappale.

Sinccis

Jos näihin naurettaviin tasoteorioihin pitäisi uskoa, niin en todellakaan tähtää itseäni korkeammalle. Jokainen näistä kolmesta oli huonommin koulutettu, eikä työkään mitään hohdokasta. Ehkä olisikin jatkossa järkevämpää kohdentaa haku oman tasoisiin miehiin.

Taso määrittyy sukupuolten välillä täysin eri asioista.

Mies pitää tason koostumista paljon enemmän ulkonäköön liittyvänä.

Esim jos mies on atleettisen treenattu ok näköisellä naamalla niin hän katsoo omantasoisen naisen olevan hoikka tai sporttinen nainen ok näköisellä naamalla.

Ei miehen mielessä käy erot status/raha-asioissa

Eli olen siinäkin  mielessä tasokkaampi kuin nämä ylipainoiset miehet, koska olen hoikka ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Kasvokuvaakin kaikki kehuivat kauniiksi vai onko miehillä tapana valehdella? ap

Ap, mä uskon ettei vika ole sinussa.

Olen laillasi kouluttautunut, hoikka, kivannäköinen nainen, myös biosta toivon välittyvän, että olen huumorintajuinen ja ålykäs.

Koska kaltaisiani miehiä on olemattomasti deittisaiteilla, olen hyväksynyt, että treffaillaan sitten jossain asioissa "vähemmän kaltaisiani".

Käytännössä asiat menevät usein niin, että kun Minä(!) olen tehnyt aloitteen, saan aluksi innostuneen vastaanoton. Joka pian hiipuu joko ghostaamiseen tai treffien sopiminen ei onnistu, ei sitten millään.

Itse tulkitsen sen niin, että ovat aluksi otettuja, kun tasokas(!) nainen ottaa yhteyttä, mutta pian todellisuus iskee eli uskovat jäävänsä rannalle, kun asiaa ajattelevat.

Ehkä kuva ja muut "faktansa" ovat jopa pyöristelty parempaan päin, eli tasoero olisi liian ilmeinen.

Vierailija
25/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap ei paljastanut, että viikolle oli muitakin treffejä sovittu. Antaa näin miehenä kuvan, että kovin vakavissaan ei jakseta tutustua yhteen mieheen kerrallaan.

Aika huonoa tuuria kyllä jos kolmet treffit peruuntui.

Vierailija
26/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ansaitset parempaa treffiseuraa. Unohda nuo ylipainoiset, huonosti kouluttautuneet luuserit ja etsi joku tasokkaampi mies. Noilla kolmella ei tainnut itsetunto riittää tulla tapaamaan itseään laadukkampaa naista. Omaa kokemusta on noin 150 nettitreffiltä, joista pahimpia olivat itseäni alemmalla tasolla olevat miehet. Onneksi lopulta löysinkin komean ja mukavan huippumiehen.

En ikinä käyttäisi sanaa "laadukas" ihmisestä, joka on menossa kolmen ihmisen kanssa treffeille yhtä aikaa. Tuskin edes "keskinkertainen".

Vierailija
27/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtäät tasoasi korkeammalle, kaikki miehet ovat löytäneet parempaa seuraa. Sinä olit vain se varakappale.

Sinccis

Jos näihin naurettaviin tasoteorioihin pitäisi uskoa, niin en todellakaan tähtää itseäni korkeammalle. Jokainen näistä kolmesta oli huonommin koulutettu, eikä työkään mitään hohdokasta. Ehkä olisikin jatkossa järkevämpää kohdentaa haku oman tasoisiin miehiin.

Esim jos mies on atleettisen treenattu ok näköisellä naamalla niin hän katsoo omantasoisen naisen olevan hoikka tai sporttinen nainen ok näköisellä naamalla.

Eli olen siinäkin  mielessä tasokkaampi kuin nämä ylipainoiset miehet, koska olen hoikka ja hyvässä kunnossa kaikin puolin. Kasvokuvaakin kaikki kehuivat kauniiksi vai onko miehillä tapana valehdella? ap

On

Vierailija
28/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Olen laillasi kouluttautunut, hoikka, kivannäköinen nainen, myös biosta toivon välittyvän, että olen huumorintajuinen ja ålykäs.

Koska kaltaisiani miehiä on olemattomasti deittisaiteilla, olen hyväksynyt, että treffaillaan sitten jossain asioissa "vähemmän kaltaisiani".

Käytännössä asiat menevät usein niin, että kun Minä(!) olen tehnyt aloitteen, saan aluksi innostuneen vastaanoton. Joka pian hiipuu joko ghostaamiseen tai treffien sopiminen ei onnistu, ei sitten millään.

Itse tulkitsen sen niin, että ovat aluksi otettuja, kun tasokas(!) nainen ottaa yhteyttä, mutta pian todellisuus iskee eli uskovat jäävänsä rannalle, kun asiaa ajattelevat.

Ehkä kuva ja muut "faktansa" ovat jopa pyöristelty parempaan päin, eli tasoero olisi liian ilmeinen.

Tai sitten luulet liikoja itsestäsi ja toteavat, että yksi nenäkäs pikkupimu lisää.

Sinccis

Arvaa montako tuommoista nuorena tuli nähtyä ..

Vierailija
29/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimesi Virpi B?

Vierailija
30/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sovit kolmet treffit, keskity nyt edes yksien treffien ajan siihen yhteen mieheen.

Puhut heistä myös tosi rumasti.

Kyllä, joku voi tulla kipeäksi.

Kyllä, joku asettaa etusijalle lapsensa eikä treffejä jonkun kanssa ketä ei tunne.

Jos olisit itse ollut varteenotettava, olisit sanonut tälle jolle tuli lapsi käymään, että tottakai lapset on etusijalla, siirretäänkö huomiselle/keskiviikolle/tms.

Vierailija
31/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti, jos joku on sinua alemmalla tasolla.

Vierailija
32/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen suuresti, jos joku on sinua alemmalla tasolla.

hihi ;)

Vierailija
33/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan ratkaisuasi. Ne kunnon miehetkin on aika usein jotenkin henkisesti ongelmaisia (enkä tarkoita varsinaisia mt-ongelmia vaan erilaisia tunne-elämän ongelmia joita nämä ei käsittele mitenkään), traumatisoituneita ja aika pelkureita juuri ekojen tapaamisten suhteen. Koskaan ei tiedä mitä saa, mutta yleensä ei mitään kovin hyvää.

On se niin hieno juttu kun te naiset olette laadukkaita ja vaan miehet ongelmaisia! :)

T Mies

Vierailija
34/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Tai sitten luulet liikoja itsestäsi ja toteavat, että yksi nenäkäs pikkupimu lisää.

Sinccis

Arvaa montako tuommoista nuorena tuli nähtyä ..

Hah, korkeintaan etäältä olet sattanut tehdä havaintoja.

Liikumme täysin eri piireissä. Onneksi.

Vierailija
35/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdoitkohan olla tyypeille todella tyly kun peruivat? Ettet antanut mahdollisuutta esim. ehdottaa toista päivää tapaamiselle?

Minun yksi kaverini osaa olla todella ilkeä miehille, jos eivät tanssi pillinsä mukaan. Hän myös sarjadeittailee ja on niin etäinen tyypeille, etten yhtään ihmettele jos jää vähän epäkiinnostunut vaikutelma.

En ole tyly, vaan ennemminkin jopa liian hienotunteinen. Ihan vapaasti saa ehdottaa toista päivää tapaamiselle, mutta eipä ole kuulunut mitään. ap

Vierailija
36/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oot oikeessa. Miehethän ei voi sairastua tai haluta viettää aikaansa aikuisten lasten kanssa... Jotain täytyy olla pielessä! Kertoo miesten tasosta noin niin ku ylipäätään ihan kaiken!!!! Sua ei dumpata!!! Ni!

Aika epätodennäköiseltä kuulostaa, että kolmet treffit peräkkäin peruuntuvat. Luulisi, että edes yhdet tai kahdet olisi onnistunut. ap

Vierailija
37/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin ajatukselle, että sinkkumiehenä luovuttaisin kolmien treffien perumisen jälkeen :D

Sinkkumies kun saa sen kolme treffien perumista eli suoranaista torjumista päivittäin, viikottain.

Naisille se on harvinaisempaa, mutta sitäkin musertavampaa. Tunnen naisia, joita ei ole koskaan torjuttu... kun se eka kerta tulee, niin he tulevat olemaan palasina ja niin obsessoituneita siitä miehestä joka ne pakit antaa.

Vierailija
38/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Nyt tasoteoria ei sitten olekaan naurettava kun kuvittelet itsesi tasokkaammaksi? Tasoteoriaa pidit naurettavana silloin kun joku vihjaisi, ettet ole miesten tasoa...

Ei ne miehet menettäneet mitään.

Vierailija
39/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti en halua naista jolla on treffit kolmen eri miehen kanssa yhtenä viikonloppuna. Oksennus.

Vierailija
40/258 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Miehille sun koulutus ei merkkaa paskaakaan. 

Sinccis

Kyllä monet miehet hakevat sellaista naista, joka pystyy elättämään itsensä, joten koulutus ja työpaikka merkkaa. Jatkuvasti tälläkin palstalla ukot haukkuvat naisia eläteiksi ja loisiksi. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän