Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder turhautuminen OFFICIAL prkl

Vierailija
25.01.2019 |

Voidaan tehdä tästä vaikka ketju jonne kootaan kaikki mikä ärsyttää tuossa sovelluksessa ja sen käyttäjissä. Minä aloitan. (Huom. tuo official on sarkasmia.)

Olen 24v nainen, ulkoisesti kaikin puolin kunnossa mutta mitään bikinikuvia en itsestäni tuonne ole laittanut. Varmaan pitäisi että miesten huomio pysyisi yllä edes tapaamiseen asti.. kenekään kanssa en ole siis päässyt sinne asti edes.

Minulla on aika paljon matcheja, aloitan myös itse keskusteluja miesten kanssa, yleensä jostain aiheesta, mistä ovat itse maininneet profiilissaan. Suurin osa EI kuitenkaan edes vastaa. Jotkut vastaavat nihkeästi ja lopulta jättävät juttelun ihan kesken eivätkä vastaile enää ollenkaan tai poistavat vaan heti suoraan. Nuo miehet ovat ihan "tavallisia" duunareita joten mistään male model / megahottis -tyyppisistä miehistä ei ole kyse. Yksikään itse aloittamani keskustelu ei ole johtanut mihinkään, ei siis yhtään mihinkään. Panoseuran etsijöille (ne jotka ilmoittavat siitä suoraan) en tietenkään edes laita sydäntä.

Sitten ne jotka aloittavat juttelemaan ja jaksavat sitä jonkun 1-max. 2 päivää. Tätäkään en ymmärrä. Vielä samana päivänä ollaan oltu niin kiinnostuneita ja haluttu tavata ja tunti myöhemmin enää ei juttele lähes mitään vaan ihan täyskäännös. Ja omien sanojensa mukaan eivät siis etsineet tinderistä panoseuraa, mutta siitä sitten lienee ollut kyse. Ärsyttää. Jos ei heti seuraavana päivänä pysty näkemään niin heitetään vain romukoppaan ja neeeext! (Tätä varmasti naiset tekevät ihan yhtä lailla.) Useiden kanssa käynyt jo tälleen, että juttu luistaa ja on yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms, ja ollaan siirrytty jo whatsappin puolelle, mutta sitten yhtäkkiä ei saa tyypistä enää mitään irti. Siinä vaiheessa kuitenkin miehelläkin on ollut jo about tiedossa millainen ihminen minä olen joten ilmeisesti sitten on aina vain joku muu parempi kierroksessa. Alkaa vain ahdistaa; olenko minä todella niin mitäänsanomaton etten kelpaa kellekään? Jos ei anneta edes mahdollisuutta niin alkaa vain turhauttaa. :D

Eli tiivistettynä; voiko tuolta löytää ketään joka ei vain olisi tuollainen sarjakirjoittelija/ghostaaja? Ärsyttää, että on ollut jo lupaava alku ja on juteltu jonkin aikaa, mutta vasta sitten yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Alkuvaiheessa toki ymmärrän jos toinen ei olekaan ihan sitä mitä etsii, niin siinä sitten mitään.

Mites muilla?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder-vaimo kirjoitti:

Usein Tinder-keskusteluja seuranneena olen todennut tämän:

- ihmiset jotka eivät käytä Tinderiä ovat eniten sitä vastaan, tuntevat VAIN seksiä hakevia Tinder-käyttäjiä ja koko sovellus on nolo - livetapaaminen on ainoa oikea tapa

- Ihmiset jotka eivät saa _haluamiaan_ matcheja valittavat että Tinder ei toimi. Usein etsitään liian kovatasoista seuraa tai seurataan jotain omia sääntöjä, esim ei aloiteta keskustelua, odotetaan vähintään päivä ennen keskustelun aloittamista, ei suostuta treffeille ennen kuin tietää miehen ammatin jne. Näitä kuulee koko ajan

- Sitten on realistisia Tinder-käyttäjiä (uskallan laskea itseni näihin). Käytin Tinderiä aktiivisesti, mutta harkiten. En tykännyt kenestäkään ellen nähnyt ihmistä oikeasti kiinnostavana. Matcheja tuli tämän takia tosi harvoin, sillä olin tarpeeksi valikoiva ilman liian kovia vaatimuksia. Kun matcheja sitten välillä tuli, heidän kanssa synkkasi usein heti ja treffit sai järkättyä nopealla aikataululla. Yksikään miehistä ei ollut seksin perään, vaan etsi kunnon suhdetta. Viides mies jonka sieltä tapasin on nyt tuleva aviomieheni. Välillä iski epätoivo ja teki mieli tykätä kenestä tahansa jottai saisi matcheja, mutta silloin huomasi nopeasti, ettei ne ihmiset oikeasti kiinnostanut ja jutteluun ei jaksanut panostaa.

Se ihmismäärä ja valinnanvara turruttaa nopeasti! Jos jaksaa pitää pään kylmänä ja miettiä jokaista ihmistä ihmisenä, esim. kiinnostaisiko jos näkisin hänet maitohyllyn luona, niin se oma Tinder-käyttäytyminen muuttuu paljon helpommaksi. Matcheja tulee silloin harvoin, mutta ne on sopivampia ja tulee vähemmän "epäonnistuneita" ja latistavia treffejä ja matcheja siinä välissä. Ja pitää muistaa ettei matchien määrä ikinä oikeasti kerro ihmisen arvosta mitään!! Se ei kerro kuinka suosittu olet, ainoastaan sen, kuinka moneen sinulle mahdollisesti sopivaan ihmiseen olet Tinderissä törmännyt.

Olen itse myös realisti, mutta tiettyjen ominaisuuksieni takia en löytänyt miestä. Ja ei, ei ole kyse rahasta tai ulkonäöstä vaan siitä, että seksi on tosi tärkeä osa suhdetta mulle ja mieltymykseni ovat todella kinkyt. 

Ei se sen kummempi juttu tarvi olla. 

Argh.

Te wannabe kinkyt ootte kyl pahimpia kaikista.

Suurin osa miehistä kyllä handlaa ne bdsm-hommat ja syö vaikka sun p@$k@@ jos sikseen tulee. Monille naisille vaan pitää esittää normaalia miestä, jottei pelästytä niitä karkuun.

Sit ku kohdalle vihdoin osuu tollane wannabe kinky, ni kinky tyttö lyöki jarrut lukkoon. "En usko, että oot tarpeex kinky mulle". Argh.

Te aliarvioitte kuinka perverssejä miehet on.

Pakko huudella väliin, että merkittävä osa sänkykumppaneistani (satoja, minulla ikää yli 40) ei ole ollut kiinnostunut peruspanoa kummemmasta toiminnasta. Viimeisen vuoden sinkkuna ollessani olen ollut tarkka, että on tarpeeksi pervo myös tositoimissa, ei vain haparoivaa miellyttämisen tarvetta syödä p@$k@@, kuten asian ilmaisit. Monella miehellä on myös isot puheet ja vähän toimintaa. Itsellenikin sopivia löytyy, kun vähän juttelee ensin.

Itse löydän vain naisia joilla seksi ei tunnu kiinnostavan ollenkaan. Olen kyllästyny naisen etsimiseen kokonaan, kun muuten kiva nainen ei pidä seksistä ollenkaan. Itselläkin menee halut kun toinen ei nauti.

Vierailija
102/105 |
03.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder-vaimo kirjoitti:

Usein Tinder-keskusteluja seuranneena olen todennut tämän:

- ihmiset jotka eivät käytä Tinderiä ovat eniten sitä vastaan, tuntevat VAIN seksiä hakevia Tinder-käyttäjiä ja koko sovellus on nolo - livetapaaminen on ainoa oikea tapa

- Ihmiset jotka eivät saa _haluamiaan_ matcheja valittavat että Tinder ei toimi. Usein etsitään liian kovatasoista seuraa tai seurataan jotain omia sääntöjä, esim ei aloiteta keskustelua, odotetaan vähintään päivä ennen keskustelun aloittamista, ei suostuta treffeille ennen kuin tietää miehen ammatin jne. Näitä kuulee koko ajan

- Sitten on realistisia Tinder-käyttäjiä (uskallan laskea itseni näihin). Käytin Tinderiä aktiivisesti, mutta harkiten. En tykännyt kenestäkään ellen nähnyt ihmistä oikeasti kiinnostavana. Matcheja tuli tämän takia tosi harvoin, sillä olin tarpeeksi valikoiva ilman liian kovia vaatimuksia. Kun matcheja sitten välillä tuli, heidän kanssa synkkasi usein heti ja treffit sai järkättyä nopealla aikataululla. Yksikään miehistä ei ollut seksin perään, vaan etsi kunnon suhdetta. Viides mies jonka sieltä tapasin on nyt tuleva aviomieheni. Välillä iski epätoivo ja teki mieli tykätä kenestä tahansa jottai saisi matcheja, mutta silloin huomasi nopeasti, ettei ne ihmiset oikeasti kiinnostanut ja jutteluun ei jaksanut panostaa.

Se ihmismäärä ja valinnanvara turruttaa nopeasti! Jos jaksaa pitää pään kylmänä ja miettiä jokaista ihmistä ihmisenä, esim. kiinnostaisiko jos näkisin hänet maitohyllyn luona, niin se oma Tinder-käyttäytyminen muuttuu paljon helpommaksi. Matcheja tulee silloin harvoin, mutta ne on sopivampia ja tulee vähemmän "epäonnistuneita" ja latistavia treffejä ja matcheja siinä välissä. Ja pitää muistaa ettei matchien määrä ikinä oikeasti kerro ihmisen arvosta mitään!! Se ei kerro kuinka suosittu olet, ainoastaan sen, kuinka moneen sinulle mahdollisesti sopivaan ihmiseen olet Tinderissä törmännyt.

Olen itse myös realisti, mutta tiettyjen ominaisuuksieni takia en löytänyt miestä. Ja ei, ei ole kyse rahasta tai ulkonäöstä vaan siitä, että seksi on tosi tärkeä osa suhdetta mulle ja mieltymykseni ovat todella kinkyt. 

Ei se sen kummempi juttu tarvi olla. 

Argh.

Te wannabe kinkyt ootte kyl pahimpia kaikista.

Suurin osa miehistä kyllä handlaa ne bdsm-hommat ja syö vaikka sun p@$k@@ jos sikseen tulee. Monille naisille vaan pitää esittää normaalia miestä, jottei pelästytä niitä karkuun.

Sit ku kohdalle vihdoin osuu tollane wannabe kinky, ni kinky tyttö lyöki jarrut lukkoon. "En usko, että oot tarpeex kinky mulle". Argh.

Te aliarvioitte kuinka perverssejä miehet on.

Pakko huudella väliin, että merkittävä osa sänkykumppaneistani (satoja, minulla ikää yli 40) ei ole ollut kiinnostunut peruspanoa kummemmasta toiminnasta. Viimeisen vuoden sinkkuna ollessani olen ollut tarkka, että on tarpeeksi pervo myös tositoimissa, ei vain haparoivaa miellyttämisen tarvetta syödä p@$k@@, kuten asian ilmaisit. Monella miehellä on myös isot puheet ja vähän toimintaa. Itsellenikin sopivia löytyy, kun vähän juttelee ensin.

Itse löydän vain naisia joilla seksi ei tunnu kiinnostavan ollenkaan. Olen kyllästyny naisen etsimiseen kokonaan, kun muuten kiva nainen ei pidä seksistä ollenkaan. Itselläkin menee halut kun toinen ei nauti.

Minä taas olen huomannut että sinkkunaiset siinä neljänkympin molemmin puolin ovat melko villejä seksin suhteen. Ei tarvitse ruinata, hyvä jos perässä pysyy. Sulla on ollut huono tuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä tinderissä mies turhautuu...

104/105 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut Tinderissä reilu 2v ja tässä mun treffisaldo:

Ensitreffejä 31

Annettuja pakkeja 9

Saadut pakit 20, joista joku 8-9 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut jatkaa tutustumista 

Kaksi vielä avointa tapausta 

Eli ei ole hyvin mennyt minullakaan, kun kaksi kolmasosaa miehistä on antanut minulle pakit

Vierailija
105/105 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma saldoni: Noin 30 treffit, yksi mahtava, pitkäaikainen rakastaja, joitain kivoja tyyppejä, joiden kanssa huvittelutreffailua, sitten kumppani.

Keski-ikäisenä Tinder tuntui toimivan. Omat vinkkini: Älä tykkäile tyypeistä, jotka vaikuttavat millään tavoin epäluotettavilta, jätä heti, jos tapailun järjestäminen menee oudoksi säätämiseksi, ole rento ja ystävällinen ystävällisille, tutustu heihin ihmisinä. Kerro avoimesti mitä etsit ja jutelkaa siitä, mitä esim. sänkyyn meno teidän kohdalla tarkoittaa. Jos et halua vain panoseuraa, älä ryhdy sellaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi