Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4 tarinaa siitä, kun kumppania ei löydy: Naiset perääntyvät, kun Henri kertoo salaisuutensa

Vierailija
06.02.2019 |

Kumppanin löytyminen ei ole aina helppoa, vaikka kuinka yrittäisi ja kävisi treffeilläkin. Neljä suomalaista kertovat nyt, miksi se on niin vaikeaa.

”Näin terveyttä arvostavana ja urheilullisena miehenä joka osaa arvostaa hyvää yleissivistystä, olen tavannut useitakin urheilullisia hyvin koulutettuja naisia jotka ovat tuntuneet jakavan samat arvot.

Suomalaiseksi mieheksi minulla on tosin ilmeisen anteeksiantamaton salaisuus eli vika mitä yksikään tapaamistani naisista ei ole ollut valmis tosissaan pidemmän päälle katsomaan läpi sormien.

En nimittäin koskaan ole käyttänyt ollenkaan alkoholia tai yleensä minkäänlaisia päihteitä, enkä aio niitä alkaa käyttämään kenenkään painostuksesta

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun salaisuuteni aina jossain vaiheessa

"

paljastuu

"

, niin voi sitä shokissa olevan järkytyksen ilmeitä tapaamieni naisten kasvoilla

!

He tekevät nopeasti täysin selväksi että eihän sellainen ole mies eikä mikään jos ei ryyppää säännöllisesti tai edes silloin tällöin

.

Olemme kaikki saaneet lukea lukemattomia poliittisesti korrekteja vetoomuksia missä kaikenikäiset naiset eivät millään muka löydä raittiita miehiä mutta totuus onkin todellisuudessa aivan jotain päinvastaista

.

Nuorempana kun kokemattomuudessani otin naisten jutut vielä tosissani, menin vahingossa paljastamaan saialsuuteni heille

.

Ei tullut toisia treffejä koskaan

.

Vanhempana ja viisastuneena olen oppinut olemaan hiljaa asiasta ja kas kummaa kun jopa suhteitakin syntynyt

.

Montakohan kertaa olen saanut kuulla naisten suusta

:

"

Sovimme muuten niin hyvin yhteen mutta se että et ota ollenkaan häiritsee todella paljon eikä se muutenkaan sovi noin miehekkään oloiselle tyypille

!

"

Jos tarinoisin olevani vaikkapa ammattirikollinen, niin saisin enemmän ymmärrystä mutta suomalaisen miehen ryyppäämättömyys ei ymmärrystä saa

.

Henri

Vierailija
2/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tiedän kriteerieni olevan korkeat”

”Olen korkeasti koulutettu alle 30

-

vuotias nainen

.

Elän yksin vaikken haluaisi, tiedän kyllä että löytäisin miehen, hyvänkin, mutta olen päätynyt tähän tilanteeseen

.

Tiedän kriteerieni olevan korkeat, mutta mieluummin vietän aikani yksin, harrastusten tai kavereiden parissa kuin olisin

"

vain jonkun kanssa

"

.

Lienee syy tälle parin vuoden ja miltei satojen ensideittejen tilanteelle on tarjonta ja sen runsaus

.

En viihdy yöelämässä, pääasiassa treffit lähtevät Tinderin kautta

.

Etsin kyllä oikeaa parisuhdetta, minulle on joku mies sanonutkin että miksi

"

pelaan miehiä kun en kerran halua edes seurustella

"

.

Ei kyse ole halusta

.

Olen muutaman kanssa ollut useammilla treffeillä

.

Ei kukaan ole kaikkien mieleen, sitä on turha uskotella

.

Yhdestä olisin voinut toivoa enemmän, mutta hän ei syystä tai toisesta pystynyt/halunnut sitoutua

.

Suurimmassa osassa kyllä olen itse se joka laittaa hommalle lopun

.

Tuntuu jo toisaalta turhauttavalta, mutta niin kai sitä hyvää kannattaa odottaa

.

Netin kautta jos deittailee, kannattaa yrittää tavalla tai toisella erottua

.

Kokemuksesta voin kertoa, että kun matcheja on miltei 4000 ja keskusteluita on yli 600, ei jokaiseen

"

moi mitä kuuluu

"

-

viestiin ole rahkeita vastata

.

Toivonkin että tutustuisin

"

oikeassa elämässä

"

tulevaan kumppaniini, kyllä se keskittyminen on silloin erilaista, tuolta nettisovelluksista vaikea haarukoida se oikea ja tuntuu ettei mikään ole niin

"

kohdennettua

"

kuin oikeassa elämässä tapahtuvat iskuyritykset

.

Sinkkuna kaksi vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Pitää kuulemma lähteä jalat alta”

”Useilla treffeillä käyty, mutta siihen ne sitten jääkin

.

Minulla on kuulemma liian suuret vaatimukset miesten suhteen

.

Vaadin ainoastaan tupakoimattomuutta, liikunnallisuutta, kohtuullista viinan käyttöä, siistiä ulkonäköä ja terveitä elämäntapoja

.

Liikaako vaatimuksia? Minusta ei

.

Riitta

”1 kuukausi ja 13 treffit

.

Vastassa lähes aina naisia, joilla sivuilla valokuvat on otettu 6

-

16kg sitten tai sitten he etsivät aina vaan sitä teinirakkautta

.

Pitää kuulemma lähteä 40

-

vuotiaalta naiselta jalat alta heti kun näkee, vaikka kumpikaan ei ole vielä edes puhunut

!

Seppo

Vierailija
4/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ne kolme muuta tarinaa ovat?

Ja Henrin kokemus on outo. Päihteettömyys on vain plussaa. Lapsellisimmat ajattelee toki, että taustalla on aina aiempaa päihteiden väärinkäyttöä. Henri valitsee vääriä naisia :)

Vierailija
5/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo puhuu asiaa , noinhan se menee

Vierailija
6/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huolisi absolutistimiestä. Kaksi syytä. Ensinnäkin tuollainen ehdottomuus tuntuu kummalliselta. Toiseksi: olen seurustellut absolutistin kanssa eikä hänen kanssaan voinut käydä missään, missä alkoholia oli tarjolla (esim. risteilyt). Tai saattoi käydä, mutta ei sitä jurputusta ja paheksuntaa jaksanut kuunnella.

Ei ikinä enää sellaista miestä. Nykyinen juo siiderin 2-3 kertaa viikossa ja viikonloppuna lisäksi ruoan kanssa viiniä. Joskus tehdään perjantaina drinkit jo ruokaa laittaessa. Kännissä olen nähnyt hänet vuosien varrella kerran, kun hän jostain syystä vetäisi nopeasti jotain boolia tms ja se menikin päähän.

Vierailija
7/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs tääkin taas perustuu? Te meinaatte että absolutisti ei kelpaa kellekään? Kattaako tää tutkimus kaikki Suomessa asuvat? Cmon, sanonpa vaan, että mä en halua puolisoa hakkaavaa paskanpuhujaa, joka syyttää ongelmistaan muita ja perustaa elämänsä oman napansa ympärille, ei kiitos. Mä haluan puolisoksi semmosen joka on kuten mä. mm. ottaa huomioon, on huumorintajuinen, huolehtiva, kuuntelee, ottaa osaa, osaa puhua, kysyy, ja sanoo. Muut voi painua sinne minne aurinko ei paista. Ei ihme että olen sinkku kun ei ole ketään kuten mä !!!

Vierailija
8/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, se riippuu siitä millainen on. Jos osaa olla rennosti mukana kun toiset ottaa jotain, ei kieltäydy grilli-illoista ja kesäterasseista ja nössöttämisestä sohvalla vieressä kun minä otan lasillisen viiniä, niin ok. Jos sen sijaan kovaan ääneen toitottaa että minä se en muuten ota mitään, hyihyi teitä, nousen huomenna aamuviideltä reippailemaan, niin tsori ei vaan jaksa. Ja en halua rajoittaa niitä omia harvoja iltoja kaveriporukalla kepeissä tunnelmissa siksi että toinen mököttää kotona kun tuntee itsensä ulkopuoliseksi.

Vierailija
9/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ne kolme muuta tarinaa ovat?

Ja Henrin kokemus on outo. Päihteettömyys on vain plussaa.

No ei se kaikille ole. Todellakin, ehkä hän valitsee itselleen vääriä naisia.

Vierailija
10/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin Suomesta ei löytyisi absolutistinaisia.

Vierailija
11/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi absolutisti miehen kanssa. Se ei sopisi mun elämäntapoihini. Tykkään käydä ravintoloissa ja fiilistellä myös kotona vinkkulasin tai drinkin äärellä. Olisi tosi tylsää viettää iltaa kynttilänvalossa kun toinen juo vieressä kraanavettä. Sori siitä.

Vierailija
12/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en olisi absolutisti miehen kanssa. Se ei sopisi mun elämäntapoihini. Tykkään käydä ravintoloissa ja fiilistellä myös kotona vinkkulasin tai drinkin äärellä. Olisi tosi tylsää viettää iltaa kynttilänvalossa kun toinen juo vieressä kraanavettä. Sori siitä.

Tarvítse alkoholia, että voit fiilistellä? Kokeile elää oikeamielistä elämää niin siinä on sitä fiilistä!

Vierailija
13/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkottomuus on ok, mutta luulen, että Henkalla on muitakin juttuja ja lähes päähänpinttymiä, jotka tekevät hänestä ei niin mielenkiintoisen naisten silmissä. Esimerkiksi tuo sana "ryyppääminen" on jo liioiteltu hyvin hyvin usein ja jos Henkka itsensä sen varjolla muiden yläpuolelle nostaa, niin pieleen menee.

Vierailija
14/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps. Toki alkoholin käyttö vaikuttaa opiskeluiässä, mikä tietysti on myös parasta aikaa pariutumisessa. Ehkä nykyisin ensimmäisen suhteen osalta, vähemmistöllä jää viimeiseksi suhteeksi. Itse en absolutisti ole, mutta humalassa olen ollut viimeksi 22 vuotiaana eli neljännesvuosisata sitten. Ei poikkeuksia. Silti naisia on riittänyt joka sormelle ja parisuhteita on ollut liikaakin.

Vierailija
15/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa, jos ei voi edes ruoan kanssa juoda ruokaan sopivaa viiniä. Mutta kai tuollainenkin mies kelpaisi, jos ei paheksuisi muiden juomista. Enkä siis tarkoita mitään jatkuvaa kännäämistä.

Vierailija
16/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua, jollet voi fiilistellä selvin päin. Minä olen rento ja hauska aina, en tarvitse viinaa siihen. Olenkin savolainen. Ja juon kahvia mieluummin kuin kraanavettä. M31

Vierailija
17/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkottomuus on ok, mutta luulen, että Henkalla on muitakin juttuja ja lähes päähänpinttymiä, jotka tekevät hänestä ei niin mielenkiintoisen naisten silmissä. Esimerkiksi tuo sana "ryyppääminen" on jo liioiteltu hyvin hyvin usein ja jos Henkka itsensä sen varjolla muiden yläpuolelle nostaa, niin pieleen menee.

Tämä.

Itse kävin kerran treffeillä miehen kanssa, joka kommentoi todella ikävään sävyyn asioita. Menimme lasilliselle ja otin siiderin, johon mies kommentoi että "otit sitten kunnon sokeripaukun". Ja kun tuli puhe lasten karkkipäivätottumuksista, kerroin että meillä lapset saavat yleensä karkkipäivänä sipsiä ja karkkia. Siihen mies tokaisi että "miten sä syötät tollaisia myrkkyjä lapsillesi".

Juu ei tullut seuraavia treffejä...

Vierailija
18/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se, ettei tarvitse mennä jonnekin niin typerään paikkaan kuin laivaristeilylle, on hyvä syy ottaa absolutisti.

Vierailija
19/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua, jollet voi fiilistellä selvin päin. Minä olen rento ja hauska aina, en tarvitse viinaa siihen. Olenkin savolainen. Ja juon kahvia mieluummin kuin kraanavettä. M31

Se olisi oikeasti ihanaa jos mies olisi rento silloinkin kun toiset ottaa, vaikka ei itse käyttäisi alkoholia. Selvinpäin on parempi sängyssä, ei tarvi taksia ja se viimeinen viinitippa olisi aina minun. Mutta onko tuollaista? Minusta se on aika yleistä että aletaan paheksumaan toistenkin alkoholin käyttöä, nimitellään yhtä lasillista ryyppäämiseksi ja muutenkaan ei todellisuudessa olla kovin rentoja.

Vierailija
20/187 |
06.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarvítse alkoholia, että voit fiilistellä? Kokeile elää oikeamielistä elämää niin siinä on sitä fiilistä!

No jopas kalahti. Paasaa nyt hieman lisää!