Tinder turhautuminen OFFICIAL prkl
Voidaan tehdä tästä vaikka ketju jonne kootaan kaikki mikä ärsyttää tuossa sovelluksessa ja sen käyttäjissä. Minä aloitan. (Huom. tuo official on sarkasmia.)
Olen 24v nainen, ulkoisesti kaikin puolin kunnossa mutta mitään bikinikuvia en itsestäni tuonne ole laittanut. Varmaan pitäisi että miesten huomio pysyisi yllä edes tapaamiseen asti.. kenekään kanssa en ole siis päässyt sinne asti edes.
Minulla on aika paljon matcheja, aloitan myös itse keskusteluja miesten kanssa, yleensä jostain aiheesta, mistä ovat itse maininneet profiilissaan. Suurin osa EI kuitenkaan edes vastaa. Jotkut vastaavat nihkeästi ja lopulta jättävät juttelun ihan kesken eivätkä vastaile enää ollenkaan tai poistavat vaan heti suoraan. Nuo miehet ovat ihan "tavallisia" duunareita joten mistään male model / megahottis -tyyppisistä miehistä ei ole kyse. Yksikään itse aloittamani keskustelu ei ole johtanut mihinkään, ei siis yhtään mihinkään. Panoseuran etsijöille (ne jotka ilmoittavat siitä suoraan) en tietenkään edes laita sydäntä.
Sitten ne jotka aloittavat juttelemaan ja jaksavat sitä jonkun 1-max. 2 päivää. Tätäkään en ymmärrä. Vielä samana päivänä ollaan oltu niin kiinnostuneita ja haluttu tavata ja tunti myöhemmin enää ei juttele lähes mitään vaan ihan täyskäännös. Ja omien sanojensa mukaan eivät siis etsineet tinderistä panoseuraa, mutta siitä sitten lienee ollut kyse. Ärsyttää. Jos ei heti seuraavana päivänä pysty näkemään niin heitetään vain romukoppaan ja neeeext! (Tätä varmasti naiset tekevät ihan yhtä lailla.) Useiden kanssa käynyt jo tälleen, että juttu luistaa ja on yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms, ja ollaan siirrytty jo whatsappin puolelle, mutta sitten yhtäkkiä ei saa tyypistä enää mitään irti. Siinä vaiheessa kuitenkin miehelläkin on ollut jo about tiedossa millainen ihminen minä olen joten ilmeisesti sitten on aina vain joku muu parempi kierroksessa. Alkaa vain ahdistaa; olenko minä todella niin mitäänsanomaton etten kelpaa kellekään? Jos ei anneta edes mahdollisuutta niin alkaa vain turhauttaa. :D
Eli tiivistettynä; voiko tuolta löytää ketään joka ei vain olisi tuollainen sarjakirjoittelija/ghostaaja? Ärsyttää, että on ollut jo lupaava alku ja on juteltu jonkin aikaa, mutta vasta sitten yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Alkuvaiheessa toki ymmärrän jos toinen ei olekaan ihan sitä mitä etsii, niin siinä sitten mitään.
Mites muilla?
Kommentit (105)
Mahdollisia ongelmia on muutama.
1) Mätsäät tasoasi parempien miesten kanssa, mikä johtaa siihen, että miehet lopettavat keskustelun kanssasi heti, kun heidän oman tasoinen nainen vastaa heille. Myönnä itsekin, jos Brad Pitt laittaisi sinulle viestiä, niin siinä 26-vuotiaan Petterin viestit jäisivät tyystin vailla huomiotta.
2) Miehet pelaavat prosenttipeliä ja laittavat kerralla kymmeniä keskustelunavauksia. Jos et ole itse tarpeeksi kiinnosta, niin karsiudut joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tinderissä kaikki haluaa samantien jutella whatsapissa? Samahan se on jutella Tinderissä ennen kuin antaa oman numeronsa.
Ymmärrän tämän erittäin hyvin.
Tinderissä jos mätsit häviää niin et voi ottaa toiseen enää yhteyttä mitenkään. Toista käyttäjää et voi myöskään etsiä tinderistä.
Puhnumero kannattaa vaihtaa heti kun tinder vielä toimii.
Mätsit katoilee niin usein ja viestit ei mene perille siellä.
Tämä ei oikeasti ole mikään tekosyy vaan ihan kokemukseen perustuen.
Minullwe ei ole kyllä ikinä käynyt niin, että viestiti tai matchit olisi yhtäkkiä hävinneet Tinderistä, että en nyt ihan usko tätä selitystäkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tinderissä kaikki haluaa samantien jutella whatsapissa? Samahan se on jutella Tinderissä ennen kuin antaa oman numeronsa.
Tinderissä jos mätsit häviää niin et voi ottaa toiseen enää yhteyttä mitenkään. Toista käyttäjää et voi myöskään etsiä tinderistä.
Miten tuo ”toista käyttäjää et voi etsiä tinderistä” tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo ”toista käyttäjää et voi etsiä tinderistä” tähän liittyy?
Siten, että jos mätsi katoaa niin se on sitten siinä. Toisen kanssa on erittäin vaikea mätsätä uudestaan.
Siksi numerot kannattaa vaihtaa heti kun vielä voi.
Normaalissa nettideittisivullahan toiseen saa aina yhteyden uudestaan.
Tinderin kaltainen sovellus mikä perustuu sattumaan ei kestä vikoja yhtään.
Tinderissä ei juuri ole ns. kunnon miehiä, ja siihen on hyvät syyt.
Kuvitellaanpa vaikka että minä olisin sellainen. En väitä olevani, mutta ihan vain esimerkin vuoksi. En ole pitkä enkä komea, en rikas enkä verbaalisesti supertaitava. Olen kaikessa sellainen ihan hyvä, tavallinen mies. Ehkä plussana ainakin joidenkin naisten silmissä voisi olla hyväkuntoisuus, keskustelutaito kahden kesken ja yllättäen kuulemma parisuhdetaidot.
Tinderissä en ole mitään. En erotu joukosta ulkonäöllä, merkeillä menestyksestä enkä huippuaktiivisella kiinnostusen osoittamisella.
Naiset joista voisin olla kiinnostunut, jotka eivät ole meikattuja missejä tai instabimboja, saavat satoja tykkäyksiä ja viestipommitusta kaikila huippu-urheilijoista vuorikiipeilijätoimareihin.
Parisuhteeseen tämä ei johda, mutta tekee minut näkymättömäksi verrattuna huippuihin.
Toisaalta koska nämä huiputkin joutuvat kisaamaan naisista, he eivät saa niitä naisia joita haluaisivat vaan joutuvat "laskemaan rimaa". Siispä Tinderistä saatavilta naisilta halutaan vain seksiä, huipputapausta haetaan livenä.
Asiaa ei tietty helpota se että miehet epätoivoissaan tykkäävät kaikista, mikä voimistaa miesten inflaatiota entisestään.
Lopulta Tinderiin jäävät tasokkaat seksin etsijät ja epätoivoiset miehet joilla ei ole mitään hävittävää koska naista ei löydy livenäkään. Hyvät tavalliset miehet jättäytyvät leikistä suosiolla pois.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päinvastainen ongelma. En enää uskalla liittyä Tinderiin, koska jostain syystä sieltä takertuu mukaan aina mies, joka haluaa kaikki heti nyt. Aivan tuore tapaus: tosi komea ja hyvässä, arvostetussa duunissa oleva mies, joka harrastaa EM-tasolla erästä urheilulajia. Ajattelin, että no tästä ei ainakaan saa roikkoa koska sillä niin paljon matcheja, mutta niin vissiin. :(
Vaihdettiin numerot (miehen toiveesta), koska Tinder kaatuili koko ajan ja hävitti viestit.
Tein alusta asti selväksi, että en jaksa kirjoitella hirveästi, että haluan tavata asap. ettei synny vääriä ennakkoluuloja. Mies kuitenkin kirjoitteli IHAN koko ajan ja tokana päivänä tuli jo "huomenta kivaa päivää!", ja kolmantena päivänä matchista sen puheissa alkoi vilistellä näitä "jos me joskus oltas yhessä silleen vakavissamme" tai "mitähän ostaisin sulle synttärilahjaksi". Siis ei olla edes treffeistä sovittu, niin tää jo miettii lahjoja ja tulevaisuutta... :/ Pahinta oli, että kuulemma lopetti Tinderin käytön kun alettiin jutella..
Kerroin, että sori, en ole kovin aktiivinen kirjoittaja, koska KUTEN SANOIN, haluan nähä ensin. Mies ymmärsi ja pari päivää sitten meni ihan ok, kunnes sitten tuli sellainen pitkä vuodatus: sun pitää sanoa jos et ole kiinnostunut ja en halua painostaa mutta haluisin tosi tosi paljon tutustua suhun jne.jne.
Mua vi****taa oikeesti. Mikään ei ole niin paha turn off mulle, kun liian nopea eteneminen.
Paljon parempi fiilis jäi niistä matcheista, jotka eivät ruinanneet numeroa ja jotka jättivät rauhaan, antoivat tilaa.
Liian nopeasti etenijä on vaan turn off, olivat ne motiivit mitä tahansa, ja olipa miehellä pällivika tai sitten huijari.
Mies halusi seksiä nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päinvastainen ongelma. En enää uskalla liittyä Tinderiin, koska jostain syystä sieltä takertuu mukaan aina mies, joka haluaa kaikki heti nyt. Aivan tuore tapaus: tosi komea ja hyvässä, arvostetussa duunissa oleva mies, joka harrastaa EM-tasolla erästä urheilulajia. Ajattelin, että no tästä ei ainakaan saa roikkoa koska sillä niin paljon matcheja, mutta niin vissiin. :(
Vaihdettiin numerot (miehen toiveesta), koska Tinder kaatuili koko ajan ja hävitti viestit.
Tein alusta asti selväksi, että en jaksa kirjoitella hirveästi, että haluan tavata asap. ettei synny vääriä ennakkoluuloja. Mies kuitenkin kirjoitteli IHAN koko ajan ja tokana päivänä tuli jo "huomenta kivaa päivää!", ja kolmantena päivänä matchista sen puheissa alkoi vilistellä näitä "jos me joskus oltas yhessä silleen vakavissamme" tai "mitähän ostaisin sulle synttärilahjaksi". Siis ei olla edes treffeistä sovittu, niin tää jo miettii lahjoja ja tulevaisuutta... :/ Pahinta oli, että kuulemma lopetti Tinderin käytön kun alettiin jutella..
Kerroin, että sori, en ole kovin aktiivinen kirjoittaja, koska KUTEN SANOIN, haluan nähä ensin. Mies ymmärsi ja pari päivää sitten meni ihan ok, kunnes sitten tuli sellainen pitkä vuodatus: sun pitää sanoa jos et ole kiinnostunut ja en halua painostaa mutta haluisin tosi tosi paljon tutustua suhun jne.jne.
Mua vi****taa oikeesti. Mikään ei ole niin paha turn off mulle, kun liian nopea eteneminen.
Paljon parempi fiilis jäi niistä matcheista, jotka eivät ruinanneet numeroa ja jotka jättivät rauhaan, antoivat tilaa.
Liian nopeasti etenijä on vaan turn off, olivat ne motiivit mitä tahansa, ja olipa miehellä pällivika tai sitten huijari.
Ehkä, mutta välimatkaa meillä on yli 200 km ja olen aika varma, että kyseinen kaveri kyllä saa seksiä lähempääkin. Mutta vaikka olisikin tästä kyse, ei sillä oikeastaan väliä, koska ei seksiä noin saa, päinvastoin. Olen törmänny kyllä seksin vonkaajiin, he eivät usein jaksa olla sinnikkäitä eivätkä uhriudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta välimatkaa meillä on yli 200 km ja olen aika varma, että kyseinen kaveri kyllä saa seksiä lähempääkin. Mutta vaikka olisikin tästä kyse, ei sillä oikeastaan väliä, koska ei seksiä noin saa, päinvastoin. Olen törmänny kyllä seksin vonkaajiin, he eivät usein jaksa olla sinnikkäitä eivätkä uhriudu.
Jos mies kerran saa naisseuraa helposti läheltäkin, miksi mies sitten oli Tinderissä pommittamassa naista jota ei ollut edes tavannut?
Voisiko olla että miehen aika kuluu työssä, salilla ja peilin edessä poseeratessa...ja sosiaaliset taidot ovatkin jääneet heikoiksi?
Siksi päätteli ihan oikein että yrittää paikassa jossa ulkonäkö ja status ratkaisee vielä enemmän kuin livenä.
Mutta ei siinä. Jos naiset haluavat uskoa että nämä huippumiehet haluavat tulenpalavasti juuri heidän kanssaan aidon rakkaustarinan, ok. Melkein kaikilla tuntemillani naisilla kuin on vastaavia tarinoita kerrottavanaan, mutta ei ainuttakaan vakavaa seurustelusuhdetta komean toimari-urheilijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies kerran saa naisseuraa helposti läheltäkin, miksi mies sitten oli Tinderissä pommittamassa naista jota ei ollut edes tavannut?
Voisiko olla että miehen aika kuluu työssä, salilla ja peilin edessä poseeratessa...ja sosiaaliset taidot ovatkin jääneet heikoiksi?
Siksi päätteli ihan oikein että yrittää paikassa jossa ulkonäkö ja status ratkaisee vielä enemmän kuin livenä.
Mutta ei siinä. Jos naiset haluavat uskoa että nämä huippumiehet haluavat tulenpalavasti juuri heidän kanssaan aidon rakkaustarinan, ok. Melkein kaikilla tuntemillani naisilla kuin on vastaavia tarinoita kerrottavanaan, mutta ei ainuttakaan vakavaa seurustelusuhdetta komean toimari-urheilijan kanssa.
Hold your horses nyt hei, mä en ole missään vaiheessa edes miettinyt, MITÄ tää jätkä halusi, kerroin vaan miksi hän oli turn off.
Mulle on ihan sama halusiko hän panna vai mennä naimisiin asap, sillä mitkään hänen aikeensa eivät toteudu ainakaan mun kanssa, jos lähtee tolle linjalle. Pointti oli just se, että päinvastoin kuin ap:lla, mulla ei näistä ghostaajista ole kokemusta, vaan päinvastaisista, rasittavista roikkujista.
Mulla taas sama henkilö tulee matcheihin kerta toisensa jälkeen. Koskaan ei aloita keskustelua. Kerran aloitin itse mutta ei tullut mitään vastausta. Silti ilmestyy taas jatkuvasti. En tiedä mitä järkeä siinäkin on, no ainakin yritin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitellaanpa vaikka että minä olisin sellainen. En väitä olevani, mutta ihan vain esimerkin vuoksi. En ole pitkä enkä komea, en rikas enkä verbaalisesti supertaitava. Olen kaikessa sellainen ihan hyvä, tavallinen mies. Ehkä plussana ainakin joidenkin naisten silmissä voisi olla hyväkuntoisuus, keskustelutaito kahden kesken ja yllättäen kuulemma parisuhdetaidot.
Tinderissä en ole mitään. En erotu joukosta ulkonäöllä, merkeillä menestyksestä enkä huippuaktiivisella kiinnostusen osoittamisella.
Naiset joista voisin olla kiinnostunut, jotka eivät ole meikattuja missejä tai instabimboja, saavat satoja tykkäyksiä ja viestipommitusta kaikila huippu-urheilijoista vuorikiipeilijätoimareihin.
Parisuhteeseen tämä ei johda, mutta tekee minut näkymättömäksi verrattuna huippuihin.
Toisaalta koska nämä huiputkin joutuvat kisaamaan naisista, he eivät saa niitä naisia joita haluaisivat vaan joutuvat "laskemaan rimaa". Siispä Tinderistä saatavilta naisilta halutaan vain seksiä, huipputapausta haetaan livenä.
Asiaa ei tietty helpota se että miehet epätoivoissaan tykkäävät kaikista, mikä voimistaa miesten inflaatiota entisestään.
Lopulta Tinderiin jäävät tasokkaat seksin etsijät ja epätoivoiset miehet joilla ei ole mitään hävittävää koska naista ei löydy livenäkään. Hyvät tavalliset miehet jättäytyvät leikistä suosiolla pois.
Tämä on monen (myös itseni kohdalla) aika lähellä totuutta.
Olen muutaman ajan ollut Tinder-pelissä mukana ja pakko se oli todeta, että ei se ole kaltaiselleni oikea paikka. En ole komea, mutta ilmeisesti en myöskään umpiruma, koska aina välillä saan matcheja. En tykkää kaikista naisista, enkä myöskään heistä, joita yleisesti kuumina pidetään. Luulen aina sydäntä painaessani löytäneeni naisen profiilista, tai kuvasta jotain, joka meitä mahdollisesti yhdistäisi. Yleensä nämä oletukset kaatuvat jutellessa melko nopeasti. Joko nainen on aivan muuta kuin oletin tai sitten yleisemmin minä normaalina, tai keskitasoa hieman heikompana miehenä en pysty tarjoamaan sitä mitä he etsivät. En ole mikään seksijumala, en supliikin supertaitaja, en tienaa valtavasti, eikä koulutukseni ole kummoinen. En myöskään matkaile kaukomailla vaan hortoilen mieluummin tuntikausia lähimetsissä. Ei näillä jutuilla pysty hurmaamaan naista, jolla on useita muita (parempia) ehdokkaita jonossa.
Mä en enää jaksa lukea tän yhden tyypin vuodatuksia. Tiedätte kyllä, tää yksi ja sama, joka hokee tuota huippu-urheilija/vuorikiipeilijätoimari-mantraa.
Mä ainakin skippaan nuo tyypit aina! Vasemmalle menee hyvin yksinkertaisella ranneliikkeellä ;) En mitenkään näe itseäni osana sitä elämää. Mun elämä on hyvin tavallista ja arkista niihin verrattuna. Kumppanin soisin olevan samantyyppinen kuin minä, se kuitenkin nostaa onnistumisen mahdollisuuksia huomattavasti. Mä en vaan millään suostu uskomaan, että kaikki muut tavisnaiset etsisivät jotain muuta kuin kaltaistaan, jos elämänkumppania vailla ovat. Prove me wrong!
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vuosia lukenut tinderiin liittyviä kirjoituksia ja tämä on ehkä paras koskaan lukemani tiivistys tinderin toiminnasta tavismiehen näkökulmasta.
Juuri näin se menee. Minäkin miehenä olen naisille vain "kiva kaveri" vaikka haluaisin sitoutua parisuhteeseen. En ole yhtä haluttava vaihtoehto kuin se huippumies joka taas ei naiseen sitoudu.
Kuten joku nainen jossain palstalla mainitsi: "mistä johtuu että ne kivat kaverimiehet haluaisivat parisuhteen mutta ne miehet joista itse kiinnostun haluavat vain seksiä". Tasosta se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää jaksa lukea tän yhden tyypin vuodatuksia. Tiedätte kyllä, tää yksi ja sama, joka hokee tuota huippu-urheilija/vuorikiipeilijätoimari-mantraa.
Mä ainakin skippaan nuo tyypit aina! Vasemmalle menee hyvin yksinkertaisella ranneliikkeellä ;) En mitenkään näe itseäni osana sitä elämää. Mun elämä on hyvin tavallista ja arkista niihin verrattuna. Kumppanin soisin olevan samantyyppinen kuin minä, se kuitenkin nostaa onnistumisen mahdollisuuksia huomattavasti. Mä en vaan millään suostu uskomaan, että kaikki muut tavisnaiset etsisivät jotain muuta kuin kaltaistaan, jos elämänkumppania vailla ovat. Prove me wrong!
Samoin täällä! Vasemmalle kaikki tuollaiset, myös saliposettajat.
Mulle tinderöidessä vasemmalle lähti kaikki yliaktiiviset miehet, joiden Tinder oli niin loppuun asti hiottu ja "täydellinen", että en nähnyt tarvetta mennä naisena pilaamaan näitten selkeesti siistiä flowta. Mihis sitä enää naista tarvittiin, kun elämä näyttää niin yltäkylläiseltä. :D
Myös miehet, joilla ei lukenut esittelytekstissä mitään, lähti vasemmalle ja miehet, joilla selkeästi oli liikaa kokemusta Tinderistä. Jos esittelyteksti oli täynnä "älä ole sitä ja älä ole tätä" -tyyppistä viestiä siitä, että jätkä oli tavannut liikaa muijia ja jakeli nyt ohjeistuksia, niin aivan varmasti kaikki fiksut naiset pyyhkii ohi.
Monilla miehillä on harhaluulo, että he sanelevat ehdot. Sellaiset miehet jäävät Tinder-loukkuun, koska kukaan fiksu ja omanarvontuntoinen nainen ei kiinnostu.
Itse löysin Tinderistä miesystävän, on oltu kimpassa vuosi. Alussa minä en ollut kovin kiinnostunut, mutta mies oli sopivalla tavalla sitkeä ilman creepy-piirrettä. Kiinnostus heräsi itsellä kun vaihdettiin IG-tilit ja siirryttiin juttelemaan sinne.
Uskon, että Tinder on tuuripeliä ja suosittelen sitä GOLD-ominaisuutta kaikille. Todennäköisyys sille, että omalta pikkupaikkakunnalta löytyy uusi ja kiinnostava mies, on aika pieni. Eihän sitä vuosijäsenyyttä tarvitse ostaa, mutta kokeilkaa edes kuukausi. Oli paljon kivempi jutella miehille ympäri Suomea ja katsoa, että mikä tarjonta on.
On muuten ihan eri planeetalta päristellä Tinderiä jossain Kuusamossa kuin Espoossa, Espoon eduksi. :P
Aika iso ero on Tinderin ja liven välillä.
Olen itse tavis. Ei ole muuten suuria vaatimuksia ulkonäön suhteen mutta koska olen urheilun harrastaja, netflix-herkuttelija-tapausten kanssa ei oikein mätsää.
Livenä olen löytänyt kaksi exääni, hoikkia molemmat mutta ei isotissisiä tai pyöreäpeffaisia IG-fitnesskeissejä.
Tinderissä ei pienintäkään toivoa. Vain lyhyet ja pyöreät antavat tykkäystä. Lyhyys ok, pyöreys ja sen aiheuttaneet elämäntavat ei.
Eli selkeästi miehen on hyväksyttävä että Tinder-taso on paria luokkaa alempi kuin IRL-taso. Poistin sovelluksen. Ei kiinnosta parisuhdetta etsivänä kisata komeampia seksinetsijöitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas sama henkilö tulee matcheihin kerta toisensa jälkeen. Koskaan ei aloita keskustelua. Kerran aloitin itse mutta ei tullut mitään vastausta. Silti ilmestyy taas jatkuvasti. En tiedä mitä järkeä siinäkin on, no ainakin yritin.
Mulla oli yhdessä vaiheessa samaa.
Mätsiksi tuli aina sellainen hyvännäköinen 19v nainen joka Marokosta kotoisin. Ei koskaan vastannut viesteihin. Ei vaikuttanut myöskään botilta.
Kaikki tuntemani kolmekymppiset sinkkumiehet jotka käyttävät tinderiä ovat niitä, jotka vain haluavat lyhyitä suhteita tai yhden illan suhteita.
Tietävät miten navigoida systeemiä siten että eivät näytä sellaisilta, mutta joka viikonloppu heillä on uusi deitti käynnissä.
Todella naiivia mielestäni naiselta jos odottaa mitään muuta -- ellet sitten oikeasti kirjoita sinne rehellisesti jotain "etsin tositarkoituksella", joka ajaa tietenkin useimmat miehet karkuun.
M33
-Joko tavoittelet omaan ulkonäköösi nähden liian näyttäviä miehiä tai...
-Olet vain sattunut sellaisiin miehiin, jotka ovat lukeneet manospherestä, että naisilla on rajattomasti mahdollisuuksia ja naiset luokittelevat suuren osan miehistä keskivertoa rumemmiksi yms. ja nämä miehet haluavat jotenkin voimaantua sahaamalla omaa oksaansa heittäytymällä mykäksi sellaisen harvinaisen naisen kanssa, joka kiinnostuu. Lapsellista mutta ymmärrettävää.
Veikkaan että totuus on sekoitus molempia.