4 tarinaa siitä, kun kumppania ei löydy: Naiset perääntyvät, kun Henri kertoo salaisuutensa
Kumppanin löytyminen ei ole aina helppoa, vaikka kuinka yrittäisi ja kävisi treffeilläkin. Neljä suomalaista kertovat nyt, miksi se on niin vaikeaa.
”Näin terveyttä arvostavana ja urheilullisena miehenä joka osaa arvostaa hyvää yleissivistystä, olen tavannut useitakin urheilullisia hyvin koulutettuja naisia jotka ovat tuntuneet jakavan samat arvot.
Suomalaiseksi mieheksi minulla on tosin ilmeisen anteeksiantamaton salaisuus eli vika mitä yksikään tapaamistani naisista ei ole ollut valmis tosissaan pidemmän päälle katsomaan läpi sormien.
En nimittäin koskaan ole käyttänyt ollenkaan alkoholia tai yleensä minkäänlaisia päihteitä, enkä aio niitä alkaa käyttämään kenenkään painostuksesta
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkottomuus on ok, mutta luulen, että Henkalla on muitakin juttuja ja lähes päähänpinttymiä, jotka tekevät hänestä ei niin mielenkiintoisen naisten silmissä. Esimerkiksi tuo sana "ryyppääminen" on jo liioiteltu hyvin hyvin usein ja jos Henkka itsensä sen varjolla muiden yläpuolelle nostaa, niin pieleen menee.
Tämä.
Itse kävin kerran treffeillä miehen kanssa, joka kommentoi todella ikävään sävyyn asioita. Menimme lasilliselle ja otin siiderin, johon mies kommentoi että "otit sitten kunnon sokeripaukun". Ja kun tuli puhe lasten karkkipäivätottumuksista, kerroin että meillä lapset saavat yleensä karkkipäivänä sipsiä ja karkkia. Siihen mies tokaisi että "miten sä syötät tollaisia myrkkyjä lapsillesi".
Juu ei tullut seuraavia treffejä...
Varmaan olet lihava ja mies tajusi mistä se johtuu, kun katsoi sun paukkujen ottoa ja vielä lapsillekin annat roskaruokaa. Mies oli takuulla samaa mieltä, että ei toisille treffeille sun kanssa. En inäkään olisi lähtenyt.
Jos kokee alkottomien olevan "ikäviä ja paheksuvia" silloinkin kun nämä eivät kommentoi muiden alkoholinkäyttöä mitenkään, lienee kyseessä sellainen henkilö joka muutenkin kokee muiden jatkuvasti kyttäävän, arvostelevan ja olevan kiinnostunut itsestään (vaikka on ihan tosiasia, että muita ihmisiä ei kiinnosta toisten tekemiset läheskään niin paljon kuin jotkut kuvittelevat) tai alkoa kuluukin vähän enemmän kuin itsekään haluaisi.
Muuten on vaikea kuvitella, miksi joukossa oleva vegaani saisi pihviaterialla tunnelman "ikäväksi ja paheksuvaksi" syömällä kasviksia. Eri asia jos hän alkaisi paasata aiheesta ja kauhistella pihvejä, mutta kieltäytyminen pihvistä ja kasvisruoan tilaaminen - jos sen kokee jonkinlaisena arvosteluna ja tunnelmanlatistajana niin huhhuh.
En mä nyt ymmärrä, mitä hienoa on ottaa lasillinen viiniä sen enempää kuin ottaa lasillinen vettä. Aivan sama.
Ihmettelen kyllä, ettei Henrylle naista löydy. Av:llakin on liuta naisia, jotka sellaista miestä etsivät. Monessa ketjussa tullut ilmi.
Onpas paljon alkoholiriippuvaisia täällä.
Minulla on yksi työkaveri, joka ei juo yhtään alkoholia. Hän kuitenkin lähtee ihan mielellään meidän muiden kanssa illanviettoihin ja laivallekin, mutta ei hän tee asiasta mitään ongelmaa ja me muutkaan emme asiaa meuhaa. Hän käy itse juomansa ostamassa ja juo esimerkiksi alkoholitonta kuoharia tai olutta hyvillä mielin siinä missä me muut otamme samat juomat alkoholina. Kaikilla on kivaa, juttua riittää älyttömästi ja tanssimme aamuyöhön saakka.
Jos nyt joku pyytäisi minua olemaan ilman alkoholia, niin se olisi ihan ok minulle kun olen kahden kesken hänen kanssaan. Kavereiden kanssa saan sen lasillisen tai pari juoda ja siitä en raportoi kenellekään tai syyllisyyttä tunne. Olen ihan aikuinen ihminen ja jos seurani ei kelpaa, niin miksi minun pitäisi muuttua?
Riemusta kiljuisin, jos tuollaisen miehen tapaisin. Olen itsekin absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt ymmärrä, mitä hienoa on ottaa lasillinen viiniä sen enempää kuin ottaa lasillinen vettä. Aivan sama.
Kuka sanoi, että siinä on jotain hienoa?
Vierailija kirjoitti:
Johtuiskohan siitä että raittiit norminaiset ovat jo onnellisesti parisuhteessa...
...vapaana miestä etsiskelee pääasiassa humalahakuiset pintaliitäjät.
Tämä on varmaan totta. Paras porukka on jo parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkastapa vaikka netistä ne alkoholiriippuvaisuuden rajat. Lue sen jälkeen sitä raamattuasi tarkemmin ja mieti näitä veden muuttamisjuttuja viiniksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentit on niin loistavia! Nämä tekevät sen niin ilmeiseksi, miksi henrit eivät kelpaa. Juuri tuo on se asenne, joka monilla absolutisteilla on, eikä kukaan jaksa sellaisen ihmisen kanssa olla, ellei itsekin ole absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkottomuus on ok, mutta luulen, että Henkalla on muitakin juttuja ja lähes päähänpinttymiä, jotka tekevät hänestä ei niin mielenkiintoisen naisten silmissä. Esimerkiksi tuo sana "ryyppääminen" on jo liioiteltu hyvin hyvin usein ja jos Henkka itsensä sen varjolla muiden yläpuolelle nostaa, niin pieleen menee.
Tämä.
Itse kävin kerran treffeillä miehen kanssa, joka kommentoi todella ikävään sävyyn asioita. Menimme lasilliselle ja otin siiderin, johon mies kommentoi että "otit sitten kunnon sokeripaukun". Ja kun tuli puhe lasten karkkipäivätottumuksista, kerroin että meillä lapset saavat yleensä karkkipäivänä sipsiä ja karkkia. Siihen mies tokaisi että "miten sä syötät tollaisia myrkkyjä lapsillesi".
Hah, mulla olisi varmaan tullut oikea pikkupiruolo ja olisin heittänyt lisää löylyä tuon äijän kanssa! Olisin varmaan kalkattanut hymyssä suin kaikkea ja ärsyttänyt vielä enemmän. Toisia treffejä ei olisi kumpikaan harkinnut sen jälkeen.
No niinpä, kyllä mä jotain siihen takaisin sanoin ja heitin vähän huumoriksikin. Mutta olisin tosiaan voinut heittää enemmänkin bensaa liekkeihin!
Mies olisi kyllä lähtenyt treffeiltä saatille ja vähän muullekin, mutta minulle tuli "yllättävä" tarve käydä Sokoksella ja jouduin pikaisesti lähtemään... kun mies tajusi ettei jatkoja tule, hän totesi: "Minäpä lähden tästä sitten laskemaan kanootin ja katsomaan, joko viitasammakot kutee" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ihan tottahan hän puhui. Sattuiko totuus?
Ah, tykkään näistä tilannetajuttomista ihmisistä, jotka kuvittelevat, että "totuuden" varjolla voi sylkeä suustaan mitä tahansa. "Miksi sä loukkaannuit siitä, että sanoin sua s**tanan lihavaksi, sehän on totuus."
Absolutismissa ei ole mitään vikaa, mikäli sen mukana ei tule huonoa asennetta ja hankalaa luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kokee alkottomien olevan "ikäviä ja paheksuvia" silloinkin kun nämä eivät kommentoi muiden alkoholinkäyttöä mitenkään, lienee kyseessä sellainen henkilö joka muutenkin kokee muiden jatkuvasti kyttäävän, arvostelevan ja olevan kiinnostunut itsestään (vaikka on ihan tosiasia, että muita ihmisiä ei kiinnosta toisten tekemiset läheskään niin paljon kuin jotkut kuvittelevat) tai alkoa kuluukin vähän enemmän kuin itsekään haluaisi.
Muuten on vaikea kuvitella, miksi joukossa oleva vegaani saisi pihviaterialla tunnelman "ikäväksi ja paheksuvaksi" syömällä kasviksia. Eri asia jos hän alkaisi paasata aiheesta ja kauhistella pihvejä, mutta kieltäytyminen pihvistä ja kasvisruoan tilaaminen - jos sen kokee jonkinlaisena arvosteluna ja tunnelmanlatistajana niin huhhuh.
Henkilökohtaiset kokemukset sekä absolutisteista ja vegaaneista ovat kyllä sen suuntaisia, että tunnelma todellakin tuonkaltaisissa tilanteissa on "ikävä ja paheksuva" koska kyseinen henkilö kyllä tekee tämän ilmi varsin selkeästi sekä teoin että varsin usein myös sanoin, eikä suinkaan ole vain paikalla normaalisti ja neutraalisti. Hauskaa kyllä miten teeskentelet että ketjussa ei olisi sinulle jo moneen kertaan väännetty rautalangasta sitä, että jos se absolutisti osaa olla nyrpeilemättä ja kettuilematta ihmisille niin ketään ei haittaa. Mutta taidat ollakin itse juuri tällainen tyyppiesimerkki joka tuhahtelee ja pyörittelee silmiään mielenosoitukselliseti toisten viinilasillisille ja sitten ylväästi väittää, että et sinä ainakaan mitään taaskaan tästä holtittomasta kännäämisestä (siis parista lasillisesta ruoan kanssa) sanonut (vaikka mieli kyllä teki).
Juuri oli uutinen, että NBA tähti Lauri Markkanen ei ole KOSKAAN juonut alkoholia, haluaa olla "paras versio itsestään"...
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lauri-markkanen-ei-ole-koskaan-juon…
Noh, onko hänellä vaikeuksia löytää kumppania?
Ei, eikä tule koskaan olemaan vaikeuksia löytää kumppania.
Joten Henrillä on jokin muu ongelma, kun esim. Laurille tuo onnistuu..
Ja toinen tämän päivän tunnettu herra, joka ei ole ikinä juonut alkoholia on Donald J. Trump. Eipä hänelläkään ole ollut ongelmaa kumppanien löytymisessä.
Mikä siis on Henrin tekosyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kommentit on niin loistavia! Nämä tekevät sen niin ilmeiseksi, miksi henrit eivät kelpaa. Juuri tuo on se asenne, joka monilla absolutisteilla on, eikä kukaan jaksa sellaisen ihmisen kanssa olla, ellei itsekin ole absolutisti.
Niin ja jos tämä Henri ei ole oikein kelvannut naisille tähän mennessäkään, niin hänessä on varmasti muitakin vikaa, esimerkiksi ket-tumainen luonne. Siinä missä Henri tekee omat valintansa naisten suhteen, niin myös naiset tekevät omat valintansa Henrin suhteen. Jokaisesta simpulasta ei helmeä löydy, vaan usein löytyy vain sitä ällölimaista mömmöä, johon ei viitsi sormia liata.
Vierailija kirjoitti:
Kummankin asian paisuttelu suuntaan tai toiseen kertoo eniten hänestä, jota vaivaa muiden lasillisen otto, on lasissa sitten viiniä tai vettä. Ei ole normaalia sen enempää kulkea paheksumassa jonkun viinilasillista kuin kauhistella sitä että joku juo vain vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuiskohan siitä että raittiit norminaiset ovat jo onnellisesti parisuhteessa...
...vapaana miestä etsiskelee pääasiassa humalahakuiset pintaliitäjät.
Tämä on varmaan totta. Paras porukka on jo parisuhteessa.
Totta. Ja kukaan ei koskaan eroa.
Terkuin: 50 eroprosentti
Olen N47 ja alkoholi on niiin nähty! (huumeita ei paljon ole nähty, ei vaan ole koskaan kiinnostanut). Kyllä alkoholittomuus on suuri haitta nykysuomen aikuisten deittimarkkinoilla.
Mutta raivoraittiit tuomitsevat minut siksi, että olen dokaillut nuorena reippaasti ja otan vieläkin sen saunakaljan tai viinilasillisen silloin tällöin. Mutta enempää en ota. Koska en ole ollut varsinaisesti alkoholisti, osaan käyttää kohtuudella täysin ongelmitta. Se on varmaan sitten monelle ongelma. Ja toisaalta, jos treffaan niitä 50+ sinkkumiehiä jotka edelleen dokaavat, niin aika heikko on mieskunto ja turhauttavaa katseltavaakin se tissuttelu.
Aina heillä tuuppaa se yksi viinilasillinen pe-su illallisena karata vähintään pulloksi per ilta. Ja kun kaverit dokaa enemmän, niin treffipartnerikin dokaa kunnolla sitten. Ihan uus tuttavuus minulle, 50+ ukkojen kalsarikännit.
Pitäisi valehdella raittiiden seurassa, että ihan lapsena jo tiesin, että alkoholiin en koske. Ja juomareiden seurassa pitäisi imeä sitä yhtä lasia tuntikaudet, sekoittaa veteen tms ja olla ns mukana. Eihän ne ukot huomaa että ei tosiasiassa juo, mutta kuinka hauskaa tuollainen nyt on. Omana itseään ei kuitenkaan voi olla.
Juuri tämä! Meillä on ihan töiden puolesta silloin tällöin tilaisuuksia, joissa tarjoillaan skumppaa. Joskus on alkoholiton vaihtoehto, joskus juhlitaan jotain spontaanisti niin, että ei ole. Vaikka en sitä skumppaa välittäisi syystä tai toisesta juoda, niin ei minulle ole ongelma vastaanottaa lasia ja skoolata ja kostuttaa siinä muutaman kerran huulia. Sitten tilaisuuden lopuksi kaadan vaivihkaa loput lavuaariin.
Jos tuokin on joku periaatekysymys, niin silloin sen ihmisen elämä on minun näkökulmastani liian vaikeaa ja ahdasmielistä. Mutta eihän se ole kenellekään ongelma, koska maailmassa on lukemattomia naisia, jotka joka tapauksessa sopisivat hänelle, toisin kuin minä.