Tinder turhautuminen OFFICIAL prkl
Voidaan tehdä tästä vaikka ketju jonne kootaan kaikki mikä ärsyttää tuossa sovelluksessa ja sen käyttäjissä. Minä aloitan. (Huom. tuo official on sarkasmia.)
Olen 24v nainen, ulkoisesti kaikin puolin kunnossa mutta mitään bikinikuvia en itsestäni tuonne ole laittanut. Varmaan pitäisi että miesten huomio pysyisi yllä edes tapaamiseen asti.. kenekään kanssa en ole siis päässyt sinne asti edes.
Minulla on aika paljon matcheja, aloitan myös itse keskusteluja miesten kanssa, yleensä jostain aiheesta, mistä ovat itse maininneet profiilissaan. Suurin osa EI kuitenkaan edes vastaa. Jotkut vastaavat nihkeästi ja lopulta jättävät juttelun ihan kesken eivätkä vastaile enää ollenkaan tai poistavat vaan heti suoraan. Nuo miehet ovat ihan "tavallisia" duunareita joten mistään male model / megahottis -tyyppisistä miehistä ei ole kyse. Yksikään itse aloittamani keskustelu ei ole johtanut mihinkään, ei siis yhtään mihinkään. Panoseuran etsijöille (ne jotka ilmoittavat siitä suoraan) en tietenkään edes laita sydäntä.
Sitten ne jotka aloittavat juttelemaan ja jaksavat sitä jonkun 1-max. 2 päivää. Tätäkään en ymmärrä. Vielä samana päivänä ollaan oltu niin kiinnostuneita ja haluttu tavata ja tunti myöhemmin enää ei juttele lähes mitään vaan ihan täyskäännös. Ja omien sanojensa mukaan eivät siis etsineet tinderistä panoseuraa, mutta siitä sitten lienee ollut kyse. Ärsyttää. Jos ei heti seuraavana päivänä pysty näkemään niin heitetään vain romukoppaan ja neeeext! (Tätä varmasti naiset tekevät ihan yhtä lailla.) Useiden kanssa käynyt jo tälleen, että juttu luistaa ja on yhteisiä kiinnostuksen kohteita yms, ja ollaan siirrytty jo whatsappin puolelle, mutta sitten yhtäkkiä ei saa tyypistä enää mitään irti. Siinä vaiheessa kuitenkin miehelläkin on ollut jo about tiedossa millainen ihminen minä olen joten ilmeisesti sitten on aina vain joku muu parempi kierroksessa. Alkaa vain ahdistaa; olenko minä todella niin mitäänsanomaton etten kelpaa kellekään? Jos ei anneta edes mahdollisuutta niin alkaa vain turhauttaa. :D
Eli tiivistettynä; voiko tuolta löytää ketään joka ei vain olisi tuollainen sarjakirjoittelija/ghostaaja? Ärsyttää, että on ollut jo lupaava alku ja on juteltu jonkin aikaa, mutta vasta sitten yhtäkkiä lyödään liinat kiinni. Alkuvaiheessa toki ymmärrän jos toinen ei olekaan ihan sitä mitä etsii, niin siinä sitten mitään.
Mites muilla?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani kolmekymppiset sinkkumiehet jotka käyttävät tinderiä ovat niitä, jotka vain haluavat lyhyitä suhteita tai yhden illan suhteita.
Tietävät miten navigoida systeemiä siten että eivät näytä sellaisilta, mutta joka viikonloppu heillä on uusi deitti käynnissä.
Todella naiivia mielestäni naiselta jos odottaa mitään muuta -- ellet sitten oikeasti kirjoita sinne rehellisesti jotain "etsin tositarkoituksella", joka ajaa tietenkin useimmat miehet karkuun.
M33
Tämä on vähän harmi jos hämäävät naisia noin. Itse kolmekymppisenä miehenä etsin ihan vakavaa suhdetta, mutta en sellaista saa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää jaksa lukea tän yhden tyypin vuodatuksia. Tiedätte kyllä, tää yksi ja sama, joka hokee tuota huippu-urheilija/vuorikiipeilijätoimari-mantraa.
