Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
101/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen, ihana, lämmin, älykäs, tunteva, symppis, ei kukaan voi sanoa etukäkeen, että "en minä". Ei kukaan voi olla vastuussa koko maailmasta. Jokainen elää omaa elämäänsä. Varattuun sekaantujaa syytetään tuhoajaksi. Voihan hän olla pelastajakin.

Yhden loppu, on toisen alku.

Ensimmäisen kiven heittäjiä täällä on useita. Elämästä mitään oppimattomia houkkia.

Maailman voi nähdä mustavalkoisena tai värikkäänä. Valinnan tekee jokainen kohdallaan.

Lässyn lässyn.

Mikä estää eroamasta eikä menemästä sokeasti pillun / munan perässä?

Olen ollut se toinen nainen ja en mennyt munan perässä minnekään. Juttelimme miehen kanssa tunteja niin naamatusten kuin puhelimessakin lähes vuoden ajan ennen kuin edes koskimme toisiimme. Mies ei siis periaatteessa pettänyt muuten kuin henkisesti sen noin 11,5 kk kunnes päädyimme sänkyyn.

Ihmettelin kyllä jälkikäteen hänen tyttöystävänsä luottavaisuutta ja myös sitä, että mikä ihme häntä piti miehessä kiinni, jos he eivät tuntuneet edes juttelevan mistään vakavasta mitään. Minulle mies sanoi jo alussa, että on eroamassa, sillä suhde ei ollut millään tapaa loppuiän suhde. Lapsia ei ollut ja asuntokin oli vain vuokralla. Ei meillä ollut edes suhdetta mielessä, kun juttelemaan aloimme, meillä vain oli helppo jutella asiasta kuin asiasta. Vuoden aikana juttelusta tuli syvällisempää ja olen täydellisen varma, että tiesin siitä miehestä huomattavasti paljon enemmän kuin tyttöystävä.

Olimme tunteneet miehen kanssa siis liki vuoden, ennen kuin menimme sänkyyn ja hän sai tilanteen sille tyttöystävälleen kerrottua. Heidän suhde oli siinä vaiheessa vain yhteinen näennäinen osoite. Mies ei edes öitään siinä osoitteessa enää viettänyt, sillä hän asui pääosin vanhempiensa mökillä. No ihan sama, emme ole enää yhdessä ja tuosta on jo yli 20 vuotta aikaakin.

Vierailija
102/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen, ihana, lämmin, älykäs, tunteva, symppis, ei kukaan voi sanoa etukäkeen, että "en minä". Ei kukaan voi olla vastuussa koko maailmasta. Jokainen elää omaa elämäänsä. Varattuun sekaantujaa syytetään tuhoajaksi. Voihan hän olla pelastajakin.

Yhden loppu, on toisen alku.

Ensimmäisen kiven heittäjiä täällä on useita. Elämästä mitään oppimattomia houkkia.

Maailman voi nähdä mustavalkoisena tai värikkäänä. Valinnan tekee jokainen kohdallaan.

Mistäköhän kummasta sinä tiedät, kuka on elämässä oppinut ja mitä? Itse olen kokenut sen, että pettämisellä ja valehtelulla on minua vahingoitettu pysyvästi. Olen myös nähnyt lähipiirissäni sen tuhon, mitä pettämisellä voi saada aikaan. Tämän puolen kokeneena ja nähneenä en todellakaan voisi kuvitella osallistuvani moiseen toimintaan enkä tunne juurikaan sympatiaa sellaisia ihmisiä kohtaan, jotka pitävät oikeutenaan osallistua toisen ihmisen satuttamiseen vain koska mä voin ja koska mä rakastan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät naiset, jotka eivät vapaata saa.

Taustalla heillä usein persoonallisuushäiriö.

Tosin on se mieskin vätys joka tuollaisiin lankeaa.

Lyhytaikaista "onnea" ja elämä pilalla kaikilta, eniten kärsivät lapset.

Vierailija
104/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastumisessa on niin suuret voimat kyseessä, ettei sitä voi tahdonvoimalla pysäyttää. Kuka muuta väittää, ei ole koskaan rakastunut.

Rakastuminen ei tee syyntakeettomaksi ja poista moraalista vastuuta. Muutenhan voisi tehdä vaikka murhan ja yrittää kiemurrella tuolla perusteella vastuusta.

Vierailija
105/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä nuo löysämoraaliset mitään vaimoainesta ole. Kun eivät oikeasti kelpaa, pysyvät ikuisina kakkosina. Jos tulee lapsi, jäävät yh:ksi. Onhan niitä esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Vanhoina varmasti hyvinkin katkeria nuo pettäjät.

Vierailija
106/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tuo vaimo on tehnyt hyvin huonon miesvalinnan ja vääntänyt vielä lapsiakin miehen kanssa, joka on vätys? Oma vika siis, ei sen toisen naisen. Jos vaimo olisi ollut fiksumpi (ja pitänyt miehestään huolta myös sängyssä), niin tuollaista ei olisi päässyt tapahtumaan. Hänelle se persoonallisuushäiriö on jos jollakin.

Vierailija
107/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä nuo löysämoraaliset mitään vaimoainesta ole. Kun eivät oikeasti kelpaa, pysyvät ikuisina kakkosina. Jos tulee lapsi, jäävät yh:ksi. Onhan niitä esimerkkejä vaikka kuinka paljon. Vanhoina varmasti hyvinkin katkeria nuo pettäjät.

Nämä upeat miehet etsivät vaimomatskua olevan naisen, jota sitten pettävät kakkoslaatua olevan naisen kanssa. Kuka tässä yhtälössä mielestäsi on katkera?

Omasta mielestäni jokainen, mahdolliset lapset mukaanlukien, tuohon soppaan joutunut on syystäkin katkera tai vihainen.

Vierailija
108/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastua ja rakastua voi varattuun mieheen, mutta vähän löyhämoraarinen, yksinkertainen tai itsekunnioituksen puutteesta kärsivä täytyy olla,jos seksisuhteesen alkaa.

Vierailija
109/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elämä ole noin mustavalkoists kuin te pettäjien tuomitsijat oletatte.

Minä en koskaan saanut elämäni miestä vaan jouduin tyytymään huonompaan vaihtoehtoon kun yksinkään en elämääni halunnut viettää ja kuvittelin melkein 20 vuotta että oikeasti tätä miestä rakastan.

Pettäminen ei satuta jos toinen ei siitä tiedä.

Moraaliton, halpamainen, toisen elämän tuhoava pelkuri. Yhyy, en koskaan saanut elämäsi miestä. Yhyy. 

Kasva aikuiseksi ja lopeta Harlekiinien lukeminen. Säälin miestäsi todella. Hän ei ole tehnyt mitään ansaitaakseen moisen.

Joo, mutta jos tosiaan saan tuosta elämäni miehestä edes pienen osan niin kyllä suhdetta jatkan. Harlekiineja en lue.

Mikä antaa sinulle oikeuden pilata miehesi elämän? Miksi et vain voisi erota?

Tällä ei vain tällä hetkellä ero ei ole mahdollinen. Enkä ole pilannut mieheni elämää, ihan samalla tavalla meidän elämä jatkuu kuin tähänkin asti.

Tuo toinen mies, elämäni rakkaus, on nykyään myös paras ystäväni niin en voi enää kuvitella elämää ilman häntä.

Toimit hänen selkänsä takana, huijaat ja valehtelet, estät häntä saamasta onnellisen parisuhteen jne. Mielestäsi normaalia toimintaa kun et näe siinä mitään vikaa?

Vierailija
110/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastua ja rakastua voi varattuun mieheen, mutta vähän löyhämoraarinen, yksinkertainen tai itsekunnioituksen puutteesta kärsivä täytyy olla,jos seksisuhteesen alkaa.

Joo ei mitään seksisuhteita, kyllä minä ainakin ihan avioliittoon päädyin.

Vierailija
111/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei tiedä miehen olevan varattu.

http://exrouva.blogspot.com/2018/12/mita-tehdaan-kun-jaa-kiinni.html

Vierailija
112/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa en tiedä yhtään toista naista, joka olisi yksinhuoltaja. Nämä toiset naiset ovat osoittautuneet miehille huomattavasti paremmiksi naisiksi kuin heidän ensimmäiset vaimonsa ovat. Miehet ovat lähinnä ottaneet ensimmäiset naisensa, kun eivät ole parempaakaan uskoneet saavan ja elämä on osoittautunut hyvin ikäväksi. Kun vaimo vielä on alkanut roikkumaankin miehessä myös taloudellisesti, niin suhteesta on tullut hyvin epätasapainoinen. Toisen naisen kanssa näin ei yleensä tapahdu, sillä toinen nainen on jo omilla jaloillaan seisova aikuinen ihminen. Hän myös tietää miten ehkäisy toimii. Poikkeuksiakin toki on kaikissa osapuolissa.

Ihmettelen muuten suuresti naisia, jotka romahtavat kaikin puolin eron tullessa. He ovat täydellisen rahattomia, avuttomia ja usein myös työttömiäkin. Joka ikisellä ihmisellä pitäisi olla aina takataskussa edes suurinpiirtein en suunnitelma miten pärjätä, jos jotakin ikävää käy. Olkoon se ikävä sitten ero tai vaikka puolison kuolema. Minulla on ainakin mietittynä aika päivitetty suunnitelma miten etenisin, jos jotakin tapahtuisi.

Vierailija
113/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudella täällä asiaa perustellaan, mutta sanokaa nyt miksi jotkut aina rakastuu varattuun? Joku syy siellä taustalla on miksi se rakkaus herää vain varattuja kohtaan. Varmasti se kyllä tuntuu itsestä ihan siltä että mitään en nyt tälle voi, mutta kun se toistuu aina vaan uuden varatun kohdalla, niin onhan siellä taustalla joku syy. Sen tyyppinen syy mihin voisi löytää selityksen ihan ammattiauttajalta ennemmin kuin romanttisista leffoista.

Vierailija
114/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaudella täällä asiaa perustellaan, mutta sanokaa nyt miksi jotkut aina rakastuu varattuun? Joku syy siellä taustalla on miksi se rakkaus herää vain varattuja kohtaan. Varmasti se kyllä tuntuu itsestä ihan siltä että mitään en nyt tälle voi, mutta kun se toistuu aina vaan uuden varatun kohdalla, niin onhan siellä taustalla joku syy. Sen tyyppinen syy mihin voisi löytää selityksen ihan ammattiauttajalta ennemmin kuin romanttisista leffoista.

Jos varattuihin ihastuminen on normaalia hänelle, niin se on outoa. Mutta jos kerran tulenpalavasti rakastuu varattuun ja varattu on rakastunut yhtä paljon tähän, niin siinä ei voi muuta kuin toivottaa hyvää jatkoa elämälle. Välillä pitää mennä mutkan kautta päästäkseen perille.

Vierailija
115/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin. Toki vastuu on ensisijassa miehellä joka päätyy pettämään, mutta myös osittain naisella joka lähtee kolmanneksi pyöräksi mukaan pettämiskuvioon jos on siitä tietoinen. Olen itse tullut petetyksi, miehellä oli ollut kuukausia toinen nainen kuvioissa ja nainen tiesi minusta, tiesi, että olemme avoliitossa. Miehelle toki ennen kaikkea olin vihainen, hänhän se minua petti mutta en voi myöskään arvostaa naista joka sotkeutuu varattuun mieheen.

On naiivia naiselta ajatella olevansa jotenkin erityinen kun mies on "valmis hänen vuokseen uhraamaan toisen suhteen ja pettämään", kun yleensä se joka kykenee pettämään, tekee sen uudelleen kun tilanne on sille otollinen. Sain suhteen jälkeen tietää, että ex-mies oli paatunut pettäjä, oli tehnyt saman aikaisemmissa suhteissa minkä teki minulle. Aivan varmasti saman kohtalon tulee kokemaan tuo uusi nainen ja valehtelisin jos väittäisin etten silloin tuntisi pientä vahingoniloa tuota naista kohtaan, kun se päivä tulee että mies korvaa hänet jollakin toisella. Yritin varoittaa naista eron jälkeen, mutta ei uskonut - tietenkään. 

Mun yksi kaveri, joka on naimisissa pettää minkä kerkeää. Nämä naiset, jotka ns vallottaa sen sormuksen mitä mies sormessaan kantaa, niin he luulevat olevansa jotain erityistä. Kaikki ne naiset on lämässä tähän mieheen. Kaveri sai kerran naisten välisen tappelun aikaseksi, kun yksi ihastus käveli vastaan. Hirveä huuto näiden naisten kesken. Oma vaimo oli kotona. Kaveri vaan lähti himaan vaimonsa luokse ja jätti nämä kaksi tonttua kiistelemään, kun kaveri ns petti niitä naisia.

Kysyin, että tietääkö nämä hoidot että olet naimisissa. Kaikille on sanonut, että on naimisissa... Silti nämä naiset tappeli keskenään, että se on mun mies.  Kysyin vielä, että kiinnostaako noi naiset sua niinku yhtään missään muussa merkityksessä, kun sänky.. Niin ei kiinnosta. Se ei haluu mitään muuta kun pllua. Se ei arvosta yhtään noita hoitoja ja pitää niitä ihan pelleinä.

Sit ihmettelin sitä sen touhua ja puhetta, niin oli pakko kysyy miksi olet muuten naimisissa ja loukkaat sun vaimoas... Koska se on hyvä nainen ja hyvä vaimo, mutta mulle ei vaan riitä yksi nainen. Sanoin sille, että eiks toi ole jotenkin sairasta, niin se sano on todellakin mutta en mä sitä ajattele ikinä.

Vierailija
116/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. fiksu nainen, jonka periaatteena on se, että varattuihin ei kosketa. Joskus on nimittäin itselleni käynyt niin, että mies on esittänyt vapaata. Sen pitää tietenkin olla myös sen miehen vastuulla! Ennakkoasenteellinen kysymys, ihan kuin suhde olisi vain naisesta ja naisen luonteesta tai moraalista kiinni.

Vierailija
117/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista aloittas suhteen varatun kanssa ja väittäisin että helpommin kuin sinkkun kanssa.

Itse löysin reiluna kolmekymppisenä naisen jonka kanssa on jo perhettä.

Ennen tätä naista mulle ei oltu tehty naisten aloitteesta minkäänlaista aloitetta tai edes oltu yhdeydessä.

Varattuna ollessani on muutama nainen tehnyt enemmän tai vähemmän suoria aloitteita. Esim pommittavat viesteillä ja erilaisilla kutsuilla.

Oma käytökseni ei ole mielestäni muuttunut yhtään. Olen melko hiljanen persoona ollut aina.

Vierailija
118/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa en tiedä yhtään toista naista, joka olisi yksinhuoltaja. Nämä toiset naiset ovat osoittautuneet miehille huomattavasti paremmiksi naisiksi kuin heidän ensimmäiset vaimonsa ovat. Miehet ovat lähinnä ottaneet ensimmäiset naisensa, kun eivät ole parempaakaan uskoneet saavan ja elämä on osoittautunut hyvin ikäväksi. Kun vaimo vielä on alkanut roikkumaankin miehessä myös taloudellisesti, niin suhteesta on tullut hyvin epätasapainoinen. Toisen naisen kanssa näin ei yleensä tapahdu, sillä toinen nainen on jo omilla jaloillaan seisova aikuinen ihminen. Hän myös tietää miten ehkäisy toimii. Poikkeuksiakin toki on kaikissa osapuolissa.

Ihmettelen muuten suuresti naisia, jotka romahtavat kaikin puolin eron tullessa. He ovat täydellisen rahattomia, avuttomia ja usein myös työttömiäkin. Joka ikisellä ihmisellä pitäisi olla aina takataskussa edes suurinpiirtein en suunnitelma miten pärjätä, jos jotakin ikävää käy. Olkoon se ikävä sitten ero tai vaikka puolison kuolema. Minulla on ainakin mietittynä aika päivitetty suunnitelma miten etenisin, jos jotakin tapahtuisi.

En tiedä mitä tekisin jos tulisi ero tai mies kuolisi. Kuoleman varalle on henkivakuutus, mitenkään muuten en ole varautunut. En koe että pystyisin varautumaan. Saman tyyppinen asia kuin yrittäisi miettiä etukäteen miten toimii jos lapsi kuolee. Ei kaikkiin asioihin auta se että on etukäteen märehtinyt niitä. Ei minulla ole mitään varasuunnitelmaa. Jotenkin tulee olo että se ero ehkä jopa tulee helpommin kun on laatinut valmiiksi jonkun suunnitelmankin. Itselläni ei ole mitään vaihtoehtoelämiä, on vain tämä. Jos tulee mahalasku niin suren sitä sitten, en moneen kertaan etukäteen.

Vierailija
119/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä yritetään valkopestä naisia, jotka tieten tahtoen lähtevät varattujen matkaan, ja nämä naiset itsekin saattavat olla varattuja? Miksi nainen on aina se onneton raasu, josta tulee sivusuhteen myötä onnellinen prinsessa?

Yhtä oksettavia ovat miehet jotka tekevät samoin. 

Vierailija
120/846 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin mietin. Toki vastuu on ensisijassa miehellä joka päätyy pettämään, mutta myös osittain naisella joka lähtee kolmanneksi pyöräksi mukaan pettämiskuvioon jos on siitä tietoinen. Olen itse tullut petetyksi, miehellä oli ollut kuukausia toinen nainen kuvioissa ja nainen tiesi minusta, tiesi, että olemme avoliitossa. Miehelle toki ennen kaikkea olin vihainen, hänhän se minua petti mutta en voi myöskään arvostaa naista joka sotkeutuu varattuun mieheen.

On naiivia naiselta ajatella olevansa jotenkin erityinen kun mies on "valmis hänen vuokseen uhraamaan toisen suhteen ja pettämään", kun yleensä se joka kykenee pettämään, tekee sen uudelleen kun tilanne on sille otollinen. Sain suhteen jälkeen tietää, että ex-mies oli paatunut pettäjä, oli tehnyt saman aikaisemmissa suhteissa minkä teki minulle. Aivan varmasti saman kohtalon tulee kokemaan tuo uusi nainen ja valehtelisin jos väittäisin etten silloin tuntisi pientä vahingoniloa tuota naista kohtaan, kun se päivä tulee että mies korvaa hänet jollakin toisella. Yritin varoittaa naista eron jälkeen, mutta ei uskonut - tietenkään. 

Mun yksi kaveri, joka on naimisissa pettää minkä kerkeää. Nämä naiset, jotka ns vallottaa sen sormuksen mitä mies sormessaan kantaa, niin he luulevat olevansa jotain erityistä. Kaikki ne naiset on lämässä tähän mieheen. Kaveri sai kerran naisten välisen tappelun aikaseksi, kun yksi ihastus käveli vastaan. Hirveä huuto näiden naisten kesken. Oma vaimo oli kotona. Kaveri vaan lähti himaan vaimonsa luokse ja jätti nämä kaksi tonttua kiistelemään, kun kaveri ns petti niitä naisia.

Kysyin, että tietääkö nämä hoidot että olet naimisissa. Kaikille on sanonut, että on naimisissa... Silti nämä naiset tappeli keskenään, että se on mun mies.  Kysyin vielä, että kiinnostaako noi naiset sua niinku yhtään missään muussa merkityksessä, kun sänky.. Niin ei kiinnosta. Se ei haluu mitään muuta kun pllua. Se ei arvosta yhtään noita hoitoja ja pitää niitä ihan pelleinä.

Sit ihmettelin sitä sen touhua ja puhetta, niin oli pakko kysyy miksi olet muuten naimisissa ja loukkaat sun vaimoas... Koska se on hyvä nainen ja hyvä vaimo, mutta mulle ei vaan riitä yksi nainen. Sanoin sille, että eiks toi ole jotenkin sairasta, niin se sano on todellakin mutta en mä sitä ajattele ikinä.

Kyllä se edestään löytää tuon käytöksensä jäljet vielä. Vaimo kyllästyy ja etsii paremman miehen, vie erossa rahat ja lapset. Kaveris saa viettää vanhuuttaan niiden tyhmempien naisten kanssa ja lopulta kuolee katkeroituneena ja yksinäisenä. Jonkun aikaa voi tuntua että on voittamaton ja voi tehdä mitä vaan, sitten yhtäkkiä onkin keskellä paskapyörrettä joka nielee mukaansa ja ihmettelee vaan että miten tulikin munattua kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan