Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis herranjumala miten paljon jotkut herkuttelee!! Järkytys kaupassa... Miten sinä herkuttelet?

Vierailija
09.02.2019 |

Kun katselee ihmisten viikonlopun ruokaostoksia, voi huhhuh! Sipsiä, karkkia, pizzaa, olutta kaikkea epäterveellistä. Oikea terveellinen ruoka on niin hyvää, kasvikset salaatti ja siihen jotain lisäksi tai maukas keitto. Sillä jaksaa ja herkuksi riittää kyllä kohtuullinen määrä jotain hyvää vaikkapa lauantai-iltana. Mitä mieltä muut? Onko ruokavalio kunnossa?

Kommentit (405)

Vierailija
241/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka söisi vain sen verran, ettei liho voi ravinto olla vääränlaista. Usein lapsiperheiden lautasilla on ikävä kyllä hirveää höttöä. Surullista, että ei vanhemmat välitä lapsistaan. Limuja, mehuja, nitriittilihoja, lisäaineita ja suolaa pursuavia eineksiä. Terveellistä ruokaa saa vähällä rahalla. Pakasteet(esim. kukkakaali, seiti, brokkoli, keittojuures yms) ovat helppo arkiruuan aines. Tilliä voi myös pakastaa. Eineslihapullat eivät ole samalta planeetalta itsetehtyihin(ei sipulikeittopullat) verrattuna.

No tarjoudu kokkaamaan jollekulle tällaiselle perheelle edes yksi terveellinen illallinen. Täällä palstalla taivastelu ei ole mikään konkreettinen humanitäärinen teko kenenkään hyväksi.

Olen kuule kokannut. Isä ei suostunut syömään ja sitten lapsetkin nirsoilivat. Ihan tavallisille ruuille. Pari perheenjäsenistä todella ylipainoisia ja muut suorastaan laihoja. Säälittää vaimon yritykset syöttää terveellisesti lapsia. Isä sabotoi kokoajan. Menivät Heseen, kun oli niin pahaa ruokaa :D Mies kokkkaa kyllä myös, mutta lähinnä jotain pastaa ja kermamössöjä.

Sikäli kuin ymmärsin, taivastelit jonkun muun ostoksia kuin lähiperheesi? Eli mene kokkaamaan heille, joiden valintoja aloituksessa taivastelit?

en ole aloittaja

Vierailija
242/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka söisi vain sen verran, ettei liho voi ravinto olla vääränlaista. Usein lapsiperheiden lautasilla on ikävä kyllä hirveää höttöä. Surullista, että ei vanhemmat välitä lapsistaan. Limuja, mehuja, nitriittilihoja, lisäaineita ja suolaa pursuavia eineksiä. Terveellistä ruokaa saa vähällä rahalla. Pakasteet(esim. kukkakaali, seiti, brokkoli, keittojuures yms) ovat helppo arkiruuan aines. Tilliä voi myös pakastaa. Eineslihapullat eivät ole samalta planeetalta itsetehtyihin(ei sipulikeittopullat) verrattuna.

No tarjoudu kokkaamaan jollekulle tällaiselle perheelle edes yksi terveellinen illallinen. Täällä palstalla taivastelu ei ole mikään konkreettinen humanitäärinen teko kenenkään hyväksi.

Olen kuule kokannut. Isä ei suostunut syömään ja sitten lapsetkin nirsoilivat. Ihan tavallisille ruuille. Pari perheenjäsenistä todella ylipainoisia ja muut suorastaan laihoja. Säälittää vaimon yritykset syöttää terveellisesti lapsia. Isä sabotoi kokoajan. Menivät Heseen, kun oli niin pahaa ruokaa :D Mies kokkkaa kyllä myös, mutta lähinnä jotain pastaa ja kermamössöjä.

Sikäli kuin ymmärsin, taivastelit jonkun muun ostoksia kuin lähiperheesi? Eli mene kokkaamaan heille, joiden valintoja aloituksessa taivastelit?

en ole aloittaja

No en minä sitten kyllä sinulta kysynyt. Että if you please, stand aside.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset, äidit ja isät, puhuvat mustaa valkoiseksi, jotta ei vain tarvitse kokea vastuuta lastensa terveydestä ja sen tahallisesta heikentämisestä. Puetaan kaikki vain "hauskuuden" ja "rentouden" kaapuun ja ollaan kuin Ameriikassa. Pitäähän ihmisillä olla oikeus "nauttia" - vaikka lasten terveyden kustannuksella.

Vierailija
244/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nyt kiinnostaa toisten ostokseet 🙈 Ei mua ainakaan. Itse ostin mämmiä ja vaniljakastiketta 🌞

Vierailija
245/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole aloittaja

Veikkaan, että yhtälailla ei roskan syöjille kelpaisi aloittajankaan keitokset. Ihmiset haluavat syödä huonosti. Kommentoin, sillä on tosiaan noita käytännön esimerkkejä useitakin. Sori siitä.

Vierailija
246/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuiset ihmiset, äidit ja isät, puhuvat mustaa valkoiseksi, jotta ei vain tarvitse kokea vastuuta lastensa terveydestä ja sen tahallisesta heikentämisestä. Puetaan kaikki vain "hauskuuden" ja "rentouden" kaapuun ja ollaan kuin Ameriikassa. Pitäähän ihmisillä olla oikeus "nauttia" - vaikka lasten terveyden kustannuksella.

Usko minua, et halua vanhempaa, joka ei osaa ollenkaan rentoutua. Koettu.

Ymmärrän kyllä, että tarkoitit ääripäätä, mutta kumminkin. Ihanteellinen tilanne on josssain välissä.

Vierailija
247/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että lapselle tulee rasvamaksa ja suolistosairaus on suomalaisten mielestä merkki siitä, että on eletty kivaa ja rentoa elämää ja on nautittu! Samoin diabeteksen kanssa. Menkää muualle te inhottavat nipottajat ja valittajat!! 

Eikä näissä aina ole kyse vain lihavuudesta. Monella päällepäin hoikallakin lapsella/ nuorella on nykyään rasvamaksaa, suolistosairautta jne. Mutta sekin on ihanan elämän merkki, kun nuori ei pysty enää pidättämään, vaan kaikki tulee alle! Avanne on myös merkki siitä, on nautittu oikein kunnolla ja perusteellisesti!!! 

Mahtaa olla vanhemmilla upea olo, kun ovat viettäneet niin kivaa elämää, että lapsi on sairaana.

Tiedätkö, että akselilla 'helvetisti sipsejä'-'ei ollenkaan sipsejä' on välimaastoa ja että kenenkään terveys ei kaadu muutamaan sipsiin? Toisin sanoen kenenkään tuleva onnellisuus ja terveys ei ole taattu sillä, ettei sipsin sipsiä syödä koskaan. Onnellinen ja terve elämä vaatii omaa ajattelua ja toisaalta omien tunteiden kuuntelua, eri tilanteisiin valveutunutta reagointia. Autopilotti ei takaa mitään.

Olen samaa mieltä, että kohtuumäärät eivät ketään tapa tai aiheuta sairauksia. Fakta nyt vain, että koko ajan on suurempi määrä ihmisiä, joilla ei ole hajuakaan kohtuumääristä. Jos sen kiellät, olet todella sokea, naiivi tai ihan vain tilastoja ymmärtämätön.

Ja kun se meno alkaa jo lapsena, niin parissakymmenessäkin vuodessa ehtii tehdä aika tuhoa kasvavan lapsen elimistölle. Ihmettelen vain, että onko se sitten hauskaa elämää ja onnellisuutta, että lapsi tai nuori sairastuu rasvamaksaan, suolistosairauksiin tai diabetekseen.

En suinkaan ole sokea tai naiivi. Olen nähnyt karkkihyllyllä 200-kiloisia ihmisiä. Tarkoitin lähinnä sitä, että jos vain kyttää sitä ostoskoria eikä tunne tilannetta paremmin, varsinkin jos ostajan ulkomuoto ei viittaa suuntaan tai toiseen, on tosi hasardia lähteä ahdistumaan moisesta. Minusta on vain haaskausta antaa päivänsä mennä pilalle moisesta asiasta. Tiedän, että maailmassa on todella paljon epäterveellisesti eläviä ihmisiä. Todellisuus on se, että en voi tehdä yhtään mitään asialle. Miksi siis ahdistua? Saman energian voin käyttää itseni hyväksi.

Sinä sitten pystyt olemaan välittämättä ja ahdistumatta. Minua kieltämättä välillä surettaa sairastuvien lasten puolesta. Mutta jos olet niin kylmä, ettei se hetkauta, niin kivat sulle.

Itse en tee suuria johtopäätöksiä yksittäisen ihmisen yksittäisestä ostoskorista. Kommentoin asiaa laajempaa kokonaisuutta katsoen, mihin suuntaan elintapamme ovat isossa kuvassa menossa ja se ei näytä hyvältä, vaikka miten paljon alapeukuttaa totuuden sanojaa.

Vierailija
248/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kuulu toisten paino tai terveys (tai no toki verovaroin kustannetun sairaanhoidon kautta epäterveellinen elämä kaatuu muiden maksettavaksi - siksi kai me ajatellaan, että se kuuluu muille), mutta se mitä ihmettelen on ihmisten käsitys ruuasta. Siis hyväksyn täysin (eikä siihen minun hyväksyntää toki tarvitakaan) lihavuuden ja herkuttelun, mutta se pistää joskus silmään, kun ihmiset vaahtoaa, että miten muka voivat lihoa, kun syövät ihan normaalisti ja vierestä katsot, kun sama tyyppi vetää jo yksin lounaalla enemmän kaloreita kuin koko päivänä tarvitsisi. Ja sitten uhriutuu, että omaa syyttään lihava. Saa olla lihava ja mässätä, mutta sitten on reilusti itse syönyt. Tuttavissa on myös todella pahasti ylipainoinen lapsi ja äiti hokee, että ei ymmärrä miten lihoo, kun syö ihan normaalisti. Nooh, mitä nyt joka aterialla vetää litran sokerilimua ja annoskoot olisivat liian isoja raskasta fyysistä työtä tekevällekin. Oli olkaa lihavia ja mässätkää, mutta älkää uhriutuko. (Ja juu, tiedän nykyisen käsityksen suolistobakteereiden ja geenien yhteydestä lihavuuteen, mutta silti tiedetään jo sekin, että ne selittävät vain noin 3kg ylipainosta. Tästäkin olen nähnyt ihmisen vaahtoavan, että on geenien takia lihava samalla, kun pistelee päivän neljättä munkkipossua napaan.)

Vierailija
249/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ketään kiinnostaa toisten ruokaostokset?

Mulla oli eilen ostoskärryissä kokista ja karkkia, mutta myös paljon hedelmiä ja vihanneksia, tänään ostin vielä kaksi suklaapatukkaa lisää.

Ja ylipainoinenkin olen, olisit saanut rauhassa kauhistella.

Jos pitää rautalangasta vääntää, niin terveellisesti ja pitkään elävät kustantavat veroissa nuo rapakunnossa olevien herkuttelijoiden hoidot. Ihan siitä on kyse. Jos oltaisiin jossain jenkeissä jossa ei ole tällaista terveydenhuoltosysteemiä, ei kiinnostaisi tippaakaan jos joku syö itsensä aikaiseen hautaan. Suomessa on eri juttu -- täällä ihmisten tekemiset oikeasti vaikuttaa muihin ihmisiin verojen kautta.

Höpö höpö. Pitkään elävät ovat pidempään eläkkeellä. Jotkut rajua elämää viettäneet kuolevat heti eläkkeelle päästyään maksettuaan sitä ennen isoja tupakka- ja alkoholiveroja. Eikä tämäkään pidä aina paikkaansa. Kuka tahansa voi kuolla milloin tahansa tai tervettä elämää viettänyt voi viettää vuosikausia hoitpolaitoksessa. Lopeta muiden kyttääminen ja elä ja anna muiden elää.

Ei herrajumala näitä selityksiä :D nuo sinun mutu-mielipiteet ei vaikuta tilastoihin millään lailla. Tilastollisesti epäterveellisesti elävät ovat paljon suurempi taakka verovaroille kuin sellaiset, jotka ovat eläneet terveellisesti ja pitkään TYÖKYKYISINÄ. Meneekö tuo kalloon?

Ihan turhaankohan tämmöisiä uutisia sitten tulee? https://www.ksml.fi/kotimaa/Suomalaisten-liikkumattomuus-maksaa-yhteisk…

"Suomalaisten liikkumattomuus maksaa yhteiskunnalle jopa 7,5 miljardia vuodessa"

Vierailija
250/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viikonlopuksi sipsipussin, munkkilaatikon R:ltä, olutta, punaviiniä, ison pullon Pepsiä ja kermajäätelöä jälkiruoaksi.

Muuten kyllä syödään ihan terveellisesti ja hoikkiakin olemme.

Vierailija
251/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Glukoosifruktoosisiirappi aiheuttaa riippuvuuden ja saa hyökkäämään vihamielisesti kaikkia kritisoivia vastaan. Se on kuin huume jota lapataan manian vallassa marketin karkkihyllyllä pe-iltana. Aikuiset ihmiset. Suomi on niitä harvoja maita joissa tilanne on tällainen.

Nyt olet ymmärtänyt väärin. Vihamielisiä ovat vain nämä kritisoijat. Mistä heidän vihamielisyys johtuu?

Minua ei kiinnosta muiden ostokset eikä muiden mielipiteet minun tai kenenkään muun ostojsiksta.

Kuten mainittu jo useasti tässä ketjussa. Epäterveellisesti elävät porsaat ovat yhteiskunnalle taakka. Siksi.

Tuo on faktoihin perustuvaa tietoa.

Vierailija
252/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että lapselle tulee rasvamaksa ja suolistosairaus on suomalaisten mielestä merkki siitä, että on eletty kivaa ja rentoa elämää ja on nautittu! Samoin diabeteksen kanssa. Menkää muualle te inhottavat nipottajat ja valittajat!! 

Eikä näissä aina ole kyse vain lihavuudesta. Monella päällepäin hoikallakin lapsella/ nuorella on nykyään rasvamaksaa, suolistosairautta jne. Mutta sekin on ihanan elämän merkki, kun nuori ei pysty enää pidättämään, vaan kaikki tulee alle! Avanne on myös merkki siitä, on nautittu oikein kunnolla ja perusteellisesti!!! 

Mahtaa olla vanhemmilla upea olo, kun ovat viettäneet niin kivaa elämää, että lapsi on sairaana.

Tiedätkö, että akselilla 'helvetisti sipsejä'-'ei ollenkaan sipsejä' on välimaastoa ja että kenenkään terveys ei kaadu muutamaan sipsiin? Toisin sanoen kenenkään tuleva onnellisuus ja terveys ei ole taattu sillä, ettei sipsin sipsiä syödä koskaan. Onnellinen ja terve elämä vaatii omaa ajattelua ja toisaalta omien tunteiden kuuntelua, eri tilanteisiin valveutunutta reagointia. Autopilotti ei takaa mitään.

Olen samaa mieltä, että kohtuumäärät eivät ketään tapa tai aiheuta sairauksia. Fakta nyt vain, että koko ajan on suurempi määrä ihmisiä, joilla ei ole hajuakaan kohtuumääristä. Jos sen kiellät, olet todella sokea, naiivi tai ihan vain tilastoja ymmärtämätön.

Ja kun se meno alkaa jo lapsena, niin parissakymmenessäkin vuodessa ehtii tehdä aika tuhoa kasvavan lapsen elimistölle. Ihmettelen vain, että onko se sitten hauskaa elämää ja onnellisuutta, että lapsi tai nuori sairastuu rasvamaksaan, suolistosairauksiin tai diabetekseen.

En suinkaan ole sokea tai naiivi. Olen nähnyt karkkihyllyllä 200-kiloisia ihmisiä. Tarkoitin lähinnä sitä, että jos vain kyttää sitä ostoskoria eikä tunne tilannetta paremmin, varsinkin jos ostajan ulkomuoto ei viittaa suuntaan tai toiseen, on tosi hasardia lähteä ahdistumaan moisesta. Minusta on vain haaskausta antaa päivänsä mennä pilalle moisesta asiasta. Tiedän, että maailmassa on todella paljon epäterveellisesti eläviä ihmisiä. Todellisuus on se, että en voi tehdä yhtään mitään asialle. Miksi siis ahdistua? Saman energian voin käyttää itseni hyväksi.

Sinä sitten pystyt olemaan välittämättä ja ahdistumatta. Minua kieltämättä välillä surettaa sairastuvien lasten puolesta. Mutta jos olet niin kylmä, ettei se hetkauta, niin kivat sulle.

Itse en tee suuria johtopäätöksiä yksittäisen ihmisen yksittäisestä ostoskorista. Kommentoin asiaa laajempaa kokonaisuutta katsoen, mihin suuntaan elintapamme ovat isossa kuvassa menossa ja se ei näytä hyvältä, vaikka miten paljon alapeukuttaa totuuden sanojaa.

En pystynyt ennen, nyt pystyn. Totta kai ahdistuminen ja sureminen tuntuu vaihtoehdolta, joka pitäisi valita, jos ajattelee olevansa hyvä ihminen. Mutta mitä kauemmin itse putoaa siihen viemäriin ja mitä selkeämmin näkee, että se minun myötäkärsiminen ei ole muuttanut kenenkään heistä elämää, vain huonontanut omaani... silloin tulee tolkku takaisin. Me ei voida hallita näitä ihmisiä! Siitä angstaamisesta ei ole mitään hyötyä! Tämä tulee ihmiseltä, joka käytti siihen ihan käsittämättömän paljon aikaa ja energiaa. Nyt toivon, että en olisi tehnyt niin. Se ei tehnyt mitään hyvää, vain pahaa itselleni. On tosi vaikeaa hyväksyä oman vaikutusvallan rahat, mutta siitä alkaa viisaus ja parempi elämä. Viime kädessä voit parantaa vain itseäsi. Toisten tahtoa vastaan ei voi heitä parantaa, vielä vähemmän kärsimällä jossain salassa heidän puolestaan.

Vierailija
253/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pystynyt ennen, nyt pystyn. Totta kai ahdistuminen ja sureminen tuntuu vaihtoehdolta, joka pitäisi valita, jos ajattelee olevansa hyvä ihminen. Mutta mitä kauemmin itse putoaa siihen viemäriin ja mitä selkeämmin näkee, että se minun myötäkärsiminen ei ole muuttanut kenenkään heistä elämää, vain huonontanut omaani... silloin tulee tolkku takaisin. Me ei voida hallita näitä ihmisiä! Siitä angstaamisesta ei ole mitään hyötyä! Tämä tulee ihmiseltä, joka käytti siihen ihan käsittämättömän paljon aikaa ja energiaa. Nyt toivon, että en olisi tehnyt niin. Se ei tehnyt mitään hyvää, vain pahaa itselleni. On tosi vaikeaa hyväksyä oman vaikutusvallan rahat, mutta siitä alkaa viisaus ja parempi elämä. Viime kädessä voit parantaa vain itseäsi. Toisten tahtoa vastaan ei voi heitä parantaa, vielä vähemmän kärsimällä jossain salassa heidän puolestaan.

Rajat eikä rahat. :P

Vierailija
254/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, kärryt kukkoroillaan kaikkea moskaa. Lihavia ihmisiä, olet mitä syöt.

Hah, herkuttelen suht usein ja olen laiha 🤔😂

T. Kohta kauppaan hakee lisää suklaata, eilisen irtokarkit loppui jo :(

Vituttaako?

Kyllä se diabetes voi kutsua hoikkaakin. Ulkoa hoikka ei tarkoita aina sisältä tervettä. 

Sitten kun piikittelet insuliinia valtion rahoilla, niin tule kertomaan miten kävi.

Vierailija
255/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun herkku on joskus ollut vispipuuro.

Eipä maksa juuri mitään.

Tai talkkuna mustikoilla.

Vierailija
256/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole aloittaja

Veikkaan, että yhtälailla ei roskan syöjille kelpaisi aloittajankaan keitokset. Ihmiset haluavat syödä huonosti. Kommentoin, sillä on tosiaan noita käytännön esimerkkejä useitakin. Sori siitä.

No mutta me ei voida estää niitä ihmisiä syömästä huonosti. Mitä hyötyä on kenellekään surra sitä jossain palstalla? Jokainen meistä tietää, että kukaan niistä "huonosti syövistä" ihmisistä ei tule tänne kokemaan mitään hallelujaa-hetkeä sen ansiosta. Ihan vain käytännällisyyden kannalta kysyn. Minusta olisi mukavaa, että kaikki söisivät terveellisesti, mutta en ole mikään universumin hallitsija, joka saa tämän kaiken tapahtumaan tahdonvoimalla. Kaikki sureminen asian puolesta taas ei tee asialle mitään. Tämä on vain empiirinen havainto. En ole kenenkään elämää koskaan muuttanut murehtimalla.

Vierailija
257/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli eilen ostoskärryissä kokista ja karkkia, mutta myös paljon hedelmiä ja vihanneksia, tänään ostin vielä kaksi suklaapatukkaa lisää.

Jos pitää rautalangasta vääntää, niin terveellisesti ja pitkään elävät kustantavat veroissa nuo rapakunnossa olevien herkuttelijoiden hoidot. Ihan siitä on kyse. Jos oltaisiin jossain jenkeissä jossa ei ole tällaista terveydenhuoltosysteemiä, ei kiinnostaisi tippaakaan jos joku syö itsensä aikaiseen hautaan. Suomessa on eri juttu -- täällä ihmisten tekemiset oikeasti vaikuttaa muihin ihmisiin verojen kautta.

Ja oikeasti, sinäkään et tee yhtään valintaasi "ajattelen yhteiskuntaa ennen itseäni" perusteella. Tuo puhe on niin hurskastelua ettei tosi . Kunhan haluat pöyristyä ja paheksua, jotta voisit tuntea itsesi hyväksi edes jossain.

Kyllä se voi paheksua :D Kun se on tehnyt "erityissopimuksen" verottajan kanssa. Se jankutti järkyttyneenä ja pöyristyneenä kaksi viikkoa virkailijalle, joka "lupasi lähettää vuotuisen raportin" sen veroeurojen kohteista. On tällä hetkellä verotoimiston yleinen naurunaihe kaffepaussiaikaan.

Vierailija
258/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oikeasti, sinäkään et tee yhtään valintaasi "ajattelen yhteiskuntaa ennen itseäni" perusteella. Tuo puhe on niin hurskastelua ettei tosi . Kunhan haluat pöyristyä ja paheksua, jotta voisit tuntea itsesi hyväksi edes jossain.

Kyllä se voi paheksua :D Kun se on tehnyt "erityissopimuksen" verottajan kanssa. Se jankutti järkyttyneenä ja pöyristyneenä kaksi viikkoa virkailijalle, joka "lupasi lähettää vuotuisen raportin" sen veroeurojen kohteista. On tällä hetkellä verotoimiston yleinen naurunaihe kaffepaussiaikaan.

nyt haisoo valaanrasva tänne asti

Vierailija
259/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset,mättäkää niin paljon herkkua kuin ikinä haluatte,tuleepahan sitä suurempi ahdinko tälle säälittävälle äijjjäryhmälle joiden verenpaine kihisee kun kaikki katukuvassa näkyvät ei olekaan heidän makuunsa treenattu parhaimmilleen. Loppuu katos onnettomilta r***kareilta tarpeeksi hoikat naiset,oi sitä riemua :D :D Tietenkään jos ette halua,elkää mässätkö:)

Vierailija
260/405 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kommentissa ei ole muuta surullista, kuin se että jaksat ihmetellä muiden syömisiä. Hommaa ittelles jotain tekemistä.