Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vielä löytänyt terveellistä ruokaa, jota voisi mättää samalla nautinnolla kuin esim. pizzaa tai ranskalaisia

Vierailija
09.02.2019 |

Yritykset elää terveellisesti kaatuvatkin sitten siihen, että yöt menee mahan murinaa kuunnellessa kun vaivalla sai puoli lautasellista alas ( esim. kana ilman kastiketta ja raejuusto).

Haluan nauttia ruuastani. Haluan ruokaorgasmin !

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella tekemään kunnollista kaalilaatikkoa.

Vierailija
2/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole terveellistä, jos sitä "mättää"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaorgasmien sijaan ala harjoittamaan oikeita orgasmeja, siinä rasva sulaa kun temmeltää.

Vierailija
4/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritykset elää terveellisesti kaatuvatkin sitten siihen, että yöt menee mahan murinaa kuunnellessa kun vaivalla sai puoli lautasellista alas ( esim. kana ilman kastiketta ja raejuusto).

Haluan nauttia ruuastani. Haluan ruokaorgasmin !

Et näköjään ymmärrä, mitä se terveellinen ruoka on.

Vierailija
5/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza ei oo edes paha.

Vierailija
6/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim thai-ruoka, ja kai ne susitkii jollain

Vierailija
7/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon! Vaikkapa uunijuurekset ovat musta ihan älyttömän hyviä. Samoin vaikkapa itse tehty satay-kastike ja sen kanssa jotain hyvää, kuten uunissa kypsennetyt bataattilohkot, paistettu tofu, idut jne. Ja esim. linssikeitto, jota tänään tein, oli niin hyvää, että piti oikein päättä, että en ota enää lisää. 

Vierailija
8/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään. Siksi syönkin joskus niitä. Kuitenkin minusta monet itsetekemäni salaatit ovat herkullisia, samoin esim kevyt vietnamilainen ruoka kuten kesäkääryleet, wokit.

Vierailija
9/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä,liikuntaa, molemmista saa samaa mielihyvää.

Vierailija
10/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon! Vaikkapa uunijuurekset ovat musta ihan älyttömän hyviä. Samoin vaikkapa itse tehty satay-kastike ja sen kanssa jotain hyvää, kuten uunissa kypsennetyt bataattilohkot, paistettu tofu, idut jne. Ja esim. linssikeitto, jota tänään tein, oli niin hyvää, että piti oikein päättä, että en ota enää lisää. 

Ihmiselle pelkkä kasvisruoka ei ole sitä terveellistä.

Vierailija
11/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko laittaa jotain lähdeviitettä tälle mielipiteelle?

Vierailija
12/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä ollut edes kyse, vaan siitä onko olemassa terveellistä ruokaa joka on yhtä herkullista kuin pizza.

Vierailija
13/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä ollut edes kyse, vaan siitä onko olemassa terveellistä ruokaa joka on yhtä herkullista kuin pizza.

Pizzahan on terveellistä. Muitakin herkullisia ruokia on.

Vierailija
14/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

cesarsalaatti kanalla, falafelit, lihapullat, kevytversio nachopellistä, uuniperunat, kerrosvoileivät, blt-leipä.

onhan noita jos osaa ajatella muutakin kuin ranskalaisia ja pitsaa. aloittajalla vain tekosyitä. 

Vierailija
15/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina välillä sellaista mättöä, että laitan fetaa (niitä lasipurkkeja jossain yrttiöljyssä tms), maissitölkin, raejuustoa, tonnikalaa ja ananastölkin. En tajua miten tollanen seos onkin suoranainen suuorgasmi. Viimeksi eilen himoitsin sitä niin paljon, että oli pakko tehdä :)

Vierailija
16/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nämä on perusruokaa, ei herkkuja.

ja minkä luojan tähden tuota linssikeittoa tuputetaan palstalla enemmän kuin häävieraille makaronilaatikkoa? 

Vierailija
17/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pizzahan on terveellistä. Muitakin herkullisia ruokia on.

No miksipä et listaisi niitä aloittajalle, kun hän kysyi

Vierailija
18/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustot ja viinirypäleet. Kaveriksi vaikka siemennäkkäriä. Aaahhh. Lempparia on kaikki pehmeet juustot kuten Mustapekka ja valkohomejuusto, paprikajuusto ja nyt uutena suosikkina välimeren juusto (Prisman juustoaltaasta). Jos haluaa ruokaisampaa niin jotain laadukkaita leikkeleitä tai lihatapaksia kylkeen, esim Lidlissä on hyviä gourmet-juttuja, oliskohan joku Deluxe-merkkinen.

Toinen mun himo on cashew-pähkinät ja pähkinät yleensä.

Vierailija
19/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wokki on todella hyvää, ja sen kohdalla joudun komentamaan itseäni etten ota lisää kun olen jo täynnä! Muuten tulisi ahmittua kaikki kerralla. Kasviksiahan siinä on suurin osa (ainakin minun wokissa), proteiininlähteenä kana/nauta/hirvi/pavut tms., joskus heitän sekaan riisinuudeleita. Ja hyvää on.

Toinen tosi hyvä on pannulla paistetut porkkanatikut (öljyä, hunajaa, mausteita ja porkkanaa pannulle) ja itse maustetut kanafileet, tosin en ehkä tätä laskisi ihan kaikista terveellisimmäksi, muttei ainakaan ole niin roskaruokamaista kuin esim. hampurilainen ja ranskalaiset. :D tykkään kyllä roskaruuastakin.

Vierailija
20/88 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä terveellinen ruoka on maultaan taivaallista?