Kamalaa olla epäsuosittu sinkkunainen.
Kommentit (258)
Sanos muuta...😄 ja kavereita isketään aina ympärillä. Kyllä välillä harmittaa mutta ajattelen, että miesten menetys.
Vibra ei ota kainaloon ja lämmitä ja silitä ja juttele mukavia. Pörisee vaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanos muuta...😄 ja kavereita isketään aina ympärillä. Kyllä välillä harmittaa mutta ajattelen, että miesten menetys.
Hienosti ajateltu! Tuo just tuntuu eniten itelläni latistavan itsetuntoa kun frendit pariutuvat ympärillä. Ap
Minulla kaikki pariutuu ympärillä. Nyt kun lapsetkin ovat tulleet hieman vanhemmiksi, niin heilläkin on molemmilla jo seurustelukumppani. Minulla vaan ei ketään.
Mikä tekee sinusta epäsuositun miesten keskuudessa? Analysoi tilannettasi vähän.
Joskus tulee murehdittua asiaa ja itkettyä. Sitten vain elän sen kanssa. Minulla on kyllä laaja ystäväpiiri ja muuta sosiaalista verkkoa, tulen kutsutuksi illanviettoihin yms, mutta kumppania noista ei tunnu löytyvän. Olen 21 vuotta ja tämän jälkeen tulee ne "Kyllä sääkin jonkun löydät.", "Älä heitä pyyhettä kehään ku oot noin nuori"-väitökset. En ole koskaan seurustellut ja jos tämä jatkuu näin, niin kerkeän asettua omiin rutiineihin ja rakentaa elämäni näin. Sitten on lähes mahdotonta enää alkaa sovittamaan jonkun toisen juttuja tähän mukaan.
Hassulta tuntuu sanoa, mutta koin elämäni suurimman (yksipuolisen) rakkauden tässä pari vuotta sitten. Jouduin tappamaan nuo tunteet ja särkemään oman sydämeni. Luulen, että se on tässä vaikuttimena taustalla. Uskon, että ihminen kokee vain yhden suuren rakkauden elämänsä aikana ja kaikki sen jälkeen on vain halpa kopio. Se siitä sitten...loppuelämä yksin.
Onko ap kokeillut jotain Tinderiä tms?
Jep, olen nykyään tosi katkera että kaikki muut pariutuu paitsi minä. Olen alkanut toivoa salaa avioeroja niille ketkä miehen myötä unohtivat minut. Aiemmin uskoin, että minäkin pariudun.
Minulta on vuosien varrella kyselty, miksi ihmeessä voin olla sinkku. Se, että kukaan ei kiinnostu, ei tunnu kelpaavan selitykseksi. Mutta kun kukaan tosiaan ei ole vieläkään kiinnostunut, ja olen jo yli viisikymppinen. :(
En laske kiinnostukseksi sitä, että kun olen (olin; tämä on jo muinaishistoriaa) baarissa kaverin kanssa, kaveria tullaan vokottelemaan ja vokottelijan omituinen kaveri katsoo asiakseen ajankulukseen sitten vokotella minua. Kun sankaripariskunta keskustelee viehättävästi keskenään, se omituinen kaveri lähestyy minua lyhyin lausein ja sellaisin ilmein, että v***u tässä tollasta pitää yrittää, ja molemminpuolinen etominen on silminnähtävää. Näin on käynyt usein.
Tuossa yläpuolellani eräs 21-vuotias kertoo kokeneensa elämänsä suurimman rakkauden ja viettävänsä loppuelämänsä yksin. Minä olen ollut rakastunut erääseen tuttavaani jo vuosikausia, mutta vasta viime aikoina havahtunut siihen, että vaikka hän pari vuotta sitten lähestyi minua ahkerasti, hän on varmaankin huomannut, etten minä ollutkaan hänelle sopiva (tai vielä tuskallisempaa, on ehkä löytänyt paremman). Eilen tunsin hirveää tyhjyyttä, tänään on elänyt aivan pieni toivonkipinä, mutta kokonaisuudessaan järki sanoo, että ei häntä kiinnosta. Hän on minulle ehdottomasti se oikea, mutta minkäs teen, kun en kelpaa. Onneksi loppuelämäni on tilastollisesti huomattavasti lyhyempi kuin 21-vuotiaan sydämensä särkeneen.
Olin ennen epävarma mutta nykyään kun en kelpaa kuitenkaan, voin olla sellainen kuin oikeasti olen eikä tarvitse miettiä miesten mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kaikki pariutuu ympärillä. Nyt kun lapsetkin ovat tulleet hieman vanhemmiksi, niin heilläkin on molemmilla jo seurustelukumppani. Minulla vaan ei ketään.
Miten olet saanut lapsia? Minä jään lapsettomaksi tästä syystä.
En ollut epäsuosittu. J ä n n ä miehet iskivät. Ikävä kyllä, kukaan kunnollinen ei yrittänyt iskeä. J ä n n ä t iskee meitä seinäruusuja. Ole varovainen.
En jaksa panostaa ulkonäöllisesti. Huomaan saavani enemmän huomiota laitetun näköisenä kuin normitilassa. Töiden ja kotitöiden jälkeen ei vaan viitsi enää alkaa puunaamaan vielä itseäänkin joten, jään mielummin yksin. Jos nyt jostain kumman syystä haluan perustaa perheen, voin tehdä sen yksinäni käymällä klinikalla. Saattaa kuitenkin olla että tämäkin jää tekemättä ja, tyydyn panostamaan uraan :P
Vierailija kirjoitti:
En ollut epäsuosittu. J ä n n ä miehet iskivät. Ikävä kyllä, kukaan kunnollinen ei yrittänyt iskeä. J ä n n ä t iskee meitä seinäruusuja. Ole varovainen.
No ei tasan iske, eikä tule iskemään kukaan muukaan. Olen kuin ilmaa miehille, näin on ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap kokeillut jotain Tinderiä tms?
Tinder on tunnetusti sovellus panoseuran etsintään. Ei sieltä mitään parisuhteita löydy, kun ulkonäön perusteella raakataan ehdokasvirtaa.
Jotenkin helpottavaa kuulla että on muitakin hylkiöitä eikä itse oo se ainoa. Mukavaa talvenjatkoa teille! Ap
Millä perusteella nainen voi jäädä yksin? Monet minua rumemmat naiset seurustelevat. En tajua tätä kuviota ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella nainen voi jäädä yksin? Monet minua rumemmat naiset seurustelevat. En tajua tätä kuviota ollenkaan.
Mulle on sanottu esim että olen liian synkkä ja epävarma.
Joskus itkin, enää en vaan ostin vibradildon.