Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
161/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen, ihana, lämmin, älykäs, tunteva, symppis, ei kukaan voi sanoa etukäkeen, että "en minä". Ei kukaan voi olla vastuussa koko maailmasta. Jokainen elää omaa elämäänsä. Varattuun sekaantujaa syytetään tuhoajaksi. Voihan hän olla pelastajakin.

Yhden loppu, on toisen alku.

Ensimmäisen kiven heittäjiä täällä on useita. Elämästä mitään oppimattomia houkkia.

Maailman voi nähdä mustavalkoisena tai värikkäänä. Valinnan tekee jokainen kohdallaan.

Mistäköhän kummasta sinä tiedät, kuka on elämässä oppinut ja mitä? Itse olen kokenut sen, että pettämisellä ja valehtelulla on minua vahingoitettu pysyvästi. Olen myös nähnyt lähipiirissäni sen tuhon, mitä pettämisellä voi saada aikaan. Tämän puolen kokeneena ja nähneenä en todellakaan voisi kuvitella osallistuvani moiseen toimintaan enkä tunne juurikaan sympatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka pitävät oikeutenaan osallistua toisen ihmisen satuttamiseen vain koska mä voin ja koska mä rakastan.

Et kumminkaan ole mitään oppinut. Olet pelkästään katkeroitunut. Ei kukaan ole vastuussa sinun tunteistasi. Olet ne itse kutonut omassa päässäsi.

Niin kaikki muutkin, erosta katkeroituneet ressukat.

Suurin osa eronneista ei kuitenkaan laillasi katkeroidu ja ryhdy ylituomareiksi. Vaan jatkavat elämäänsä pienestä vastoinkäymisestä huolimatta.

Jos sinua itseäsi petettäisiin, niin todellako ajattelisit, että mitäs pienistä, paskaaks tässä?

Ohis

On minut petetty ja jätetty. Ei se herkulta maistunut. Päinvastoin. Ei ketään voi omistaa, vaikka haluaisikin. Ihan itse valitsin tieni siitä eteen päin. Ja tavan tallata. Katkeroituminen ja syyttely olisi vahingoittanut minua itseäni. Onnekseni löysin erittäin hyvän puolison (hyvä oli entinenkin), jonka kanssa olemme viihtyneet yhdessä.

Joten kokemuksesta minä puhun!

Eikä pelota petetyksi tuleminen, jos niin kävisi, niin tiedän siitäkin selviäväni jotenkin. Vapaaehtoisiahan nämä liitot ovat!

Vastaa kysymykseen: Selviäisitkö / selvisitkö pettämisestä vain olankohautuksella?

Ja lisäkysymys: Pitäisitkö miehesi toimintaa moisessa tilanteessa oikeana?

Minua on petetty. Tuntuuhan se kamalalta, mutta en ole antanut sen määritellä loppuelämääni. Olen vahva nainen ja seison omilla jaloillani, jos nykyinen mieheni pettäisi se tarkoittaisi minulle että suhteemme on ohi. Yksinkertaisesti. Koen, että jos toisella on tarvetta hakea jotain muuta, en ole silloin miehelleni se oikea.

En ymmärrä uhriutujia..kyllä tässä elämässä aika paljon pahempia asioita tapahtuu kuin joku pettäminen ja eroaminen.

Tuskin täällä on nyt kukaan antanut pettämisen loppuelämäänsä määritellä. Omilla jaloillaan voi vahvasti seisoa silti ja katsoa eteenpäin, vaikka myöntäisikin, että toisten teot ovat satuttaneet.

Vierailija
162/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein kyllä petettykin voisi mennä itseensä. Jos kotona on vaimo, joka ei juuri tee muuta kuin valittaa ja nalkuttaa ja pyytää rahaa, eikä suostu seksiinkään kuin eräänlaisena armolahjana, niin ei se kyllä kumma ole, jos mies löytää lohtua muualta. Ei ole peilin vika jos naama on vino.

Kai tämä pätee myös toisinpäin, jos petetty on mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysät naiset, jotka eivät vapaata saa.

Taustalla heillä usein persoonallisuushäiriö.

Tosin on se mieskin vätys joka tuollaisiin lankeaa.

Lyhytaikaista "onnea" ja elämä pilalla kaikilta, eniten kärsivät lapset.

Eikä nuo löysämoraaliset mitään vaimoainesta ole. Kun eivät oikeasti kelpaa, pysyvät ikuisina kakkosina. Jos tulee lapsi, jäävät yh:ksi. Onhan niitä esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Vanhoina varmasti hyvinkin katkeria nuo pettäjät.

Nämä upeat miehet etsivät vaimomatskua olevan naisen, jota sitten pettävät kakkoslaatua olevan naisen kanssa. Kuka tässä yhtälössä mielestäsi on katkera?

Omasta mielestäni jokainen, mahdolliset lapset mukaanlukien, tuohon soppaan joutunut on syystäkin katkera tai vihainen.

Mitä tästä opimme? Suomalaisten ei kannata avioitua saatikka lisääntyä. Tulee vaan turhaan kuspäitä mukuloita yhteiskunnan elätettäviksi.

Eiköhä eroja ja kuspäit mukuloit oo Suomes jo enemmän ku tarpeeks. Joka päivä joku julkunmulkku ilmottaa "shokkierostaan" ja kakkonen on valmiiks katottuna.

Juu juu. Ne on näitä yllätyseroja joissa on ollut kutu päällä uuden kanssa jo pitkään. Hyi!

"Shokkeja ja yllätyksiä" ovat erot nykyään.🤣 Onko päivääkään ettei joku julkimo ilmoittaisi erostaan? Miksi avioitua ollenkaan, saati viattomia lapsia hommata kärsimään?

Ensi kesäksikin jo monia kirkkoja varattu häitä ja väärien valojen tekoa varten.🤯

Vierailija
164/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen, ihana, lämmin, älykäs, tunteva, symppis, ei kukaan voi sanoa etukäkeen, että "en minä". Ei kukaan voi olla vastuussa koko maailmasta. Jokainen elää omaa elämäänsä. Varattuun sekaantujaa syytetään tuhoajaksi. Voihan hän olla pelastajakin.

Yhden loppu, on toisen alku.

Ensimmäisen kiven heittäjiä täällä on useita. Elämästä mitään oppimattomia houkkia.

Maailman voi nähdä mustavalkoisena tai värikkäänä. Valinnan tekee jokainen kohdallaan.

Mistäköhän kummasta sinä tiedät, kuka on elämässä oppinut ja mitä? Itse olen kokenut sen, että pettämisellä ja valehtelulla on minua vahingoitettu pysyvästi. Olen myös nähnyt lähipiirissäni sen tuhon, mitä pettämisellä voi saada aikaan. Tämän puolen kokeneena ja nähneenä en todellakaan voisi kuvitella osallistuvani moiseen toimintaan enkä tunne juurikaan sympatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka pitävät oikeutenaan osallistua toisen ihmisen satuttamiseen vain koska mä voin ja koska mä rakastan.

Et kumminkaan ole mitään oppinut. Olet pelkästään katkeroitunut. Ei kukaan ole vastuussa sinun tunteistasi. Olet ne itse kutonut omassa päässäsi.

Niin kaikki muutkin, erosta katkeroituneet ressukat.

Suurin osa eronneista ei kuitenkaan laillasi katkeroidu ja ryhdy ylituomareiksi. Vaan jatkavat elämäänsä pienestä vastoinkäymisestä huolimatta.

Jos sinua itseäsi petettäisiin, niin todellako ajattelisit, että mitäs pienistä, paskaaks tässä?

Ohis

On minut petetty ja jätetty. Ei se herkulta maistunut. Päinvastoin. Ei ketään voi omistaa, vaikka haluaisikin. Ihan itse valitsin tieni siitä eteen päin. Ja tavan tallata. Katkeroituminen ja syyttely olisi vahingoittanut minua itseäni. Onnekseni löysin erittäin hyvän puolison (hyvä oli entinenkin), jonka kanssa olemme viihtyneet yhdessä.

Joten kokemuksesta minä puhun!

Eikä pelota petetyksi tuleminen, jos niin kävisi, niin tiedän siitäkin selviäväni jotenkin. Vapaaehtoisiahan nämä liitot ovat!

Vastaa kysymykseen: Selviäisitkö / selvisitkö pettämisestä vain olankohautuksella?

Ja lisäkysymys: Pitäisitkö miehesi toimintaa moisessa tilanteessa oikeana?

Minua on petetty. Tuntuuhan se kamalalta, mutta en ole antanut sen määritellä loppuelämääni. Olen vahva nainen ja seison omilla jaloillani, jos nykyinen mieheni pettäisi se tarkoittaisi minulle että suhteemme on ohi. Yksinkertaisesti. Koen, että jos toisella on tarvetta hakea jotain muuta, en ole silloin miehelleni se oikea.

En ymmärrä uhriutujia..kyllä tässä elämässä aika paljon pahempia asioita tapahtuu kuin joku pettäminen ja eroaminen.

Eli et osaa vastata kysymyksiin. Taisivat olla liian vaikeita. Kuka sinä olet määrittelemään, mikä on kenellekin vastoinkäyminen ja miten suuri sellainen? Minä en ymmärrä kaltaisiasi muiden tunteiden vähättelijöitä.

En tainnut olla sama ihminen, kenelle osoitit kysymyksesi. Kerroin ohiksena omat ajatukseni asiasta.

Vierailija
165/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.

Juuri tuo käytös minua henkilökohtaisesti naisissa kuvottaa. Se sokea laumasieluisuus. Se on vain jotain niin masentavaa ja väärällä tavalla primitiivistä.

No voi kuule, miehet tekee tuota ihan samaa. Aika moni on yrittänyt pokata minua kun sormus on sormessa. Jopa enemmän kuin ilman sitä. Ihan samanlaisia epävarmoja ovat kuin naisetkin.

Vierailija
166/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein kyllä petettykin voisi mennä itseensä. Jos kotona on vaimo, joka ei juuri tee muuta kuin valittaa ja nalkuttaa ja pyytää rahaa, eikä suostu seksiinkään kuin eräänlaisena armolahjana, niin ei se kyllä kumma ole, jos mies löytää lohtua muualta. Ei ole peilin vika jos naama on vino.

Tämähän on se yleisin tarina, millä pettäjät toimintaansa perustelevat. Kun puoliso valittaa ja kiukuttelee eikä anna. Vaikka totuus voi oikeasti olla hyvin kaukana tästä.

Ehkä. Tai sitten se on täsmälleen se totuus. Usein on. Jos mies saa tyhjentää kassinsa tarpeeksi usein, niin tyhjillä kasseilla ei muiden naisten perään tee mieli katsoa. Jos kotona saa vain makaronilaatikkoa, niin varmasti kunnon pihvi houkuttaa. Jos kotona ei arvosteta, niin ihminen, joka arvostaa tuntuu tosi mukavalta.

Vierailija
167/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varattu tilahan ei ole este, se on vain hidaste. Kerran täällä vaan ollaan, jos rakastuu ihmiseen joka rakastaa takaisin, niin siinä ei varaukset paljon paina.

Totta. Voiko ihmisestä edes tehdä oikeasti tällaista "varausta"? Voiko toista ihmistä omistaa ja omia kokonaan itselleen? Mielestäni ei.

Ihan samaan tapaan kuin lapseni ovat omiani, mutta käytännössä he ovat minulla vain lainassa jonkun ajan. He ovat myös minun mieheni lapsia, isovanhempiensa lapsenlapsia, ystäviensä ystäviä, opettajien oppilaita jne. En voi määrittää heidän omistamista mitenkään ihan siinä missä en voi määrittää myöskään mieheni omistamista. Hänellä on minusta riippumaton oma elämä, johon minä en kuulu oikeastaan millään tavoin. En omista ikinä miestäni, mutta me voimme sopia keskenämme pelisäännöt, joiden puitteissa tulisi elää ja olla niin, että se on toiselle reilua.

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta.

"Omistaminen" ei liity mitenkään siihen, että toista voi kunnioittaa edes sen verran, että lopettaa asiay hänen kanssaan ennen kuin siirtyy uuteen suhteeseen. Ei ole pakko rikkoa toisen luottamus muita ihmisiä kohtaan ja loukata toista hirveällä tavalla. -ohis-

Vierailija
168/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt naiset luottakaa itseenne! Se on ainoa tapa "pitää miehestä kiinni", pysyä pitkässä, elämänmittaisessa suhteessa. Muistakaa, jos sinulla on kämmenellä hiekkaa, se valuu sormiesi välistä pois, jos puristat sitä. Sama parisuhteessa, puolin ja toisin.

Tämä pelokas kaakatus, tuomitseminen ja huorittelu täällä kertoo vain, että pelkäätte sen oman miehen pettävän kuitenkin.

Tosiasiassa suurin osa pettämisistä ei loukkaa tai riko perhettä, koska ne eivät tule ilmi ollenkaan. Moni salasuhde toimii niin, että rakkautta vaalitaan hiljaa keskenään, eikä puoliso(i)lle koskaan kerrota. Mutta silti suhde on.

Tämä kannattaa uskoa. Ja itseensä kannattaa uskoa, ja antaa kumppanin olla vapaa. Se on ainoa tapa pysyvään, rakastavaan suhteeseen. ❤

Vierailija
169/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt naiset luottakaa itseenne! Se on ainoa tapa "pitää miehestä kiinni", pysyä pitkässä, elämänmittaisessa suhteessa. Muistakaa, jos sinulla on kämmenellä hiekkaa, se valuu sormiesi välistä pois, jos puristat sitä. Sama parisuhteessa, puolin ja toisin.

Tämä pelokas kaakatus, tuomitseminen ja huorittelu täällä kertoo vain, että pelkäätte sen oman miehen pettävän kuitenkin.

Tosiasiassa suurin osa pettämisistä ei loukkaa tai riko perhettä, koska ne eivät tule ilmi ollenkaan. Moni salasuhde toimii niin, että rakkautta vaalitaan hiljaa keskenään, eikä puoliso(i)lle koskaan kerrota. Mutta silti suhde on.

Tämä kannattaa uskoa. Ja itseensä kannattaa uskoa, ja antaa kumppanin olla vapaa. Se on ainoa tapa pysyvään, rakastavaan suhteeseen. ❤

Varsinaista rakkautta. Miksi sitä vaalitaan salassa eikö avoimesti? Useimmiten salasuhteet, etenkin pidemmät, tulevat julki ja rakkaus valuu avioliitosta kuin vesi hanhen selästä. Miksi näin, jos salasuhde vain piristää aviosuhdetta ja tuo siihen lisää rakkautta? Tai sitten se ei olekaan avioparin molempien osapuolten mielipide, vain vaan pettäjän. Edellinen vastaus oli myös pettäjältä, sen verran "rakkaudellista" scheissea se oli.

Vierailija
170/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhdetta haluava. Varatut eivät jää lahkeeseen roikkumaan. 

Vierailija
171/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monta kertaa pettäjä perustelee pettämistään sillä, että puoliso ei enää jaksa petipuuhia. Kuinka moni ajattelee, että se syy voi olla ihan puhtaasti siinä, että kun se pettäjä ei huomioi eikä arvosta sitä omaa kumppaniaan, niin kyllä siinä halut hyytyy. Aina vieritetään petetyn syyksi asiat näkemättä yhtään itsessä vikaa. Sitten nämä varattuihin sekaantuvat naiset uskovat sinisilmäisesti kaiken, mitä se ihana uusi mies vaan kertoo. Totuus kun voi monesti olla jotain ihan muuta. 

Vierailija
172/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät jäisi? Jotkut säälittävät tapaukset haluavat erota pettämisen kautta, koska muuten eivät uskalla/osaa/pysty/kykene.

Vierailija
173/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monta kertaa pettäjä perustelee pettämistään sillä, että puoliso ei enää jaksa petipuuhia. Kuinka moni ajattelee, että se syy voi olla ihan puhtaasti siinä, että kun se pettäjä ei huomioi eikä arvosta sitä omaa kumppaniaan, niin kyllä siinä halut hyytyy. Aina vieritetään petetyn syyksi asiat näkemättä yhtään itsessä vikaa. Sitten nämä varattuihin sekaantuvat naiset uskovat sinisilmäisesti kaiken, mitä se ihana uusi mies vaan kertoo. Totuus kun voi monesti olla jotain ihan muuta. 

Miksi varattuun sekaantuvat nainen olisi sinisilmäinen? Päinvastoin hän on usein hyvin tietoinen missä mennään ja ei todellakaan edes halua muuta kuin hetken hurmaa ja hyvää oloa. Varattu mies voi olla hyvä valinta, sillä hänellä on muutakin elämää ja naisen ei tarvitse alkaa leikkimään kotia tyypin kanssa.

Varattu mies on myös helppo dumpata pois sitten kun himot alkavat hiipua tai elämään tulee mielenkiintoisempaa.

Tinderit sun muut ovat pullollaan varattuja miehiä. Miehiä, jotka ovat valmiina kuin partiopojat heti kun joku nainen vain erehtyy kiinnostumaan. Kotona tuskin on kaikki kivasti näillä miehillä. Arvostus kumppaniin ei ole ollut heillä varmaan koskaan kummoinen, mutta he hoitavat velvollisuudet suurinpiirtein, koska saavutetut edut ovat mukavat.

Vierailija
174/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastua ja rakastua voi varattuun mieheen, mutta vähän löyhämoraarinen, yksinkertainen tai itsekunnioituksen puutteesta kärsivä täytyy olla,jos seksisuhteesen alkaa.

Miksi täytyy? Eikö se ole ihan sen varatun henkilön oma asia pitää huoli sitoumuksistaan ja kertoo lähinnä hänestä, jos ei pysty sitoutumaan sopimallaan tavalla. Moni varattu  ei kerro olevansa varattu, ei ainakaan ennen kuin molemminpuolinen ihastuminen on päässyt tapahtumaan. Tai sitten varattu kertoo olevansa polygaamisessa tai avoimessa suhteessa eli ihan vapaa tekemään mitä haluaa. Ja vaikka ei olisikaan, eikö jokainen mies tai nainen vastaa ihan itse uskollisuudestaan? Aika naiivia luulla, että on maailman velvollisuus sitä hoitaa, jos ei omalla ukolla pöksyt pysy jalassa. Maailmassa on joku 5 miljardia ihmistä, jotka eivät edes tiedä, että just sun kulta on varattu.

Minulla on pitkä seksisuhde varattuun mieheen. Joskus aikoinaan olin häneen hieman ihastunut, mutta se meni ohi vuosia sitten. Meillä on seksuaalisesti hyvä yhteys. Olen monissa asioissa melkoinen moralisti, mutta toisten ihmisten parisuhteisiin asti se ei ulotu - ei vain yksinkertaisesti ole minun asia niitä vahtia. Omissa parisuhteissani toimin hyvinkin tarkasti ja rehellisesti. 

Vierailija
175/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä sontaa. Ensinnäkin, mitä ihmeen tekemistä vapaudella on nyt tämän keskustelun kanssa? Kyse on edelleen suoraselkäisyydestä ja toisen arvostamisesta sen verran, että ollaan rehellisiä. Salailulla viedään siltä petetyltä oikeus päättää itse omasta elämästään. Päätetään hänen puolestaan ja pakotetaan elämään valheessa.

Ja todellisuudessa rakkaudesta on kyllä hyvin harvoin salasuhteissa kyse. Jos on, niin miksi se pitää tehdä salassa, miksi ei voi avoimesti tuoda asiaa ilmi?

Ei mene tosiaankaan kyllä järkeen nämä vastaukset täällä. Itse elän varmaan vaan niin erilaisissa moraalikäsityksissä, että pidän itsestäänselvänä, että rehellisyys ja toisten kunnioittaminen kuuluu jokaisen velvollisuuksiin. Ja tällä ei ole yhtään mitään tekemistä vapauden kanssa.

Vierailija
176/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi varattuun sekaantuvat nainen olisi sinisilmäinen? Päinvastoin hän on usein hyvin tietoinen missä mennään ja ei todellakaan edes halua muuta kuin hetken hurmaa ja hyvää oloa. Varattu mies voi olla hyvä valinta, sillä hänellä on muutakin elämää ja naisen ei tarvitse alkaa leikkimään kotia tyypin kanssa.

Varattu mies on myös helppo dumpata pois sitten kun himot alkavat hiipua tai elämään tulee mielenkiintoisempaa.

Tinderit sun muut ovat pullollaan varattuja miehiä. Miehiä, jotka ovat valmiina kuin partiopojat heti kun joku nainen vain erehtyy kiinnostumaan. Kotona tuskin on kaikki kivasti näillä miehillä. Arvostus kumppaniin ei ole ollut heillä varmaan koskaan kummoinen, mutta he hoitavat velvollisuudet suurinpiirtein, koska saavutetut edut ovat mukavat.

Palstanaisista näitä sinisilmäisiä varatun perään itkijöitä tuntuu kuitenkin löytyvän. "Ei se nyt eronnut vieläkään vaikka lupasi...", miksi näin kun kaikki on pelkästään seksiä ja molemminpuolista hyväksikäyttöä? Tosiaankin on olemassa sinisilmäisiä kakkosia, hyväksikäytettäviä sellaisia.

Vierailija
177/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tällainen tavallinen. Mies "unohti" kertoa vaimosta ja lapsista toisella paikkakunnalla. En tiennyt. Tulin huijatuksi ja petetyksi.

Vierailija
178/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastua ja rakastua voi varattuun mieheen, mutta vähän löyhämoraarinen, yksinkertainen tai itsekunnioituksen puutteesta kärsivä täytyy olla,jos seksisuhteesen alkaa.

Miksi täytyy? Eikö se ole ihan sen varatun henkilön oma asia pitää huoli sitoumuksistaan ja kertoo lähinnä hänestä, jos ei pysty sitoutumaan sopimallaan tavalla. Moni varattu  ei kerro olevansa varattu, ei ainakaan ennen kuin molemminpuolinen ihastuminen on päässyt tapahtumaan. Tai sitten varattu kertoo olevansa polygaamisessa tai avoimessa suhteessa eli ihan vapaa tekemään mitä haluaa. Ja vaikka ei olisikaan, eikö jokainen mies tai nainen vastaa ihan itse uskollisuudestaan? Aika naiivia luulla, että on maailman velvollisuus sitä hoitaa, jos ei omalla ukolla pöksyt pysy jalassa. Maailmassa on joku 5 miljardia ihmistä, jotka eivät edes tiedä, että just sun kulta on varattu.

Minulla on pitkä seksisuhde varattuun mieheen. Joskus aikoinaan olin häneen hieman ihastunut, mutta se meni ohi vuosia sitten. Meillä on seksuaalisesti hyvä yhteys. Olen monissa asioissa melkoinen moralisti, mutta toisten ihmisten parisuhteisiin asti se ei ulotu - ei vain yksinkertaisesti ole minun asia niitä vahtia. Omissa parisuhteissani toimin hyvinkin tarkasti ja rehellisesti. 

Siksi nämä pettäjät pitäisikin käräyttää heti alkuunsa, ei olisi salasuhteita ja kaikki osapuolet saisivat haluamansa elämäntyylin. Petetty yksiavioisen ja pettäjät millaisen kusetussuhteen sitten haluavatkin. Et sä ole rehellinen, turha selitellä. Kruunusi on jo musta.

Vierailija
179/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät jäisi? Jotkut säälittävät tapaukset haluavat erota pettämisen kautta, koska muuten eivät uskalla/osaa/pysty/kykene.

En ole törmänny vielä yhteenkään, joka olisi halunnut jättää perheensä. Hyvää seksiä saa ja jättävät rauhaan, kun ei halua enää tavata. 

Vierailija
180/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh mitä sontaa. Ensinnäkin, mitä ihmeen tekemistä vapaudella on nyt tämän keskustelun kanssa? Kyse on edelleen suoraselkäisyydestä ja toisen arvostamisesta sen verran, että ollaan rehellisiä. Salailulla viedään siltä petetyltä oikeus päättää itse omasta elämästään. Päätetään hänen puolestaan ja pakotetaan elämään valheessa.

Ja todellisuudessa rakkaudesta on kyllä hyvin harvoin salasuhteissa kyse. Jos on, niin miksi se pitää tehdä salassa, miksi ei voi avoimesti tuoda asiaa ilmi?

Ei mene tosiaankaan kyllä järkeen nämä vastaukset täällä. Itse elän varmaan vaan niin erilaisissa moraalikäsityksissä, että pidän itsestäänselvänä, että rehellisyys ja toisten kunnioittaminen kuuluu jokaisen velvollisuuksiin. Ja tällä ei ole yhtään mitään tekemistä vapauden kanssa.

Höpsistä, petetyllä on ihan siinä missä muillakin mahdollisuus päättää omasta elämästään, ei omaa elämää voi/saa ikinä laskea kokonaan toisen varaan! Jos niin tekee, niin se on omaa typeryyttä. Ihmettelen tuollaisia lapsellisia kommentteja. Aikuinen ihminen on aikuinen ja hänellä pitää olla kyky pärjätä ilman toiseen ripustautumista. Jos tänne tekee vielä lapsiakin, niin silloin varsinkin pitää osata pärjätä tuli mitä tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi