Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on nyt lopullisesti palannut hermot suomalaisiin.

Vierailija
06.02.2019 |

Itse olen näin yhteiskunnan mielestä eristäytynyt ja syrjäytynyt koska paloi hermot ihmisiin, Suomessa lytätään niin paljon alas ettei ole todellista. Laiskuutta, katkeruutta ja vaikka mitä. Minulla nyt vain paloi hermot tähän negatiiviseen ilmapiiriin.

Syrjäydyin niin että viimeisistä palkoistani sain isoja säästöjä tilille, sit irtisanouduin. Tulin siihen tulokseen että en ole sen arvoinen, ansaitsen parempaa.

Nyt olen niin onnellinen! Saan elää rauhassa, tämän lisäksi teen vapaaehtoistyötä ja olen saanut itseäni kivoihin kansainvälisin piireihin jossa minä itse riitän, saan olla oma itseäni ja kun puhun niin kukaan ei lyttää, näihin tapamisiin saan tulla lakatuissa kynsissä ja hienoissa vaatteissa jotka kehutaan.

Oikeasti jos muut suomalaiset aiheuttavat masennusta ja huonoa oloa sillä että jatkuvasti kritisoidaan, lytätään, kilpaillaan, arvostellaan niin suosittelen lämpimästi etsiä piirejä jossa liikkuu ulkomaalaisia.

Minun ryhmässä on paljon menestyneitä ihmisiä eri puolilla Eurooppa ja Amerikoista. Vannon tuntuu että heidän seurassa olen herännyt jostain painajaisesta, liikutuin kyyneliin kun kerran saan olla kilttien ja mukavien ihmisten kanssa.

Heräsin siihen todellisuuteen että Suomessa henkiset kyvyt, arvot ja mielenterveys ovat rapakunnossa. Minusta on hälyttävää jos ei halu enää olla tekemisissä omien ihmisten kanssa vain koska ovat ylipääsemättömän hankalia ja katellisia.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko teidän mielestä vajaamielinen kun tuun työpaikalle toivotan hyvää huomentaa ja saan tiuskasuja, silmien pyöritystä tai jätetään vastaamatta?

Tulen siitä tosi surulliseksi. En koe tekevät mitään väärin kuin tervehdin.

AP ON OIKEASSA!

Tuo on kyllä vähän liian iloinen ja pirteä. Sillä menee varmaan hyvin. Eli paremmin kuin minulla. Vihaan kaikkia joilla menee hyvin. Pitääpi jollain tavalla pilata sen päivä tai mieluummin koko sen elämä tuon takia. Olisi toikin nyt vaan ymmärtänyt ryhtyä työttömäksi alkkikseksi tai narkkariksi eikä yrittänyt olla parempi kuin me muut.

t. suomalainen

Itse olen kuolettanut ja murhannut itseni. Sen alkuperäisen iloisen, hauskan, valoisan ja rennon itseni.

Olen surullinen kun se hieno ja ihana tyttö on nyt kuollut.

Kaikki hyvä pitää amputoida itsestään pois ja piilottaa, ettei pirulliset hyeenat raatele pieniksi silpuiksi.

Nyt saan olla rauhassa kun olen harmaa, ankea, mitätön ja kaikesta hyvästä ja ihansasta riisuttu pystyyn kuollut pökkelö.

Juu, itse olen monimiljonääri. Suomessa liikun vaan farkut ja flannelliruutupaita päällä ja jätän hiukset kampaamatta. Auto on ihan perusnissani. Jutut luokkaa ei hyvin mene, ongelma sitä sun tätä, mennäänks dokaan.

Ei suomessa kannata muuta yrittääkään jos haluu kavereita eikä olla mikään erakko.

Vierailija
82/93 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapauksessa taitaa päteä vanha SUOMALAINEN viisaus:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Metsäläiset nyt huutavat, haukkuvat ja käskevät vielä tap pa a itsensä, vaikket mitään olisi edes tehnyt.

Vaikka sanoisit nätisti hyvää huomenta, niin takaisin voit saada äkäisen tiuskaisun.

Yleensä kaikki vanhan suomalaiset "viisaudet" ovat tyhmyyksiä, eivätkä pidä paikkaansa.

Se että on joku sanonta tai loru, jota junttimetsäläiset jankuttavat ja hokevat, ei tee siitä asiasta mitään "viisautta" ja totuutta.

Eipä muistu mieleen yhtään SUOMALAISTA "viisautta" joka olisi millään tavalla viisaasti sanottu tai pitäisi edes paikkansa.

Ihan kaikki "rakkaudesta se hevonenkin.." "niin se metsä.." ja "ei pidä nuolaista ennen.." soopaa järjestään.

