Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisikohan tällainen mies ihan liikaa vaadittu?

Vierailija
07.02.2019 |

Mulla ikää 37v, ei lapsia enkä erityisemmin haluakaan. Miehen lapset ei periaatteessa haittaisi, kunhan ei tulisi hullua eksää ja huoltajuusriitaa kaupan päälle. Mielellään mies ei sentään yh-iskä vaan viikko-viikko tai joka toinen viikonloppu olisi ok.

Tässä toiveita miehelle, onko liikaa vaadittu? Etenkin miesten kommentit kiinnostaisi! Anteeksi jo etukäteen ei-painotteinen lista!

- lihaksikas, kookas kroppa, harrastaa old school punttitreeniä. Ei tarvisi sinänsä olla mitenkään ”timmi” kunhan olisi lihaksikas.
- ei mielellään tatuointeja tai ei ainakaan isoja sellaisia
- ei mielellään kalju tai kaljuuntuva (en vaan voi sille mitään, että mulle kalju on turn off)
- alkoholinkäyttö korkeintaan kohtuullista
- ei tarvi olla mitenkään erityisen hyvätuloinen tai korkeasti koulutettu, perus työssäkäyvä amistyyppi olisi juuri hyvä
- olisi perinteisen miehekäs, hoitaisi esim auto- ja remonttihommat ja jättäisi ”perinteisemmät” naisten kotityöt mulle.
- Ei hifistelisi erikoisruokien ja viinien kanssa, söisi ihan peruskotiruokaa.
- ei hakisi naisesta ensisijaisesti kaveria, vaan hänellä olisi jo omat kaveripiirit ja omat harrastukset (mukaanlukien se alussa mainittu punttis)
- ei olisi mitenkään erityisen tunteellinen, romanttinen, taiteellinen, henkevästi keskusteleva yms vaan hakisi parisuhteesta etenkin fyysisyyttä
- olisi mutkaton ”hyvä tyyppi”, kohtelisi naista arvostavasti joka näkyisi käytännössä pienin elein, kuten kauppakassien kantamisena.
- olisi luonteeltaan vahva ja itsenäinen, ei epävarma tai miellyttämisenhaluinen. Ei etsisi naisesta henkistä turvaa eikä pitäisi naista äitihahmona.

Mielipiteitä? Onko kohtuuttomat vaatimukset? Tai varmaan on, kun näillä kriteereillä ei ole löytynyt :D

Kommentit (216)

Vierailija
61/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon samanlaisia miehiä on todistetusti olemassa koska toi vastaa suhteellisen hyvin mun miestäni. Ero tosin on siinä että mies on mun puoliso ja paras ystävä ja menee myös toisinpäin. On meillä muitakin ystäviä, yhteisiä ja ns. omia. Sen lisäksi puhutaan kaikesta ja meidän suhde ei tosiaan perustu pelkkään fyysisyyteen.

Rehellisesti sanoen toi että ei tahdo normaalia keskusteluyhteyttä parisuhteeseen, missä jaettais kaikki ilot, surut ja ajatukset vaikuttaa enemmänkin siltä että sä et ole valmis itse parisuhteeseen. On kai meitä moneen junaan mut toi nyt käytännössä kuulostaa siltä että sä tahdot vaan miehen joka kantaa kauppakassit, korjaa sun auton ja antaa munaa.

Munakas amis-orja, akateemisesti harkittu, heh he...

Vierailija
62/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen. Lähes... tai oikeastaan

mainittujen asioiden lisäksi miinuspuolena on se ettei osaa/ ymmärrä puhua. Ei siis todella kykene. Kyllä se säästä juttelee mutta tunteistaan ei. Ja se on todella suuri miinus....

Niin suuri että harkitsen eroa.

Pitäiskö tää luovuttaa aloittajalle...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen erään täälläkin mainitun elokuvatähtemme mies. Olisikohan lainattavissa!

Vierailija
64/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perus punttis-pena, joka heittää äijämäistä läppää ja antaa melaa. Noitahan on punttisalit väärällään. Sinne vaan joukkoon, ja alat tutustumaan. Näinhän miehiäkin aina neuvotaan, kun naisiin pitäisi tutustua. Joillain on hiukset vielä tallella ja moni heistä myös kaljuuntuu. Et voi millään rtukäteen tietää, kuka heistä on sinkku.

Vierailija
65/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän listan perusteella vaikutat äärimmäisen pinnalliselta ihmiseltä. Vain pinta miehessä on tärkeää. Mikäpä siinä, jokaisella saa olla juuri sellaiset kriteerit kumppanilleen kuin haluaa.

Sanoo joku jolle pitää olla pitkä, tumma ja komea ja sitten vasta voidaan miettiä muita asioita.

Todellakin pitää. Mitä luulit? Lyhyt, vaalea ja ruma?

Eri

Niin ja silloin on kaksinaamaista sanoa toista pinnalliseksi. Minä en siis "luullut" mitään.

Vierailija
66/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katos sehän on meikäläinen :), melkein kaikki natsaa.

Ihmetyttää täällä palstalla monien naisten (vai ovatko kateellisia miehiä?) negatiiviset kommentit punttien nostelusta, mistäköhän syystä? Kun aloitin punttitreenin 10v sitten niin olin täysi siimakäsi, 195cm ja 83kg, nyt on painoa 105kg ja lihasta on tullut aika hyvin. Ja naisten huomio on vaan lisääntynyt. Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, mikä siinä punttiksessa niin tökkii? Treenaan 45min kerrallaan 5 kertaa viikossa ja joo välillä tulee vähän poseerattua peilin ääressä hah, en kuitenkaan suutele haukkariani.

Oon mies, ja myönnän olevani vähän kateellinen joillekin. Käyn kuitenkin itsekin salilla, mutta mulla ei ole aikaa/energiaa käydä 5krt viikossa. Kolme kertaa pystyy. En kyllä halua edes mitään körmy-ulkomuotoa tyyliin 100kg elopaino, mutta sopivasti lihaksia tekee hyvää kenelle tahansa.

Vierailija
67/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli perus punttis-pena, joka heittää äijämäistä läppää ja antaa melaa. Noitahan on punttisalit väärällään. Sinne vaan joukkoon, ja alat tutustumaan. Näinhän miehiäkin aina neuvotaan, kun naisiin pitäisi tutustua. Joillain on hiukset vielä tallella ja moni heistä myös kaljuuntuu. Et voi millään rtukäteen tietää, kuka heistä on sinkku.

Joo, mut naisen pitää kanssa pystyä vetää oma roolinsa vähän yksioikoisena  bimbona, joka vaistoaa koska antaa. Miten joku akateemisesti pilattu ja vielä asiantuntija tollaseen pystys viikkoa pidempään.

Vierailija
68/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ap on itse täydellisyyttä hipova afrodite niin voi laittaa kunnon vaatimukset tiskiin.

Sulla varmaan on missin mitoissa oleva vartalo jne...

Vierailija
69/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestulkoon samanlaisia miehiä on todistetusti olemassa koska toi vastaa suhteellisen hyvin mun miestäni. Ero tosin on siinä että mies on mun puoliso ja paras ystävä ja menee myös toisinpäin. On meillä muitakin ystäviä, yhteisiä ja ns. omia. Sen lisäksi puhutaan kaikesta ja meidän suhde ei tosiaan perustu pelkkään fyysisyyteen.

Rehellisesti sanoen toi että ei tahdo normaalia keskusteluyhteyttä parisuhteeseen, missä jaettais kaikki ilot, surut ja ajatukset vaikuttaa enemmänkin siltä että sä et ole valmis itse parisuhteeseen. On kai meitä moneen junaan mut toi nyt käytännössä kuulostaa siltä että sä tahdot vaan miehen joka kantaa kauppakassit, korjaa sun auton ja antaa munaa.

tuo olisi hyvä laittaa Tinderiin (jos tekisin profiilin): Etsitään mies, joka kantaa kauppakassit, korjaa auton ja antaa munaa :D

En tarkoittanut, ettenkö haluaisi normaalia keskusteluyhteyttä mieheen. Mutta tiedän, että on oikeasti olemassa tosi tunteellisia, pohdiskelevia ja analysoivia miehiä. Sellaista en halua enkä minäkään olisi hyvä kumppani pitkiä syvällisiä keskusteluja rakastavalle miehelle. Mutta kyllä minulle normaali keskusteluyhteys parisuhteessa olisi itsestäänselvyys! Jos mies esim. kertoisi jonkun itselleen tärkeän tapahtuman, tottakai kuuntelisin ja kyselisin siitä lisää, ennen kuin pyytäisin antamaan munaa. Muutenhan olisin todella epäkohtelias ja epäkunnioittava, mitä en siis luonteeltani todellakaan ole.

Ap

Vierailija
70/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän listan perusteella vaikutat äärimmäisen pinnalliselta ihmiseltä. Vain pinta miehessä on tärkeää. Mikäpä siinä, jokaisella saa olla juuri sellaiset kriteerit kumppanilleen kuin haluaa.

Sanoo joku jolle pitää olla pitkä, tumma ja komea ja sitten vasta voidaan miettiä muita asioita.

Eri

Niin ja silloin on kaksinaamaista sanoa toista pinnalliseksi. Minä en siis "luullut" mitään.

Minä en sanonut ap:ta pinnalliseksi vaan joku muu.

Ja miksi tuota hoetaan täällä todella usein? Niin, monet naiset tykkäävät tuosta kombosta, mitä sitten? Onko niin vaikea hyväksyä?

Vierailija
71/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti, toi ei ole mitenkään liikaa vaadittu jos lista perustuu sun omiin mieltymyksiin. Jokainen saa vaatia tulevalta kumppaniltaan ihan rauhassa mitä tahtoo, mut yleensä se lopullinen oikea kumppani ei yksinkertaisesti kykene jokaista kohtaa listasta täyttämään.

Mulle tuli tästä aloituksesta suoraan sanoen mieleen Sinkkuelämän Charlotte, sarjaa seuranneet ainakin ymmärtää pointin..

Ensimmäisessä avioliitossa kaiken piti mennä just niin kuin Charlotte oli suunnitellut ja päättänyt jo vuosia sitten teini-ikäisenä. Koko liitto meni täysin penkin alle kun asiat ei edennyt suunnitellusti. Loppujen lopuksi rakastui ja meni naimisiin miehen kanssa joka oli täys vastakohta sille takaraivossa olleelle unelmaprinssille.

Ei mulla mitään varsinaista pointtia ole mut sen verran voin sanoa että mitä tarkempi oma vaatimuslista on niin sitä enemmän menee ohi mahdollisia täydellisiä puolisoehdokkaita. Ja ei kukaan täyspäinen AIKUINEN mies lähde mukaan parisuhteeseen mikä perustuu ainoastaan fyysisyyteen ja missä ei jaeta esimerkiksi päivittäisi murheita ja itketä tarpeen tullessa olkaa vasten, ei tonluokan suhteessa uskaltaisi miettiä tulevaisuutta yhtään. Ja jos miehellä olisi lapsia vielä tossa kuviossa niin luultavasti se ei tahtoisi sua edes tutustuttaa niihin koska toi kuvaus on enemmänkin panokaverin kuvaus.

Vierailija
72/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiillinen, ei ”fyysinen” työ.

Vierailija kirjoitti:

M43v kirjoitti:

Täällä muuten sattuva, mutta en käy puntilla, tosin fyysistä työtä etten ihan heikkokaan ole.

Fyysinen työ on plussaa, mutta eikös juuri fyysisen työn tekijälle olisi hyvä vastapainoksi treenata lihaksia, että esim selkä kestää työssä? ;)

Ap

Vierailija
73/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt pinnallista jos tarvii olla lihaksia. Ei niillä juuri mitään tee.

Voidaan verrata tilanteeseen jossa mies vaatii että naisella pitää olla isot rinnat ja sivuuttaa mukavat naiset sen takia että heillä ei ole valtavan isot rinnat.

Vierailija
74/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Ja miksi tuota hoetaan täällä todella usein? Niin, monet naiset tykkäävät tuosta kombosta, mitä sitten? Onko niin vaikea hyväksyä?

Miksi sitten puutuit asiaan?

Niin lähes kaikki Naiset tykkäävät tuosta kombosta, mutta eivät pidä että siitä sanotaan. Onko niin vaikea hyväksyä?

Vierailija
75/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on yksinkertaiset toiveet, tavallaan. Sopivaa kumppania ei kuitenkaan helpolla löydä. Kun latoo vaatimukset tiskiin, niin yleensä se ei toimi. Tai voithan kokeilla laittaa nuo suoraan johonkin deittipalveluun.

Jos itse laittaisin naisesta vaatimuslistan tyyliin:

- Hoikka ja hyvämuotoinen vartalo

- Naisellinen ja ulkonäöstään huolehtiva

- Ei juttele turhia vaan on enemmän fyysinen

- Lapsia mielellään enintään joka toinen viikonloppu

- Huomioi miestä ja on ns. mukava nainen, ja hoitaa ns. naisten työt kotona

En usko, että kukaan vastaisi koskaan. Eli minun on löydettävä hänet kiertoteitä, vahingossa, sattumalta.

Vierailija
76/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kaljuista ihan yhtä lailla, ei merkitystä.

Kovin lihaksikkaista en kuitenkaan pidä. No en alipainoisistakaan. Sopusuhtainen on paras.

Pituudellakaan ei ole niin väliä, minimi mun pituus kun olen nainen.

Silmien pitäis olla siniset/harmaat...

Hiukset saa olla mitä vaan, paitsi punaiset/mustat/värjätyt.

Onko muulla väliä, kuin silmien värillä? Pitää olla karismaa.

Vierailija
77/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ap on itse täydellisyyttä hipova afrodite niin voi laittaa kunnon vaatimukset tiskiin.

Sulla varmaan on missin mitoissa oleva vartalo jne...

En ole koskaan ollut missin mitoissa. Painoa varmaan 10 kg enemmän mitä misseillä ja pituutta yli 10 cm vähemmän. Siiderivalas-kommentteja odotellessa :D

Oikeasti pidän kyllä vartalostani tosi paljon, on Marilyn-tyyppisesti kurvikas ja treenatut lihakset selittää myös painoa.

Ap

Vierailija
78/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt pinnallista jos tarvii olla lihaksia. Ei niillä juuri mitään tee.

Voidaan verrata tilanteeseen jossa mies vaatii että naisella pitää olla isot rinnat ja sivuuttaa mukavat naiset sen takia että heillä ei ole valtavan isot rinnat.

Mitä sitten vaikka olisi pinnallista? Miksi ottaa pelkkä mukava jos voi saada mukavan jolla on isot rinnat? Huoh.

Vierailija
79/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä melkein suosittelisin tuota huumorilla höystetyn tinderprofiilin tekoa :) Se karkottaisi kerralla ainakin kaikki liian herkät sielut.

Vierailija
80/216 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Miksi sitten puutuit asiaan?

Niin lähes kaikki Naiset tykkäävät tuosta kombosta, mutta eivät pidä että siitä sanotaan. Onko niin vaikea hyväksyä?

Ei minun ole mitään vaikea hyväksyä 😂 ärsyttää tollanen päivänselvien asioiden hokeminen ja uhriutuminen.