Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole vielä löytänyt terveellistä ruokaa, jota voisi mättää samalla nautinnolla kuin esim. pizzaa tai ranskalaisia

Vierailija
09.02.2019 |

Yritykset elää terveellisesti kaatuvatkin sitten siihen, että yöt menee mahan murinaa kuunnellessa kun vaivalla sai puoli lautasellista alas ( esim. kana ilman kastiketta ja raejuusto).

Haluan nauttia ruuastani. Haluan ruokaorgasmin !

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thairuoka on erittäin terveellistä. Katso vaikka niitä nuoria naisia siellä ravintolassa miten hoikkia ovat.

Vierailija
82/88 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon! Vaikkapa uunijuurekset ovat musta ihan älyttömän hyviä. Samoin vaikkapa itse tehty satay-kastike ja sen kanssa jotain hyvää, kuten uunissa kypsennetyt bataattilohkot, paistettu tofu, idut jne. Ja esim. linssikeitto, jota tänään tein, oli niin hyvää, että piti oikein päättä, että en ota enää lisää. 

nämä on perusruokaa, ei herkkuja.

ja minkä luojan tähden tuota linssikeittoa tuputetaan palstalla enemmän kuin häävieraille makaronilaatikkoa? 

En ole tuo jolle vastasit, mutta ap:n ongelma on että hänen syömänsä ruoka vaan on pahaa (eikä välttämättä kovin terveellistä). Ap myös epäili, että terveellinen ruoka ei voi olla hyvää. No kyllä se voi olla hyvää ja tähän tuossa juuri vastattiin. Teen itsekin tavallista terveellistä ruokaa ja nautin jokaisesta ateriasta. Nykyään pizzat ym. maistuvat liian suolaisilta ja leivonnaiset/karkit liian makeilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kebab rullat on hyviä, niissä on lihaa ja salaattia :D

Joo ja enemmän kaloreita kuin pizzassa, tänään juuri katsoin kun sorruin rullaan...

Vierailija
84/88 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzassa epäterveellisintä on pohja. Tekee vuokaan pizzan ilman pohjaa ja johan voi mättää menemään.

Hampurilaisesta jättää sämpylät syömättä. Tortilloista jättää lätyn pois ja syö vaan jauhelihat, rehut, salsat sun muut höysteet.

Näin esimerkkeinä.

Tortilla letut on niin ohuita että niitä pitäis mättää pari pakettia ennenkuin tuntuu missään.

Vierailija
85/88 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tänään krapulamättönä itsetehdyt tortillat, itsetehdyillä quacamole ja salsakastikkeilla. On jotain aivan muuta kuin kaupasta valmiina ostetut. Täytteenä mausteista soijarouhe-paprikaseosta. En pidä tätä epäterveellisenä ja korvaa itselleni täysin jonkun pizzan ja mennen tullen ranskalaiset. 

Olen monta vierastakin hurmannut tällä ruoalla ja jopa epäluuloisimmatkin peräkylien kebabin vannoutuneet ystävät ovat opetelleet itsekin tekemään tätä ruokaa.

Ja mikä tekee tästä terveellisen mm itsetehtyyn pitsaan verrattuna? Mättöä kuin mättöä, epäeettisine soijarouheineen. Mun pitsa on taatusti terveellisempää kuin sun krapulamättö, ohut pohja durum-vehnästä, hyvä tomaattikastike, mozzarellaa, ehkä ohutta kinkkua, tomaattia, basilikaa. Enkä ikinä kutsuisi sitä "krapulamätöksi", hyi.

Vierailija
86/88 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tänään krapulamättönä itsetehdyt tortillat, itsetehdyillä quacamole ja salsakastikkeilla. On jotain aivan muuta kuin kaupasta valmiina ostetut. Täytteenä mausteista soijarouhe-paprikaseosta. En pidä tätä epäterveellisenä ja korvaa itselleni täysin jonkun pizzan ja mennen tullen ranskalaiset. 

Olen monta vierastakin hurmannut tällä ruoalla ja jopa epäluuloisimmatkin peräkylien kebabin vannoutuneet ystävät ovat opetelleet itsekin tekemään tätä ruokaa.

Että oikein krapulaa podit. Ryyppääminenhän krapulaan asti on oikein terveellistä :) Onneksi kuitenkin tasoitit tilanteen itse tehdyllä terveysruoalla :D

Vierailija
87/88 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap tee hyvää ruokaa?

Vierailija
88/88 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvista pursuu jo nuo hemmetin uunijuurekset ja linssikeitto! Joka ruokaketjussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän