Onko tosiaan olemassa suomalaisia IHMISIÄ, jotka eivät ole koskaan käyneet RUOTSISSA? Kuolen nauruun!!!
Aika mörökölli on, jos ei ole edes Tukholmassa käynyt itseään sivistämässä.
💓🇸🇪
Anneli, Vantaa
Kommentit (37)
Älä nyt tämmöisen asian takia kuole.
Enemmän mä ihmettelen suomalaisia, jotka eivät ole käyneet Helsingissä.
En ole käynyt Venäjällä enkä Virossa.
Ainoastaan Tukholmassa mutten Norjassa en Tanskassa en Islannissa.
Mitä "sivistävää" Ruotsissa on, 53 Nogo-aluettako?
Vai vuosittaiset 4000 autopaloa?
7500 sek sua ali rikosta?
Mikä se "sivistys" nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Annelilla taitaa olla tylsää.
Aldrig i livet! Jag njuter av livets tillgångar med öppet hjärta! Sjung och le!
💓🇸🇪
Anneli, Vanda
Noh, esimerkkinä minulla oli taannoin työkaveri, joka oli lapsena asunut erinäisissä kaukaisissa maissa vanhempiensa työn vuoksi, ja aikuisenakin tehnyt lukuisia matkoja eksoottisiin kohteisiin ja myös tehnyt kenttätutkimusta opintoihinsa siellä. Hän ei kuitenkaan ollut lainkaan matkustellut lähialueilla, koska ei vaan ollut aikaa eikä hirveästi kiinnostanut. Veikkaisin että kuitenkin huomattavasti sivistyneempi kuin useimmat Ruotsissa käyneet.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt tämmöisen asian takia kuole.
Enemmän mä ihmettelen suomalaisia, jotka eivät ole käyneet Helsingissä.
Mä ihmettelen suomalaisia jotka ei ole koskaan käyneet Sodankylässä.
Miksi juuri Ruotsissa?
Onko tosiaan olemassa ihmisiä, jotka eivät ole koskaan käyneet Paraguayssa?
No mutta ajattele, aloittaja, on olemassa myös suomalaisia KOIRIA, jotka eivät ole koskaan käyneet NORJASSA! Se vasta naurattaakin!
Miten se Tukholmassa käynti sivistää ihmistä? Abivuonna käytiin ja mentiin BurgerKingiin syömään, tuliaisiksi ostettiin nuuskaa.
Minä olen kiertänyt muutamaan otteeseen Ruotsia, Norjaa ja Lappia ja käynyt neljästi Pietarissa. Ihania paikkoja kaikki. En ole kohdannut kuin ystävällisiä, inhimillisiä ihmisiä - no, pietarilaiset myyjätärmaatuskat ovat toki aivan oma rotunsa. Ruotsi on minusta kaunis, enkä ole koskaan siellä pelännyt. Kouluruotsia sönkkäämällä olen aina saanut kaikki tilanteet hoidettua, eikä kukaan ole nauranut päin naamaa, jos olen lausunut sanat väärin tai on ollut jokin väärä taivutusmuoto.
Lapsena minua ärsytti, kun vanhemmat halusivat aina jonnekin Välimeren rannalle. Siellä tuli käytyä ihan joka vuosi. Olisin halunnut matkailla naapurimaissa, mutta ei käynyt ei. Olen ottanut vahingon takaisin nyt aikuisena. Lapissa käyn noin joka toinen vuosi, lähden miehen mukaan, kun hän menee viikoksi kalaan. Tunturimaisema on ihana!
Jos lähden jonnekin kauemmas, menen viikoksi Pariisiin tai Lontooseen. Ne ovat mielipaikkani pohjoismaiden eteläpuolella. USAssa tuli asuttua jonkin aikaa, samoin Keski-Euroopassa, mutta eivät olleet minun mieleeni. Siellä oli likaista ja meluisaa ja saasteista ja liikaa ihmisiä. Jatkuva tungos, ihmiset käyvät iholle ja ovat kärttyisiä. Toki Euroopassa on kauniita ja viihtyisiä keitaitakin, ja niihin olen kyllä vienyt perhettäni tutustumaan. Esim. jotkin luonnonkohteet tai museot tai teatterit tms.
Vierailija kirjoitti:
Annelilla taitaa olla tylsää.
Eikä Annelikaan todennäköisesti ole käynyt Malmia pidemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri Ruotsissa?
Onko tosiaan olemassa ihmisiä, jotka eivät ole koskaan käyneet Paraguayssa?
Kuulemma, mutta kuuluvat vähemmistöön.
Ruotsissa ainakin on mittavasti ihmisiä, jotka eivät ole koskaan käyneet Suomessa eivätkä myöskään tiedä Suomesta oikeastaan mitään.
Ruotsalaiset ovat niin rasistisia suomalaisia kohtaan etten halua mennä sinne. Kerran olen käynyt, ei ole ollut tarvetta mennä takaisin.