Miksi naiset eivät pysty myöntämään sitä, että mies rakastaa kumppaniansa, nainen rakastaa tunnetta kun häntä halutaan ja sitä mitä hän miehestä hyötyy?
Man wants to be loved, woman wants to be desired
Monesti kuultu termi ja minusta aivan oikeassa. Naisen kiintymys mieheen ei ole aitoa koska se tahtuu ensisijaisesti sen takia, että nainen rakastaa tunnetta jonka kokee ollessaan haluttu ja rakastettu. Naisen lisäksi on saatava hyötyä miehestä ja suhteella, tavalla tai toisella enemmän kuin miehen. Mies taas enemmänkin kiintyy ihmiseen ja persoonaan jonka kanssa haluaa elämänsä jakaa. Nainen ei mitään jaa jos mies ei tätä "palvonnallaan" ja materialla palvele ja tee onnelliseksi.
Miksi tämä on naisille arka paikka myöntää?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität sen, että minä olen rakastunut mieheen, joka ei ole kiinnostunut minusta? Olemme olleet pitkään kavereita, mutta vain kavereita. Minä pidän hänen ajatuksistaan, puheistaan ja tavoistaan viettää vapaa-aikaa, jotka ovat hyvin samanlaiset kuin minullakin. Materiaa ei välillämme liiku kahvia enempää, enkä näe muutenkaan meidän kahden aikuisen hyötyvän toisistaan mitenkään toispuolisesti. Hänen seuransa on parempaa kuin koskaan kenenkään kanssa, ja omasta mielestäni kysymyksessä on rakkaus, toispuolinen rakkaus. Miksi minä haluan viettää loppuelämäni tämän miehen seurassa, jos hän ei palvo minua tai tuo minulle materiaalista voittoa?
Sinulla ei ollut isää tai isäsi ei huomioinut sinua, joten tuo mies "rakastaa" mielestäsi sinua sillä tavalla kuin ansaitset.
Häh? Juttelen kahdeksankymppisen isäni kanssa edelleen vähintään pari kertaa viikossa, kuten äitinikin.
Kyllähän miehesikin sinulle juttelee toki. Mutta rakasta ei. Kuten ei isäsikään sillä tabvalla kuin olisit tarvinnut tulla rakastetuksi. Niinpä sinulle nytkin kelpaa "juttelu".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
” ” ” nainen rakastaa tunnetta kun häntä halutaan ja sitä mitä hän miehestä hyötyy ” ” ”
Erinomainen määritelmä naisesta ja kun tiivistämme tuon yhteen sanaan olemme määritelleet koko naisen perusluonteen ja sen mihin se perustuu - opportunismiin.
Kun katsomme kaikkia naisen toimia, käyttäytymistä, tekemisiä, rakastamista ja aivan mitä vaan niin kaikessa päädymme aina samaan - kaikki perversiot ylittävään itsekkyyteen.
Loppujen lopuksi tuo miesten enkeliksi kuvittelema olio onkin itse perkele, joka ajattelee ainoastaan itseään ja omia etujaan, vähääkään muista välittämättä.
Miehet, älkää antako kusettaa itseänne, jälkeenpäin teitä ei naurata, mutta sen sijaan teille nauretaan - ja jopa sen teitä kusettaneen naisenkin suunnalta.
Hahhahh...
Ei hitto mitä pellejä te olette.
Koko ihmisyys on opportunismia ja resurssien keräämistä.
Miehet on teidän mielestä jotain otuksia, joilla ei kiinnosta resurssit. Te ette muuta teekään kuin ole valmiita tuhoamaan esim. koko maailman, jotta saisitte edes jonkun leipäpalan.
Jos teidän haisevista rumista p*eräaukoista joku maksaisi jotain, niin olisitte aukot ammollaan 20 sentistä pitkin poikin katuja.
Niin, milläpä argumenteillä olisitkaan voinut perustella tuon kommentoimasi kirjoituksen olevan miltään osaltaan väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti se miehen ”rakkaus” loppuu kun nainen rupsahtaa tai sairastuu niin että jalat ei aukea samaan tahtiin.
Ap sanoo näin: "Mies taas enemmänkin kiintyy ihmiseen ja persoonaan jonka kanssa haluaa elämänsä jakaa." Kun erotellaan ensin miehen rakkaus ja naisen rakkaus aivan eri asioihin, voidaan määritellä niille erilaiset kriteerit ja ominaisuudet. Monen miehen rakkauteen kuuluu olennaisesti se, että rakkauden kohde on hyvännäköinen ja haluaa seksiä yhtä paljon kuin mieskin. Näin ollen on aivan luonnollista, että jos naisella ei ole enää näitä ominaisuuksia, hän ei enää ole rakastamisen kohde, ja mies voi vaihtaa toiseen. Ei siis ole kysymys siitä, että mies lopettaisi rakastamisen, vaan siitä, että rakkaus katoaa miehestä riippumattomista syistä. Yksinkertaista, vai mitä?
Oikeasti olen sitä mieltä, että kukin yksilö rakastaa omalla tavallaan ja määrittelee rakastamisen aivan omalla tavallaan. Kun asioista sitten puhutaan vain rakastatkosinäminua-tasolla ja tarkoitetaan eri asioita, saadaan aikaan väärinkäsityksiä ja umpisolmuja.
Nimenomaan. Siksi näin naisena kuulostaakin naurettavalta, että miehen nillittävät rakkaudesta kun tarkoittavat ulkonäköä ja seksiä.
Niitäkin on, jotka rakastuvat naiseen kokonaisuutena, eikä osina.
On, onneksi, mutta ei tämän palstan aktiivimiesten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on suurta huvia retostella kuinka nainen heitetään nurkkaan keski-iässä ja hommataan nuorempi. Mitenkäs tämä sopii hienoon rakkausteoriaan? Tuntuu että menee täysin toisinpäin. Mies imee naisesta laikk mehut ja sitten lähdetään etsimään uutta jota mies ei ole vielä ehtinyt kuluttaa loppuun. Joka on vielä iloinen ja pirteä. Jos mies oikeasti rakastaisi ja välittäisi, hän kehuskelisi sillä kuinka nainen voi vuosi vuodelta paremmin kanssani.
Naiset ovat merkittävästi aktiivisempi osapuoli erojen ottamisessa ja naiset pettävät saman verran kuin miehet. Mitä siihen sanot?
Nainen eroaa, koska ei ole onnellinen suhteessa ja on mieluummin sinkku. Mies eroaa, kun löytää uuden naisen. Harvemmin mies lähtee suhteesta ellei ole uutta naista valmiina.
Ohis
Ja aika usein se lähtevä mies jättää avioeron hakemisen ex-vaimolle. Mies jättää takaportin auki, jos uusi suhde ei lähde lentoon niin aina voi yrittää palata ex-vaimon luo. Joten ei pistetä eroa vielä vireille. Ex-vaimo ne paperit lopulta vie kun haluaa päästä petturista eroon. Ja mieskin voi sanoa, että ei se hän ollut joka eroa haki, ilkeä ex-vaimo se oli.
Vierailija kirjoitti:
Man wants to be loved, woman wants to be desired
Monesti kuultu termi ja minusta aivan oikeassa. Naisen kiintymys mieheen ei ole aitoa koska se tahtuu ensisijaisesti sen takia, että nainen rakastaa tunnetta jonka kokee ollessaan haluttu ja rakastettu. Naisen lisäksi on saatava hyötyä miehestä ja suhteella, tavalla tai toisella enemmän kuin miehen. Mies taas enemmänkin kiintyy ihmiseen ja persoonaan jonka kanssa haluaa elämänsä jakaa. Nainen ei mitään jaa jos mies ei tätä "palvonnallaan" ja materialla palvele ja tee onnelliseksi.
Miksi tämä on naisille arka paikka myöntää?
Tämä on niiin totta. Empä olisi itse osannut tuota jäsentämään näin hyvin. Palaset loksahtelevat paikoilleen.
Miten miehet sitten kykenee pettämään?
Eivätkö miehet hyödy siitä kakkosnaisesta mitään? Eikö miehet hyödy siitä vaimostakaan mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten selität sen, että minä olen rakastunut mieheen, joka ei ole kiinnostunut minusta? Olemme olleet pitkään kavereita, mutta vain kavereita. Minä pidän hänen ajatuksistaan, puheistaan ja tavoistaan viettää vapaa-aikaa, jotka ovat hyvin samanlaiset kuin minullakin. Materiaa ei välillämme liiku kahvia enempää, enkä näe muutenkaan meidän kahden aikuisen hyötyvän toisistaan mitenkään toispuolisesti. Hänen seuransa on parempaa kuin koskaan kenenkään kanssa, ja omasta mielestäni kysymyksessä on rakkaus, toispuolinen rakkaus. Miksi minä haluan viettää loppuelämäni tämän miehen seurassa, jos hän ei palvo minua tai tuo minulle materiaalista voittoa?
Sinulla ei ollut isää tai isäsi ei huomioinut sinua, joten tuo mies "rakastaa" mielestäsi sinua sillä tavalla kuin ansaitset.
Häh? Juttelen kahdeksankymppisen isäni kanssa edelleen vähintään pari kertaa viikossa, kuten äitinikin.
Kyllähän miehesikin sinulle juttelee toki. Mutta rakasta ei. Kuten ei isäsikään sillä tabvalla kuin olisit tarvinnut tulla rakastetuksi. Niinpä sinulle nytkin kelpaa "juttelu".
Olen mykistynyt. Teet johtopäätöksiä huonosti lukemastasi tekstistä ja ihmisistä, joista et tiedä yhtään mitään. Olen tavannut kaikenlaisia kyökkipsygolokeja, mutta sinä olet kyllä omaa luokkaasi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Realiteetit haloo kirjoitti:
Kyllähän tämä pitää täysin paikkansa.
Jos et kehu jatkuvalla syötöllä vaimoasi niin takuulla hakee huomiota toisen miehen sylistä jossain vaiheessa vrt. uroalintu tuo naaraalle pesään koristeeksi risuja.
Nainen luultavasti kääntää pettämisen myös miehensä syyksi. "sä et enään huomioinut minua ja minun tarpeita.. tarpeeksi."
Toinen mies kehuu naisen tukkaa ja jakkua sopivalla hetkellä niin haarat napsahtaa naisella heti auki. Sitten se on taas "rakkautta" jo ensimmäisestä työnnöstä lähtien.
Vastaava tilanne syntyy miehen jäädessä työttömäksi. Siinä on naisen "rakkaus" miestä kohtaan koetuksella, kun rahahana on määrittelemättömän ajan kiinni.
"Jos en olisi allekirjoittanut avioehtoa niin olisin jo lähtenyt pois"
anteeksi, mutta mikä ihmeen rahahana?? minulla on ainakin parisuhteessa ihan omat rahat ja niin on miehelläkin. ei ole mitään "rahahanaa" eikä tarvettakaan. Näin varmaan on ainakin suomessa suurimmalla osalla ikäluokkani (alle 30v) naisista ja miehistä. Tuo "yhteiset rahat" on varmaan joku vanhemman ikäpolven juttu.... tai ainakin todella järjetöntä nykyaikana kun suhteet on lyhyempiä muutenkin D:
Tuo ikäluokka on suomessa sellainen, että keskimäärin naiset tienaa jo enemmän kuin miehet.
Suomi ei ole usa (mistä ap kaltaiset munalassukat saa ideansa).
Tilastot?
Ja mikä tekee sinusta oikein aiheen asiantuntijan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on suurta huvia retostella kuinka nainen heitetään nurkkaan keski-iässä ja hommataan nuorempi. Mitenkäs tämä sopii hienoon rakkausteoriaan? Tuntuu että menee täysin toisinpäin. Mies imee naisesta laikk mehut ja sitten lähdetään etsimään uutta jota mies ei ole vielä ehtinyt kuluttaa loppuun. Joka on vielä iloinen ja pirteä. Jos mies oikeasti rakastaisi ja välittäisi, hän kehuskelisi sillä kuinka nainen voi vuosi vuodelta paremmin kanssani.
Naiset ovat merkittävästi aktiivisempi osapuoli erojen ottamisessa ja naiset pettävät saman verran kuin miehet. Mitä siihen sanot?
Nainen eroaa, koska ei ole onnellinen suhteessa ja on mieluummin sinkku. Mies eroaa, kun löytää uuden naisen. Harvemmin mies lähtee suhteesta ellei ole uutta naista valmiina.
OhisJa naisen eron syynä on hyvin usein kyllästyminen ja leipääntyminen = mies anna naiselle sitä jatkuvaa tunnetta, että nainen on ihailtu ja haluttu. Naiset ovat merkittvästi huonommin arkistumista sietävä osapuoli.
Naiset elää ihan syystäkin kauemmin ilman miestä.
Siitä syystä, että sinkkuna naiset välittävät itsestään enemmän jotta olisivat paremmin kelpaavia tuleville miehille. Sinkkuna miehet taas ottavat ilon irti ja mm. ryyppäävät enemmän. Ei kai se miehen syy ole jos nainen ei vaimona panosta terveyteensä vaan mussuttaa suklaata?
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä tekee sinusta oikein aiheen asiantuntijan?
Hyin yksinkertaista: pitämällä silmät auki ja näkemällä sen mitä ympärillä tapahtuu sekä ennenkaikkea olemmalla rehellinen ja tunnustamalla nähtyjen faktojen olemassaolon.
Hyvin, hyvin yksinkertaista, kunhan ihminen on vain rehellinen ja hyväksyy totuuden.
Rakkaus esiintyy miehen ja naisen aivoissa samanlaisena aivokuvaustutkimusten perusteella. Ap:n nais.vi.ha ei muuta tätä faktaa miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus esiintyy miehen ja naisen aivoissa samanlaisena aivokuvaustutkimusten perusteella. Ap:n nais.vi.ha ei muuta tätä faktaa miksikään.
Totuus = naisvihaa.
Ahah. Sillälailla.
(Eri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus = naisvihaa.
Ahah. Sillälailla.
(Eri)
Totuus löytyy tieteellisestä tutkimuksesta, ei ap:n kuulemista sanonnoista.
/77
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OhisJa naisen eron syynä on hyvin usein kyllästyminen ja leipääntyminen = mies anna naiselle sitä jatkuvaa tunnetta, että nainen on ihailtu ja haluttu. Naiset ovat merkittvästi huonommin arkistumista sietävä osapuoli.
Naiset elää ihan syystäkin kauemmin ilman miestä.
Siitä syystä, että sinkkuna naiset välittävät itsestään enemmän jotta olisivat paremmin kelpaavia tuleville miehille. Sinkkuna miehet taas ottavat ilon irti ja mm. ryyppäävät enemmän. Ei kai se miehen syy ole jos nainen ei vaimona panosta terveyteensä vaan mussuttaa suklaata?
Jos minä olisin sinkku, niin söisin nykyistä terveellisemmin. Jos mies olisi sinkku, niin hän söisi nykyistä epäterveellisemmin. Pidän kasvisruuasta ja kalasta, lihaa en itselleni valmistaisi. Mies tykkää liha- ja makkararuuista, sen lisäksi joka hemmetin aterialle pitää olla kastike. En ole kuitenkaan niin ripsakka, että jatkuvasti jaksaisin tehdä kahta eri ruokaa. Niinpä välillä syödään sitä ja välillä tätä.
Sinkkuna mies myös käyttäisi paljon nykyistä enemmän alkoholia. Meillä on muutamaan otteeseen käyty keskustelu siitä, pitääkö mies elämässään mieluummin alkoholin vai minut. En ole kieltänyt miestä juomasta, mutta minun ei tarvitse sitä katsella. Vielä olen vetänyt pitemmän korren, mutta en tiedä, vieläkö joskus tarvitsee ottaa asiaa puheeksi. Luultavasti en ota vaan lähden sitten suoraan.
Ihan yhtä lailla miehet hakevat parisuhteessa hyötyjä. Miksi olisi jotenkin jalompaa haluta seksiä ja kotitöitä kuin hyväksyntää ja huomiointia?
Kun mies jää työttömäksi, nainen ei enää hyödy miehestä yhtä paljon. Tämän takia naisen työttömyys pienentää avioeron riskiä, mutta miehen työttömyys kasvattaa sitä. Mies on naiselle pohjimmiltaan hyödyke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tosi iso ero on siinä että naiset miettivät asioita enemmän itsensä kautta.
Lyhyt mies: "onpa tuo pitkä amatsoninainen nätti"
Pitkä nainen: "haluan pitkän ja rotevan miehen jotta voisin tuntea itseni pieneksi ja siroksi"Nyt naiset hiljaa nyökytätte päätänne kun mies kertoo mitä te ajattelette.
Älä lässytä. Tältäkin palstalta olen lukenut varmaan sata kertaa, että naisille on tärkeää että mies on isompi ja pidempi jottei itse näyttäisi liian suurelta (naiseksi). Toiseksi, naiset ovat kiinnostuneita visuaalisesta kauneudesta joka ilmenee ITSENSÄ tälläämisenä. Ja vaikka kolmanneksi, monesti naiset ovat kirjoittaneet etteivät todellakaan halua miehen panostavan itseensä niin paljon että mies veisi ulkoisesti huomiota naiselta. Siksi esim. skarppi smart casual -miestyyli ei ole pidetty koska se saa miehen vaikuttamaan edustavalta ja keskipisteeltä. Naiset haluavat, että miehellä on "farkut ja piikin huppari"
Mitä ihmettä nyt taas? Ok saat uskoa näin jos se sinut tekee onnelliseksi. Ja taivas on vihreä.
Mies hakee naisesta ja parisuhteesta statussymbolia. Siksi naisen ulkonäkö on miehille tärkein. Ei nainen vaan millaisena muut miehet näkee naisen miehen käsipuolessa.