Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on ei-syvällinen ihminen?

Vierailija
01.02.2019 |

Millainen ihminen ei ole syvällinen, ja mistä syvällisyyden puute voi johtua..?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kuin minä. Minua ei kiinnosta erityisemmin ajatella mitään muuta kuin silloin kun on pakko. Eli esim. töissä ajattelen työasioita koska pitää itsensä jotenkin elättää. Arjessani mietin käytännön asioita sitä mukaa kun niitä tulee vastaan. En ajattele kovinkaan usein mitään välittömän nykyhetken ulkopuolelta, eikä kiinnosta yleisesti ihmiset, asiat, ilmiöt tms. Useimmiten kun kuljen ympäriinsä, pääni on täysin tyhjä ajatuksista. 

Olen erittäin introvertti ja akateemisesti koulutettu. Mainitsin lähinnä siksi että jotkut epäili ongelman vaivaavan lähinnä ekstroverttejä, mutta minä olen tosiaan tyhjäpää introvertti. Enkä luultavasti ainakaan ÄO:n perusteella erityisen tyhmäkään.

Mitkä ovat introvertin piirteesi?

En kaipaa ihmisseuraa juuri ollenkaan ja silloin kun siinä on pakko olla, se imee minut ihan tyhjiin, uuvun henkisesti. Olen valinnut sinkkuuden ja lapsettomuuden elämäntavakseni jo nuorena, koska tiesin viihtyväni parhaiten yksin. Mieluiten vapaa-ajallani luen kirjoja tai kuljeskelen luonnossa vain nauttimassa hetken aistimuksista, tai pelaan videopelejä (ei koskaan moninpelejä).

Luet kirjoja, nautit luonnosta eli sulla on rikas sisäinen elämä ja olet syvällinen. Määritelmäni yhä pätee. Musiikkiko ei kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä