Vaimo ei innostu...
Vaihdevuodet parhaillaan menossa, vuotoa ja piinaa, halut vähissä. Tuskaa minulle, kun itse haluaisin koko ajan olla näykkimässä, nuolemassa ja naimassa, ja toinen ei oikein innostu.
Miten olette selvinneet tällaisesta tilanteesta? Onko peli jo menetetty?
Kommentit (9)
Apunainen auttaa ankeiden aikojen aikana! Sitten taas pelaa. Usein entistä reippaammin ja rohkeasti ilman raskauden pelkoa. 😋
Vierailija kirjoitti:
Apunainen auttaa ankeiden aikojen aikana! Sitten taas pelaa. Usein entistä reippaammin ja rohkeasti ilman raskauden pelkoa. 😋
Paitsi jos vaimosi saa tietää tästä "apunaisesta" eli huoraamisestasi, ja pistää sinut pihalle.
Itse vaihdoin 20 vuotta nuorempaan. Lapset jo aikuisia, asunto maksettu. Vaikka oli avoliitto, sovittiin puoliksi kaikki.
Paras päätös ikinä
Itsellö sama tilanne, mutta puoliso ei ole vielä niin haluton. Pelkään, että seksi kuihtuu ja toisaalta toivon, että hän tulee halukkaammaksi ts. seksuaalisuus puhkeaa kukkaan. Näin olen kuullut ja lukenut.
Tuo on ihan puppua, että se siitä ajan oloon paranisi. Luulen, että ne tarinat vaihdevuosien aikaisesta uudesta kukoistuksesta liittyvät siihen, että nainen on tyytymätön parisuhteeseensa ja lähtee hakemaan takaisin menetettyä nuoruutta.
Ihan tutkittu fakta, että naisen halut vähenee iän myötä, nopeammin kuin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan puppua, että se siitä ajan oloon paranisi. Luulen, että ne tarinat vaihdevuosien aikaisesta uudesta kukoistuksesta liittyvät siihen, että nainen on tyytymätön parisuhteeseensa ja lähtee hakemaan takaisin menetettyä nuoruutta.
Ihan tutkittu fakta, että naisen halut vähenee iän myötä, nopeammin kuin miehen.
No mulla ainakin on toisenlainen kokemus!
Hyvin yksinkertaista, hain apua lääkäristä ja sain hormoonilääkityksen vaihde vuosiin ja nyt olen kun toinen nainen. Olin vihainen eikä mikään kiinnostanut ja miehenikin sanoo, oot kun se akka mikä mulla oli ennen. N55.
Malttia vaatii! Edessä saattaa kuitenkin olla vielä ihan antoisat ajat.