Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesmaku muuttui kun aloitin / lopetin ehkäisyn - KIINNOSTUS MIEHEENI LOPAHTI

Vierailija
31.01.2019 |

Oletteko kuulleet tutkimuksista, kuinka ehkäisyn aloittaminen tai lopettaminen muuttaa naisen miesmakua.

Jos et ole kuullut näistä tieteellisistä tutkimuksista, niin sitten vain googlettelemaan esim:

"birth control changes who you're attracted to"

Eli tämä on ilmoitusluontoinen asia kaikille miehille; jos naisesi aloittaa tai lopettaa esim. e-pillerit kesken suhteenne, niin pidä mielessä että hän voi muuttua ja hänen kiinnostus sinua kohtaan voi muuttua. Vaikka olisitte naimisissa tai teillä olisi lapsia.

Paskempi juttu suhteelle, joka tulee lopahtamaan kun seksi ei enää kiinnosta miehen kanssa.

Lukekaa tästä lisää tieteellisiä julkaisuja.

Onko muilla siskoilla käynyt näin, kerro kokemuksesi alla ja otitko käyttöön/lopetitko e-pillerit, kierukan, implantin jne?

Tuliko ero, jopa avioero ehkäisyn takia tapahtuneen miesmaun muutoksen takia?

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä selittää sen, että olen aina ollut luomu enkä ole siltikään koskaan pitänyt alfauroksista? Nytkin 17 v. onnellisessa parisuhteessa kiltin ja kotoisan miehen kanssa. En voisi enempää toivoa eikä ole mitään aikeita vaihtaa "parempaan". 

Ehkä hän on se sinun alfa-uroksesi. Ei sen tarvitse olla juuri se maailman silmissä oleva "Alfa Chad" Brad Pitt Troija roolistaan.

^

Olipa hormonaalisella ehkäisyllä tai luomuna, niin nainen kuin nainen ei voisi vastustaa tuota näkyä ja tuota "swag".

Vai? Kertokaa sekä luomut että ehkäisyllä olevat naiset kommentteja, pitääkö paikkaansa?

Luomu, Brad Pitt ei oo ikinä oikein sytyttänyt, tai toki tuossa roolissa sytyttää se oman tiensä kulkija persoona ja loppujen lopuksi kunniallisuus, mutta nuo nyt eivät tuosta kohtauksesta niin tule ilmi. Lihaksisto ihan jees mutta se ei yksin oo ikinä sytyttänyt mua. Ulkonäöltä samasta leffasta sekä Paris että Hector (mutta etenkin Hector eli Eric Bana) toimivat PALJON paremmin mulle, mutta mun miesmakuuni kuuluukin yleensä vahvasti tummat, mieluiten vielä kiharat hiukset.

Vierailija
142/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä selittää sen, että olen aina ollut luomu enkä ole siltikään koskaan pitänyt alfauroksista? Nytkin 17 v. onnellisessa parisuhteessa kiltin ja kotoisan miehen kanssa. En voisi enempää toivoa eikä ole mitään aikeita vaihtaa "parempaan". 

Ehkä hän on se sinun alfa-uroksesi. Ei sen tarvitse olla juuri se maailman silmissä oleva "Alfa Chad" Brad Pitt Troija roolistaan.

Se rooli oli yhtä gay kuin Elton :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^

Olipa hormonaalisella ehkäisyllä tai luomuna, niin nainen kuin nainen ei voisi vastustaa tuota näkyä ja tuota "swag".

Vai? Kertokaa sekä luomut että ehkäisyllä olevat naiset kommentteja, pitääkö paikkaansa?

Luomu, Brad Pitt ei oo ikinä oikein sytyttänyt, tai toki tuossa roolissa sytyttää se oman tiensä kulkija persoona ja loppujen lopuksi kunniallisuus, mutta nuo nyt eivät tuosta kohtauksesta niin tule ilmi. Lihaksisto ihan jees mutta se ei yksin oo ikinä sytyttänyt mua. Ulkonäöltä samasta leffasta sekä Paris että Hector (mutta etenkin Hector eli Eric Bana) toimivat PALJON paremmin mulle, mutta mun miesmakuuni kuuluukin yleensä vahvasti tummat, mieluiten vielä kiharat hiukset.

