Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisikohan tällainen mies ihan liikaa vaadittu?

Vierailija
07.02.2019 |

Mulla ikää 37v, ei lapsia enkä erityisemmin haluakaan. Miehen lapset ei periaatteessa haittaisi, kunhan ei tulisi hullua eksää ja huoltajuusriitaa kaupan päälle. Mielellään mies ei sentään yh-iskä vaan viikko-viikko tai joka toinen viikonloppu olisi ok.

Tässä toiveita miehelle, onko liikaa vaadittu? Etenkin miesten kommentit kiinnostaisi! Anteeksi jo etukäteen ei-painotteinen lista!

- lihaksikas, kookas kroppa, harrastaa old school punttitreeniä. Ei tarvisi sinänsä olla mitenkään ”timmi” kunhan olisi lihaksikas.
- ei mielellään tatuointeja tai ei ainakaan isoja sellaisia
- ei mielellään kalju tai kaljuuntuva (en vaan voi sille mitään, että mulle kalju on turn off)
- alkoholinkäyttö korkeintaan kohtuullista
- ei tarvi olla mitenkään erityisen hyvätuloinen tai korkeasti koulutettu, perus työssäkäyvä amistyyppi olisi juuri hyvä
- olisi perinteisen miehekäs, hoitaisi esim auto- ja remonttihommat ja jättäisi ”perinteisemmät” naisten kotityöt mulle.
- Ei hifistelisi erikoisruokien ja viinien kanssa, söisi ihan peruskotiruokaa.
- ei hakisi naisesta ensisijaisesti kaveria, vaan hänellä olisi jo omat kaveripiirit ja omat harrastukset (mukaanlukien se alussa mainittu punttis)
- ei olisi mitenkään erityisen tunteellinen, romanttinen, taiteellinen, henkevästi keskusteleva yms vaan hakisi parisuhteesta etenkin fyysisyyttä
- olisi mutkaton ”hyvä tyyppi”, kohtelisi naista arvostavasti joka näkyisi käytännössä pienin elein, kuten kauppakassien kantamisena.
- olisi luonteeltaan vahva ja itsenäinen, ei epävarma tai miellyttämisenhaluinen. Ei etsisi naisesta henkistä turvaa eikä pitäisi naista äitihahmona.

Mielipiteitä? Onko kohtuuttomat vaatimukset? Tai varmaan on, kun näillä kriteereillä ei ole löytynyt :D

Kommentit (216)

Vierailija
81/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on yksinkertaiset toiveet, tavallaan. Sopivaa kumppania ei kuitenkaan helpolla löydä. Kun latoo vaatimukset tiskiin, niin yleensä se ei toimi. Tai voithan kokeilla laittaa nuo suoraan johonkin deittipalveluun.

Jos itse laittaisin naisesta vaatimuslistan tyyliin:

- Hoikka ja hyvämuotoinen vartalo

- Naisellinen ja ulkonäöstään huolehtiva

- Ei juttele turhia vaan on enemmän fyysinen

- Lapsia mielellään enintään joka toinen viikonloppu

- Huomioi miestä ja on ns. mukava nainen, ja hoitaa ns. naisten työt kotona

En usko, että kukaan vastaisi koskaan. Eli minun on löydettävä hänet kiertoteitä, vahingossa, sattumalta.

No mä olisin juuri tuollainen ja musta nuo vaatimukset ei ole todellakaan mitenkään pahoja. :) Minusta tuollainen deitti-ilmoitus olisi itseasiassa virkistävän suora ja yksinkertainen. Mitä olen lueskellut deitti-ilmoituksia, niin eniten ärsyttää ne tietyt latteudet, jotka ei loppujen lopuksi kerro mitään.

Toisaalta en tiedä menisinkö mielestäni hoikasta kun olen vaatekokoa M.

Ap

Vierailija
82/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä olisin juuri tuollainen ja musta nuo vaatimukset ei ole todellakaan mitenkään pahoja. :) Minusta tuollainen deitti-ilmoitus olisi itseasiassa virkistävän suora ja yksinkertainen. Mitä olen lueskellut deitti-ilmoituksia, niin eniten ärsyttää ne tietyt latteudet, jotka ei loppujen lopuksi kerro mitään.

Ap

Miehenä olen samaa mieltä, tuollainen ranskalaisilla viivoilla tehty lista on paljon parempi miehen aivoille, kuin ne usein harhaiset, ylimalkaiset lorut joita naiset yleensä suosivat. Taidat olla tosiaan kyllästynyt näihin miespuolisiin feministeihin? :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä en ole käyttänyt, kun en voinut edes rekisteröityä ilman "hyökkäystä" oli liian  aggressiivinen ohjelma. E-kontaktiin olen laittanut välillä profiilin, mutta profiili aina katoaa, viimeistään muutaman viikon kuluttua. Täytyy vain pysytellä sinkkuna toistaiseksi. 

Vierailija
84/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ap on itse täydellisyyttä hipova afrodite niin voi laittaa kunnon vaatimukset tiskiin.

Sulla varmaan on missin mitoissa oleva vartalo jne...

En ole koskaan ollut missin mitoissa. Painoa varmaan 10 kg enemmän mitä misseillä ja pituutta yli 10 cm vähemmän. Siiderivalas-kommentteja odotellessa :D

Oikeasti pidän kyllä vartalostani tosi paljon, on Marilyn-tyyppisesti kurvikas ja treenatut lihakset selittää myös painoa.

Ap

No nyt, ei ihan paha. Ei tää mahdoton ole. On näitä akateemisia marilyneiksi kääntyneitä ennenkin lähtenyt luolamieskulmille elämään. Itse asiassa tiedän pari julkkisnaistakin, jotka harrastaa tätä tosiäijä meininkiä. Äijät tietenkin pidetään poissa valokeiloista. Ei mitään seksiorjuutta vaan sopimusjuttu, kun ei äijistäkään muuhun oikeasti olisi. Naisille tulisi naurut, jos media tietäisi.

Vierailija
85/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on yksinkertaiset toiveet, tavallaan. Sopivaa kumppania ei kuitenkaan helpolla löydä. Kun latoo vaatimukset tiskiin, niin yleensä se ei toimi. Tai voithan kokeilla laittaa nuo suoraan johonkin deittipalveluun.

Jos itse laittaisin naisesta vaatimuslistan tyyliin:

- Hoikka ja hyvämuotoinen vartalo

- Naisellinen ja ulkonäöstään huolehtiva

- Ei juttele turhia vaan on enemmän fyysinen

- Lapsia mielellään enintään joka toinen viikonloppu

- Huomioi miestä ja on ns. mukava nainen, ja hoitaa ns. naisten työt kotona

En usko, että kukaan vastaisi koskaan. Eli minun on löydettävä hänet kiertoteitä, vahingossa, sattumalta.

Ap

Todennäköisesti olisit ihan mieleeni. Ehkä jopa itsekin voisin olla mieleesi, kun saliakin harrastan, mutta oon kuitenkin mielestäni syvällisempi persoona kuin toi sun hakema simppeli äijä. Enkä ole edes massiivisen kokoinen, vaikkakin suht pitkä. Mutta siinä mielessä oon samoilla linjoiolla, että asiat pitäisi sanoa suoraan, eikä mitään ihme jaarittelua.

Vierailija
86/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat jääneet 15- vuotiaan tasolle. Kuka sellaisia jaksaa katsella.

Vierailija
87/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha av-mammojen nukkumaanmenoaika lähestyy...

Vierailija
88/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja av-pappojen

Vierailija
89/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat jääneet 15- vuotiaan tasolle. Kuka sellaisia jaksaa katsella.

Se on sitä nykyajan kasvatusta. Diktatuuria.

Vierailija
90/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M43v kirjoitti:

Täällä muuten sattuva, mutta en käy puntilla, tosin fyysistä työtä etten ihan heikkokaan ole.

Fyysinen työ on plussaa, mutta eikös juuri fyysisen työn tekijälle olisi hyvä vastapainoksi treenata lihaksia, että esim selkä kestää työssä? ;)

Ap

Olet oikeassa, selkä on paskana, olen ollut keskus-sairaalassa kuntoutuksessa 8viikkoa mistä 4 viikkoa treenattiin 8h/päivä.

Ja olen käynyt salilla, mutta viime vuodet olleet jotenkin raskaita ja perseestä ettei vaan ole pystynyt.

On mulla kavereina salityyppejä millä lääkityskohdillaan, hermo ei kestä mitään ja hiotaan kuin pienisika kokoajan, lisäksi jotain vaivoja jatkuvasti.

Teen myös tavallaan asiantuntijatöitäkin vaikka amispohjalta ja ihan duunari olen, ok-talo löytyy ym.

Mun korviin aapee olisi liiankin sopiva näkemättä ja tapaamatta?

Venäjältä tulin tankkaamasta ja juuri ehdin vastaamaan.

Vierailija
91/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä en ole käyttänyt, kun en voinut edes rekisteröityä ilman "hyökkäystä" oli liian  aggressiivinen ohjelma. E-kontaktiin olen laittanut välillä profiilin, mutta profiili aina katoaa, viimeistään muutaman viikon kuluttua. Täytyy vain pysytellä sinkkuna toistaiseksi. 

Hmm. Itse en kriteerejä täytä, mutta mieleen tuli parikin ehdokasta "sokkotreffeille" Harmi ettei täällä ole mitään privaa.

Vierailija
92/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oletko mies?

En. Miksi ihmeessä niin luulet? Olen vieläpä aika naisellinen nainen.

Ap

En käy monta kertaa viikossa salilla, mutta muuten osuisi. Naisellisia naisia ei löydy kyllä oikeasti mistään.

M36

Vierailija
93/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat ollakin aika herkkupakkaus! Voisin lantaa jopa sinut sisään kauppakassien kanssa :)

Vierailija
94/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää, että paljonkohan oli naisten kommentteja. Ihmettelen, ettei kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, ettei listassani ollut mainitaan tummasta, pitkästä ja komeasta?

Ap

Vierailija
95/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen, mutta hyvätuloinen ja esimiesasemassa. 38v. Olen snadisti juntti. En pahantahtoisesti, mutta jos joku brassailee viinillä , niin siteeraan rätyä ja sanon ,että "Iisalmesta saa parempaa". Olen monen makuun liian lihaksikas ja rasva% on 18. Ei siis näy sixpack. No henkevyyteen minulla on taipumusta.

Mies joka tietää rasvaprosenttinsa on yleensä todella turhamainen, sinäkin varmaan iltaisin ihailet peilistä hauistasi

Minä tiedän rasva% koska se mitattiin työpaikan puolesta järjestetyssä tapahtumassa vierumäellä. Oli toki vapaaehtoinen ja aika moni nainen jätti menemättä koska eivät halunneet tietää totuutta.

Tiedättekös, niitä "olen kuitenkin hyvässä kunnossa vaikka olenkin näin lihava, satun nyt puuskuttamaan portaissa koska, öööö, kilpirauhaset, verensokeri, kuun asento ja rauta-arvot ovat tänään väärät".

Vierailija
96/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa kun naisilla on aina joku vähintään 10 kohdan täydellisen miehen

lista, jonka kanssa miestä etsitään, kun taas miehillä on yleensä pari kolme kriteeriä, tyyliin hoikka, mukava ja kemiat kohtaa. Joten turha valittaa jos ei miestä löydy, kyllä ottajia olisi, mutta te haluatte priimalaatua. Mikäs siinä, voihan köyhäkin unelmoida rikkauksista, joillekin riittää vähän tavallisempi elämäkin.

Vierailija
97/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän listan perusteella vaikutat äärimmäisen pinnalliselta ihmiseltä. Vain pinta miehessä on tärkeää. Mikäpä siinä, jokaisella saa olla juuri sellaiset kriteerit kumppanilleen kuin haluaa.

Sanoo joku jolle pitää olla pitkä, tumma ja komea ja sitten vasta voidaan miettiä muita asioita.

Todellakin pitää. Mitä luulit? Lyhyt, vaalea ja ruma?

Eri

Niin ja silloin on kaksinaamaista sanoa toista pinnalliseksi. Minä en siis "luullut" mitään.

Minä en sanonut ap:ta pinnalliseksi vaan joku muu.

Ja miksi tuota hoetaan täällä todella usein? Niin, monet naiset tykkäävät tuosta kombosta, mitä sitten? Onko niin vaikea hyväksyä?

Miksi sitten puutuit asiaan?

Niin lähes kaikki Naiset tykkäävät tuosta kombosta, mutta eivät pidä että siitä sanotaan. Onko niin vaikea hyväksyä?

Ei minun ole mitään vaikea hyväksyä 😂 ärsyttää tollanen päivänselvien asioiden hokeminen ja uhriutuminen.

Kiitos hyödyllisestä panoksestasi. Mikä on sinulle ja minulle itsestään selvää ei selkeästi ole kaikille ja eritoten sille, kenelle alunperin kirjoitin, ennen kuin sinä puutuit asiaan ja koska puutuit asiaan , niin siitä peruslogiikan mukaan saa käsityksen, että olisi ollut sanottavaa juuri siinä käsiteltävään seikkaan, mutta se olikin vain feministinen voimaröyhtäisy. Ei edes ärsyttävä, mutta typerä jos pystyt kokonaisuuksia hahmottamaan.

Vierailija
98/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ikää 37v, ei lapsia enkä erityisemmin haluakaan. Miehen lapset ei periaatteessa haittaisi, kunhan ei tulisi hullua eksää ja huoltajuusriitaa kaupan päälle. Mielellään mies ei sentään yh-iskä vaan viikko-viikko tai joka toinen viikonloppu olisi ok.

Tässä toiveita miehelle, onko liikaa vaadittu? Etenkin miesten kommentit kiinnostaisi! Anteeksi jo etukäteen ei-painotteinen lista!

- lihaksikas, kookas kroppa, harrastaa old school punttitreeniä. Ei tarvisi sinänsä olla mitenkään ”timmi” kunhan olisi lihaksikas.

- ei mielellään tatuointeja tai ei ainakaan isoja sellaisia

- ei mielellään kalju tai kaljuuntuva (en vaan voi sille mitään, että mulle kalju on turn off)

- alkoholinkäyttö korkeintaan kohtuullista

- ei tarvi olla mitenkään erityisen hyvätuloinen tai korkeasti koulutettu, perus työssäkäyvä amistyyppi olisi juuri hyvä

- olisi perinteisen miehekäs, hoitaisi esim auto- ja remonttihommat ja jättäisi ”perinteisemmät” naisten kotityöt mulle.

- Ei hifistelisi erikoisruokien ja viinien kanssa, söisi ihan peruskotiruokaa.

- ei hakisi naisesta ensisijaisesti kaveria, vaan hänellä olisi jo omat kaveripiirit ja omat harrastukset (mukaanlukien se alussa mainittu punttis)

- ei olisi mitenkään erityisen tunteellinen, romanttinen, taiteellinen, henkevästi keskusteleva yms vaan hakisi parisuhteesta etenkin fyysisyyttä

- olisi mutkaton ”hyvä tyyppi”, kohtelisi naista arvostavasti joka näkyisi käytännössä pienin elein, kuten kauppakassien kantamisena.

- olisi luonteeltaan vahva ja itsenäinen, ei epävarma tai miellyttämisenhaluinen. Ei etsisi naisesta henkistä turvaa eikä pitäisi naista äitihahmona.

Mielipiteitä? Onko kohtuuttomat vaatimukset? Tai varmaan on, kun näillä kriteereillä ei ole löytynyt :D

Kiinnostava toivelista, uskon että löydät. Jäin miettimään, mitä sinä ajattelet, millainen tuollaisen miehen toivelista naiselle, tai sinulle, olisi?

Vierailija
99/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt pinnallista jos tarvii olla lihaksia. Ei niillä juuri mitään tee.

Voidaan verrata tilanteeseen jossa mies vaatii että naisella pitää olla isot rinnat ja sivuuttaa mukavat naiset sen takia että heillä ei ole valtavan isot rinnat.

En minä ainakaan millään kitukinkulla ja lapasilla mitään tee, vaikka kuinka mukava olisi.

Vierailija
100/216 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat ollakin aika herkkupakkaus! Voisin lantaa jopa sinut sisään kauppakassien kanssa :)

Hyi! Pervertikko!