Olen entinen ruma mies ja kävin plastiikka kirurgilla. Nyt vientiä riittä.
Kommentit (88)
Kävitkö vasektomiassa myös? Lapsistasihan tulee myös rumia ja huonolla itsetunnolla varustettuja, ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Kävitkö vasektomiassa myös? Lapsistasihan tulee myös rumia ja huonolla itsetunnolla varustettuja, ei kannata.
Jahas joku mulkku taas näppäimistön äärellä. Ei niistã tule kun hommaan niitten äidiksi jonkun mallimissin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
Niin, vaikeatahan se olisi uskoa että joku on käynyt leikkaamassa itseänsä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
- ap
E, vaan sellaista plastiikkakirurgiaa ei olekaan, jolla ruma mies muuttuisi niin komeaksi, että hänen flaksinsa muuttuisi. Olet lapsellinen pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
- ap
E, vaan sellaista plastiikkakirurgiaa ei olekaan, jolla ruma mies muuttuisi niin komeaksi, että hänen flaksinsa muuttuisi. Olet lapsellinen pelle.
Olen kyllä elävä esimerkki siitä. Varmaan muitakin on.
Mitä sulta leikattiin? Nenä, leuka?
Mutta yleensä vain melko hyvää voi parannella vielä paremmaksi. Rumasta ei komeaa saa kirveelläkään.
Siedettävämmän näköisen kyllä, mutta ei se mitään väristyksiä naisissa aiheuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
- ap
Juu... kyllä lapsellisia pellejä riittää.
Naurettava ja erittäin huono provo. Miehen viehätysvoima ei siitä juurikaan parane, jos nenän muoto kohenee. Ihan muista asioista tulee.
Kiinnostaa itseänikin mitä tehtiin! Toi on kyllä hyvä vaihtoehto jos oikeasti on todella ruma ja kaipaa sitä vientiä keinolla millä hyvänsä. Kova tabu nää Suomessa kuitenkin, kun täällä arvostetaan vain luonnollisuutta, niin kiinnostava aloitus.
Harrastatko lavatansseja?
Olin plastiikkakirurgin konsultaatiota varten odotushuoneeseessa kun ilm tikkien poistoon tuli todella erikoisen näköinen mies. En tiedä mitä hänelle oli tehty, hän ei ollut ruma vaan todella erikoisen näköinen.
Kasvot jäivät mieleen.
Niin olen tehnyt mm seuraavat asiat
- hiustensiirto turkissa. Hiusraja on nyt sama kuin parikymppisenä eikä sitä huomaa feikiksi.
- nenäleikkaus. Nenä on nyt suurehko ja suora. Kyljestä otettiin vähän rakennusmateriaalia. Lontoossa kävin tuota varten.
- leukaimplantti. Kai tämä on nyt ns jykevä leuka 😂
- filleriä poskipäihin
- gyno ja lipo. Myös lontoossa. Sen jälkeen olen käynyt punttiksella ja saanut lihaksia
Ostin myös kengät joissa on piilokorot. Sitten kun muutin pituuden tinder profiilissä 177cm -> 181cm niin tuli ihan naurettavn paljon enemmän mätchejä. Varmaan jotain tyylin 2-3x enemmän.
Aiotko opetella seuraavaksi yhdyssanat?
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko lavatansseja?
Olin plastiikkakirurgin konsultaatiota varten odotushuoneeseessa kun ilm tikkien poistoon tuli todella erikoisen näköinen mies. En tiedä mitä hänelle oli tehty, hän ei ollut ruma vaan todella erikoisen näköinen.
Kasvot jäivät mieleen.
En harrasta. Erikoinen samalla tavalla kuten tuo brasilialainen wannabe ken?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Aiotko opetella seuraavaksi yhdyssanat?
Enpä aijo.
- ap
Mies, joka kirjoittaa ala-arvoista suomen kieltä (oletus, että äidinkieli) ei koskaan pääse läheisempään suhteeseen kanssani.
Okei... voisin ehkä baarissa vilkaista, jos lopputulema tosiaan on komistus. Epäilen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet?
- ap
Juu... kyllä lapsellisia pellejä riittää.
Naurettava ja erittäin huono provo. Miehen viehätysvoima ei siitä juurikaan parane, jos nenän muoto kohenee. Ihan muista asioista tulee.
Jaa?
- ap
Ihan oikeasti joku kuvittelee, että tuolla tavalla muuttuisi naisten silmissä kiinnostavammaksi? Siis kai tämä provo on tehty ajatellen, että joku ottaa sen totena?
Missä leukaimplantti laitettiin ja mitä materiaalia se on? Mitä ainetta filleri on? Kuinka paljon kustansi koko lysti?
Vierailija kirjoitti:
Mies, joka kirjoittaa ala-arvoista suomen kieltä (oletus, että äidinkieli) ei koskaan pääse läheisempään suhteeseen kanssani.
Okei... voisin ehkä baarissa vilkaista, jos lopputulema tosiaan on komistus. Epäilen kyllä.
Älä huolehdi, en nykyisin käy treffeillä yli 25 vuotiaitten kanssa. En viitsi av mammojen takia skarpata ja kirjoittaa oikein. Pikemminkin tekee mieli tehdä tahelleen kirjoittaa väärin.
Miksi valehtelet?