Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset eivät pysty myöntämään sitä, että mies rakastaa kumppaniansa, nainen rakastaa tunnetta kun häntä halutaan ja sitä mitä hän miehestä hyötyy?

Vierailija
01.02.2019 |

Man wants to be loved, woman wants to be desired

Monesti kuultu termi ja minusta aivan oikeassa. Naisen kiintymys mieheen ei ole aitoa koska se tahtuu ensisijaisesti sen takia, että nainen rakastaa tunnetta jonka kokee ollessaan haluttu ja rakastettu. Naisen lisäksi on saatava hyötyä miehestä ja suhteella, tavalla tai toisella enemmän kuin miehen. Mies taas enemmänkin kiintyy ihmiseen ja persoonaan jonka kanssa haluaa elämänsä jakaa. Nainen ei mitään jaa jos mies ei tätä "palvonnallaan" ja materialla palvele ja tee onnelliseksi.

Miksi tämä on naisille arka paikka myöntää?

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT NAISET TURPA KIINNI KUN MIES KERTOO MITÄ TE TUNNETTE!

Niin just, sama toksis-miehinen asenne näkyi niissä ketjuissa, joissa käsiteltiin r ais ka uksia. Mullekin noin sata k yr vällistä selitti, miten s uoma lainen mies ei ikinä ole r ais kannut ketään. Vaikka tiedän kokemuksestani asian paremmin.

Vierailija
102/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kaipaa pakkohoitoa, mut eihän sosiopaatti ikinä parane.

Onneksi l uonne vika on ilmeisen näkyvä, niin eipä pääse lisääntymispuuhiinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kaipaa pakkohoitoa, mut eihän sosiopaatti ikinä parane.

Onneksi l uonne vika on ilmeisen näkyvä, niin eipä pääse lisääntymispuuhiinkaan.

Ja se taas on naisten vika koska naiset ei kiinny persoonaan vaan välittää vaan materiaalista. Ei kun?

Vierailija
104/109 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten selität sen, että minä olen rakastunut mieheen, joka ei ole kiinnostunut minusta? Olemme olleet pitkään kavereita, mutta vain kavereita. Minä pidän hänen ajatuksistaan, puheistaan ja tavoistaan viettää vapaa-aikaa, jotka ovat hyvin samanlaiset kuin minullakin. Materiaa ei välillämme liiku kahvia enempää, enkä näe muutenkaan meidän kahden aikuisen hyötyvän toisistaan mitenkään toispuolisesti. Hänen seuransa on parempaa kuin koskaan kenenkään kanssa, ja omasta mielestäni kysymyksessä on rakkaus, toispuolinen rakkaus. Miksi minä haluan viettää loppuelämäni tämän miehen seurassa, jos hän ei palvo minua tai tuo minulle materiaalista voittoa?

Sinulla ei ollut isää tai isäsi ei huomioinut sinua, joten tuo mies "rakastaa" mielestäsi sinua sillä tavalla kuin ansaitset.

Häh? Juttelen kahdeksankymppisen isäni kanssa edelleen vähintään pari kertaa viikossa, kuten äitinikin.

Häh? äitisi juttelee isäsi kanssa pari kertaa viikossa?

Onko tämä siis pitkän liiton salaisuus?

Ajattelin, että kai tuohon mahdollisuuteen joku tarttuu, ja tarttuikin. Olisi pitänyt kirjoittaa selvemmin.

Minä juttelen isäni ja äitini kanssa puhelimessa vähintään pari kertaa viikossa. Kun pystyn, matkustan heidän luokseen kaupunkiin ja/tai mökille. Kyllä he juttelevat keskenään aika paljon, kun katselevat iltaisin televisiota ja lueskelevat sängyssä vieretysten. Päivisin kummallakin on omat menonsa ja puuhansa.

Vierailija
105/109 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Man wants to be loved, woman wants to be desired

Monesti kuultu termi ja minusta aivan oikeassa. Naisen kiintymys mieheen ei ole aitoa koska se tahtuu ensisijaisesti sen takia, että nainen rakastaa tunnetta jonka kokee ollessaan haluttu ja rakastettu. Naisen lisäksi on saatava hyötyä miehestä ja suhteella, tavalla tai toisella enemmän kuin miehen. Mies taas enemmänkin kiintyy ihmiseen ja persoonaan jonka kanssa haluaa elämänsä jakaa. Nainen ei mitään jaa jos mies ei tätä "palvonnallaan" ja materialla palvele ja tee onnelliseksi.

Miksi tämä on naisille arka paikka myöntää?

Totta kai myönnän jos asia niin olisi. Kokemukseni mukaan se on juuri päinvastoin. Nainen ei kiinnosta ketään miestä ihmisenä, eikä mies kiinny häneen.naisesta mies repii hyödyn irti. Mies on verenimijä, vampyyri.

Mies kannattaa jättää, koska mies on sika.

Vierailija
106/109 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Myös mies voi pitää tunteestä, että hänestä pidetään. Olen myös tavannut opportunistimiehen, joka sanoi suoraan, että tuloni ovat hänestä liian pienet. Hän vaihtoi toiseen naiseen, jonka tulot olivat isommat. Eli ei mene aina noin. Myös miehet osaavat olla tällaisia. Ja naiset osaavat myös aidosti kiintyä. Eli tuo sun teoria ei pidä aina paikkaansa. Varmasti tuollaisia yksilöitä löytyy kummastakin sukupuolesta.

Vierailija
107/109 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehestä muka hyötyy? Mies hyötyy enemmän naisesta, miehen elinikäkin on pitempi parisuhteessa.

Parisuhde ei pidennä miehen ikää, vaan terveimmät ja rikkaimmat pääsevät parisuhteeseen. Äly hoi, älä jätä.

Vierailija
108/109 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten miehestä muka hyötyy? Mies hyötyy enemmän naisesta, miehen elinikäkin on pitempi parisuhteessa.

Parisuhde ei pidennä miehen ikää, vaan terveimmät ja rikkaimmat pääsevät parisuhteeseen. Äly hoi, älä jätä.

Parisuhteen voi aloittaa vaikka teininä, siinä iässä lähes kaikki ovat terveitä ja hyvinhyvin harva on rikas. On omaa saamattomuutta, jos ei viitsi etsiä tyttöystävää ajoissa.

Vierailija
109/109 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp ap.