Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät pysty myöntämään sitä, että mies rakastaa kumppaniansa, nainen rakastaa tunnetta kun häntä halutaan ja sitä mitä hän miehestä hyötyy?

Vierailija
01.02.2019 |

Man wants to be loved, woman wants to be desired

Monesti kuultu termi ja minusta aivan oikeassa. Naisen kiintymys mieheen ei ole aitoa koska se tahtuu ensisijaisesti sen takia, että nainen rakastaa tunnetta jonka kokee ollessaan haluttu ja rakastettu. Naisen lisäksi on saatava hyötyä miehestä ja suhteella, tavalla tai toisella enemmän kuin miehen. Mies taas enemmänkin kiintyy ihmiseen ja persoonaan jonka kanssa haluaa elämänsä jakaa. Nainen ei mitään jaa jos mies ei tätä "palvonnallaan" ja materialla palvele ja tee onnelliseksi.

Miksi tämä on naisille arka paikka myöntää?

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti olen sitä mieltä, että kukin yksilö rakastaa omalla tavallaan ja määrittelee rakastamisen aivan omalla tavallaan. Kun asioista sitten puhutaan vain rakastatkosinäminua-tasolla ja tarkoitetaan eri asioita, saadaan aikaan väärinkäsityksiä ja umpisolmuja.

Erittäin tärkeä pointti.

Siksi minusta tuntuikin hölmöltä, kun muuan exä koko ajan vakuutteli rakastavansa minua ja tivasi minulta samanlaisia vakuutuksia. Ja piti minua kylmäkiskoisena, kun halusin sen sijaan ruveta miettimään, mitä se rakkaus oikein on. Kun kaikkihan sen tietää, ja itsestään tietää onko sitä vai ei. 

Vierailija
42/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tosi iso ero on siinä että naiset miettivät asioita enemmän itsensä kautta.

Lyhyt mies: "onpa tuo pitkä amatsoninainen nätti"

Pitkä nainen: "haluan pitkän ja rotevan miehen jotta voisin tuntea itseni pieneksi ja siroksi"

Nyt naiset hiljaa nyökytätte päätänne kun mies kertoo mitä te ajattelette.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille on suurta huvia retostella kuinka nainen heitetään nurkkaan keski-iässä ja hommataan nuorempi. Mitenkäs tämä sopii hienoon rakkausteoriaan? Tuntuu että menee täysin toisinpäin. Mies imee naisesta laikk mehut ja sitten lähdetään etsimään uutta jota mies ei ole vielä ehtinyt kuluttaa loppuun. Joka on vielä iloinen ja pirteä. Jos mies oikeasti rakastaisi ja välittäisi, hän kehuskelisi sillä kuinka nainen voi vuosi vuodelta paremmin kanssani.

Naiset ovat merkittävästi aktiivisempi osapuoli erojen ottamisessa ja naiset pettävät saman verran kuin miehet. Mitä siihen sanot?

Nainen eroaa, koska ei ole onnellinen suhteessa ja on mieluummin sinkku. Mies eroaa, kun löytää uuden naisen. Harvemmin mies lähtee suhteesta ellei ole uutta naista valmiina.

Ohis

Vierailija
44/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen kärjistys...mutta sisältää totuuden jyväsen. Mietitäänpä vaikka seuraavia:

Naiset pariutuvat miehiä useammin sosioekonomisesti ylöspäin, ja ovat haluttomampia pariutumaan merkittävästi alaspäin.

Naiselle suorituskykyyn (tai mielikuvaan siitä) liittyvät asiat ovat tärkeämpiä kuin miehille. Näihin kuuluvat koko, voima ja menestymiseen vaadittavat luonteenpiirteet kuten älykkyys, itsevarmuus ja määrätietoisuus.

95-99% naisista on ensisijaisesti seksuaalisesti submissiivisia, ja toivovat miehen vievän.

Nainen useammin kuin mies pitää tärkeänä että mies on aloitteellinen ja osoittaa himokkuutensa naista kohtaan.

Naiset jättävät miehen helpommin tämän tulojen tippuessa kuin toisin päin. Naiset muutenkin laittavat aluille jopa 80% avioeroista.

Naisten halukkuus pariutua on vahvemmin sidoksissa ikään jossa hankitaan lapset ja rakennetaan elämää, ts. miehelle on tarvetta.

Ei tuo nyt ihan tuulesta temmattua ole.

Ja miehet juoksee ulkonäön ja nuorekkuuden perässä? Ei todellakaan minkään persoonan. Miksi esitätte asian aina niin että vaan naisen halut olisivat pahasta. Ei miesten motiivit ole sen paremmat.

Vierailija
45/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista on sanottu ja en oikein tiedä miten suhtautua asiaan. 

Nainen ja miesmalli nauttivat toistensa ulkonäöstä, mutta tavisparin nainen ei välttämättä nauti miehen ulkonäöstä ainakaan ilman sosioekonomista tai muuta emotionaalista lisäarvoa, vaikka tämäkin on vähän yksinkertaistettua, sillä tavismies voi olla juuri jonkun tietyn naisen tyyppiä. 

Tavallaan mieskin rakastaa vain sitä mitä nainen voi miehelle tehdä, vaikka ne naiselta vaaditut asiat ovat aika paljon helpompia toteuttaa kuin mieheltä vaaditut asiat eli miehet ovat tässä mielessä vaatimattomampia. 

Vierailija
46/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä niin että man wants to be respected and woman wants to be loved.

Ei aina.

Miehenä pitäisin ensiarvoisen tärkeänä että nainen rakastaisi minua minun itseni vuoksi, eikä saavutuksieni tai suorituksieni kautta. Aivan yhtä tärkeänä pitäisin että voisin kunnioittaa kumppanini ajatuksia, mielipiteitä ja arvoja.

No, ehkä siksi olen ikisinkku. Monikin nainen uskoo haluavansa juuri tätä, mutta tunnepuoli herää paremmin kuin mies joka saavuttaa ja suorittaa osoittaa halunsa naista kohtaan.

Vierailija
47/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen naisvihaketju

Vierailija
48/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realiteetit haloo kirjoitti:

Kyllähän tämä pitää täysin paikkansa.

Jos et kehu jatkuvalla syötöllä vaimoasi niin takuulla hakee huomiota toisen miehen sylistä jossain vaiheessa vrt. uroalintu tuo naaraalle pesään koristeeksi risuja.

Nainen luultavasti kääntää pettämisen myös miehensä syyksi. "sä et enään huomioinut minua ja minun tarpeita.. tarpeeksi."

Toinen mies kehuu naisen tukkaa ja jakkua sopivalla hetkellä niin haarat napsahtaa naisella heti auki. Sitten se on taas "rakkautta" jo ensimmäisestä työnnöstä lähtien.

Vastaava tilanne syntyy miehen jäädessä työttömäksi. Siinä on naisen "rakkaus" miestä kohtaan koetuksella, kun rahahana on määrittelemättömän ajan kiinni.

"Jos en olisi allekirjoittanut avioehtoa niin olisin jo lähtenyt pois"

anteeksi, mutta mikä ihmeen rahahana?? minulla on ainakin parisuhteessa ihan omat rahat ja niin on miehelläkin. ei ole mitään "rahahanaa" eikä tarvettakaan. Näin varmaan on ainakin suomessa suurimmalla osalla ikäluokkani (alle 30v) naisista ja miehistä. Tuo "yhteiset rahat" on varmaan joku vanhemman ikäpolven juttu.... tai ainakin todella järjetöntä nykyaikana kun suhteet on lyhyempiä muutenkin D: 

Vierailija
49/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tottakai suhteesta pitää saada hyötyä. Jos se on yhdentekevää tai jopa haitallista, miksi pitäisi olla suhteessa. Totta hitossa minä menen parisuhteeseen vain, jos koen jotain siitä saavani. MIksi menisin parisuhteeseen, josta en saa yhtään mitään muuta kuin jonkun minulle yhdentekevän möllöttäjän, joka ei edes välitä minusta. 

Tämä. Elämän parisuhteessa täytyy olla parempaa kuin yksin. Muuten koko suhteessa ei ole mitään järkeä ja on viisaampaa elää sinkkuna. Eri asia sitten on mikä riittää kellekkin ja mitä asioita arvostaa.

Vierailija
50/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et kehu jatkuvalla syötöllä vaimoasi niin takuulla hakee huomiota toisen miehen sylistä jossain vaiheessa vrt. uroalintu tuo naaraalle pesään koristeeksi risuja.

Nainen luultavasti kääntää pettämisen myös miehensä syyksi. "sä et enään huomioinut minua ja minun tarpeita.. tarpeeksi."

Toinen mies kehuu naisen tukkaa ja jakkua sopivalla hetkellä niin haarat napsahtaa naisella heti auki. Sitten se on taas "rakkautta" jo ensimmäisestä työnnöstä lähtien.

Vastaava tilanne syntyy miehen jäädessä työttömäksi. Siinä on naisen "rakkaus" miestä kohtaan koetuksella, kun rahahana on määrittelemättömän ajan kiinni.

anteeksi, mutta mikä ihmeen rahahana?? minulla on ainakin parisuhteessa ihan omat rahat ja niin on miehelläkin. ei ole mitään "rahahanaa" eikä tarvettakaan. Näin varmaan on ainakin suomessa suurimmalla osalla ikäluokkani (alle 30v) naisista ja miehistä. Tuo "yhteiset rahat" on varmaan joku vanhemman ikäpolven juttu.... tai ainakin todella järjetöntä nykyaikana kun suhteet on lyhyempiä muutenkin D: 

Tuo ikäluokka on suomessa sellainen, että keskimäärin naiset tienaa jo enemmän kuin miehet.

Suomi ei ole usa (mistä ap kaltaiset munalassukat saa ideansa).

Vierailija
51/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selität sen, että minä olen rakastunut mieheen, joka ei ole kiinnostunut minusta? Olemme olleet pitkään kavereita, mutta vain kavereita. Minä pidän hänen ajatuksistaan, puheistaan ja tavoistaan viettää vapaa-aikaa, jotka ovat hyvin samanlaiset kuin minullakin. Materiaa ei välillämme liiku kahvia enempää, enkä näe muutenkaan meidän kahden aikuisen hyötyvän toisistaan mitenkään toispuolisesti. Hänen seuransa on parempaa kuin koskaan kenenkään kanssa, ja omasta mielestäni kysymyksessä on rakkaus, toispuolinen rakkaus. Miksi minä haluan viettää loppuelämäni tämän miehen seurassa, jos hän ei palvo minua tai tuo minulle materiaalista voittoa?

Sinulla ei ollut isää tai isäsi ei huomioinut sinua, joten tuo mies "rakastaa" mielestäsi sinua sillä tavalla kuin ansaitset.

Vierailija
52/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on aika oikeassa. Olen nainen ja monta kertaa olen miettinyt, että nainen kykenee pyyteettömään rakkauteen vain lapsiensa suhteen. Mies on naiselle väline, joka mahdollistaa saada niitä lapsia. Naisen kannalta  miehen tärkein rooli on suojella perhettään. Kaikki saavat tuossa kuviossa juuri sen, mitä haluavatkin.  Ei tuossa mielestäni ole mitään väärää. Luonto, kaikessa viisaudessaan, on asiat näin suunnitellut. 

Vierailija
53/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tosi iso ero on siinä että naiset miettivät asioita enemmän itsensä kautta.

Lyhyt mies: "onpa tuo pitkä amatsoninainen nätti"

Pitkä nainen: "haluan pitkän ja rotevan miehen jotta voisin tuntea itseni pieneksi ja siroksi"

Nyt naiset hiljaa nyökytätte päätänne kun mies kertoo mitä te ajattelette.

Älä lässytä. Tältäkin palstalta olen lukenut varmaan sata kertaa, että naisille on tärkeää että mies on isompi ja pidempi jottei itse näyttäisi liian suurelta (naiseksi). Toiseksi, naiset ovat kiinnostuneita visuaalisesta kauneudesta joka ilmenee ITSENSÄ tälläämisenä. Ja vaikka kolmanneksi, monesti naiset ovat kirjoittaneet etteivät todellakaan halua miehen panostavan itseensä niin paljon että mies veisi ulkoisesti huomiota naiselta. Siksi esim. skarppi smart casual -miestyyli ei ole pidetty koska se saa miehen vaikuttamaan edustavalta ja keskipisteeltä. Naiset haluavat, että miehellä on "farkut ja piikin huppari"

Vierailija
54/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, kyllä se miehillä taitaa olla useimmiten lähinnä vaan sellasta narsistista omistushalua. Näitä "ta-pan kaikki jos jätät mut"-tapauksia. Itse väittäisin, ettei monikaan (mies tai nainen) enää nykyään kykene aitoon rakkauteen, kun kaikki on niin pinnallista ja kertakäyttöistä shaibaa tai muuta hyötymistä tai pelkkää omien himojen tyydyttämistä.

Vierailija
55/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille on suurta huvia retostella kuinka nainen heitetään nurkkaan keski-iässä ja hommataan nuorempi. Mitenkäs tämä sopii hienoon rakkausteoriaan? Tuntuu että menee täysin toisinpäin. Mies imee naisesta laikk mehut ja sitten lähdetään etsimään uutta jota mies ei ole vielä ehtinyt kuluttaa loppuun. Joka on vielä iloinen ja pirteä. Jos mies oikeasti rakastaisi ja välittäisi, hän kehuskelisi sillä kuinka nainen voi vuosi vuodelta paremmin kanssani.

Naiset ovat merkittävästi aktiivisempi osapuoli erojen ottamisessa ja naiset pettävät saman verran kuin miehet. Mitä siihen sanot?

Nainen eroaa, koska ei ole onnellinen suhteessa ja on mieluummin sinkku. Mies eroaa, kun löytää uuden naisen. Harvemmin mies lähtee suhteesta ellei ole uutta naista valmiina.

Ohis

Ja naisen eron syynä on hyvin usein kyllästyminen ja leipääntyminen = mies anna naiselle sitä jatkuvaa tunnetta, että nainen on ihailtu ja haluttu. Naiset ovat merkittvästi huonommin arkistumista sietävä osapuoli.

Vierailija
56/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heppu ei ole osannut asioitaan hoitaa sen vertaa, että irtisanomisen jälkeen saisi ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa. Sillä mies kyllä maksaa oman osansa yhteisistä menoista.

Vierailija
57/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Ja naisen eron syynä on hyvin usein kyllästyminen ja leipääntyminen = mies anna naiselle sitä jatkuvaa tunnetta, että nainen on ihailtu ja haluttu. Naiset ovat merkittvästi huonommin arkistumista sietävä osapuoli.

Jos arkistuminen tarkoittaa sitä, että nainen on kyllästynyt kotitöistä laistavaan mieheen, niin se on oikein hyvä syy eroon. Teinipojan lailla käyttäytyvä mies joutaa omilleen kasvamaan aikuiseksi.

Vierailija
58/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Heh, heh.

Niin, koska se tarkoittaa naiselle jatkuvaa miehen jälkien siivoamista, huonoa s*eksiä ilman o*rgasmia r*unkkualustana miehelle jne.

Naiset elää ihan syystäkin kauemmin ilman miestä.

Luen juuri tässä samaan aikaan palstailun kanssa redditista keskustelua tästä aiheesta, amerikkalaisilla on oma sanakin tuolle mitä mies haluaa naisista ja arjesta, se nainen on bangmaid, koska se on samaan aikaan r*unkkualusta ja taloudenhoitaja.

Vierailija
59/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Tuubasta ei tule syvällisempää kursivointia käyttämällä.

Vierailija
60/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat jotenkin harhoissaan onnistuneet vakuuttamaan itselleen olevansa ihmisiä ja kykenevänsä tunteisiin. Mies on kuin iilimato, joka julistaisi imettyään verta kohteestaan että uhri on harhainen väittäessään että mitään tapahtui, ja että tämä oli iilimadon verta alkuunsakin. Naiset, näitä jankkaajamiehiä on niin paljon koska eläinten (miesten) ajattelukyky ei taivu tätä "ONPAS!!!!! ONPAS!!!!!!" mantraa pidemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi