Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis herranjumala miten paljon jotkut herkuttelee!! Järkytys kaupassa... Miten sinä herkuttelet?

Vierailija
09.02.2019 |

Kun katselee ihmisten viikonlopun ruokaostoksia, voi huhhuh! Sipsiä, karkkia, pizzaa, olutta kaikkea epäterveellistä. Oikea terveellinen ruoka on niin hyvää, kasvikset salaatti ja siihen jotain lisäksi tai maukas keitto. Sillä jaksaa ja herkuksi riittää kyllä kohtuullinen määrä jotain hyvää vaikkapa lauantai-iltana. Mitä mieltä muut? Onko ruokavalio kunnossa?

Kommentit (405)

Vierailija
141/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pakostakin näkee mitä siinä hihnalla on edessä, ellei ole sitten aika yksinkertainen ihminen.

Näkeehän ulkona ollessakin autot ja muut liikkujat, liikennemerkit..

Tuliki mieleen että pitäs mennä kauppaan taas, ja takuulla on  cittarin karkkiosasto täynnä voimaantuneita joilla nyt vain sattuu olemaan karkkipäivä.

Tottakai näkee, mutta minulle ei tule yhtään ajatusta muiden ostoksista. Keskityn vain latomaan omat tavarani hihnalle ja laittamaan pulikan niiden jälkeen. Varmistan myös, että maksuväline on heti käytettävissä enkä seiso jarruna ihmettelemässä.

Vierailija
142/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pakostakin näkee mitä siinä hihnalla on edessä, ellei ole sitten aika yksinkertainen ihminen.

Näkeehän ulkona ollessakin autot ja muut liikkujat, liikennemerkit..

Tuliki mieleen että pitäs mennä kauppaan taas, ja takuulla on  cittarin karkkiosasto täynnä voimaantuneita joilla nyt vain sattuu olemaan karkkipäivä.

Meidän lähikaupassa edellä olevan ostokset ovat yleensä aika tylsän näköisiä eikä mitään järkytystä herättäviä herkkuvuoria tai muuta mielikuvitusta kiihottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään ruokakaupassa pari kertaa viikossa. Alkuviikosta ne viikon ruokaostokset, terveellistä perusruokaa ja hedelmiä jne (s-ketjun mukaan meillä menee eniten rahaa vihanneksiin) ja sit loppuviikosta "viikonlopun herkkuostokset" eli kuormassa saattaa olla juustoja, sipsiä, karkkia, limuja, mehua ym epäterveellistä, ei niinkään "kunnon ruokaa" kun sitä riittää vielä kotona edellisen kauppareissun jäljiltä. Kauhistele vapaasti, me ollaan kyllä koko perhe ennemmin ali- kuin ylipainoisia :D

Vierailija
144/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ketään kiinnostaa toisten ruokaostokset?

Mulla oli eilen ostoskärryissä kokista ja karkkia, mutta myös paljon hedelmiä ja vihanneksia, tänään ostin vielä kaksi suklaapatukkaa lisää.

Ja ylipainoinenkin olen, olisit saanut rauhassa kauhistella.

Jos pitää rautalangasta vääntää, niin terveellisesti ja pitkään elävät kustantavat veroissa nuo rapakunnossa olevien herkuttelijoiden hoidot. Ihan siitä on kyse. Jos oltaisiin jossain jenkeissä jossa ei ole tällaista terveydenhuoltosysteemiä, ei kiinnostaisi tippaakaan jos joku syö itsensä aikaiseen hautaan. Suomessa on eri juttu -- täällä ihmisten tekemiset oikeasti vaikuttaa muihin ihmisiin verojen kautta.

Itsensä ennenaikaansa hautaan syöneet eivät nauti vanhuuseläkettä.

Selvää säästöä siis!

Vierailija
145/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaton maito viisi litraa, 30% margariinia yksi kilo, kuusi litraa kokista, 1,5 kg sipsejä, eines ruoat, light-jogurttia kilo kaksi, kurkkua, muutama tomaatti, vähärasvainen jauheliha kaksi kiloa, kilo 5% vähärasvaista juustoa, leipää 1,5 kiloa jne., tässä tyypilliset ostokset mitä näkee. Ostajilla painoindeksi yli 30. Light-tuotteita menee ja light cocista, mutta paino ei vaan tipu. Kukaan ei tajua miksi, vaikka lightia syödään.

Vierailija
146/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 hedelmä namipussia, 2 jäde pikaria toffeejädeä, 2 popparipussia...

Vierailija
147/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus ei koskaan tunnu niin hyvältä kuin miltä herkut maistuvat. :D (Käänsin nälkiintyneen näköisen supermalli Kate Mossin tunnuslauseen ympäri.)

T. kehopositiivinen läski

Vierailija
148/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan maukkaita keittoja ja salaatteja! Uunijuurekset nam 😋 mutta joskus on aikoja kun "herkut" maistuu... silloin saatan ostaa limsaa,karkkia ja sipsejä samalla reissulla :( ja sitä pitsaa. Kausittaista tuo mässäily

Vierailija
149/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi paska, luultiinkohan muakin ahmimishäiriöiseksi viime viikolla kaupassa kun minä kukkakeppi ostin omien ruokieni lisäksi myös kuumeessa olleille kämppiksille ruokaa ja herkut alkuviikosta olleisiin kaverin tupareihin. Tässähän tulee vainoharhaiseksi. :D

Vierailija
150/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli eilen ostoskärryissä kokista ja karkkia, mutta myös paljon hedelmiä ja vihanneksia, tänään ostin vielä kaksi suklaapatukkaa lisää.

Kyllä minua ainakin surettaa nähdä että lapsiperheen äiti työntää ruokakärryä täynnä kaikkea epäterveellistä moskaa ja perässä lyllertää reilusti ylipainoisia pieniä lapsia 5-9v...

Aikuisena saa syödä mitä haluaa, mutta se tuntuu pahalta ettei lapselle edes anneta mahdollisuutta terveelliseen kotiruokaan etc...

Vierailija
151/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää rautalangasta vääntää, niin terveellisesti ja pitkään elävät kustantavat veroissa nuo rapakunnossa olevien herkuttelijoiden hoidot. Ihan siitä on kyse. Jos oltaisiin jossain jenkeissä jossa ei ole tällaista terveydenhuoltosysteemiä, ei kiinnostaisi tippaakaan jos joku syö itsensä aikaiseen hautaan. Suomessa on eri juttu -- täällä ihmisten tekemiset oikeasti vaikuttaa muihin ihmisiin verojen kautta.

Höpö höpö. Pitkään elävät ovat pidempään eläkkeellä. Jotkut rajua elämää viettäneet kuolevat heti eläkkeelle päästyään maksettuaan sitä ennen isoja tupakka- ja alkoholiveroja. Eikä tämäkään pidä aina paikkaansa. Kuka tahansa voi kuolla milloin tahansa tai tervettä elämää viettänyt voi viettää vuosikausia hoitpolaitoksessa. Lopeta muiden kyttääminen ja elä ja anna muiden elää.

Vierailija
152/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnesyön masennukseeni. Syömishäiriö.

Vierailija
153/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen olutta, karkkia ja Iltiksen Matti Nykäs -ekstran. Aah autuutta. t. Laiha

Vierailija
154/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin torstaina irtokarkki-hyllyn luona, karkkeja pussiin mättäviä ihmisiä. Siinä oli miestä naista, lapsia.

Onko heillä tapana ostaa joka kerta ostoksilla käydessään karkkia vai silloin tällöin ?

Itse ostan noin 4-5 kertaa vuodessa ja silloinkin tosi vähän pussin pohjalle.

Korvaan karkit kylmillä pensasmustikoilla ja avacado-banaani pirteällä. Rakastan irtokarkkeja mutta kierrän ne kaukaa. Tämä on mun valinta.

Vierailija
155/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin torstaina irtokarkki-hyllyn luona, karkkeja pussiin mättäviä ihmisiä. Siinä oli miestä naista, lapsia.

Onko heillä tapana ostaa joka kerta ostoksilla käydessään karkkia vai silloin tällöin ?

Korvaan karkit kylmillä pensasmustikoilla ja avacado-banaani pirteällä. Rakastan irtokarkkeja mutta kierrän ne kaukaa. Tämä on mun valinta.

Ei tietenkään joka kerta. Ostan lapsille lauantaiksi karkit, koska karkkipäivä. Ja ostan ne silloin, kun ovat tarjouksessa. Luultavasti olin juuri valikoimassa kun kyttäsit.

Vierailija
156/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse ainakin ostin tänään viikon ruokien lisäksi myös tarjottavat alkuviikosta tulevia kahvitteluvieraita varten. Ainekset jäätelökeksejä varten, namusia ja pullia. En ajatellut mättää naamaan keskenäni eikä tullut mieleen, että joku vaivautuisi asiaa pohtimaan.

Vierailija
157/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsensä ennenaikaansa hautaan syöneet eivät nauti vanhuuseläkettä.

Selvää säästöä siis!

Mässään ja nautin vanhuuseläkettä 👌

Vierailija
158/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sinua liikuttaa, mitä muut syövät. Minua ihmetyttää, miten paljon ihmiset kyttäävät muita ja puuttuvat toisten asioihin jonkun yhden hetken perusteella.

Ei tulisi mieleenkään kytätä ja arvostella toisten ostoksia, en minä edes katso niitä, varsinkaan tuolla asenteella.

Ja kiitos kysymästä, on ruokavalio kunnossa. Välillä herkuttelen paljonkin, mutta perusruokavalio kunnossa kuin myös treeni.

Vierailija
159/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta menee joka ilta, samoin yksi rainbown tai pirkan jätskituutti. Pienen pitsan saatan tehdä iltapalaksi. Muuten en nykyään osta ns. herkkuja.

Vierailija
160/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Avokado-banaani pirteällä vie ruokahalun taatusti. Melko kalliiksi tosin tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän