Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamusalilla käyty ja väljää oli vielä klo 5:30-7:30

Vierailija
06.01.2026 |

Ainoa aika jolloin salilla ei ole tungosta tammikuussa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Ärsyttävää.

Vierailija
2/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä rupusalilla käyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin jo yöllä ja klo 6.30 oli jo poimittuna ämpärillinen puolukkaa lumihangen alta, kun hiihdin takaisin kotiin.

Vierailija
4/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut tunnin aamulenkilläkään kuin 1 vastaantulija. Ja kaupalla oli väljää. 

Vierailija
5/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin kuudelta ja laitoin takkaan tulet. Petivaatteet lensi ulos. Odotan et muksukin herää,niin siltäkin heitän petivaatteet ulos.

Vierailija
6/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä rupusalilla käyt?

Meinasitko tulla lisätukkeeksi? En kerro.

Vierailija
7/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh. Menin eilen iltapalan jälkeen sänkyyn klo 20 ja herätys on soimassa klo 09. Sen takia että ehdin tän hotellin aamiaiselle. Nousen sitten kunnolla ylös n klo 11.  Työt alkaa klo 12. 

Vierailija
8/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä heräsin kuudelta ja laitoin takkaan tulet. Petivaatteet lensi ulos. Odotan et muksukin herää,niin siltäkin heitän petivaatteet ulos.

Et sentään muksua heitä ulos? 

Vierailija
9/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin erittäin poikkeuksellisesti kävin jo salilla, olin siellä ennen seiskaa. Yksin sai olla. Tänään tietysti monella vapaapäivä.  Mullakin, mutta ei vaan unta riittänyt (prkl vaihdevuodet)

Vierailija
10/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakionaamat oli paikalla. Pitkätukkafitnessnuorimies, oari karpaasia, mummeli ja n 45 lihaksikas nainen. Teinilössit puuttuivat kokonaan, sekä ylipainoiset tammikuussa uuden elämäntavan aloittaneet sipsikaljavegaanit. Tulevat sitten varmaan herättyään.

Vierailija
11/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa kunnolla lunta niin pääsisi taas hiihtämään eikä tarvitsisi aina mennä salille, kun on niin tukossa maaliskuuhun saakka.

Vierailija
12/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Et siis käynytkään aamulenkillä.

Vierailija
13/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihakset tulee ja menee, läski on ikuista.

Vierailija
14/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nukkumaan yhdeltä. En käynyt salilla klo 5:30-7:30.

Vierailija
15/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisipa kunnolla lunta niin pääsisi taas hiihtämään eikä tarvitsisi aina mennä salille, kun on niin tukossa maaliskuuhun saakka.

Ei kyllä se pahin ryysis on ohi jo helmikuussa - sen verran sisukkuutta on useimmissa elämäntaparemontoijissa... 

Olen täälläkin sanonut noin sata kertaa, että vasta kun liikunnan saa tukevaksi osaksi viikkorutiineja, sillä alkaa olla merkitystä. Ihan sama vaikka salipäiviä olisi viikossa vain kaksi - jos ne kaksi salipäivää kestää vuosikymmeniä.

Vierailija
16/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

02-03 lumitöitä

03-04 hiihto salille, (30 km suuntaansa.)

05-08 salitreeni

08-09 loppulämmitelynä halkojen hakkaus.

Vierailija
17/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä se pahin ryysis on ohi jo helmikuussa - sen verran sisukkuutta on useimmissa elämäntaparemontoijissa... 

Olen täälläkin sanonut noin sata kertaa, että vasta kun liikunnan saa tukevaksi osaksi viikkorutiineja, sillä alkaa olla merkitystä. Ihan sama vaikka salipäiviä olisi viikossa vain kaksi - jos ne kaksi salipäivää kestää vuosikymmeniä.

Tämä.  Monilla salikäynti (+ muu liikunta) on enemmänkin virkistysliikuntaa, kuin oikeaa kuntoilua tai tavoitteellista treeniä. Ja mikäs siinä, hyvä sekin, mutta toki se kannattaa itse myös tiedostaa. 

Vierailija
18/18 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, ap! Tuo on parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi