Teenkö #MeToo-syytöksen kuntosalilla ahdistavalle miehelle?
On tunne että tarviis tukea ja vähän apua tähän ahdistavaan tapaukseen, toivottavasti täältä sitä voisi saada kun en oikein tiedä mistä muualtakaan. No, lyhyesti sanottuna kuntosalilla samoihin aikoihin käy sellainen vähän liian ystävällisen oloinen mies joka tervehtii hymyillen ja oikein sellaisella flirttailevalla virneellä.
En oikein ole halunnut antaa mitään kaikua tälle miehelle, mutta silti tämä jatkuu vain ja hän tulee myös aina usein tekemään liikkeitään juuri minun lähelle hämmästyttävän usein. Todennäköisesti tarkoituksella, tai sitten kuvittelen vain.
Olen nyt pohtinut, että tekisinkö #MeToo-syytöksen hänestä, kun jotenkin ahdistaa aina kun hän on salilla samaan aikaan ja olen jopa yrittänyt muuttaa aikataulujani sen suhteen muttei oikein aina onnistu. Kauhistuttaa ja suorastaan ahdistaa ajatus, että joku kerta salilla ei olisi ketään muita... Ahdistavaa lähteä treenaamaan kun tämä on mielessä.
Vaivihkaa olen saanut otettua kuvan hänestä samalla kun olevinaan näprännyt puhelinta (mutta otinkin kuvan hänestä tarkoituksella). Nyt olen miettinyt, että laitanko salin johdolle vaikka anonyymin sähköpostin ja #MeToo valituksen tästä miehestä ja liitteisiin kuva hänestä niin he tietävät kenestä on kyse. Jos vaikka sitä kautta hänet poistettaisiin salilta.
Kannattaako tämä tehdä? Olen kyllä miettinyt hänenkin kantilta, että ehkä siinä ei #metoo syytös aivan täyty mutta silti ainakin pääsisin eroon ahdistavasta tyypistä kun hänet vain poistettaisiin. Mutta entä jos hän saa tietää että minä olin se syypää hänen salilta poistoon ja saan jonkun stalkkerin ja vainoajan hänestä vielä? Mitä te tekisitte salilla ahdistavalle miehelle?
Kommentit (82)
Sinuna varaisin ajan terapeutille.
Voisi luulla että tuo olisi provo, mutta on kyllä niin elävästä elämästä että. Suosittelisin olemaan yhteydessä salin johtoon, ja hommaamaan potkut tuollaiselle iljettävälle miekkoselle. Ties mitä pahoja hällä rypee mielen sopukoissa, saattaa olla oikeasti jopa vaarallinenkin viattomille naisille.
Sanoisit nyt vaan suoraan,mutta asiallisesti hänelle kasvokkain,ettet tykkää moisesta käytöksestä!
Älä sotke vielä ulkopuolisia salin pitäjiä juttuun,jos et vielä itse mitään asialle kummempaa tehnyt.
Eipä siinä paljoa perusteluita tarvita, #MeToo riittää vain ja jos sali ei poista häntä niin sitten tulet julkisesti ulos salin nimellä ja alkaa johto pistämään vauhtia ahdistelijoiden poistamiseen.
Ei ole me too kamaa ja todennä'köisesti tämä oli kiltti miehen pr0vo. Teille yleistä on me toon mitätöinti ja uhriutuminen juurikin näin.
Miten teillä palstamiehillä menee toi MeToo niin tunteisiin päivästä toiseen?
Onko siis olemassa jo jonkinlaisia metoo-pisteitä jonne voi käydä ilmoituksen tekemässä vai mitä ihmettä? Siellä täti venailee tiskin takana ja ylhäällä iso #Metoo-kyltti ja silleen?
Eiköhän salilla ole turvakamerat, joten vaikka yksinkin olisit niin avun pitäisi olla lähellä. Sinuna kyllä kertoisin ensin miehelle, että koet hänen läheisyytensä ahdistavana. Jos ei auta niin salin henkilökunta on velvollinen auttamaan.
Mitä tästä miehet opimme? Ei kannata katsoa naisia, eikä varsinkaan hymyillä saati tervehtiä.
Olet pian vankilassa, tarvitaan vain vähän naisen mielikuvitusta ja häshtäg metoo ja elämäsi on tuhottu.
Tämän takia MGTOW on olemassa.
Hommaa käräjiltä lähestymiskielto,se on helpoin tie.
Naisille on omat salit, menköön sinne jos häiritsee ystävälliset miehet.
Tää voi olla tottakin. Mee naisten salille? Sano miehelle ettei ota kontaktia kun et pidä siitä?
Ehkä provo, mut miks naisten on niin hiton vaikeeta sanoa ei?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä miehet opimme? Ei kannata katsoa naisia, eikä varsinkaan hymyillä saati tervehtiä.
Olet pian vankilassa, tarvitaan vain vähän naisen mielikuvitusta ja häshtäg metoo ja elämäsi on tuhottu.
Suomessa ei edes vakavasta seksirikoksesta joudu vankilaan, saati pelkästä ei-toivotusta lähestymisestä julkisella paikalla. Tästä ei seuraa muuta kuin salin henkilökunnan kautta välitetty toive, että mies jättäisi ap:n rauhaan. Älä viitsi uhrautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei edes vakavasta seksirikoksesta joudu vankilaan, saati pelkästä ei-toivotusta lähestymisestä julkisella paikalla. Tästä ei seuraa muuta kuin salin henkilökunnan kautta välitetty toive, että mies jättäisi ap:n rauhaan. Älä viitsi uhrautua.
Onko tämä vähän kuin Kavanaugh Ford-keissin toisinto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin epätotta. Nimittäin häshtäg metoo muuttaa tuomion kovemmaksi. Aivan päivänselkeää että pelkkä #MeToo riittää todisteeksi vankilaan joutumiselle. Uskokaa naisia. #BelieveWomen
Jos salilla keskittyisi siihen oman treenin tekemiseen niin ei ehtisi kytätä ja stalkata vierasta miestä.
Aika liioitetulta kuulostaa, näin naisenkin mielestä, jos pahin rikos on hymyily?!? Eiköhän hän aika nopeasti tajua, jos katsot murhaavasti ja vaihdat paikkaa.
Tai sitten se mies epäilee Ap:n olevan kiinnostunut hänestä kun Ap koko ajan katsoo mitä mies tekee...
Mihin tehdään Metoo-valitus?