Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viihdyttekö oikeasti, kun laitatte röyhkeiksi väittelyiksi melkein kaikki ketjut?

Vierailija
22.12.2022 |

Mä luovutan saman tein ketjun suhteen, kun huomaan keskustelun menevän kiivaaksi ja nainen vs mies -asetelmaksi.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ilmiannan ne.

Vierailija
2/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee välillä hedari 5 minuutissa kun mä tulen katsastaa tämän palstan, jotenkin tosi alhasella tasolla jutut ja porukasta huomaa, että suurin osa on puonnut oravanpyörästä ja kaikesta muustakin fiksusta vuosia sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä ilmiannan ne.

Ei siltä näytä.

"Tämän ajan kaksinaismoraalista, oletteko tehneet saman huomion:" -ketju on vielä pystyssä.

Vierailija
4/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kasvanut Näkökulma nimisessä foorumissa ja se oli mielten taisto. Olen ns Alkunäkki. Ja sellaset forumit pitää käydä läpi niin että poimii oikeat asiatr ja heivaat ärsytykset ohi olkapään. 

Vierailija
5/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä ilmiannan ne.

Ei siltä näytä.

"Tämän ajan kaksinaismoraalista, oletteko tehneet saman huomion:" -ketju on vielä pystyssä.

Enpä ole tuota ketjua lukenut enkä lue.

Vierailija
6/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vastaan naiset väittelyt unohdan aika nopeasti enkä jatka keskustelua. Yleensä pääsen ketjun alkupuolelle kommentin tai kaksi. Sitten kun se menee jankkaamiseksi saatan vilkaista, mutten viitsi enää osallistua.

Muuten kyllä nautin väitellä palstalla varsinkin jos omissa tiedoissani on vajausta, tarkistan tietoni wikipediassta tai mistä nyt milloinkin ja kommentoin näiden faktojen pohjalta. Idea tässä minulla on oppia helposti itseäni kiinnostavasta aiheesta.

Tunnepohjaiseen väittelyyn lähden harvoin.

Vierailija
7/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vastaan naiset väittelyt unohdan aika nopeasti enkä jatka keskustelua. Yleensä pääsen ketjun alkupuolelle kommentin tai kaksi. Sitten kun se menee jankkaamiseksi saatan vilkaista, mutten viitsi enää osallistua.

Muuten kyllä nautin väitellä palstalla varsinkin jos omissa tiedoissani on vajausta, tarkistan tietoni wikipediassta tai mistä nyt milloinkin ja kommentoin näiden faktojen pohjalta. Idea tässä minulla on oppia helposti itseäni kiinnostavasta aiheesta.

Kiitos kun kerroit tuon. Mäkin teen välillä samoin kuin sä. Sitten kun oon tiedon kanssa jossakin keskustelussa niin silti mut lytätään ja pidetään väärin ajattelevana tai luetaan rivien välistä.

Ihan mahdottomaksi tämä palsta on mennyt.

Ap

Vierailija
8/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. ’Olla mies’ tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.

Osaatko sanoa mistä tuo vihasi kumpuaa?

Miksi kirjoitat tuollein, kun tiedät sen johtavan rumaan väittelyyn?

Ap

Vierailija
9/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. ’Olla mies’ tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.

Ap

Ei faktojen kertominen ole vihaa.

Vierailija
10/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei faktojen kertominen ole vihaa.

Tällä kommentillasi yrität saada vastakkain asettelua. Miksi ihmeessä havittelet riitaa?

Ap

Vierailija
11/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

persulinaa

-paremmisto-

Vierailija
12/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktoihin perustuvat väittelyt yleensä poistuu. Tuntuu että joku ei pidä jos laittaa tieteellistä linkkiä aiheesta.

-eri

Vierailija
13/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sitä kutsutaan trollaamiseksi  ja provosoimiseksi. Sellaisiin ei kannata vastata vaan ilmiantaa palstan sääntöjen vastaisena.

Vierailija
14/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En väittele. Joskus saatan lukaista tunteakseni vahvaa ylemmyydentunnetta.

Vierailija
16/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyisin ilman ap:a.

Vierailija
17/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää todella paljon ne kakkapersepilluhähhähöhh-jutut.

Ylimalkaan en ymmärrä, miksi osallistua johonkin ketjuun, jos aihe ei kiinnosta.

Vierailija
18/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kirjottelee provoja jostain aivopieru syistä ja saavat tyydytystä siitä kun ihmiset reagoi niihin liian tunteekkaasti. Niihin voi vastata samalla aivopierulla jos jaksaa, ainut vaan että siitä jutusta tulee sit loppujen lopuksi yksi pask aa tursuava ämpäri.

Tai sitten on vaan yritettävä olla poissa täältä vit utuksen kerhosta niin sillä saa takuu varman mielensäpahoittaja tilan poistoon.

Vierailija
19/19 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että ap on kommentoinut tulevaa viestiä?

Ap itse taitaa olla trolli, kun eihän tuo ole muuten mahdollista, kuin omin avuin veivaamalla.