Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja miehen lapset

Vierailija
07.02.2019 |

Olen itse 24vuotias ja mies on minua 12 vuotta vanhempi ja hänellä on kaksi lasta. Olemme seurustelleet kolme vuotta ja asumme molemmat omissa asunnoissa.

Ongelmaksi on minulle tullut miehen lapset. Tai ehkä hänen ex, en tiedä. Lapset tulee milloin tulee ja jos ex sanoo, että voiko mies ottaa lapset, vaikka ei ole miehen vuoro niin tottakai se ottaa heti ja puolustaa aina exäänsä.

Nähdään yleensä viikonloppuisin ja nyt tuli tieto, että lapset tulee taas miehelle, koska exällä on jotain ohjelmaa mikä tuli yllättäen. Suututtaa jonkin verran, kun tuntuu , että minun pitää ymmärtää lapsia ja vihaista exää ja minun tunteeni aina sivutetaan.

Ja pidän lapsista ei siinä mitään, mutta nämä jatkuvat "yllätykset" ärsyttää. Onko muita tässä tilanteessa olevia?

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sen miehen LAPSIA. Luonnollisesti hän haluaa viettää aikaa heidän kanssaan niin paljon kuin mahdollista. Reikiä on baarit täynnä, lapsia harvalla on liiaksi asti...

Vierailija
2/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinperheessä nuo yllätykset ovat osa elämää eli sitä on oltava isä ja äiti koko ajan. Eron jälkeen isä voi toki sanoa, että tuore pi--u kiehtoo enemmän kuin omien lasten kanssa oleminen, mutta osa vanhemmista jatkaa 100% vanhempina eron jälkeenkin. lapset saavat tulla ja mennä sen mukaan, mikä on kokonaisuudelle kätevintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies puolustaa exäänsä aina se hoitaa lapset uskoisin enemmän ja saat varautua jatkossa tollaisiin. Kokemusta on. Juokse karkuun kun voit, se on vinkkini.

Vierailija
4/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nuori, elämä edeasä. Tuo ei kuulosta mukavalta. Mieti haluatko jatkaa elämää epävarmassa suhteessa? Lapset on ja pysyy, myös ex.

Vierailija
5/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi mitään. Onhan tuo varmaan ärsyttävää, mutta miehen kuuluukin laittaa lapset sun edelle. Mäkin oon yh ja suunnilleen hypin riemusta, jos ex sanoo, että voitko ottaa lapset/pitää lapset pitempään, kun on joku juttu. On ihan hirveää olla ilman lapsia. Sama mun exällä, ottaa lapset enemmän kuin mielellään, jos mulla on joku meno. Kummallekaan ei oo vaihtoehto jättää lapsia tunneiksi yksin kotiin.

Vierailija
6/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on tuo, että seurustelet täysin eri elämäntilanteessa olevan ihmisen kanssa. Lisäksi ikäeronne on ollut todella häiritsevän suuri silloin, kun olette alkaneet seurustella - mies on nytkin 1,5 kertaa ikäisesi.

Järkevintä sinun olisi alkaa etsiä oman ikäistä tai korkeintaan 3-5 vuotta vanhempaa miestä, jolla EI ole omia lapsia. Siinä vaiheessa tajuat sitten, että olet lähinnä hukannut aikaa tässä nykyisessä sopassa.

Vierailija
7/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat olleet miehen elämässä ennen sinua ja normaali isä/lapsisuhde on kiinteämpi kuin isän suhde sinuun ap. Lapset menevät aina sinua edelle. Joten kannattaa miettiä, haluatko viettää elämääsi vanhemman käytetyn miehen kanssa.

Vierailija
8/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on sen miehen LAPSIA. Luonnollisesti hän haluaa viettää aikaa heidän kanssaan niin paljon kuin mahdollista. Reikiä on baarit täynnä, lapsia harvalla on liiaksi asti...

Ap:lla ei ollut mitään lapsia vastaan. vaan yllätyksiä, jotka ex järjestää. Lasten on oltava aina etusijalla, tottakai.

Vierailija
9/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat olleet miehen elämässä ennen sinua ja normaali isä/lapsisuhde on kiinteämpi kuin isän suhde sinuun ap. Lapset menevät aina sinua edelle. Joten kannattaa miettiä, haluatko viettää elämääsi vanhemman käytetyn miehen kanssa.

Voi kun lapset oliskin aina etusijalla, mutta ei mene niin. Valitettavan moni vanhempi, etenkin mies, hylkää lapsensa tai laiminlyö heitä. 

Minä tykkäisin olla "käytetyn" miehen kanssa, koska en kestäisi sitä, että minun pitäisi olla se tärkein. Siihen minulla ei olisi mitään resursseja eikä mielenkiintoa.

Vierailija
10/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä yllätyksiä ne on, että lapset tulee omaan kotiinsa?

Vierailija
11/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on liian iso ikäero. Laita setäpappa vaihtoon ja ala elää huoletonta nuoruuttasi.

Vierailija
12/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu miesystäväsi ja hänen exänsä lounaalje syömään herkullista maksamskkarakeittoa. Hyvän ruuan ääressä keskustellen asiat selviävät.

Vierailija
13/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on liian iso ikäero. Laita setäpappa vaihtoon ja ala elää huoletonta nuoruuttasi.

Lisäksi tuo mies on ihan nyhverö eksäänsä kohtaan. Ei sen niin kuulu mennä että toinen joustaa loputtomiin, kertoo miehen selkärangasta kaiken.

Vierailija
14/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi tuo mies on ihan nyhverö eksäänsä kohtaan. Ei sen niin kuulu mennä että toinen joustaa loputtomiin, kertoo miehen selkärangasta kaiken.

Nimen omaan se kertoo miehen selkärangasta kaiken, kun hän ei mieti meneekö kaikki tismalleen oikein niin kuin ohjekirjojen mukaan vaan ottaa lapsen luokseen kun se on mahdollista.

Vierailija
15/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se aikuisen elämä on.

Vierailija
16/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimen omaan se kertoo miehen selkärangasta kaiken, kun hän ei mieti meneekö kaikki tismalleen oikein niin kuin ohjekirjojen mukaan vaan ottaa lapsen luokseen kun se on mahdollista.

Ei joka tilanteessa voi lapsia laittaa esim nyksän edelle jos eksä niin vaatii. Vain kohtuuden rajoissa, esim hätätilanteissa tai toisinaan. Muuten noudatetaan toivottavasti yhteistuumin laadittua tapaamissopimusta.

Vierailija
17/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Oltiin suunniteltu nyt tulevaksi viikonlopuksi ohjelmaa ja kummatkin oli innoissaan , koska lapset piti olla äidillään. Nyt kun tulikin ilmoitus päivää aiemmin , että onnistuuko jos mies ottaa lapset, niin tottakai olen harmissani asiasta. Mies sanoo " Haluan viettää lasten kanssa nyt aikaa ja ei tässä mikään ongelma ole" Ja itselleni tuli tunne, että olen joku hullu nainen joka ei ymmärrä mitään. En osaa selittää, mutta vähän kummallinen fiilis just nyt.

Ap

Vierailija
18/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo vihainen exä tuohon tuli? Miksi vihainen? Meillä on lasten isän kanssa niin, ihan sovitusti, että molemmat ollaan tasa-arvoisia vanhempia ja lapset missä paremmin sopii olemaan ja kuskaukset hoitaa se kummalle sopii paremmin jne, vaikka muuten olisi toisen vanhemman "vuoro". Jos vaikka tänään huomaan, että huomenna on hammaslääkäri jollain enkä pääse helposti kuskaamaan niin kysyn isältään sopiiko hänelle. Ja jos hänellä on meno niin toivon kyllä, että ensisijaisesti kysyy voinko mä ottaa lapset. En ole kenellekään vihainen tai halua tehdä kiusaa, lapset vain menee edelle ja näin olemme sopineet jo aikaa sitten, kun ero tuli.

Vierailija
19/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuossa olla jotain tahallistakin haitan tekemistä exän taholta.

Yllätyksiä elämässä sattuu aina, mutta jos koko ajan äiti ei voikaan olla lastensa kanssa kuten sovittu, niin joko huonoa elämän hallintaa tai sitten äiti raivaa tilaa omalle parisuhdeajalleen ilman lapsia?

Vierailija
20/171 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Oltiin suunniteltu nyt tulevaksi viikonlopuksi ohjelmaa ja kummatkin oli innoissaan , koska lapset piti olla äidillään. Nyt kun tulikin ilmoitus päivää aiemmin , että onnistuuko jos mies ottaa lapset, niin tottakai olen harmissani asiasta. Mies sanoo " Haluan viettää lasten kanssa nyt aikaa ja ei tässä mikään ongelma ole" Ja itselleni tuli tunne, että olen joku hullu nainen joka ei ymmärrä mitään. En osaa selittää, mutta vähän kummallinen fiilis just nyt.

Ap

Ehkä lapset ovat äidin uuden suhteen tiellä ja saa heidät alta pois isälleen..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme