Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?
Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!
Kommentit (846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen, ihana, lämmin, älykäs, tunteva, symppis, ei kukaan voi sanoa etukäkeen, että "en minä". Ei kukaan voi olla vastuussa koko maailmasta. Jokainen elää omaa elämäänsä. Varattuun sekaantujaa syytetään tuhoajaksi. Voihan hän olla pelastajakin.
Yhden loppu, on toisen alku.
Ensimmäisen kiven heittäjiä täällä on useita. Elämästä mitään oppimattomia houkkia.
Maailman voi nähdä mustavalkoisena tai värikkäänä. Valinnan tekee jokainen kohdallaan.Mistäköhän kummasta sinä tiedät, kuka on elämässä oppinut ja mitä? Itse olen kokenut sen, että pettämisellä ja valehtelulla on minua vahingoitettu pysyvästi. Olen myös nähnyt lähipiirissäni sen tuhon, mitä pettämisellä voi saada aikaan. Tämän puolen kokeneena ja nähneenä en todellakaan voisi kuvitella osallistuvani moiseen toimintaan enkä tunne juurikaan sympatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka pitävät oikeutenaan osallistua toisen ihmisen satuttamiseen vain koska mä voin ja koska mä rakastan.
Et kumminkaan ole mitään oppinut. Olet pelkästään katkeroitunut. Ei kukaan ole vastuussa sinun tunteistasi. Olet ne itse kutonut omassa päässäsi.
Niin kaikki muutkin, erosta katkeroituneet ressukat.
Suurin osa eronneista ei kuitenkaan laillasi katkeroidu ja ryhdy ylituomareiksi. Vaan jatkavat elämäänsä pienestä vastoinkäymisestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysät naiset, jotka eivät vapaata saa.
Taustalla heillä usein persoonallisuushäiriö.Tosin on se mieskin vätys joka tuollaisiin lankeaa.
Lyhytaikaista "onnea" ja elämä pilalla kaikilta, eniten kärsivät lapset.Eikä nuo löysämoraaliset mitään vaimoainesta ole. Kun eivät oikeasti kelpaa, pysyvät ikuisina kakkosina. Jos tulee lapsi, jäävät yh:ksi. Onhan niitä esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Vanhoina varmasti hyvinkin katkeria nuo pettäjät.
Nämä upeat miehet etsivät vaimomatskua olevan naisen, jota sitten pettävät kakkoslaatua olevan naisen kanssa. Kuka tässä yhtälössä mielestäsi on katkera?
Omasta mielestäni jokainen, mahdolliset lapset mukaanlukien, tuohon soppaan joutunut on syystäkin katkera tai vihainen.
Mitä tästä opimme? Suomalaisten ei kannata avioitua saatikka lisääntyä. Tulee vaan turhaan kuspäitä mukuloita yhteiskunnan elätettäviksi.
Vierailija kirjoitti:
On todella typerää väittää, että nyyh kun nyt vaan satuin kertasilmäyksellä rakastumaan siihen varattuun mieheen. Pötyä, yhdestä tapaamiskerrasta, eikä edes muutamasta voi vielä tietää millainen toinen todellisuudessa on. Kukaan tuskin todellista karvaansa heti näyttää. Kyllä, mies on se , joka sen pettämispäätöksen tekee, siis mainitussa tilanteessa, eikä se varattuun sekaantuva nainen, mutta onko oikeasti niin vaikeaa sanoa sille unelmien varatulle miehelle, että hoidapa erosi ensin kuntoon. Valitettavasti niitä varattuihin sekaantuvia naisiakin syyllistetään ja aika rankasti, vaikka mieshän siinä syypää on. Aika rankka tie on usein kuljettavana pariskunnilla, joiden suhde on alkanut pettämisestä. Lieneekö sitten tämä nykyinen hyvin itsekeskeinen kulttuuri syynä, mene ja tiedä. Eikä tarvitse tulla sanomaan, että näistäkin voi kuoriutua se loppuelämän suhde, niin voi, mutta todella usein näin ei käy.
Et ole tainnut koskaan rakastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.
Ja sitten sun vaan täytyy alistua. Se nainen vie väkisin. Voi mies parat :(
Muuten se että sinkkunainen nähdessään miehellä sormuksen hanakasti haluaa iskeä on se, että sellainen mies varmimmin ei jää roikkumaan. Sinkkunainen ei halua takiaisia peräänsä.
Miksi pitäisi alistua? Ei minua kaltaisesi sinkkuhorot määräile. Kunhan totesin vain että sormuksen ollessa sormessa vienti olisi taattua.
Roikkumisesta... luulisi että tuo toimii paremmin varattujen kanssa? Haluaako valmiiksi varattu että toinen jää toikkumaan?
Et taida olla ihan penaalin terävin kynä 😂
Vierailija kirjoitti:
varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.
Khöm...voihan se tietty olla noinkin, mut veikkaisin näin ikisinkkuja ja muita sinkkuja paljon tuntevana, et enneminkin ajattelevat et a) ukkomieheltä saa suhteellisen helposti, ovat ns. helppoheikkejä (pikkulasten isit pahimpia/parhaimipia) ja b) se harvemmin takertuu, koska sillä on se kodinhengetär jo siellä kodissa, ukkomiehistä pääsee helposti myös eroon.
Täällä jotkut eivät erota rakkautta ja himoa toisistaan. Huutavat että ovat rakastuneita vaikka kyseessä on vain himo ja ihastuminen. Ei mene kauaa kuin seuraavat "rakastuminen" iskee kohdalle.
Ps. Pettäjä pettää aina ja siitä että ei ole jäänyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen, ihana, lämmin, älykäs, tunteva, symppis, ei kukaan voi sanoa etukäkeen, että "en minä". Ei kukaan voi olla vastuussa koko maailmasta. Jokainen elää omaa elämäänsä. Varattuun sekaantujaa syytetään tuhoajaksi. Voihan hän olla pelastajakin.
Ensimmäisen kiven heittäjiä täällä on useita. Elämästä mitään oppimattomia houkkia.
Maailman voi nähdä mustavalkoisena tai värikkäänä. Valinnan tekee jokainen kohdallaan.Mistäköhän kummasta sinä tiedät, kuka on elämässä oppinut ja mitä? Itse olen kokenut sen, että pettämisellä ja valehtelulla on minua vahingoitettu pysyvästi. Olen myös nähnyt lähipiirissäni sen tuhon, mitä pettämisellä voi saada aikaan. Tämän puolen kokeneena ja nähneenä en todellakaan voisi kuvitella osallistuvani moiseen toimintaan enkä tunne juurikaan sympatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka pitävät oikeutenaan osallistua toisen ihmisen satuttamiseen vain koska mä voin ja koska mä rakastan.
Et kumminkaan ole mitään oppinut. Olet pelkästään katkeroitunut. Ei kukaan ole vastuussa sinun tunteistasi. Olet ne itse kutonut omassa päässäsi.
Suurin osa eronneista ei kuitenkaan laillasi katkeroidu ja ryhdy ylituomareiksi. Vaan jatkavat elämäänsä pienestä vastoinkäymisestä huolimatta.
Jos sinua itseäsi petettäisiin, niin todellako ajattelisit, että mitäs pienistä, paskaaks tässä?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustalla heillä usein persoonallisuushäiriö.Tosin on se mieskin vätys joka tuollaisiin lankeaa.
Lyhytaikaista "onnea" ja elämä pilalla kaikilta, eniten kärsivät lapset.Eikä nuo löysämoraaliset mitään vaimoainesta ole. Kun eivät oikeasti kelpaa, pysyvät ikuisina kakkosina. Jos tulee lapsi, jäävät yh:ksi. Onhan niitä esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Vanhoina varmasti hyvinkin katkeria nuo pettäjät.
Nämä upeat miehet etsivät vaimomatskua olevan naisen, jota sitten pettävät kakkoslaatua olevan naisen kanssa. Kuka tässä yhtälössä mielestäsi on katkera?
Omasta mielestäni jokainen, mahdolliset lapset mukaanlukien, tuohon soppaan joutunut on syystäkin katkera tai vihainen.Mitä tästä opimme? Suomalaisten ei kannata avioitua saatikka lisääntyä. Tulee vaan turhaan kuspäitä mukuloita yhteiskunnan elätettäviksi.
Eiköhä eroja ja kuspäit mukuloit oo Suomes jo enemmän ku tarpeeks. Joka päivä joku julkunmulkku ilmottaa "shokkierostaan" ja kakkonen on valmiiks katottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän sinä tiedät, mitä minun elämääni tällä hetkellä kuuluu? Se, että minulla on jäänyt tapahtuneesta haavat ei tarkoita etten olisi mennyt eteenpäin. Ei tällaiset kokemukset silti koskaan unohdu, vaikka elämä jatkuukin ja löytyy uusi onni. En todellakaan voi ymmärtää tätä välinpitämätöntä asennetta mikä täällä monella on. Ei, kukaan ei ole sinänsä toisen tunteista vastuussa. Mutta tässä maailmassa sietäisi jokaisella olla sen verran selkärankaa, että osaisi katsoa omaa napaansa pidemmälle.
Huonoitsetuntoinen. Epäluotettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni jokainen, mahdolliset lapset mukaanlukien, tuohon soppaan joutunut on syystäkin katkera tai vihainen.Mitä tästä opimme? Suomalaisten ei kannata avioitua saatikka lisääntyä. Tulee vaan turhaan kuspäitä mukuloita yhteiskunnan elätettäviksi.
Eiköhä eroja ja kuspäit mukuloit oo Suomes jo enemmän ku tarpeeks. Joka päivä joku julkunmulkku ilmottaa "shokkierostaan" ja kakkonen on valmiiks katottuna.
Ottaako kakkonen aina kakkoseen?😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämä ole noin mustavalkoists kuin te pettäjien tuomitsijat oletatte.
Minä en koskaan saanut elämäni miestä vaan jouduin tyytymään huonompaan vaihtoehtoon kun yksinkään en elämääni halunnut viettää ja kuvittelin melkein 20 vuotta että oikeasti tätä miestä rakastan.
Pettäminen ei satuta jos toinen ei siitä tiedä.
Moraaliton, halpamainen, toisen elämän tuhoava pelkuri. Yhyy, en koskaan saanut elämäsi miestä. Yhyy.
Kasva aikuiseksi ja lopeta Harlekiinien lukeminen. Säälin miestäsi todella. Hän ei ole tehnyt mitään ansaitaakseen moisen.
Joo, mutta jos tosiaan saan tuosta elämäni miehestä edes pienen osan niin kyllä suhdetta jatkan. Harlekiineja en lue.
Mikä antaa sinulle oikeuden pilata miehesi elämän? Miksi et vain voisi erota?
Tällä ei vain tällä hetkellä ero ei ole mahdollinen. Enkä ole pilannut mieheni elämää, ihan samalla tavalla meidän elämä jatkuu kuin tähänkin asti.
Tuo toinen mies, elämäni rakkaus, on nykyään myös paras ystäväni niin en voi enää kuvitella elämää ilman häntä.
Niin, ihan samanlaisena. Petät vain häntä jokaisen kaksilahkeisen kanssa. Helppohan se on löytää tekosyy, että juuri tämä on se minun suuri rakkaus. Toivottavasti miehesi joskus pettää sinua, niin huomaat, miten ihanalta moinen tuntuu.
Eikös jokainen vastaa ennen kaikkea itsestään. Enemmän väärin toimii varattu mies/nainen, joka aloittaa suhteen vapaan ihmisen kanssa. Vapaa ei petä ketään toista, mutta varattu pettää puolisoaan. Miksi syyllistetään vain naisia, ihan kuin ne varatut miehet olisivat jotain viattomia uhreja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako kakkonen aina kakkoseen?😂
Kyllä. Kakkoset ainoastaan kakkoseen.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa en tiedä yhtään toista naista, joka olisi yksinhuoltaja. Nämä toiset naiset ovat osoittautuneet miehille huomattavasti paremmiksi naisiksi kuin heidän ensimmäiset vaimonsa ovat. Miehet ovat lähinnä ottaneet ensimmäiset naisensa, kun eivät ole parempaakaan uskoneet saavan ja elämä on osoittautunut hyvin ikäväksi. Kun vaimo vielä on alkanut roikkumaankin miehessä myös taloudellisesti, niin suhteesta on tullut hyvin epätasapainoinen. Toisen naisen kanssa näin ei yleensä tapahdu, sillä toinen nainen on jo omilla jaloillaan seisova aikuinen ihminen. Hän myös tietää miten ehkäisy toimii. Poikkeuksiakin toki on kaikissa osapuolissa.
Ihmettelen muuten suuresti naisia, jotka romahtavat kaikin puolin eron tullessa. He ovat täydellisen rahattomia, avuttomia ja usein myös työttömiäkin. Joka ikisellä ihmisellä pitäisi olla aina takataskussa edes suurinpiirtein en suunnitelma miten pärjätä, jos jotakin ikävää käy. Olkoon se ikävä sitten ero tai vaikka puolison kuolema. Minulla on ainakin mietittynä aika päivitetty suunnitelma miten etenisin, jos jotakin tapahtuisi.
En tiedä mitä tekisin jos tulisi ero tai mies kuolisi. Kuoleman varalle on henkivakuutus, mitenkään muuten en ole varautunut. En koe että pystyisin varautumaan. Saman tyyppinen asia kuin yrittäisi miettiä etukäteen miten toimii jos lapsi kuolee. Ei kaikkiin asioihin auta se että on etukäteen märehtinyt niitä. Ei minulla ole mitään varasuunnitelmaa. Jotenkin tulee olo että se ero ehkä jopa tulee helpommin kun on laatinut valmiiksi jonkun suunnitelmankin. Itselläni ei ole mitään vaihtoehtoelämiä, on vain tämä. Jos tulee mahalasku niin suren sitä sitten, en moneen kertaan etukäteen.
Varautumista on esim. ammatin hankkiminen ja työpaikka. Löytyykö? Jos ei, niin suosittelen tekemään jotain asian eteen. Oma pankkitili ja omaisuutta on plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheaa monille varatuille miehille kun ne sinkkunaiset vain tulee ja väkisin vie! Miehet ei pysty mitään tekemään. Kamalia naisia!
Tiedän monta tällaista varattua miestä jotka on paha sinkkunainen vietellyt väkisin.
Minua ei kyllä hetkauttaisi, vaikka mies on varattu. Mieshän se on joka on lupauksia tehnyt ja valoja vannonut se on siis hänen ja tuon toisen naisen välinen asia. Itse en ole luvannut kenellekään mitään enkä sitoutunut. Miksi aina yritetään syyllistää naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa en tiedä yhtään toista naista, joka olisi yksinhuoltaja. Nämä toiset naiset ovat osoittautuneet miehille huomattavasti paremmiksi naisiksi kuin heidän ensimmäiset vaimonsa ovat. Miehet ovat lähinnä ottaneet ensimmäiset naisensa, kun eivät ole parempaakaan uskoneet saavan ja elämä on osoittautunut hyvin ikäväksi. Kun vaimo vielä on alkanut roikkumaankin miehessä myös taloudellisesti, niin suhteesta on tullut hyvin epätasapainoinen. Toisen naisen kanssa näin ei yleensä tapahdu, sillä toinen nainen on jo omilla jaloillaan seisova aikuinen ihminen. Hän myös tietää miten ehkäisy toimii. Poikkeuksiakin toki on kaikissa osapuolissa.
Ihmettelen muuten suuresti naisia, jotka romahtavat kaikin puolin eron tullessa. He ovat täydellisen rahattomia, avuttomia ja usein myös työttömiäkin. Joka ikisellä ihmisellä pitäisi olla aina takataskussa edes suurinpiirtein en suunnitelma miten pärjätä, jos jotakin ikävää käy. Olkoon se ikävä sitten ero tai vaikka puolison kuolema. Minulla on ainakin mietittynä aika päivitetty suunnitelma miten etenisin, jos jotakin tapahtuisi.
En tiedä mitä tekisin jos tulisi ero tai mies kuolisi. Kuoleman varalle on henkivakuutus, mitenkään muuten en ole varautunut. En koe että pystyisin varautumaan. Saman tyyppinen asia kuin yrittäisi miettiä etukäteen miten toimii jos lapsi kuolee. Ei kaikkiin asioihin auta se että on etukäteen märehtinyt niitä. Ei minulla ole mitään varasuunnitelmaa. Jotenkin tulee olo että se ero ehkä jopa tulee helpommin kun on laatinut valmiiksi jonkun suunnitelmankin. Itselläni ei ole mitään vaihtoehtoelämiä, on vain tämä. Jos tulee mahalasku niin suren sitä sitten, en moneen kertaan etukäteen.
Varautumista on esim. ammatin hankkiminen ja työpaikka. Löytyykö? Jos ei, niin suosittelen tekemään jotain asian eteen. Oma pankkitili ja omaisuutta on plussaa.
Mieheni sijoittaa nimissäni. Eikö ole hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kauheaa monille varatuille miehille kun ne sinkkunaiset vain tulee ja väkisin vie! Miehet ei pysty mitään tekemään. Kamalia naisia!
Tiedän monta tällaista varattua miestä jotka on paha sinkkunainen vietellyt väkisin.
Mutta onneksi monet vaimot suojelevat miehiään paremmin sen jälkeen näiltä pahoilta naisilta.
Olen ihan samaa mieltä. Ja jos on tarpeeksi fiksu, ottaa selvän onko oikeasti vapaa.
Esim. valomerkin jälkeisen lähentelyn yhteydessä kysyy mitäs vaimo tästä tykkää?Varattu hätkähtää ja alkaa selittelemään. Umpipaatunut petturi taas on jo niin paha, ettei sellaiseen kannata elämäänsä tuhlata.
Tällaisia on myös ns. julkkispiireissä, joissa vaimo ja kakkonen ovat yhtä aikaa raskaina.
Pettäjä pettää kyllä sitä kakkostakin.