Tinder turhautuminen OFFICIAL prkl
Voidaan tehdä tästä vaikka ketju jonne kootaan kaikki mikä ärsyttää tuossa sovelluksessa ja sen käyttäjissä. Minä aloitan. (Huom. tuo official on sarkasmia.)
Olen 24v nainen, ulkoisesti kaikin puolin kunnossa mutta mitään bikinikuvia en itsestäni tuonne ole laittanut. Varmaan pitäisi että miesten huomio pysyisi yllä edes tapaamiseen asti.. kenekään kanssa en ole siis päässyt sinne asti edes.
Minulla on aika paljon matcheja, aloitan myös itse keskusteluja miesten kanssa, yleensä jostain aiheesta, mistä ovat itse maininneet profiilissaan. Suurin osa EI kuitenkaan edes vastaa. Jotkut vastaavat nihkeästi ja lopulta jättävät juttelun ihan kesken eivätkä vastaile enää ollenkaan tai poistavat vaan heti suoraan. Nuo miehet ovat ihan "tavallisia" duunareita joten mistään male model / megahottis -tyyppisistä miehistä ei ole kyse. Yksikään itse aloittamani keskustelu ei ole johtanut mihinkään, ei siis yhtään mihinkään. Panoseuran etsijöille (ne jotka ilmoittavat siitä suoraan) en tietenkään edes laita sydäntä.
Sitten ne jotka aloittavat juttelemaan ja jaksavat sitä jonkun 1-max. 2 päivää. Tätäkään en ymmärrä. Vielä samana päivänä ollaan oltu niin kiinnostuneita ja haluttu tavata ja tunti myöhemmin enää ei juttele lähes mitään vaan ihan täyskäännös. Ja omien sanojensa mukaan eivät siis etsineet tinderistä panoseuraa, mutta siitä sitten lienee ollut kyse. Ärsyttää. Jos ei heti seuraavana päivänä pysty näkemään niin heitetään vain romukoppaan ja neeeext! (Tätä varmasti naiset tekevät ihan yhtä lailla.) Useiden kanssa käynyt jo tälleen, että juttu luistaa ja on yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms, ja ollaan siirrytty jo whatsappin puolelle, mutta sitten yhtäkkiä ei saa tyypistä enää mitään irti. Siinä vaiheessa kuitenkin miehelläkin on ollut jo about tiedossa millainen ihminen minä olen joten ilmeisesti sitten on aina vain joku muu parempi kierroksessa. Alkaa vain ahdistaa; olenko minä todella niin mitäänsanomaton etten kelpaa kellekään? Jos ei anneta edes mahdollisuutta niin alkaa vain turhauttaa. :D
Eli tiivistettynä; voiko tuolta löytää ketään joka ei vain olisi tuollainen sarjakirjoittelija/ghostaaja? Ärsyttää, että on ollut jo lupaava alku ja on juteltu jonkin aikaa, mutta vasta sitten yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Alkuvaiheessa toki ymmärrän jos toinen ei olekaan ihan sitä mitä etsii, niin siinä sitten mitään.
Mites muilla?
Kommentit (105)
Täysin samoja kokemuksia sun kanssas..
1,5 kk tinderöintiä takana:0 matchia. Vaihdoin juuri uuden kuvan itsestäni josko se auttaisi mutta epäilen. Annettuja tykkäyksiä lähemmäs 100. Niin ja olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa kuulla näin kunnon miehen näkökulmasta että ihan kaikki naiset eivät nauti twitteristä. Vaikka olisi kuinka vaikeaa löytää mies muualta, niin yrittäkää edes. Ja sama miehille, jättäkää se tindersäätäminen pois ja menkää todelliseen oikeaan maailmaan tapaamaan naisia. Naiset tykkäävät kun heitä lähestyy päivänvalossa, rohkeasti ja rennosti ;)
Puss kaikki ei-tindernaiset!
#metoot tulilla kun erehdyt pyytämään naista kahville.
Tinder on varmaan sitten parempi yli 35-vuotiaille eronneille. Olen tutustunut siellä mukaviin naisiin ja parisuhdekin on syntynyt. Olen 40-vuotias mies.
Sama kokemus, on muuttunut tuollaiseksi, ei ole aina ollut noin.
Itsellä on linjauksensa se että en aloita keskusteluita.
Vierailija kirjoitti:
1,5 kk tinderöintiä takana:0 matchia. Vaihdoin juuri uuden kuvan itsestäni josko se auttaisi mutta epäilen. Annettuja tykkäyksiä lähemmäs 100. Niin ja olen nainen.
Sulla on joku tekninen ongelma sun tinderissä.
Asenna uudestaan. Poista ja asenna uusiksi.
Kokeile kirjautua sisään facebookilla ja pelkällä numerolla..
Minä löysin mieheni tinderistä. 1700sta matchista yksi oli järkevä mutta kannatti silti ladata sovellus!
Tuntuu siis siltä, että jos mies ehdottaa aamulla tapaamista esim. saman päivän iltapäivälle, sanotaan vaikka keskiviikoksi, mutta itse olen töissä ja se ei sovi. Ehdotan sopiiko huomenna (torstai) ja mies ghostaantuu vähitellen. Ei siis puhuta mistään viikkojen odottelusta vaan yhdestä vuorokaudesta. Tuntuu oudolta ettei nyt sen aikaa edes jakseta odottaa, jos muuten juttu luisti hyvin ja vaikutti lupaavalta. Toki jos olisin ehdottanut treffejä jonnekin kuukauden päähän, niin se olisi jo eri asia.
Mutta että yksi päivä ja se oli sitten siinä?
Ap
Ei puoliso ole mikään esine, joka napataan jostain valintamyymälän hyllyltä. Ällöttää tuollainen ajattelumaailma, että etsitään jotain ominaisuuksia omaavaa ihmistä, ja sitten heitetään pois kuin tiskirätti, kun eka haastavampi asia ihmisestä ilmenee. Siis jos joku ihan oikeasti yrittää etsiä puolisoa Tinderistä tuolla asenteella, niin suosittelen asenteenmuutosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu siis siltä, että jos mies ehdottaa aamulla tapaamista esim. saman päivän iltapäivälle, sanotaan vaikka keskiviikoksi, mutta itse olen töissä ja se ei sovi. Ehdotan sopiiko huomenna (torstai) ja mies ghostaantuu vähitellen. Ei siis puhuta mistään viikkojen odottelusta vaan yhdestä vuorokaudesta. Tuntuu oudolta ettei nyt sen aikaa edes jakseta odottaa, jos muuten juttu luisti hyvin ja vaikutti lupaavalta. Toki jos olisin ehdottanut treffejä jonnekin kuukauden päähän, niin se olisi jo eri asia.
Ap
Mitä jos odottaisit, että kohtaat sen rakkauden ihan live-elämässä.
Vierailija kirjoitti:
nainen-suomi -sanakirja:
tavisduunari = top 20 % mies
kalsarimallin näköinen = top 5 % mies
outo ja ruma = tavismies
Samalla lailla sitten voisimme karkeasti yleistää että miehet ovat ihan yhtä lailla kiinnostuneita vain niistä berberiä ja etumusta esittelevistä instabeibeistä ja kaikkein kauneimmista naisista. Ei enää miehillekään se perusnätti nainen kelpaa kun halutaan vain se top 20% hottisbeibe!!!1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä jos odottaisit, että kohtaat sen rakkauden ihan live-elämässä.
Toki annan sillekin mahdollisuuden. Olen sellainen, että voisin tehdä aloitteen livenä jos joku sellainen kiinnostava tyyppi tulisi jossain vastaan. En kuitenkaan tapaa mitenkään älyttömästi miehiä (paitsi työni puolesta mutta se on vähän huono asetelma sillä olen aspana ja periaatteessa asiakkaiden kanssa on "kiellettyä" flirttailla tai viritellä mitään.) Joten ajattelin että tinder voisi olla ihan hyvä lisä, mutta ei siis mikään ehdoton pakko ole löytää ketään. :) ap
Mulla on päinvastainen ongelma. En enää uskalla liittyä Tinderiin, koska jostain syystä sieltä takertuu mukaan aina mies, joka haluaa kaikki heti nyt. Aivan tuore tapaus: tosi komea ja hyvässä, arvostetussa duunissa oleva mies, joka harrastaa EM-tasolla erästä urheilulajia. Ajattelin, että no tästä ei ainakaan saa roikkoa koska sillä niin paljon matcheja, mutta niin vissiin. :(
Vaihdettiin numerot (miehen toiveesta), koska Tinder kaatuili koko ajan ja hävitti viestit.
Tein alusta asti selväksi, että en jaksa kirjoitella hirveästi, että haluan tavata asap. ettei synny vääriä ennakkoluuloja. Mies kuitenkin kirjoitteli IHAN koko ajan ja tokana päivänä tuli jo "huomenta kivaa päivää!", ja kolmantena päivänä matchista sen puheissa alkoi vilistellä näitä "jos me joskus oltas yhessä silleen vakavissamme" tai "mitähän ostaisin sulle synttärilahjaksi". Siis ei olla edes treffeistä sovittu, niin tää jo miettii lahjoja ja tulevaisuutta... :/ Pahinta oli, että kuulemma lopetti Tinderin käytön kun alettiin jutella..
Kerroin, että sori, en ole kovin aktiivinen kirjoittaja, koska KUTEN SANOIN, haluan nähä ensin. Mies ymmärsi ja pari päivää sitten meni ihan ok, kunnes sitten tuli sellainen pitkä vuodatus: sun pitää sanoa jos et ole kiinnostunut ja en halua painostaa mutta haluisin tosi tosi paljon tutustua suhun jne.jne.
Mua vi****taa oikeesti. Mikään ei ole niin paha turn off mulle, kun liian nopea eteneminen.
Paljon parempi fiilis jäi niistä matcheista, jotka eivät ruinanneet numeroa ja jotka jättivät rauhaan, antoivat tilaa.
Liian nopeasti etenijä on vaan turn off, olivat ne motiivit mitä tahansa, ja olipa miehellä pällivika tai sitten huijari.
Ei ole parin löytäminen helppoa ja yksinkertaista tinderissä, mutta ei se ole sitä kyllä livenäkään. Ihan yhtä lailla tuntematon se ihminen on alussa kuitenkin, riippumatta missä ensikontakti tapahtuu.
Miksi Tinderissä kaikki haluaa samantien jutella whatsapissa? Samahan se on jutella Tinderissä ennen kuin antaa oman numeronsa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tinderissä kaikki haluaa samantien jutella whatsapissa? Samahan se on jutella Tinderissä ennen kuin antaa oman numeronsa.
Tinderissä on niin usein jotain häikkää, että ottavat varman päälle. Joskushan se jopa hävittää kaikki mätsit ja keskustelut, ja yhteydenpito katkeaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on niin usein jotain häikkää, että ottavat varman päälle. Joskushan se jopa hävittää kaikki mätsit ja keskustelut, ja yhteydenpito katkeaa siihen.
jaa
Vierailija kirjoitti:
Tinder on varmaan sitten parempi yli 35-vuotiaille eronneille. Olen tutustunut siellä mukaviin naisiin ja parisuhdekin on syntynyt. Olen 40-vuotias mies.
Itse olen 35-vuotias eronnut nainen. Ihan kohtalaisen näköinen, vähän pyöreä. En ole uraihminen. Liityin Tinderiin ja painoin kyllä ihan tavallisen näköisille miehille. Jossain vaiheessa kyllä lopetin.Yhden kanssa kirjottelin enemmän. Nyt ollaan tapailtu ja tyyppi on ihan mukavaa seuraa. Näinkin voi käydä, kaikki ei hae pelkkää seksiä. Tosin etenkin Helsingissä miehet haluaa naisen jolla on mielenkiintoinen ura, duunarinainen ei kelpaa.
Panosovellus nyt on yleistämistä. Kyllä sieltä puolet mun tapaamista miehistä noin etsi suhdetta. Oikeassakin elämässä jotkut haluaa vain pano ja, ihan samalla lailla ihmisen seksuaalisuus nyt näkyy netissäkin.
Varmaan vähän auttoi se kun olin jo kolmekymppinen. Parikymppiset pojat kyllä oli monet seksinnälkäisiä.
Onneksi ei tarvi enää sitä vonkausta kuulla.