Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö #MeToo-syytöksen kuntosalilla ahdistavalle miehelle?

Vierailija
03.02.2019 |

On tunne että tarviis tukea ja vähän apua tähän ahdistavaan tapaukseen, toivottavasti täältä sitä voisi saada kun en oikein tiedä mistä muualtakaan. No, lyhyesti sanottuna kuntosalilla samoihin aikoihin käy sellainen vähän liian ystävällisen oloinen mies joka tervehtii hymyillen ja oikein sellaisella flirttailevalla virneellä.

En oikein ole halunnut antaa mitään kaikua tälle miehelle, mutta silti tämä jatkuu vain ja hän tulee myös aina usein tekemään liikkeitään juuri minun lähelle hämmästyttävän usein. Todennäköisesti tarkoituksella, tai sitten kuvittelen vain.

Olen nyt pohtinut, että tekisinkö #MeToo-syytöksen hänestä, kun jotenkin ahdistaa aina kun hän on salilla samaan aikaan ja olen jopa yrittänyt muuttaa aikataulujani sen suhteen muttei oikein aina onnistu. Kauhistuttaa ja suorastaan ahdistaa ajatus, että joku kerta salilla ei olisi ketään muita... Ahdistavaa lähteä treenaamaan kun tämä on mielessä.

Vaivihkaa olen saanut otettua kuvan hänestä samalla kun olevinaan näprännyt puhelinta (mutta otinkin kuvan hänestä tarkoituksella). Nyt olen miettinyt, että laitanko salin johdolle vaikka anonyymin sähköpostin ja #MeToo valituksen tästä miehestä ja liitteisiin kuva hänestä niin he tietävät kenestä on kyse. Jos vaikka sitä kautta hänet poistettaisiin salilta.

Kannattaako tämä tehdä? Olen kyllä miettinyt hänenkin kantilta, että ehkä siinä ei #metoo syytös aivan täyty mutta silti ainakin pääsisin eroon ahdistavasta tyypistä kun hänet vain poistettaisiin. Mutta entä jos hän saa tietää että minä olin se syypää hänen salilta poistoon ja saan jonkun stalkkerin ja vainoajan hänestä vielä? Mitä te tekisitte salilla ahdistavalle miehelle?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Provo kääntyi 180 astetta.

Vierailija
82/82 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kävi sillai, että tämä mies tuli tänään treeneissä juttelemaan ja itseasiassa jäin ihan juttelemaan ja se olikin tosi mukava ja mielenkiintoinen! Nyt meillä on kahvitreffit sovittuna :D ap

Olisinpa tehnyt sen metoo tälle miehelle, aivan kuten aistit alkuun kertoivat. Treffeistä ei jäänyt yhtään hyvä maku suuhun, hän teki jotain mitä ei olisi pitänyt tehdä ja viimeinkin tein poliisille ilmoituksen hänestä. Lähtiessäni miehen sanat "kyllä säkin sitä halusit" oli viimeinen niitti ja se jäi kytemään. Kaduttaa. En ole pystynyt tekemään mitään viikkoon. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan