Aamusalilla käyty ja väljää oli vielä klo 5:30-7:30
Ainoa aika jolloin salilla ei ole tungosta tammikuussa.
Kommentit (18)
Itse kävin jo yöllä ja klo 6.30 oli jo poimittuna ämpärillinen puolukkaa lumihangen alta, kun hiihdin takaisin kotiin.
Eipä ollut tunnin aamulenkilläkään kuin 1 vastaantulija. Ja kaupalla oli väljää.
Mä heräsin kuudelta ja laitoin takkaan tulet. Petivaatteet lensi ulos. Odotan et muksukin herää,niin siltäkin heitän petivaatteet ulos.
Vierailija kirjoitti:
Missä rupusalilla käyt?
Meinasitko tulla lisätukkeeksi? En kerro.
Huhuh. Menin eilen iltapalan jälkeen sänkyyn klo 20 ja herätys on soimassa klo 09. Sen takia että ehdin tän hotellin aamiaiselle. Nousen sitten kunnolla ylös n klo 11. Työt alkaa klo 12.
Vierailija kirjoitti:
Mä heräsin kuudelta ja laitoin takkaan tulet. Petivaatteet lensi ulos. Odotan et muksukin herää,niin siltäkin heitän petivaatteet ulos.
Et sentään muksua heitä ulos?
Mäkin erittäin poikkeuksellisesti kävin jo salilla, olin siellä ennen seiskaa. Yksin sai olla. Tänään tietysti monella vapaapäivä. Mullakin, mutta ei vaan unta riittänyt (prkl vaihdevuodet)
Vakionaamat oli paikalla. Pitkätukkafitnessnuorimies, oari karpaasia, mummeli ja n 45 lihaksikas nainen. Teinilössit puuttuivat kokonaan, sekä ylipainoiset tammikuussa uuden elämäntavan aloittaneet sipsikaljavegaanit. Tulevat sitten varmaan herättyään.
Tulisipa kunnolla lunta niin pääsisi taas hiihtämään eikä tarvitsisi aina mennä salille, kun on niin tukossa maaliskuuhun saakka.
Aha. Et siis käynytkään aamulenkillä.
lihakset tulee ja menee, läski on ikuista.
Menin nukkumaan yhdeltä. En käynyt salilla klo 5:30-7:30.
Vierailija kirjoitti:
Tulisipa kunnolla lunta niin pääsisi taas hiihtämään eikä tarvitsisi aina mennä salille, kun on niin tukossa maaliskuuhun saakka.
Ei kyllä se pahin ryysis on ohi jo helmikuussa - sen verran sisukkuutta on useimmissa elämäntaparemontoijissa...
Olen täälläkin sanonut noin sata kertaa, että vasta kun liikunnan saa tukevaksi osaksi viikkorutiineja, sillä alkaa olla merkitystä. Ihan sama vaikka salipäiviä olisi viikossa vain kaksi - jos ne kaksi salipäivää kestää vuosikymmeniä.
02-03 lumitöitä
03-04 hiihto salille, (30 km suuntaansa.)
05-08 salitreeni
08-09 loppulämmitelynä halkojen hakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä se pahin ryysis on ohi jo helmikuussa - sen verran sisukkuutta on useimmissa elämäntaparemontoijissa...
Olen täälläkin sanonut noin sata kertaa, että vasta kun liikunnan saa tukevaksi osaksi viikkorutiineja, sillä alkaa olla merkitystä. Ihan sama vaikka salipäiviä olisi viikossa vain kaksi - jos ne kaksi salipäivää kestää vuosikymmeniä.
Tämä. Monilla salikäynti (+ muu liikunta) on enemmänkin virkistysliikuntaa, kuin oikeaa kuntoilua tai tavoitteellista treeniä. Ja mikäs siinä, hyvä sekin, mutta toki se kannattaa itse myös tiedostaa.
Onneksi olkoon, ap! Tuo on parasta.
Tiedän. Ärsyttävää.