Toinen luomu, ei maistuisi, liikaa yritystä, en oikein tiedä miksi. Liian pumpattu tai kaunis, mutta hitto tuo tumma mies, joka jää ovelle kurkkimaan, ai nam.....

Vierailija
144/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsut on aiheuttaneet haluttomuutta eniten, siis siinä mielessä että olemme siirtyneet vähemmän yhdyntäkeskeisiksi seksissä koska se ei vain tunnu niin hienolta. 

Tästä tuli mieleen esimerkiksi suhde jossa naisella on ollut hormonikierukka. Nainen ei ollenkaan malttanut saada suuseksiä vaan halusi aina sen sisään mahdollisimman nopeasti ja rakasti saada spermat sisäänsä.

Ja tästä päinvastainen on oikeastaan huomattu "luomunaisten" kanssa, että he taas rakastavat ja haluavat enemmän ja enemmän suuseksiä. Hormonaalisella oleva taas tuntuu välittävän suuseksistä vähemmän ja haluaa käytännössä vain yhdyntää.

Tämä on monien kanssa huomattu elämän aikana, joten ei aivan yksittäistapaus. Onko joillain samoja kokemuksia?

Veikkaan että kun kortsut jää pois, niin haluaa sitä spontaania rajatonta yhdyntää enemmän. Ja se todellakin tuntuu uskomattomalta. Kortsujen kanssa taas viihtyy suuseksi puuhissa yllättävänkin hyvin.

Vierailija
145/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi naisia. Toivottavasti keksitään parempi ehkäisy. Itse en miehenä suostuisi käyttämään kortsua parisuhteessa. Eipä muita vaihtoehtoja ole kuin hormonaalinen.

Vierailija
146/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortsut on aiheuttaneet haluttomuutta eniten, siis siinä mielessä että olemme siirtyneet vähemmän yhdyntäkeskeisiksi seksissä koska se ei vain tunnu niin hienolta. 

Tästä tuli mieleen esimerkiksi suhde jossa naisella on ollut hormonikierukka. Nainen ei ollenkaan malttanut saada suuseksiä vaan halusi aina sen sisään mahdollisimman nopeasti ja rakasti saada spermat sisäänsä.

Ja tästä päinvastainen on oikeastaan huomattu "luomunaisten" kanssa, että he taas rakastavat ja haluavat enemmän ja enemmän suuseksiä. Hormonaalisella oleva taas tuntuu välittävän suuseksistä vähemmän ja haluaa käytännössä vain yhdyntää.

Tämä on monien kanssa huomattu elämän aikana, joten ei aivan yksittäistapaus. Onko joillain samoja kokemuksia?

Veikkaan että kun kortsut jää pois, niin haluaa sitä spontaania rajatonta yhdyntää enemmän. Ja se todellakin tuntuu uskomattomalta. Kortsujen kanssa taas viihtyy suuseksi puuhissa yllättävänkin hyvin.

Täällä yhdyntäkeskeinen luomu, en pidä kumeista enkä suuseksistä. Munaa sen olla pitää. Vahvistan säännön :)

Vierailija
147/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^

Luomu täällä myös, se joka onnellisesti parisuhteessa, enkä perusta minäkään pahemmin Brad Pittistä. En ole koskaan rehellisesti sanottuna ymmärtänyt mitä hänessä nähdään. Teennäinen vaikutelma tulee. Katselin tuota videota kanssa sillä silmällä, että vau onpas veistoksellinen kroppa, mutta siihen se sitten jäi. En viehäty ihmisestä vain pinnallisten seikkojen vuoksi, vaan tärkeintä on sisin eli luonne, arvot ja elämäntyyli. Pidän miehistä, jotka ovat rehellisiä, huumorintajuisia, luotettavia ja kohteliaita. Pitää löytyä myös tietynlaista tervettä nöyryyttä ja vaatimattomuutta, sillä en pidä kehuskelevista ja kukkoilevista tyypeistä ollenkaan vaikka heillä olisi minkälaiset lihakset.

Vierailija
148/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sillä en pidä kehuskelevista ja kukkoilevista tyypeistä ollenkaan vaikka heillä olisi minkälaiset lihakset"

Hassua sillä Achilles Troijassa oli juuri tuollainen tyyppi. Klassinen itsekeskeinen välinpitämätön yli-itsevarma Chad.

Tiettyjä naisia tuollainen miestyyppi tosin kiehtoo ja aiheuttaa valtavaa kutinaa.

Vierailija
149/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^

Luomu täällä myös, se joka onnellisesti parisuhteessa, enkä perusta minäkään pahemmin Brad Pittistä. En ole koskaan rehellisesti sanottuna ymmärtänyt mitä hänessä nähdään. Teennäinen vaikutelma tulee. Katselin tuota videota kanssa sillä silmällä, että vau onpas veistoksellinen kroppa, mutta siihen se sitten jäi. En viehäty ihmisestä vain pinnallisten seikkojen vuoksi, vaan tärkeintä on sisin eli luonne, arvot ja elämäntyyli. Pidän miehistä, jotka ovat rehellisiä, huumorintajuisia, luotettavia ja kohteliaita. Pitää löytyä myös tietynlaista tervettä nöyryyttä ja vaatimattomuutta, sillä en pidä kehuskelevista ja kukkoilevista tyypeistä ollenkaan vaikka heillä olisi minkälaiset lihakset.

Minäkin olen luomu, enkä ole koskaan pitänyt Brad Pittiä vetävänä. Ei hetkauta yhtään. Olisin voinut panna sitä videolla ovensuusta kurkkivaa tummaa miestä kylläkin...

Vierailija
150/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"sillä en pidä kehuskelevista ja kukkoilevista tyypeistä ollenkaan vaikka heillä olisi minkälaiset lihakset"

Hassua sillä Achilles Troijassa oli juuri tuollainen tyyppi. Klassinen itsekeskeinen välinpitämätön yli-itsevarma Chad.

Tiettyjä naisia tuollainen miestyyppi tosin kiehtoo ja aiheuttaa valtavaa kutinaa.

Makuja on monia.

Vierailija
151/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko leffassa Achilles Brad Pitt vai se tumma ovensuussa? Se tumma vaikutti välinpitämättömältä ja itsevarmemmalta ja tuhmemmalta, pahalta pojalta :) Jos olisin ollut se sidottu nainen, niin se tumma olisi varmaan tullut panemaan rajusti sidontaseksiä, kiihotuin jo vähän valmiiksi asetelmasta. Bradin roolihahmo taas ei pannut vaan jopa irrotti köydet, plääh. Brad on muutenkin jotenkin liian pulleapiirteinen makuuni, ei maskuliinisen raamikas.

Vierailija
152/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko leffassa Achilles Brad Pitt vai se tumma ovensuussa? Se tumma vaikutti välinpitämättömältä ja itsevarmemmalta ja tuhmemmalta, pahalta pojalta :) Jos olisin ollut se sidottu nainen, niin se tumma olisi varmaan tullut panemaan rajusti sidontaseksiä, kiihotuin jo vähän valmiiksi asetelmasta. Bradin roolihahmo taas ei pannut vaan jopa irrotti köydet, plääh. Brad on muutenkin jotenkin liian pulleapiirteinen makuuni, ei maskuliinisen raamikas.

Brad on leijonaharjaksinen Achilles, eli tämä ripped mallimies.

Elokuvassa Achilles lopulta harrastaa vielä seksiä tämän naisen kanssa, ihan konsensuaalista seksiä :)

Tässä kohtauksessa Bradin Achilles ei edes ole parhaimmillaan, vaan jotenkin lempeämpi tämän naisen myötä. Muissa kohtauksissa tulee esiin hänen klassinen yli-itsevarma kukkopojan luonne.

Suosittelen katsomaan Troijan, oikein hyvä elokuva.

Vierailija
153/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut nainen ketä hormoonit ei ohja elämän aikana paljon, hyväntuulisuus on aina ollut ja mikään ei riippu kuukaudiskierrosta myös. En tunne itseni erilaiseksi missään vaiheessa. Ja seksihalut on ollut koko elämäni aikana tasaisesti tosi korkeat. Mutta tämä ketju oikeesti yllätti mua paljon. En olisi sitä uskonut miten hormonaaliset ehkäisyt ohjavat naisen elämää niin paljon että mies saatta mennä vaihtoon. Siis oikeesti? Ja yllättää mua nimenomaan se miesmaun muutos. Sitä olen aina tiedänyt että miesmakuni on siis aivan vaihdeleva ja laitasta laitaan, ei ole ikinä ollut tiedettyä tyyppiä ja sitä ihan ilman hormoonisia ehkäisyjä. Pillereita olen joskus tosi pitkä aikaa sitten käyttänyt, mitään sivuvaikutuksia en muista ja jätin kesken ne parisuhteen aikana, ei tullut mitään muutoksia tunteisiin poikaystäni kohtaan. Nyt ilman ollut yli viisi vuotta ja en meina niitä ikinä otta. Ennen nykyistä parisuhdetta olin rakastunut yhdeen hoikkaan vaaleatukkaiseen mieheen joka ainakin mun silmissä ei ollut mikään huippu miehekäs, mutta olihan se komea kasvoilta. Nyt parisuhteessa aivan erilaisen miehen kanssa, tummatukkainen ja siis tosi tosi miehekäs, lihaksia riittävästi ja karvainen. Täydellinen kumppani mulle. Ja sitä kaikkea ilman hormooneja. En tiedänyt että naisille niin tiukka ja spesifinen miesmaku ja pillerit vaikuttaa siihen niin paljon. No ainakin lisä syy niitä ei ikinä käyttä.

Vierailija
154/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näköjään mennyt Brad Pittistä jutusteluksi joten todettakoon että täällä luomu ja ei ole väräytellyt viisareita koskaan.

Noin muuten olen lukenut tästä aiheesta ennenkin ja käytännössä tämän todeksi havainnut oltuani luomu lähestulkoon aina.

Olen herkkä ja tunteellinen nainen ja yleisesti ajatellaan että pidän varmasti kaltaisistani miehistä ja etten olisi niin kutsutusti pinnallinen. Kuitenkin tunnen selkeästi fyysistä vetoa vain niihin joihin fyysisesti tunnen vetoa. En ole ikinä voinut ymmärtää miten naiset pystyvät pariutumaan sellaisten miesten kanssa jotka ei herätä fyysistä kiinnostusta millään saralla. Itse en vain voi ryhtyä fyysisiin tekemisiin jos ei fyysisesti kiinnosta, edes läpällä ja päissään. Ihan kuin keho sanoisi että hei, teidän jälkeläisestä et halua loppuelämääsi huolehtia, tähän et ala.

Juuri ne ärjyimmät kukkuloidensa kuninkaat on perinteisesti myös olleet ne jotka ovat osoittaneet kiinnostusta. Viimeisimpänä yllättäen tuli lähestyminen mieheltä jota en tiennyt millään tavalla viehättäväni mutta tiesin että hän kyllä viehättää laajemmalti monia lähes fyysisesti täydellisenä miehenä.

Järjellä ajateltuna ei itseäni edes kiinnostanut, mutta samassa tilassa ollessani, varsinkin jos mies oli tehnyt jotain fyysisempää tilaan tullessaan, huomasin usein hänen tuoksunsa ja että se oli oikeasti huumaava. :D Siihen pisteeseen asti että käytävän päästä saatoin katsoa miestä ilman mitään taka-ajatuksia ja lähelle päätyessä taas menettää käytännössä järjen.

Ongelma kuitenkin on se että ymmärrän että sellaisten kanssa harvemmin on mitään (seesteistä) tulevaisuutta luvassa, kaikilla lähtökohtaisesti ollut vähintään pinnan alla agressiivisuutta joten en ole vielä keksinyt ratkaisua jolla yhdistäisi fyysiset, sosiaaliset ja henkiset tarpeet.

Vierailija
155/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin että raskausaikana miehen ominaistuoksu, josta olin ennen pitänyt kovasti, rupesi ällöttämään. Seksi ei kiinnostanut tippaakaan. Pari vuotta meni ihan eri ihmisenä. Joten uskon hormonien suureen vaikutukseen myös kumppanin valinnassa. Ja onhan noi pillerit ym. aika rajuja!

Tuntuu hyvältä elää niin, että tuntee oman kroppansa ja esimerkiksi kuukautiskiertonsa ja ovulaationsa vaikutukset. En huolisi hormonaalista ehkäisyä.

Vierailija
156/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä varsin kontroversiaalinen aihe kontroversiaaliselta kirjoittajalta, sopiva tähän ketjuun:

https://www.rooshv.com/contraception-prevents-love

Loppuu karuihin sanoihin:

"I realized the dangers of pursuing sex for purely hedonistic purposes while I still have bonding glue left, but for millions of women, it’s far too late, and the main thing that makes them women, having children, has been forever taken away from them."

Kirjoituksessa voi olla pointtia, vaikken täysin kaikkea allekirjoitakaan. Täällä on varmasti monia, jotka ehkä voi antaa mielipiteitä tuohon kirjoitukseen omien kokemuksiensa perusteella.

Vierailija
157/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan jälleen kerran todetta että naisilla ei ole edellytyksiä tehdä minkäänlaisia isompia päätöksiä koska kaikki peittyy irrationaalisuuden alle

Olet siis sitä mieltä, että esim. Jenkkeihin ei ikinä naispresidenttiä..? Ties mitä hän tekee ydinaseiden kanssa, laukaisee ne vaikka Venäjälle jos on huono hormonipäivä?

Vierailija
158/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta VASALGEL nopea alle minuutin infopätkä, jos ei ole ideaa miten se toimii ehkäisykeinona miehille:

Male contraceptive vasalgel passes animal tests

Kannattaa tutustua ja toivoa, että tämä tulisi ulos. Ihmiset on käynyt kuussa jo 50 vuotta sitten, mutta vieläkään ei ole keksitty miehille hormonitonta ehkäisykeinoa?

Gimme a break. Sitä ei vain haluta ulos.

Olet oikeassa, on keksitty. Kauan sitten kehitettiin miehille e-pilleri, joka hidastaa siittiöiden liikkeitä niin, etteivät ne voi hedelmöittää munasolua. Pillereiden käytön lopettamisen jälkeen liike palautuu normaaliksi.

Homma kaatui siihen, ettei kys. lääkkelle ollut markkinoita. Miksi syödä pilsuja, kun naiset hoitaa homman kumminkin.

Uudemmissa miesten ehkäisykeinoissa ongelmaksi ovat muodostuneet sivuvaikutukset, joiden vuoksi miehet eivät halua niitä käyttää. Painon nousua, mielialanvaihtelua, haluttomuutta... Kuulostaako tutulta, siskot?

Itse lopetan pillereiden syönnin samalla sekunnilla, kun miesten hormoniehkäisy tulee markkinoille. Jos olen ehtinyt jo napata yhden suuhuni, niin kakoan sen ulos kuin karvapalloa oksentava kissa. Miesten vuoro, kiitos.

/35

Tässä huomaa hyvin naisten ja miesten eron. Miehet eivät todellakaan ole niin lampaita, että alkaisivat hormoneita työntämään itseensä vastaavalla mittakaavalla kuin naiset. Miehet kykenevät ajattelemaan myös järjellä

Väärin. Ehkäisykin todistaa sen että nainen ajattelee aina järjellä ja mies menee tunteella.

Naisen järki sanoo että huolimatta sivuvaikutuksista ehkäisy on asia joka kannattaa eli ei ei-toivottua raskautta ja siitä seuraavaa ikävää.

Mies miettii kun ei tunnu niin hyvältä kumin kanssa pitää saada paljaalla ja siinä kaikki.

Ketkä ne muuten noin yleisestikin itkee baaritiskillä kun tuntuu niin pahalta että pitää viinaa vetää? Ja riemuitsee muiden voittamasta jääkiekon mestaruudesta kun kyllä nyt tuntuu hyvältä ja ei tunnu hyvältä kun pitäisi omassa kodissa tehdä kotihommia ....

Vierailija
159/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan jälleen kerran todetta että naisilla ei ole edellytyksiä tehdä minkäänlaisia isompia päätöksiä koska kaikki peittyy irrationaalisuuden alle

Kuule ihan samalla lailla miehillä muuttuu luonne ja käyttäytyminen radikaalisti, jos he alkavat käyttää testoateronia. Tai vaihtoehtoisesti jos he alkaisivat käyttää hormokia, joka estää testosteronin vaikutusta. Luultavasti erot olisivat miehillä paljon rajumpiakin kuin naisilla on hormonien vaikutus. Ellet usko, niin ei muuta kuin kokeilemaan vaan...

Vierailija
160/187 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidin karskeista vanhemmista partasuista ennen kuin aloitin pillerit, nykyään syönyt niitä melkein 9 v ja lähes koko sen ajan pitänyt nuoremmista poikamaisista miehistä. Olen miettinytkin onko pillereillä syytä.. Myös lempiväri on vaihtunut, mutta en tiedä liittyykö se tähän varsinaisesti :D