Mä ainakin skippaan nuo tyypit aina! Vasemmalle menee hyvin yksinkertaisella ranneliikkeellä ;) En mitenkään näe itseäni osana sitä elämää. Mun elämä on hyvin tavallista ja arkista niihin verrattuna. Kumppanin soisin olevan samantyyppinen kuin minä, se kuitenkin nostaa onnistumisen mahdollisuuksia huomattavasti. Mä en vaan millään suostu uskomaan, että kaikki muut tavisnaiset etsisivät jotain muuta kuin kaltaistaan, jos elämänkumppania vailla ovat. Prove me wrong!
Luitko ketjun nelikymppisten naisten viennistä?
Kaikilla vastaajilla oli noita kolmekymppisiä huippu-urheilijoita ja vuorikiipeilijätoimareita jonoksi asti. Ja miehet halusivat vakavan perisuhteen jossa nainen saa kuun ja taivaan.
Sitä kukaan ei selittänyt että jos tavisnaisia on 99% ja huippumiehiä se 1%, miten kaikilla tavisnaisilla voi olla jonossa noita huippumiehiä jotka haluavat juuri heidät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso ero on Tinderin ja liven välillä.
Olen itse tavis. Ei ole muuten suuria vaatimuksia ulkonäön suhteen mutta koska olen urheilun harrastaja, netflix-herkuttelija-tapausten kanssa ei oikein mätsää.
Livenä olen löytänyt kaksi exääni, hoikkia molemmat mutta ei isotissisiä tai pyöreäpeffaisia IG-fitnesskeissejä.
Tinderissä ei pienintäkään toivoa. Vain lyhyet ja pyöreät antavat tykkäystä. Lyhyys ok, pyöreys ja sen aiheuttaneet elämäntavat ei.
Eli selkeästi miehen on hyväksyttävä että Tinder-taso on paria luokkaa alempi kuin IRL-taso. Poistin sovelluksen. Ei kiinnosta parisuhdetta etsivänä kisata komeampia seksinetsijöitä vastaan.Samoilla kokemuksilla.
On huvittavaa miten suuren edun pariutumismarkkinoilla nainen saa liikunnallisuudesta/hoikkuudesta.
Ja taas mies ei saa atleettisuudesta mitään etua, kuten sanoit vain pyöreät naiset kiinnostuvat netissä.
On ihan selkeästi nähtävissä että se liikunnallinen nainen netissä vaatii myös komeaa naamaa ja erityisen pitkää statusmiestä.
Tuo on kanssa totta.
Jätin kertomatta että on minulla etujakin. Olen melko älykäs, sanavalmis ja sivistynyt - joskaan en "statusammatissa".
Edelliset kaksi suhdettahan kaatuivat siihen että olin noissa asioissa mies jota nämä naiset halusivat ns. katsoa ylöspäin.
Haluaisin kuitenkin kumppanin jota voin itse vastavuoroisesti katsoa ylöspäin, ja kun tuohon lisää sen liikunnallisuuden...ei toivoakaan.
Tinderissä joutuisi sitten tiputtamaan molemmat toivomukset pois.
Et ole riittävän haluttava. Kysyntä ja tarjonta, halu ja kyky.
Case in point. Minä ja entinen luokkakaverini. Molemmat nyt 37v. Kumpikaan meistä ei ole täydellinen tai valtavan komea/kaunis. Näytämme tavallisilta, olemme tavallisissa ammateissa. Erona on sukupuoli.
Minulla oli Tinderissä todella hiljaista. Haaskattuani muutaman kuukauden aikaani heitin pyyhkeen kehään.
Naisella oli valtava vienti. Viestejä pukkasi. Urheilijoilta, menestyjiltä, julkkiksilta, miesmallin näköisiltä komistuksilta.
Minä löysin kuitenkin livenä parisuhteen, kaltaiseni "taviksen" kanssa. Nainen alkoi katselemaan vastaavia miehiä kuin mitä sai Tinderissä, pettyi ja jäi yksin. Reilun vuoden päästä löysi rinnalleen sellaisen vähän pyöreän tavismiehen.
Että miksi sitoutumishaluiset tavalliset miehet katoavat Tinderistä? Juuri siksi.
Tunnen muutamia ihan vakavia ja pitkäaikaisia pareja, jotka ovat tavanneet tinderin kautta. Ja sitten niiden vastapainoksi ihan jäätävät määrät ihmisiä, joita on kohdeltu kuin roskaa tinderissä. Itse suosittelisin vähän parempia tapaamisalustoja, joilla niitä ghostaavia nuijia on vähemmän, kuten okcupidia.
Vierailija kirjoitti:
Case in point. Minä ja entinen luokkakaverini. Molemmat nyt 37v. Kumpikaan meistä ei ole täydellinen tai valtavan komea/kaunis. Näytämme tavallisilta, olemme tavallisissa ammateissa. Erona on sukupuoli.
Minulla oli Tinderissä todella hiljaista. Haaskattuani muutaman kuukauden aikaani heitin pyyhkeen kehään.
Naisella oli valtava vienti. Viestejä pukkasi. Urheilijoilta, menestyjiltä, julkkiksilta, miesmallin näköisiltä komistuksilta.
Minä löysin kuitenkin livenä parisuhteen, kaltaiseni "taviksen" kanssa. Nainen alkoi katselemaan vastaavia miehiä kuin mitä sai Tinderissä, pettyi ja jäi yksin. Reilun vuoden päästä löysi rinnalleen sellaisen vähän pyöreän tavismiehen.
Että miksi sitoutumishaluiset tavalliset miehet katoavat Tinderistä? Juuri siksi.
Hyvä kirjoitus. Tuo on ihan totta, että tinder saa naisten luulot itsestään kasvamaan.
Kun niin moni mies on valmis panemaan ns alaspäin niin nainen luulee, että se on myös hänen parisuhdetasonsa..
Vierailija kirjoitti:
Ei puoliso ole mikään esine, joka napataan jostain valintamyymälän hyllyltä. Ällöttää tuollainen ajattelumaailma, että etsitään jotain ominaisuuksia omaavaa ihmistä, ja sitten heitetään pois kuin tiskirätti, kun eka haastavampi asia ihmisestä ilmenee. Siis jos joku ihan oikeasti yrittää etsiä puolisoa Tinderistä tuolla asenteella, niin suosittelen asenteenmuutosta.
Vielä sata vuotta sitten keskiluokka ja alaluokka eivät menneet keskenään naimisiin
Joskus tapahtui IHME ja aatelinen nain köyhän ja kauniin kurtisaanin.
KÖYHÄÄ MIESTÄ ei naitu rikkaisiin naimisiin
tinder on pientä moiseen pa.skaan verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päinvastainen ongelma. En enää uskalla liittyä Tinderiin, koska jostain syystä sieltä takertuu mukaan aina mies, joka haluaa kaikki heti nyt. Aivan tuore tapaus: tosi komea ja hyvässä, arvostetussa duunissa oleva mies, joka harrastaa EM-tasolla erästä urheilulajia. Ajattelin, että no tästä ei ainakaan saa roikkoa koska sillä niin paljon matcheja, mutta niin vissiin. :(
Vaihdettiin numerot (miehen toiveesta), koska Tinder kaatuili koko ajan ja hävitti viestit.
Tein alusta asti selväksi, että en jaksa kirjoitella hirveästi, että haluan tavata asap. ettei synny vääriä ennakkoluuloja. Mies kuitenkin kirjoitteli IHAN koko ajan ja tokana päivänä tuli jo "huomenta kivaa päivää!", ja kolmantena päivänä matchista sen puheissa alkoi vilistellä näitä "jos me joskus oltas yhessä silleen vakavissamme" tai "mitähän ostaisin sulle synttärilahjaksi". Siis ei olla edes treffeistä sovittu, niin tää jo miettii lahjoja ja tulevaisuutta... :/ Pahinta oli, että kuulemma lopetti Tinderin käytön kun alettiin jutella..
Kerroin, että sori, en ole kovin aktiivinen kirjoittaja, koska KUTEN SANOIN, haluan nähä ensin. Mies ymmärsi ja pari päivää sitten meni ihan ok, kunnes sitten tuli sellainen pitkä vuodatus: sun pitää sanoa jos et ole kiinnostunut ja en halua painostaa mutta haluisin tosi tosi paljon tutustua suhun jne.jne.
Mua vi****taa oikeesti. Mikään ei ole niin paha turn off mulle, kun liian nopea eteneminen.
Paljon parempi fiilis jäi niistä matcheista, jotka eivät ruinanneet numeroa ja jotka jättivät rauhaan, antoivat tilaa.
Liian nopeasti etenijä on vaan turn off, olivat ne motiivit mitä tahansa, ja olipa miehellä pällivika tai sitten huijari.
moi vajokki:)
mä tapasin mieheni baarissa, pantiin heti ja tuossa se on vielä 30v myöhemmin
oliko liian nopeasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso ero on Tinderin ja liven välillä.
Olen itse tavis. Ei ole muuten suuria vaatimuksia ulkonäön suhteen mutta koska olen urheilun harrastaja, netflix-herkuttelija-tapausten kanssa ei oikein mätsää.
Livenä olen löytänyt kaksi exääni, hoikkia molemmat mutta ei isotissisiä tai pyöreäpeffaisia IG-fitnesskeissejä.
Tinderissä ei pienintäkään toivoa. Vain lyhyet ja pyöreät antavat tykkäystä. Lyhyys ok, pyöreys ja sen aiheuttaneet elämäntavat ei.
Eli selkeästi miehen on hyväksyttävä että Tinder-taso on paria luokkaa alempi kuin IRL-taso. Poistin sovelluksen. Ei kiinnosta parisuhdetta etsivänä kisata komeampia seksinetsijöitä vastaan.Samoilla kokemuksilla.
On huvittavaa miten suuren edun pariutumismarkkinoilla nainen saa liikunnallisuudesta/hoikkuudesta.
Ja taas mies ei saa atleettisuudesta mitään etua, kuten sanoit vain pyöreät naiset kiinnostuvat netissä.
On ihan selkeästi nähtävissä että se liikunnallinen nainen netissä vaatii myös komeaa naamaa ja erityisen pitkää statusmiestä.
Naiset ovat erittäin tietoisia tasostaan (vaikka muuta väittävät). Heti, jos nainen on hoikka, ja lisäksi muutenkin nätti, niin johan pomppasi vaatimukset miesten suhteen. Pitää tosiaan olla komea ja pitkä. Hyvä vartalo on itsestäänselvyys. Tietenkin mies saa osan anteeksi, jos on poikkeuksellisen hauska ja viihdyttävää seuraa, mutta kuinka moni meistä oikeasti on?
Tinder on siitä huono, että kun pillunkipeät kasin miehet käyvät panemassa niitä tavisnaisia, niin tavisnaisten oma käsitys omasta tasosta katoaa ja tavisnainen alkaa luulemaan, että on itsekkin kasi. Tavismies ei sen jälkee enää kelpaakkaan.
Mitä vastaatte Tinderissä, jos mies aloittaa keskustelun pelkällä tervehdyksellä? Itse koen, että siitä on vaikea jatkaa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vastaatte Tinderissä, jos mies aloittaa keskustelun pelkällä tervehdyksellä? Itse koen, että siitä on vaikea jatkaa juttua.
No miten sen miehen pitäisi vastata kun hän on sanonut "moi" ja sinä olet vastannut "moi"?
Varmaan sen miehenkin on vaikea jatkaa juttua?
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tervehdykseen ja kysyn jotain, vaikka sen parjatun "miten menee" tms. Kyllä se keskustelu siitä lähtee, ellei sitten ole kyseessä mies, joka aina kirjoittaa korkeintaan 2 sanaa.
Tinderin pilaa se että samassa poolissa on seurustelua ja seksiä hakevat miehet. Naisen kysyntä seksiin on aina 100x isompi kuin parisuhteeseen. Miehellä se on ainakin ulkonäön osalta päin vastoin, ja ulkonäkö on Tinderissä eka kriteeri.
Jos nainen on seiska niin ysin miehet laittavat viestiä. 99,9% tapauksessa haluten vain seksiä. Mutta se riittää siihen että seiskan mies jää paitsioon, ellei laske rimaa ja katsele vitosen naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ei juuri ole ns. kunnon miehiä, ja siihen on hyvät syyt.
Kuvitellaanpa vaikka että minä olisin sellainen. En väitä olevani, mutta ihan vain esimerkin vuoksi. En ole pitkä enkä komea, en rikas enkä verbaalisesti supertaitava. Olen kaikessa sellainen ihan hyvä, tavallinen mies. Ehkä plussana ainakin joidenkin naisten silmissä voisi olla hyväkuntoisuus, keskustelutaito kahden kesken ja yllättäen kuulemma parisuhdetaidot.
Tinderissä en ole mitään. En erotu joukosta ulkonäöllä, merkeillä menestyksestä enkä huippuaktiivisella kiinnostusen osoittamisella.
Naiset joista voisin olla kiinnostunut, jotka eivät ole meikattuja missejä tai instabimboja, saavat satoja tykkäyksiä ja viestipommitusta kaikila huippu-urheilijoista vuorikiipeilijätoimareihin.
Parisuhteeseen tämä ei johda, mutta tekee minut näkymättömäksi verrattuna huippuihin.
Toisaalta koska nämä huiputkin joutuvat kisaamaan naisista, he eivät saa niitä naisia joita haluaisivat vaan joutuvat "laskemaan rimaa". Siispä Tinderistä saatavilta naisilta halutaan vain seksiä, huipputapausta haetaan livenä.
Asiaa ei tietty helpota se että miehet epätoivoissaan tykkäävät kaikista, mikä voimistaa miesten inflaatiota entisestään.
Lopulta Tinderiin jäävät tasokkaat seksin etsijät ja epätoivoiset miehet joilla ei ole mitään hävittävää koska naista ei löydy livenäkään. Hyvät tavalliset miehet jättäytyvät leikistä suosiolla pois.Tämä on monen (myös itseni kohdalla) aika lähellä totuutta.
Olen muutaman ajan ollut Tinder-pelissä mukana ja pakko se oli todeta, että ei se ole kaltaiselleni oikea paikka. En ole komea, mutta ilmeisesti en myöskään umpiruma, koska aina välillä saan matcheja. En tykkää kaikista naisista, enkä myöskään heistä, joita yleisesti kuumina pidetään. Luulen aina sydäntä painaessani löytäneeni naisen profiilista, tai kuvasta jotain, joka meitä mahdollisesti yhdistäisi. Yleensä nämä oletukset kaatuvat jutellessa melko nopeasti. Joko nainen on aivan muuta kuin oletin tai sitten yleisemmin minä normaalina, tai keskitasoa hieman heikompana miehenä en pysty tarjoamaan sitä mitä he etsivät. En ole mikään seksijumala, en supliikin supertaitaja, en tienaa valtavasti, eikä koulutukseni ole kummoinen. En myöskään matkaile kaukomailla vaan hortoilen mieluummin tuntikausia lähimetsissä. Ei näillä jutuilla pysty hurmaamaan naista, jolla on useita muita (parempia) ehdokkaita jonossa.
Miksi et siis kehitä itsestäsi tuollaista "parempaa" miestä, josta naiset haaveilevat? Voit oppia seksijumalaksi, sosiaaliseksi, voit hommata paremman työpaikan ja kouluttaa itseäsi. Noin olisi elämäsi helpompaa ja tapaisit niitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä ei juuri ole ns. kunnon miehiä, ja siihen on hyvät syyt.
Kuvitellaanpa vaikka että minä olisin sellainen. En väitä olevani, mutta ihan vain esimerkin vuoksi. En ole pitkä enkä komea, en rikas enkä verbaalisesti supertaitava. Olen kaikessa sellainen ihan hyvä, tavallinen mies. Ehkä plussana ainakin joidenkin naisten silmissä voisi olla hyväkuntoisuus, keskustelutaito kahden kesken ja yllättäen kuulemma parisuhdetaidot.
Tinderissä en ole mitään. En erotu joukosta ulkonäöllä, merkeillä menestyksestä enkä huippuaktiivisella kiinnostusen osoittamisella.
Naiset joista voisin olla kiinnostunut, jotka eivät ole meikattuja missejä tai instabimboja, saavat satoja tykkäyksiä ja viestipommitusta kaikila huippu-urheilijoista vuorikiipeilijätoimareihin.
Parisuhteeseen tämä ei johda, mutta tekee minut näkymättömäksi verrattuna huippuihin.
Toisaalta koska nämä huiputkin joutuvat kisaamaan naisista, he eivät saa niitä naisia joita haluaisivat vaan joutuvat "laskemaan rimaa". Siispä Tinderistä saatavilta naisilta halutaan vain seksiä, huipputapausta haetaan livenä.
Asiaa ei tietty helpota se että miehet epätoivoissaan tykkäävät kaikista, mikä voimistaa miesten inflaatiota entisestään.
Lopulta Tinderiin jäävät tasokkaat seksin etsijät ja epätoivoiset miehet joilla ei ole mitään hävittävää koska naista ei löydy livenäkään. Hyvät tavalliset miehet jättäytyvät leikistä suosiolla pois.Tämä on monen (myös itseni kohdalla) aika lähellä totuutta.
Olen muutaman ajan ollut Tinder-pelissä mukana ja pakko se oli todeta, että ei se ole kaltaiselleni oikea paikka. En ole komea, mutta ilmeisesti en myöskään umpiruma, koska aina välillä saan matcheja. En tykkää kaikista naisista, enkä myöskään heistä, joita yleisesti kuumina pidetään. Luulen aina sydäntä painaessani löytäneeni naisen profiilista, tai kuvasta jotain, joka meitä mahdollisesti yhdistäisi. Yleensä nämä oletukset kaatuvat jutellessa melko nopeasti. Joko nainen on aivan muuta kuin oletin tai sitten yleisemmin minä normaalina, tai keskitasoa hieman heikompana miehenä en pysty tarjoamaan sitä mitä he etsivät. En ole mikään seksijumala, en supliikin supertaitaja, en tienaa valtavasti, eikä koulutukseni ole kummoinen. En myöskään matkaile kaukomailla vaan hortoilen mieluummin tuntikausia lähimetsissä. Ei näillä jutuilla pysty hurmaamaan naista, jolla on useita muita (parempia) ehdokkaita jonossa.
Miksi et siis kehitä itsestäsi tuollaista "parempaa" miestä, josta naiset haaveilevat? Voit oppia seksijumalaksi, sosiaaliseksi, voit hommata paremman työpaikan ja kouluttaa itseäsi. Noin olisi elämäsi helpompaa ja tapaisit niitä naisia.
Varmaan samasta syystä, miksi kaikki naiset eivät muutu misseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on päinvastainen ongelma. En enää uskalla liittyä Tinderiin, koska jostain syystä sieltä takertuu mukaan aina mies, joka haluaa kaikki heti nyt. Aivan tuore tapaus: tosi komea ja hyvässä, arvostetussa duunissa oleva mies, joka harrastaa EM-tasolla erästä urheilulajia. Ajattelin, että no tästä ei ainakaan saa roikkoa koska sillä niin paljon matcheja, mutta niin vissiin. :(
Vaihdettiin numerot (miehen toiveesta), koska Tinder kaatuili koko ajan ja hävitti viestit.
Tein alusta asti selväksi, että en jaksa kirjoitella hirveästi, että haluan tavata asap. ettei synny vääriä ennakkoluuloja. Mies kuitenkin kirjoitteli IHAN koko ajan ja tokana päivänä tuli jo "huomenta kivaa päivää!", ja kolmantena päivänä matchista sen puheissa alkoi vilistellä näitä "jos me joskus oltas yhessä silleen vakavissamme" tai "mitähän ostaisin sulle synttärilahjaksi". Siis ei olla edes treffeistä sovittu, niin tää jo miettii lahjoja ja tulevaisuutta... :/ Pahinta oli, että kuulemma lopetti Tinderin käytön kun alettiin jutella..
Kerroin, että sori, en ole kovin aktiivinen kirjoittaja, koska KUTEN SANOIN, haluan nähä ensin. Mies ymmärsi ja pari päivää sitten meni ihan ok, kunnes sitten tuli sellainen pitkä vuodatus: sun pitää sanoa jos et ole kiinnostunut ja en halua painostaa mutta haluisin tosi tosi paljon tutustua suhun jne.jne.
Mua vi****taa oikeesti. Mikään ei ole niin paha turn off mulle, kun liian nopea eteneminen.
Paljon parempi fiilis jäi niistä matcheista, jotka eivät ruinanneet numeroa ja jotka jättivät rauhaan, antoivat tilaa.
Liian nopeasti etenijä on vaan turn off, olivat ne motiivit mitä tahansa, ja olipa miehellä pällivika tai sitten huijari.
Tää. Itsellä live-elämässä samantyyppistä. Olen yrittänyt sanoa että tarvitsen paljon tilaa ja aikaa ja sitten joka jumalan aamu tulee viestiä "Huomenta koko maailman kaunein nainen" ja että nähdäänkö tänään. Imartelevaa joo, mutta kun se kääntyy itseään vastaan jos mua alkaa ahdistaa pelkkä puhelimen kilahdus. Ei siis ikinä ole hyvä...
Ei kiinnosta koko tindee vaikka porukka eron jälkeen yllytti.
Sinkuille pitäisi määrätä vain värikäs käsirenkas jota kantaa.
Mies
Samoilla kokemuksilla.