Onko tosiaan olemassa suomalaisia IHMISIÄ, jotka eivät ole koskaan käyneet RUOTSISSA? Kuolen nauruun!!!
Aika mörökölli on, jos ei ole edes Tukholmassa käynyt itseään sivistämässä.
💓🇸🇪
Anneli, Vantaa
Kommentit (37)
Mikä ihme tuo nyt on? Läheskään kaikki suomalaiset eivät ole käyneet lapissa eikä Ahvenanmaalla.
Kerran olen käynyt risteilyllä kääntymässä. Lasketaanko se?
Miksi kukaan menisi vapaaehtoisesti Ruotsiin? Ainakaan ilman rynnäkkökivääriä.
Ja ajatteles kaikkia niitä ruåttalaisia jotka eivät ole käyneet edes Turussa koskaan!
Monet ihmiset halauvat matkailla maissa jotka ovat erilaisia luonoltaan ja kulttuuriltaan. Ruotsi ei ole kovin eksoottinen.
Sanopa se, ap.
Suomalaisten lumimiesten tai yksisarvisten Ruotsissa käymättömyyden vielä jotenkin ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen käynyt risteilyllä kääntymässä. Lasketaanko se?
Lasketaan.
Anneli
Täältä on pitkä matka Ruotsiin. Venäjällä olen käynyt kymmeniä kertoja. Oletko Anneli sinä? Yhtä sivistävää käydä missä tahansa maassa. (Olen käynyt Ruotsissakin. Pidän Karjalasta enemmän. Sieltä on kerätty Kalevalan laulutkin, jotka kuuluvat suomalaiseen kulttuuriin ja sivistykseen.)
Kävin pari kertaa tankkaamassa auton ruotsin puolella, lasketaanko se itsensä sivistämiseksi?
No yläasteen luokkaretkellä käyntiin Tukholmassa, muuten Ruotsissa käynnit rajoittuu pohjoisempaan osaan Ruotsia.
Amerikassa on kymmeniä miljoonia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan käyneet New Yorkissa.
Aloittajalla on junttiasenne. Matkustelu ja konsumerismi ovat jo menossa pois muodista.
Anneli on vissiinki provo trolli.Asun ruotsissa,kysynkin Annelilta onko käynyt itseään Pariisissa sivistyttämässä?
Itse en ole vielä käynyt suomen-enkä ruotsin lapissa, enkä karjalassa,vaikka äitini-isä sieltä olikin,Säkkijärveltä.
Luontoa rakastavana nämä paikat tulevat antamaan mulle enemmän nautintoa ja sivistystä kun suurkaupungit.
Vierailija kirjoitti:
Anneli on vissiinki provo trolli.Asun ruotsissa,kysynkin Annelilta onko käynyt itseään Pariisissa sivistyttämässä?
Itse en ole vielä käynyt suomen-enkä ruotsin lapissa, enkä karjalassa,vaikka äitini-isä sieltä olikin,Säkkijärveltä.
Luontoa rakastavana nämä paikat tulevat antamaan mulle enemmän nautintoa ja sivistystä kun suurkaupungit.
Pariisissa olen kylläkin käynyt itseäni stressaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset halauvat matkailla maissa jotka ovat erilaisia luonoltaan ja kulttuuriltaan. Ruotsi ei ole kovin eksoottinen.
Ruotsissa asuvana voi kertoa että kyllä alkaa olemaan eksoottista.Ulkomailla voit hyvinkin luulla olevasi kun liikut.
"Itseään sivistämässä"... no joo, kun aamulla Tukholman kadulla näkee makuupusseissaan heräilevät asunnottomat ja kerjäläiset, sivistyy ainakin sen verran että tajuaa, että on Suomessa tehty jotain oikeinkin.
Vierailija kirjoitti:
Amerikassa on kymmeniä miljoonia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan käyneet New Yorkissa.
Mites tämä nyt liittyy yhtään mihinkään?
En ole käynyt, olen 43 v. En, vaikka kotikaupungista menee laivoja Ruotsiin.
Kepeät mullat vaan sulle, Anneli!