Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesmaku muuttui kun aloitin / lopetin ehkäisyn - KIINNOSTUS MIEHEENI LOPAHTI

Vierailija
31.01.2019 |

Oletteko kuulleet tutkimuksista, kuinka ehkäisyn aloittaminen tai lopettaminen muuttaa naisen miesmakua.

Jos et ole kuullut näistä tieteellisistä tutkimuksista, niin sitten vain googlettelemaan esim:

"birth control changes who you're attracted to"

Eli tämä on ilmoitusluontoinen asia kaikille miehille; jos naisesi aloittaa tai lopettaa esim. e-pillerit kesken suhteenne, niin pidä mielessä että hän voi muuttua ja hänen kiinnostus sinua kohtaan voi muuttua. Vaikka olisitte naimisissa tai teillä olisi lapsia.

Paskempi juttu suhteelle, joka tulee lopahtamaan kun seksi ei enää kiinnosta miehen kanssa.

Lukekaa tästä lisää tieteellisiä julkaisuja.

Onko muilla siskoilla käynyt näin, kerro kokemuksesi alla ja otitko käyttöön/lopetitko e-pillerit, kierukan, implantin jne?

Tuliko ero, jopa avioero ehkäisyn takia tapahtuneen miesmaun muutoksen takia?

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä selittää sen, että olen aina ollut luomu enkä ole siltikään koskaan pitänyt alfauroksista? Nytkin 17 v. onnellisessa parisuhteessa kiltin ja kotoisan miehen kanssa. En voisi enempää toivoa eikä ole mitään aikeita vaihtaa "parempaan". 

Ehkä hän on se sinun alfa-uroksesi. Ei sen tarvitse olla juuri se maailman silmissä oleva "Alfa Chad" Brad Pitt Troija roolistaan.

^

Olipa hormonaalisella ehkäisyllä tai luomuna, niin nainen kuin nainen ei voisi vastustaa tuota näkyä ja tuota "swag".

Vai? Kertokaa sekä luomut että ehkäisyllä olevat naiset kommentteja, pitääkö paikkaansa?

Luomu, Brad Pitt ei oo ikinä oikein sytyttänyt, tai toki tuossa roolissa sytyttää se oman tiensä kulkija persoona ja loppujen lopuksi kunniallisuus, mutta nuo nyt eivät tuosta kohtauksesta niin tule ilmi. Lihaksisto ihan jees mutta se ei yksin oo ikinä sytyttänyt mua. Ulkonäöltä samasta leffasta sekä Paris että Hector (mutta etenkin Hector eli Eric Bana) toimivat PALJON paremmin mulle, mutta mun miesmakuuni kuuluukin yleensä vahvasti tummat, mieluiten vielä kiharat hiukset.

Joo siis Hectorissa on kyllä sitä jotain ja onhan Brad Pitt joo hyvännäköinen ja hyvä fysiikka mut ei kyllä miullakaan sukkia saa jalassa pyörimään...

Vierailija
162/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoniton kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä selittää sen, että olen aina ollut luomu enkä ole siltikään koskaan pitänyt alfauroksista? Nytkin 17 v. onnellisessa parisuhteessa kiltin ja kotoisan miehen kanssa. En voisi enempää toivoa eikä ole mitään aikeita vaihtaa "parempaan". 

Ehkä hän on se sinun alfa-uroksesi. Ei sen tarvitse olla juuri se maailman silmissä oleva "Alfa Chad" Brad Pitt Troija roolistaan.

^

Olipa hormonaalisella ehkäisyllä tai luomuna, niin nainen kuin nainen ei voisi vastustaa tuota näkyä ja tuota "swag".

Vai? Kertokaa sekä luomut että ehkäisyllä olevat naiset kommentteja, pitääkö paikkaansa?

Luomu, Brad Pitt ei oo ikinä oikein sytyttänyt, tai toki tuossa roolissa sytyttää se oman tiensä kulkija persoona ja loppujen lopuksi kunniallisuus, mutta nuo nyt eivät tuosta kohtauksesta niin tule ilmi. Lihaksisto ihan jees mutta se ei yksin oo ikinä sytyttänyt mua. Ulkonäöltä samasta leffasta sekä Paris että Hector (mutta etenkin Hector eli Eric Bana) toimivat PALJON paremmin mulle, mutta mun miesmakuuni kuuluukin yleensä vahvasti tummat, mieluiten vielä kiharat hiukset.

Joo siis Hectorissa on kyllä sitä jotain ja onhan Brad Pitt joo hyvännäköinen ja hyvä fysiikka mut ei kyllä miullakaan sukkia saa jalassa pyörimään...

Tuo Troija tuli juuri äskettäin TV:sta, ja siinä oli kyllä yllin kyllin silmänruokaa naisille ja myös miehille. Niin mielenkiintoinen tarina ja monta eri päähenkilöä jota seurata, vaikkei olekaan täysin uskollinen alkuperäiselle klassiselle kirjalle. Auttamatta huomasi myös sen, että niin ne vain muurit toimii, kun katsoo tuon elokuvan. Yhdysvaltain presidentti on oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs tuo palstan yläreunan mainos ja siinä oleva mies?

Vierailija
164/187 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää.

Vierailija
165/187 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pillerit ole pelkästään saatanasta.

Minä en ole niitä käyttänyt koskaan koska ei ollut tarvetta. Tietämättäni minulla oli monirakkulaiset munasarjat, kystia ja endometrioosi. Diagnoosin 35-vuotiaana saatuani olin jo käytännössä hedelmätön. Jos olisin käyttänyt pillereitä, munasarjani olisivat olleet lepotilassa ja minulla olisi vielä mahdollisuudet saada lapsia.

Vierailija
166/187 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin e-pillerit sterilisaatioon 31-vuotiaana. Miesmaku ei muuttunut (olen ollut suhteessa 12 v), mutta himottaa petihommat kyllä aiempaa enemmän. 

Vierailija
167/187 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tuo palstan yläreunan mainos ja siinä oleva mies?

Eipä näy mainoksia omassa selaimessani. uBlock origin esim selaimeen laajennukseksi niin lähtee kaikki mainokset.

Vierailija
168/187 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olisi kokemuksia?

Vierailija
169/187 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsista.

Vierailija
170/187 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, että koskeeko tämä myös minipillereitä?

Vierailija
171/187 |
29.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan liitto on särkynyt näiden takia.

Vierailija
172/187 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän noista kirjoitetaan

Vierailija
173/187 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupsista.

Vierailija
174/187 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertookaa nyt hyvän naiset millainen se teidän mies oli ja millaiset miehet teitä kävi sitten kiinnostamaan pillereiden lopetettua? Mike Soldier tyyliset miehet? Kävikö mainemiehen ränsä kiinnostamaan?

Horminipillerit toimivat siten, että ne uskottelevat kropalle sen jo olevan raskaana. Eli kun on pillereillä, niin kiinnostaa sellainen kotona viihtyvä, varma elättäjä. Kun taas sitten ei ole pillereillä, niin kroppa hakee jotain hedelmöittäjää, eli silloin kiinnostaa enemmän hyvät geenit ja hedelmällisyys. 

Pillereillä olessa sellainen "provider" tyyppinen mies.

Hedelmällisessä tilassa taasen se klassinen "Chad" mies.

Käyttääkö joku nainen muka ihan oikeesti näitä i˚n ce l -turhakkeiden pskatermejä?

En usko.

Vierailija
175/187 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta VASALGEL nopea alle minuutin infopätkä, jos ei ole ideaa miten se toimii ehkäisykeinona miehille:

Male contraceptive vasalgel passes animal tests

Kannattaa tutustua ja toivoa, että tämä tulisi ulos. Ihmiset on käynyt kuussa jo 50 vuotta sitten, mutta vieläkään ei ole keksitty miehille hormonitonta ehkäisykeinoa?

Gimme a break. Sitä ei vain haluta ulos.

Olet oikeassa, on keksitty. Kauan sitten kehitettiin miehille e-pilleri, joka hidastaa siittiöiden liikkeitä niin, etteivät ne voi hedelmöittää munasolua. Pillereiden käytön lopettamisen jälkeen liike palautuu normaaliksi.

Homma kaatui siihen, ettei kys. lääkkelle ollut markkinoita. Miksi syödä pilsuja, kun naiset hoitaa homman kumminkin.

Uudemmissa miesten ehkäisykeinoissa ongelmaksi ovat muodostuneet sivuvaikutukset, joiden vuoksi miehet eivät halua niitä käyttää. Painon nousua, mielialanvaihtelua, haluttomuutta... Kuulostaako tutulta, siskot?

Itse lopetan pillereiden syönnin samalla sekunnilla, kun miesten hormoniehkäisy tulee markkinoille. Jos olen ehtinyt jo napata yhden suuhuni, niin kakoan sen ulos kuin karvapalloa oksentava kissa. Miesten vuoro, kiitos.

/35

Tässä huomaa hyvin naisten ja miesten eron. Miehet eivät todellakaan ole niin lampaita, että alkaisivat hormoneita työntämään itseensä vastaavalla mittakaavalla kuin naiset. Miehet kykenevät ajattelemaan myös järjellä

Kummasti alkaisitte määkiä, jos te olisitte niitä, jotka tulevat raskaaksi.

Miehet ja järki samassa lauseessa, kun puhutaan seksistä... Hilpeää. :D

Vierailija
176/187 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku ihmetellyt miksi naiset ottavat 80% avioeroista? Miksi naista on hankalaa löytää parikymppisenä koska villi & vapaa, mutta kolmekymppisenä naisilla onkin kiire pariutua?

Naisten miesmaku ja pariutumishalukkuus on kuin joku heiluri.

On ehkäisyn ja hormonien vaikutus.

On elämänvaiheet (villi & vapaa -> vakiintuminen ja rakentaminen -> vapaus ja harrastukset).

On vuodenajat (keväällä panomies, syksyllä turvallinen kotimies).

Kannattaako naisen kanssa vakiintuminen ollenkaan?

Vai että vielä vuodenajatkin entisten idiotismin kukkasten lisäksi.

Kuule, ei, sinun ei todellakaan kannata vakiintua naisen kanssa. Tosin se vaara nyt taitaa olla varsin marginaalinen muutenkin...

Vierailija
177/187 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkäisyä.

Vierailija
178/187 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää naiset oikeasti mitä kehoonne laitatte! Kaikki ystäväni syövät pillereitä sen takia, että miesystävän ei tarvitse käyttää kumia, mikä on mielestäni käsittämätöntä. Heistä monella on ikäviä oireita pillereistä mutta sitkeästi he niitä syövät. Miksi te alistutte tähän? Miksi on automaatio, että nimenomaan nainen huolehtii ehkäisystä ja syö vaarallisia hormoneita tai asennuttaa kohtuunsa vierasesineitä, jotta mies saa panna paljaalla? Herätkää siskot! Itse en ole koskaan käyttänyt enkä aio käyttää hormonivalmosteita tai kierukkaa - ikinä.

Mulla oli kuparikierukka kahteen otteeseen, yhteensä kymmenkunta vuotta elämästäni. Ihan loistava ehkäisykeino se, kenelle vain sopii. Muuten on menty kondomilla. Ei ole mies valittanut kondomin käytöstä sen jälkeen, kun koki puolen vuoden pillerikokeilun tiimoilta, mitä on elää raivopäisen, itkuherkän noidan kanssa.

Vierailija
179/187 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni ilman hormoneja, hän onnhyvin maskuliininen testosteronimies. Tunsin valtavaa himoa.

Aloitin kuitenkin hormonikorvaushoidon vaihdevuosioireisiin ja halu katosi. Aloin ihastua pehmeäpiirteisiin paljon naismaisempiin miehiin.

Vähän kuin nuorempsna, jolloin estrogeenitasoni oli korkea ja olin tosi haluton.

Harmillista, koska en oikein voi olla ilman hormoniskaan.

Vierailija
180/187 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi naisia. Toivottavasti keksitään parempi ehkäisy. Itse en miehenä suostuisi käyttämään kortsua parisuhteessa. Eipä muita vaihtoehtoja ole kuin hormonaalinen.

Vasektomia.