Rakkaudesta se hevonekin potkii ja kun pojat tykkää ne kiusaa. Äiti oikein kannusti alistumaan, tunsi vain vahingoniloa kun näki vastoinkäymiseni, saattoi vielä tokaista hyvä että kärsit, luterilaisen sadismin idea kärsimys jalostaa. No, se itse ei ymmärtänyt juuri mitään eikä siksi kärsinytkään.

Tunnetyöskentelyä auttaa kun osaa tunnistaa ja sanoittaa tunteensa. Vanhemmilla ei ollut nettiä eikä he lukeneet mitään "kummallista" kuten psykologia. Vielä juppiaikana 90-luvulla kaikki lokeroitiin rankasti.

Vanhemmilla ei ollut sitä tietoa mitä meillä on nyt.

Voimme vain jättää heidän typeryytensä ja keskittyä omaan elämäämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se onkin vähä eri juttu jos on argentiinalainen pariskunta.

Vierailija
84/93 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapauksessa taitaa päteä vanha SUOMALAINEN viisaus:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Metsäläiset nyt huutavat, haukkuvat ja käskevät vielä tap pa a itsensä, vaikket mitään olisi edes tehnyt.

Vaikka sanoisit nätisti hyvää huomenta, niin takaisin voit saada äkäisen tiuskaisun.

Yleensä kaikki vanhan suomalaiset "viisaudet" ovat tyhmyyksiä, eivätkä pidä paikkaansa.

Se että on joku sanonta tai loru, jota junttimetsäläiset jankuttavat ja hokevat, ei tee siitä asiasta mitään "viisautta" ja totuutta.

Eipä muistu mieleen yhtään SUOMALAISTA "viisautta" joka olisi millään tavalla viisaasti sanottu tai pitäisi edes paikkansa.

Ihan kaikki "rakkaudesta se hevonenkin.." "niin se metsä.." ja "ei pidä nuolaista ennen.." soopaa järjestään.

Rakkaudesta se hevonekin potkii ja kun pojat tykkää ne kiusaa. Äiti oikein kannusti alistumaan, tunsi vain vahingoniloa kun näki vastoinkäymiseni, saattoi vielä tokaista hyvä että kärsit, luterilaisen sadismin idea kärsimys jalostaa. No, se itse ei ymmärtänyt juuri mitään eikä siksi kärsinytkään.

Tunnetyöskentelyä auttaa kun osaa tunnistaa ja sanoittaa tunteensa. Vanhemmilla ei ollut nettiä eikä he lukeneet mitään "kummallista" kuten psykologia. Vielä juppiaikana 90-luvulla kaikki lokeroitiin rankasti.

Vanhemmilla ei ollut sitä tietoa mitä meillä on nyt.

Voimme vain jättää heidän typeryytensä ja keskittyä omaan elämäämme.

Totta.

Pitää ymmärtää kuinka erilaisesta maailmasta nuo "viisauksien" hokijat ovat. Ei heillä ole ollut mitään sivistystä ja "lukupäätä".

On ollut tosiaankin vain nuo hokemat ja jankutukset, joilla on täytetty kouluttamattomat aivot.

Tosi järkyttävää, kuinka ihmisiä on alistettu ja tuhottu henkisesti.

Ollaan oltu ylpeitä siitä kuinka kärsiviä ja ankeita nöyriä lampaita ollaan oltu.

Lisäksi lapset on pieksetty aina ihan varmuuden vuoksi, etteivät vaan ylpistyisi.

Partaukko pilven päällä on sitten luvannut taivaspaikan palkaksi kun lapsi on piiskattu nöyräksi toisen posken kääntäjäksi.

Vierailija
85/93 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko teidän mielestä vajaamielinen kun tuun työpaikalle toivotan hyvää huomentaa ja saan tiuskasuja, silmien pyöritystä tai jätetään vastaamatta?

AP ON OIKEASSA!

Tuo on kyllä vähän liian iloinen ja pirteä. Sillä menee varmaan hyvin. Eli paremmin kuin minulla. Vihaan kaikkia joilla menee hyvin. Pitääpi jollain tavalla pilata sen päivä tai mieluummin koko sen elämä tuon takia. Olisi toikin nyt vaan ymmärtänyt ryhtyä työttömäksi alkkikseksi tai narkkariksi eikä yrittänyt olla parempi kuin me muut.

t. suomalainen

Itse olen kuolettanut ja murhannut itseni. Sen alkuperäisen iloisen, hauskan, valoisan ja rennon itseni.

Kaikki hyvä pitää amputoida itsestään pois ja piilottaa, ettei pirulliset hyeenat raatele pieniksi silpuiksi.

Nyt saan olla rauhassa kun olen harmaa, ankea, mitätön ja kaikesta hyvästä ja ihansasta riisuttu pystyyn kuollut pökkelö.

Juu, itse olen monimiljonääri. Suomessa liikun vaan farkut ja flannelliruutupaita päällä ja jätän hiukset kampaamatta. Auto on ihan perusnissani. Jutut luokkaa ei hyvin mene, ongelma sitä sun tätä, mennäänks dokaan.

Ei suomessa kannata muuta yrittääkään jos haluu kavereita eikä olla mikään erakko.

Tuntuuko sinusta nyt sitten siltä että sulla on aitoja ystäviä?

Vierailija
86/93 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ON OIKEASSA!

t. suomalainen

Silleen kun nyt suomalaiset kaverit ovat. Eipä mitään apua voi odottaa jos menee huonosti. Pysytään ja siedetään niitä samoja porukoita kun piirit ovat niin sisäänpäin lämpeäviä ja ihan samanlaisia mulkkuja ne siellä muissakin porukoissa ovat.

Vierailija
87/93 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP ON OIKEASSA!

Itse tervehdin kyllä kaikki siivoojasta toimariin, enkä ole havainnut tuollaista ilmiötä.  Yleensä saan hymyn ja huomenet takaisin.

Vierailija
88/93 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hermosi olivat välillä poissa ja miksi ne palasivat?

Vierailija
89/93 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ON OIKEASSA!

t. suomalainen

Silleen kun nyt suomalaiset kaverit ovat. Eipä mitään apua voi odottaa jos menee huonosti. Pysytään ja siedetään niitä samoja porukoita kun piirit ovat niin sisäänpäin lämpeäviä ja ihan samanlaisia mulkkuja ne siellä muissakin porukoissa ovat.

Ehkäpä vain projisoit oman mulkkuutesi muihin tai sitten muut ovat huomanneet että sinulta itseltäsi on turha mitään apua odottaa. Meilläpäin kyllä saa apua pyydettäessä ja pyytämättäkin. Juuri tänään oli naapuri kolannut meidänkin pihan kun tiesi että minä olen kipeä ja mies työmatkalla. 

Vierailija
90/93 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset laiskoja? Ohho. Ja sillä etelän positiivisuudella on muuten hintansa. Sen pohja on nimittäin vahvasti narsismissa. Suomalainen voi olla joskus epäitseuskoinen, katkera ja kadekin, mutta hienon yhteiskunnan se on rakentanut pitämään itsestään huolta silloin kun asiat ovat heikommin.

Vierailija
91/93 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP ON OIKEASSA!

t. suomalainen

Ehkäpä vain projisoit oman mulkkuutesi muihin tai sitten muut ovat huomanneet että sinulta itseltäsi on turha mitään apua odottaa. Meilläpäin kyllä saa apua pyydettäessä ja pyytämättäkin. Juuri tänään oli naapuri kolannut meidänkin pihan kun tiesi että minä olen kipeä ja mies työmatkalla. 

Ainahan nyt on näitä ovat jotka elävät joissain ihan muissa maailmoissa. Eipä vaan nuo kokemukset kohtaa mun kokemusten kanssa.

Jotkut väittävät että suomessa on pilvin pimein mukavia naisia. Ihme kyllä kaikki mitä koskaan kohtaan ovat todella huonokäytöksisistä sellaisiin pasiivisiin hiljaisiin hiirulaisiin jotka eivät yhtäkään hyvää sanaa miehestä voi sanoa. Paitsi jos nyt on joku lipevä ulkkari pelimies, sellainen on tietty niin ihana.

Jotkut väittävät että suomalaiset ovat rehellisiä ja ahkeria tekemään töitä. Mun firmassa taas useimmat ovat tuollaisia töitä vältteleviä joitten kanssa saa olla iloinen jos saavat edes sen ehdottoman minimin tehtyä. Ja se ehdoton minimi tarkoittaa että hommat on tehty mutta myöhässä ja välttävällä laadulla. Ei mitään ammattiylpeyttä, ei mitään halua vahingossakaan oppia uutta. Palkkaa pitäisi kuitenkin aina saada lisää.

Aina kun vien autoni huoltoon niin ehdottavat jotain turhia korjauksia. Joka vuosi vaihdan paikkaa ja aina sama juttu siinä uudessa paikassa. Se siitä rehellisyydestä.

Ja minäkö sitten maagisesti muutun ei-mulkuksi kun lähden ulkomaille?? juupajoo...

Vierailija
92/93 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
93/93 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut väittävät että suomessa on pilvin pimein mukavia naisia. Ihme kyllä kaikki mitä koskaan kohtaan ovat todella huonokäytöksisistä sellaisiin pasiivisiin hiljaisiin hiirulaisiin jotka eivät yhtäkään hyvää sanaa miehestä voi sanoa.

Vastaa nyt ihan rehellisesti, että miksi jonkun randomvastaantulijanaisen pitäisi kehua sinua?

Miksi haukut hiirulaisnaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä