Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4 tarinaa siitä, kun kumppania ei löydy: Naiset perääntyvät, kun Henri kertoo salaisuutensa

Vierailija
06.02.2019 |

Kumppanin löytyminen ei ole aina helppoa, vaikka kuinka yrittäisi ja kävisi treffeilläkin. Neljä suomalaista kertovat nyt, miksi se on niin vaikeaa.

”Näin terveyttä arvostavana ja urheilullisena miehenä joka osaa arvostaa hyvää yleissivistystä, olen tavannut useitakin urheilullisia hyvin koulutettuja naisia jotka ovat tuntuneet jakavan samat arvot.

Suomalaiseksi mieheksi minulla on tosin ilmeisen anteeksiantamaton salaisuus eli vika mitä yksikään tapaamistani naisista ei ole ollut valmis tosissaan pidemmän päälle katsomaan läpi sormien.

En nimittäin koskaan ole käyttänyt ollenkaan alkoholia tai yleensä minkäänlaisia päihteitä, enkä aio niitä alkaa käyttämään kenenkään painostuksesta

Kommentit (187)

Vierailija
61/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tällaisen perusteella taas voi sanoa mitään. Tämä voi olla Henrin selitys sille miksi naista ei löydy. Kyllä tästä nyt läpi kuultaa sellainen 'minä olisin niin hyvä ja reipas ja raitis, mutta muijat on sellasii dokuja etteivät helmeä arvosta'. Keksitään itsestä joku positiivinen itsestä vika ja väännetään siitä jotain muka-syytä ettei naisille kelpaa. Eli Henrin naisettomuus on naisten vika. Henri on täydellinen.

Olisi kiva kuulla näiltä Henrin treffikumppaneilta miten treffit ovat menneet ja miksi seuraavia ei tullut.

Vierailija
62/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli uutinen, että NBA tähti Lauri Markkanen ei ole KOSKAAN juonut alkoholia, haluaa olla "paras versio itsestään"...

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lauri-markkanen-ei-ole-koskaan-juon…

Noh, onko hänellä vaikeuksia löytää kumppania?

Ei, eikä tule koskaan olemaan vaikeuksia löytää kumppania.

Joten Henrillä on jokin muu ongelma, kun esim. Laurille tuo onnistuu..

Ja toinen tämän päivän tunnettu herra, joka ei ole ikinä juonut alkoholia on Donald J. Trump. Eipä hänelläkään ole ollut ongelmaa kumppanien löytymisessä.

Mikä siis on Henrin tekosyy?

Henri on KÖYHÄ TAVIS!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riemusta kiljuisin, jos tuollaisen miehen tapaisin. Olen itsekin absolutisti.

Kyllä siinä kaveripiiri väistämättä kapenee, kun ei itse käytä alkoholia. Mutta en toki paheksu muiden ottamista.

Se on vaan nii tympeää juhlissa katsella muiden örveltämistä loppuillasta. Joten en juuri käy muiden kanssa juhlimassa. Jossain vaiheessa iltaa alkaa jonkin sortin pyttyily absolutistia kohtaan. Olen ilmeisesti ilonpilaaja. arempi välttää pikkujouluja ja vappuja, sekä juhannuksia heidän seurassaan.

Toki monelta ikävältä episodiltakin olen välttynyt. 

Tsemppiä alkottomat!

Vierailija
64/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei naista saa, se on miehessä vika aina.

T.Palsta

Vierailija
65/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kokee alkottomien olevan "ikäviä ja paheksuvia" silloinkin kun nämä eivät kommentoi muiden alkoholinkäyttöä mitenkään, lienee kyseessä sellainen henkilö joka muutenkin kokee muiden jatkuvasti kyttäävän, arvostelevan ja olevan kiinnostunut itsestään (vaikka on ihan tosiasia, että muita ihmisiä ei kiinnosta toisten tekemiset läheskään niin paljon kuin jotkut kuvittelevat) tai alkoa kuluukin vähän enemmän kuin itsekään haluaisi.

Muuten on vaikea kuvitella, miksi joukossa oleva vegaani saisi pihviaterialla tunnelman "ikäväksi ja paheksuvaksi" syömällä kasviksia. Eri asia jos hän alkaisi paasata aiheesta ja kauhistella pihvejä, mutta kieltäytyminen pihvistä ja kasvisruoan tilaaminen - jos sen kokee jonkinlaisena arvosteluna ja tunnelmanlatistajana niin huhhuh.

Henkilökohtaiset kokemukset sekä absolutisteista ja vegaaneista ovat kyllä sen suuntaisia, että tunnelma todellakin tuonkaltaisissa tilanteissa on "ikävä ja paheksuva" koska kyseinen henkilö kyllä tekee tämän ilmi varsin selkeästi sekä teoin että varsin usein myös sanoin, eikä suinkaan ole vain paikalla normaalisti ja neutraalisti. Hauskaa kyllä miten teeskentelet että ketjussa ei olisi sinulle jo moneen kertaan väännetty rautalangasta sitä, että jos se absolutisti osaa olla nyrpeilemättä ja kettuilematta ihmisille niin ketään ei haittaa. Mutta taidat ollakin itse juuri tällainen tyyppiesimerkki joka tuhahtelee ja pyörittelee silmiään mielenosoitukselliseti toisten viinilasillisille ja sitten ylväästi väittää, että et sinä ainakaan mitään taaskaan tästä holtittomasta kännäämisestä (siis parista lasillisesta ruoan kanssa) sanonut (vaikka mieli kyllä teki).

Tai josko viininjuojilla ja lihansyöjillä on itsellä sellainen tunne, että viinitön/lihaton tuossa on mielenosoituksellinen (jollaiseksi tietenkin on tulkittavissa mm. maininta että onpa kokki onnistunut tässä kasvisruuassa kun on todella hyvää, koska sehän tietenkin on lihanyöjäksi=hyi kuinka tuo liha on pahaa ja kehun omaa annostani ihan vaan paheksuakseni teitä) ihan vain siksi, kun ei juo viiniä/syö lihaa?

Samahan on monessa muussakin asiassa, jossa joku ns. poikkeaa yleisestä käytännöstä. Joku ei halua asua kaupungissa vaan maalla, joku ei halua asua omistusasunnossa vaan vuokralla, joku ei halua lapsia. Kaikki nämä ovat useimmille toisinvalinneille jonkinasteisia ongelmia ja näistä tehdään tulkintoja, vaikka kyseiset henkilöt eivät mitenkään kommentoisi toisten kaupunkiasumisia, asuntovelkoja ja suurperheitä.

Jos suurin osa kansasta olisi absolutisteja, kauhisteltaisiin viinilasillisen ottajia ja koettaisiin, kuinka nämä ovat sellaisia ja tällaisia kun ainoana seurueessa viiniänsä kittaavat. Ei sen sen kummempaa ole.

Vierailija
66/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä kaveripiiri väistämättä kapenee, kun ei itse käytä alkoholia. Mutta en toki paheksu muiden ottamista.

Se on vaan nii tympeää juhlissa katsella muiden örveltämistä loppuillasta. Joten en juuri käy muiden kanssa juhlimassa. Jossain vaiheessa iltaa alkaa jonkin sortin pyttyily absolutistia kohtaan. Olen ilmeisesti ilonpilaaja. arempi välttää pikkujouluja ja vappuja, sekä juhannuksia heidän seurassaan.

Tsemppiä alkottomat!

Jos oisit rikas ja tarjoisit loppuillasta kuoharit kaikille naisille?

Mitä..eikö työkkärillä osteta?

Vierailija
67/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä absolutisti

HUUTONAURUA!!!

Jeesuskin muutti veden viiniksi!

Oli jopa ENSIMMÄINEN IHME!

Vierailija
68/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri oli uutinen, että NBA tähti Lauri Markkanen ei ole KOSKAAN juonut alkoholia, haluaa olla "paras versio itsestään"...

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lauri-markkanen-ei-ole-koskaan-juon…

Noh, onko hänellä vaikeuksia löytää kumppania?

Ei, eikä tule koskaan olemaan vaikeuksia löytää kumppania.

Joten Henrillä on jokin muu ongelma, kun esim. Laurille tuo onnistuu..

Ja toinen tämän päivän tunnettu herra, joka ei ole ikinä juonut alkoholia on Donald J. Trump. Eipä hänelläkään ole ollut ongelmaa kumppanien löytymisessä.

Mikä siis on Henrin tekosyy?

Näillä herroilla on siihen todennäköisesti hyvä asenne, he eivät naljaile alkoholin juonnista ja syytä muita sen juonnista. He vain ovat juomatta ja toisten juominen on heille ok eikä sitä tarvitse kommentoida.

"Otit sitten tuollaisen sokeripaukun" jos tuollainen kuuluu suusta kun ottaa siiderin, kuten yksi nainen kirjoitti... niin kyllä sellainen mies on oksettava ja ei tule saamaan kumppania joka ottaa yhden tai pari silloin tällöin. Ei ole kovin hauska ihminen, liian tosikko.

Markkanen ja presidentti Trump ei vaikuta tosikoilta kumpikaan, joten heille se toimii ja naisia vetää puoleensa silti - toki molemmat ovat rikkaita julkkiksia mutta on naurettavaa väittää etteikö täysin taviskin voisi saada naisia absolutistina.

Vierailija
69/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet outo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä alkottomat!

Kukaan ei ota

ALKOHOLISTIA

RAITISTUNUTTA

ABSOLUTISTIA

eli parree ryypätä jos meinaa saada pillua

Hahhaa! Hauska juttu.  Ihan on naisystävä. Ja molemmat olemme alkottomia.

*eri

Vierailija
70/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt ymmärrä, mitä hienoa on ottaa lasillinen viiniä sen enempää kuin ottaa lasillinen vettä. Aivan sama.

Kuka sanoi, että siinä on jotain hienoa?

Kai siinä jotain hienoa on oltava kun kerran vesilasillisen ottaminen on huono asia. Sitähän tässä on jo sivukaupalla toitotettu.

Vierailija
71/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Absolutisti tarjota naiselle lasin viiniä?

Vierailija
72/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet outo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä alkottomat!

Kukaan ei ota

Selvennys

kukaan NORMAALI ihminen ei ota

ALKOHOLISTIA

RAITISTUNUTTA

ABSOLUTISTIA

*eri

Vierailija
73/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä alkottomat!

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
74/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet outo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä alkottomat!

Kukaan ei ota

Selvennys

ALKOHOLISTIA

RAITISTUNUTTA

ABSOLUTISTIA

*eri

Selvennys

Vierailija
75/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet outo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä alkottomat!

Kukaan ei ota

Selvennys

ALKOHOLISTIA

RAITISTUNUTTA

ABSOLUTISTIA

*eri

Selvennys

selvennys..kuolen nauruun

Vierailija
76/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä alkottomat!

Minkä ikäinen olet?

Olen 29

Vierailija
77/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä alkottomat!

Jos oisit rikas ja tarjoisit loppuillasta kuoharit kaikille naisille?

Mitä..eikö työkkärillä osteta?

Voi sen toki!

Vuodesta 1978 olen tehnyt töitä ja edelleen tuonne 68-vuotiaaksi. Jotain on jäänyt sukan varteenkin. Mutta jaan iltani mieluummin vaimoni kanssa. Ja jos tarjoan jotain, niin Hänelle ja uskollisesti.

Vierailija
78/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä alkottomat!

Minkä ikäinen olet?

Liian vanha. Selviää tuolla alempana.

Jostain syystä absolutismi on ollut isäni puolen suvussa miehillä tavallista. Olen sen "perinyt". 

Vierailija
79/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei naista saa, se on miehessä vika aina.

T.Palsta

Eiköhän tuo ole itsestäänselvyys. Yhtä lailla jos nainen ei saa miestä, niin ei hän voi syyttää siitä yhtään ketään muita kuin itseään. Vai miten sinä tämän asian ajattelet?

Vierailija
80/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä alkottomat!

Minkä ikäinen olet?

Olen 29

Tämä ei ole tuo "tsemppaaja", vaan joku asiaton  kirjoitukseen sekaantuja.