Mitä tasa-arvo parisuhteessa sinulle tarkoittaa?
Kommentit (12)
Keskinäistä kunnioitusta ja yhteiseen hiileen puhaltamista, meidän etu edellä. Oma-aloitteisuutta, vastuunkantoa, vastavuoroisuutta. Metsä vastaa juuri niin kuin sinne huudetaan, joten huudetaan hyvin.
Kotityöt puoliksi. Se vaan ei toteudu yhteiskunnassa, ei millään. Vaikka tästä on puhuttu vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Keskinäistä kunnioitusta ja yhteiseen hiileen puhaltamista, meidän etu edellä. Oma-aloitteisuutta, vastuunkantoa, vastavuoroisuutta. Metsä vastaa juuri niin kuin sinne huudetaan, joten huudetaan hyvin.
Tärkeitä asioita, mutta eivät liity keskinäiseen tasa-arvoon.
Minulle tasa-arvo parisuhteessa tarkoittaa sitä, että voimme yhdessä sopia asiat ja järjestää ne niin, että kumpikin on tyytyväinen. Monille on vaikeata ymmärtää, se että toisille sopii tietynlaiset järjestelyt paremmin kuin toisille. Jos teille sopii jokin ja te olette pariskuntana tyytyväisiä, ei muiden mielipiteistä tarvitse välittää.
-m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeitä asioita, mutta eivät liity keskinäiseen tasa-arvoon.
Mitä sillä tarkoitat, ellet parisuhdedynamiikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Minulle tasa-arvo parisuhteessa tarkoittaa sitä, että voimme yhdessä sopia asiat ja järjestää ne niin, että kumpikin on tyytyväinen. Monille on vaikeata ymmärtää, se että toisille sopii tietynlaiset järjestelyt paremmin kuin toisille. Jos teille sopii jokin ja te olette pariskuntana tyytyväisiä, ei muiden mielipiteistä tarvitse välittää.
-m
Paitsi jos perheessä on lapsia ja saavat huonon esimerkin. Esimerkiksi jos nainen on iloisesti kotiorjana eikä vanhempia haittaa, lapset kasvavat kieroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m
Paitsi jos perheessä on lapsia ja saavat huonon esimerkin. Esimerkiksi jos nainen on iloisesti kotiorjana eikä vanhempia haittaa, lapset kasvavat kieroon.
Eli sinun tapasi elää on se ainoa oikea, olet vakuuttunut että nainen on orja ja myös lapset kärsivät. Pidät tuota jonain yleistotuutena jos kaikki eivät ajattele ja elä niinkuin sinä. Olet aika tyyppillinen aivopesty feministi.
Vierailija kirjoitti:
Että kummankin kuuluu tehdä kotitöitä oma-aloitteisesti fifty fifty.
Meillä on yli 30 v. tasa-arvoa. En halua miehen sotkeutuvan minun kotitöihini, se on minun aluettani. Jos olen työmatkalla tai sairaana, silloin mies "tuuraa" minua kotihommien tekemisessä. Osaa siivota ja laittaa ruokaa ja aikoinaan hoiti lapsia erittäin hyvin. Miehellä on omat kotihommat, joissa hänen poisollessaan myös tuuraan, paitsi katolle en nouse. Ei ole tarvinnut koskaan mitään fifty-fifty pakotusta ja nalkuttamista harrastaa meillä.
Että kummankin kuuluu tehdä kotitöitä oma-aloitteisesti fifty fifty.