Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidon Tarpeessa´05~vko20

15.05.2006 |

Aloitin nyt uuden pinon kun vanha oli jo venynyt niin pitkäksi.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ei voi olla totta miten omat ajatukset voi niin tiiviisti pyöriä jonkin typerän ovulaation ympärillä, varsinkin kun se antaa vaan odotuttaa itseään. Tänäänkään ei tullut plussaa tikkuun, tosin viiva oli kyllä eilistä tummempi. Ärsyttää. Perjantaina pitää mennä uudestaan lääkäriin jos ei plussaa tule.

Kiitos aivan älyttömästi kaikille hengessä mukana elämisestä! Toivotaan että pääsen siihen inssiin vielä tällä viikolla! Tuupalainen: Se mun lääkäri sanoi, että clomit saattaa kasvattaa munista jopa lähelle 3cm joten mä toivon että minunkin kohdalla on vain kyse tästä. Tänään on kp14 ja edelliset ovikset on olleet vasta kp 17-18.

Hienoa, että Milikon inssi onnistui noin hienosti! Sinulla taitaakin olla aika piinaavat kaksi viikkoa edessä..;)

Pahoittelut VM1974:lle negasta.. Varmasti ottaa päähän tulos ja sitten vielä nuo naapurin kommentit päälle. Itse kyllä uskon siihen, että jos se vauva joskus ottaa tullakseen, niin siinä on kyllä stressittömyydellä ja henkisellä hyvinvoinnilla aika vähän tekemistä.

Tuupalaiselle vielä onnea viimeisiin piinapäiviin! Toivotaan että sieltä suunnalta tulee se kauan kaivattu plussa tähänkin pinoon!

Kaikille muille huiskutuksia! Paljon olisi teille kommentoitavaa, mutta liikaa pyörii ajatukset oman navan ympärillä.. Jatkan huomenna tikuttelua ja alan kyllä hiljalleen hermostua jos sitä plussaa ei tikkuun tule!! MURRRRRRR..

-Tuittu-

Vierailija
42/78 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM1974, rutistus ja harmistus! :(

Noista simppamääristä oli pakko kommentoida... Kun kateellisena niitä olit lueskellut, että on ollut joka inssissä hyvät määrät simppoja, mutta tässä sitä kuitenki koeputkijuttuja odotellaan. Emmää enää käsitä mikä on homman nimi... Että mistä hemmetistä se mättää! Surullinen en oo pätkääkään, mutta vihanen. Mieski tossa huuteli, että mitkä on masutuntemukset ja eipä tuokaan kovin onnelliselta vaikuttanu!

Oikeen paljon onnea milikolle tähän kolmanteen inssiin ja tuitulle ovissäteitä!

Ja kertokaahan kuulumisia muutki!

Mää taidan ryypätä koko kesän! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He, mahtavaa miliko! Toivottavasti lupaavasti sujunut inssi tuottaisi myös toivotun lopputuloksen. Pitelen teille peukkuja seuraavat pari viikkoa!!!

Ja Tuitulle pitkää pinnaa oviksen metsästykseen, kyllä se sieltä tulee ja sitten vaan inssiin ja piinailemaan. :)

Kiitos kaikille tervehdyksen laittaneille, täällä eletään edelleen hengessä mukana!

Halauksin,

-Q-

Vierailija
44/78 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomenna eka inssi. HUI miten jännittää!!!!

-Tuittu-

Vierailija
45/78 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä onkin muutama päivä ehtinyt vierähtää taas sitten viime vierailun. On ollu kovin kiirusta töissä, niin ei ole ehtinyt surffailemaan.

VM:lle pahoittelut negasta. =(

Että voikin taas elämä olla inhottavaa..

Mitkäs päivät tuupalla on menossa?

Joko täti on kurvannut vai mikä tilanne?

Anteeksi jos olen pihalla, mutta olen ollut niin kiireinen ja lukenut noita juttuja vähän sillä tavalla huolimattomasti, ettei oikeen ole jäänyt kaikki asiat mieleen. Ei sillä, on mulla muutenkin todella huono muisti..

Mikäs on varjokkaan tilanne?

Tuitulle onnittelut oviksesta! =)

Ja onnea ekaan inssiin! On varmaan aika jännää, mutta myös mahtava fiilis kun ekaa kertaa pääsee ihan tositoimiin näiden hoitojen kanssa.

Sitä samaa odotellessa.

Itsellä on jotenkin sellainen pelko etten osaa lukea sitä ovistikkua oikein ja missaan koko oviksen. Testailin piruuttani, nyt ja edellisellä kerralla, kun ultrattiin tuossa kp11, niin kp 12 tuli sellainen mun mielestä yhtä paksu kuin kontrolliviiva tai ainakin melkein.. en oikein osannut päättää..

Seuraavana aamuna kp13 viiva oli jo haalistunut, joten oliko se sitten siinä..

Osaakin olla vaikeaa.

Tehdäänkö inssi sitten siinä vaiheessa, kun se munasolu on jo liikenteessä? Vai vieläkö tuona inssipäivänä ultrataan?

EmmaE:lle sen verran, että laitoin sulle meiliä vihdoin ja viimein, joten vastauksen kysymykseesi löydät sieltä. =)

En viiti tuplana kirjoittaa.

Ootteko jo syksylle varannu valmiiksi ajan vai saako sen sitten vasta tuossa kesän jälkeen. Onko elo- vai syyskuuta, kun sitten meette uusintatesteihin?

Jaksuja!

Itsellä on ruvennut ajatukset heittelemään laidasta laitaan, nyt kun varsinaiset hoidot ovat konkreettisesti alkamassa ja tuntuu että nyt vasta on oikeasti mahdollisuus siihen plussaan. Toisena hetkenä olen erittäin positiivinen, toisena taas pessimistinen.

Suurin vallalla oleva tunne taitaa olla sellainen välinpitämättömyys.

Katotaan mitä tuleman pitää.

Olenpa jopa välillä huomannut miettiväni, että mitä jos meille ei tosiaankaan vauvaa tule, niin minkälaista meidän elämä olisi.

Ajattelin, että saisinkohan hankkia ihan oman pollen johon sitten purkaisin kaiken hoivaviettini ja vapaa-aikani (koiran lisäksi).

Mitä todennäköisimmin mies pistäisi vastaan, mutta saahan sitä haaveilla.

No juu..

Nyt tarttee lähteä kahveen keittoon, niin saa tuoretta kahvia pullan kanssa. =)

Oikein mukavaa helatorstaita hoidokeille!!

-viivi-

Vierailija
46/78 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi piinailija lisää ilmoittautuu!

Täälläkin päästiin sitten piinailemaan. Liekö vaikutusta ollut akupunktiolla ja vyöhyketerapialla vai oliko ovis nyt vaan tavallista aikaisemmin, mutta pääasia, että päästiin inssiin. Ovulaatio oli kuulema jo tapahtunut vasemmalta puolelta (kuten myös viime kierrossa) ja oikealla puolella oli kasvamassa vähän pienempi rakkula. Hassua, kun meillä ei suvussa ole ollenkaan kaksosia eikä miulla koskaan ole ollut enempää kuin yksi rakkula. Ajoitus ainakin meni kohdalleen! Julkisella puolella on oikeesti tosi rasittavaa ainakin meillä, kun vasta inssipäivänä tietää, onko siellä edes kasvanut yhtään rakkulaa. Jännitystä siis riittää loppuun saakka!

Anteeksi oma napaisuus, yritän illalla ehtiä lukemaan muiden kuulumisia ja kommentoimaan. Nyt pitäs lähtee miettimään todistuksia.

-Mette-

Vierailija
47/78 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään aamulla testin pp12....sain haalean plussan!!

En vielä uskalla iloita ja testaan uudestaan pp16.

Uskomatonta!

Vierailija
48/78 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM1974: Voi ei, isot halit ja pahoittelut negasta! Tekin olisitte jo todellakin ansainneet sen plussan...

Milikolle ja Metelle onnea inssin johdosta! Luvassa taas lisää piinaa :)

Tuittu: Tulihan se plussa sieltä, mahtava juttu!!! :) onnea inssiin, ja tulet sitten heti kertomaan miten se meni!

Mikä on Tuupalaisen tilanne?

Lilli: ONNEA!!! Uskallaudun nyt jo onnittelemaan :) oli jo aikakin saada plussa tähän pinoon! Mahtava juttu! :)

Oma napa: Tänään upposi eka Puregon-piikki mahaan, jättiannos 75 yksikköä... :) tästä se taas alkaa, huh. Vähän jännittää, että onko tuosta annoksesta mihinkään, mutta se nähdään sitten maanantain seurantaultrassa.

Ei kummempia, pää on ihan tyhjänä taas... kaikille paljon heilutuksia kuitenkin!

-Lupus

Vierailija
49/78 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa nähä, että kuulumisia kaipaillaan! Täytyy kyllä sanoo, että en plussajunaan kyllä ennättäny taaskaan. Menkat ei oo tiettykään vielä alkanu, mutta negan testasin aamulla ja siitä hyvästä korkkasin just siiderin! Tästä se ryyppääminen nyt lähtee... ;)

Voi Lilli, varovaiset onnittelut täältä lennätän! :) Tosi hieno juttu.

Lupukselle mukavaa munisten kasvattelua!

Mette, onpa tosi outoo tuo systeemi, ettei ultrata ollenkaan ennen inssiä...? Tyksissä käytäntö on hieman eri, siellä ei sitten ultrata inssipäivänä ollenkaan, vaan luotetaan aiempaan! Onnea tosi paljon piinaan!

viivin jutut kuullostaa mukavalta, sulla on semmonen lennokas tyyli kirjottaa, että saat mut aina hyvälle tuulelle... :) Ja tuo ovistestailu on munki mielestä ihan hirveetä hommaa, mutta just noin mullekki aina käy, että sitte ku miettii, että onko ne saman vahvuset vai ei, ni seuraavana päivänä se alkaa jo haalistuun, eli kyllä se sillon on! Ja oon aina tavannu pyytää mieheltä mielipidettä, ku eihän tolla oo hajuakaan miten ne testit toimii, niin kysyn vaan että kumpi näistä viivoista on vahvempi...? :)

Tuittuki pääsee inssiin, toivottavasti kaikki menee hyvin! Peukut on pystyssä!

Q:n kuulumisiaki oli kiva lukee! Aatella miten nopeesti aika menee, justhan sää plussasit!

Mitä varjokkaalle kuuluu? Ja kaikille muille?

Vierailija
50/78 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että se viiva nyt sitten vielä vahvistus, mutta eiköhän se positiivinen ole kun jotain siihen testiin ilmaantuu. =)

Olisi se jo aikakin taas saada niitä plussia meidänkin pinoon.

Metelle onnea piinailuun.

Toivotaan, ettei tarvitsi tämän jälkeen enää piinailla. ;)

Lupuksellakin taas hommat etenee.

Tuupalaiselle isorutistus.

Voi kun se nega olisikin ollut vain virhe testissä...

Mukava myös kuulla, että mun löpinät ovat saaneet edes jonkun hyvälle tuulelle. =) ..ja tietysti mikä tärkeintä, niistä on saanut joku ihan selvääkin.. heh..

Välillä ainakin tuntuu kun tuolla töissä näitä juttuja kertoilee, että ajatukset karkailee aivan minne sattuu eikä enää itekkään tiiä mitä todellisuudessa oli kirjoittamassa. Saati sitten että ymmärtäisi niitä, kun lukee noita mun kirjoituksia.

Hmmh.. pitäisiköhän munkin korkata siideripullo tänään.

Minä olen kyllä yleensä aina kuivin suin, että toisaalta vois olla ihan mukavaa. Siideri tosin rupeaa kummasti ramasemaan..

..mutta jos yhden.. ;)

Elähän tuupa liikaa sitten kilistele.. =D

Olipas mukavaa olla taas pitkästä aikaa (kaks viikkoo sitten viimeksi.. mulle se on todella kauan.. *virn*) ihan tunnilla vääntämässsä (siis ratsastustunnilla) koulua.

En tosiaan viime viikolla mennyt, kun olin siinä pienessä kuumeessa ja halusin ehdottomasti olla terve perjantaihin mennessä. Vaikka itestä kyllä tuntuu, että mitä enemmän siellä käy niin sitä enemmän on pihalla niistä kuvioista. No, ei kait nyt ihan sentään, mutta kyllä välillä on aika osaamaton olo..

Mutta, kyllä siinä niin ihanasti saa ajatuksensa pois kaikesta muusta, että eipä kovin montaa asiaa mulla ole jotka olisi noin tehokasta terapiaa. Huomenna sitten taas uusiksi. =)

..taisin hurahtaa ihan aikuisiällä taas nuoruusvuosien villityksiini (hevosiin), jopa vielä pahemmin kuin silloin..

No, nyt kyllä lopetan ja annan teille muillekin taas tilaa.

Tulkaahan kertomaan kuulumisianne! =)

Ihanaa.. huomenna saa nukkua!

-viivi-

Vierailija
51/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kilistelly liikaa ;) Käytiin miehen kaa kattoon kaverin punk-bändiä. Korvatulpat unohtu matkasta, pikkusen päässä nyt jyskyttää! Oli kyllä ihan mukavaa ja mies oli innoissaan, ku kerranki lähin sen mukaan. Oon yleensä niin kotirotta!

Nyt tässä kahvikupposen kans palstailen hetken ja sitte bussilla työpaikan virkistyspäivää viettään! Täytyypä kattoo jos uskaltais heittää talviturkin oikeen kunnolla, ku eihän sitä kanarian uintia oikeen voi laskee... :)

Kyllä se mun nega tais olla ihan nega, oikeen ku rupee miettiin, ni tuntuu aika utopistiselta ajatukselta, että siihen tosissaan tikkuun joskus tulis se toinenki viiva. Tai että mun masuun muka joku Nakki muuttas asuun... Vaikee kuvitella.

Pitäkeepä mukava vapaapäivä, mää lähen nyt jumppaan, suunnistaan, saunoon, uimaan ja syömään! :)

Vierailija
52/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pikaisesti varovaiset onnittelut Lillille... Pidetään peukkuja, että seuraavalla kerralla on jo ihan kunnon plussa!!!!

Kaikille hauskaa helatorstaita. Mä tästä lähden urheilee...

t. joalin

Vierailija
53/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mukavaa helatorstaita minunkin puolestani kaikille!

Oli aivan pakko tulla heti teille tuulettamaan, tämä tyttö sai nimittäin vuodeksi eteenpäin töitä! Ja juuri koulutusta vastaavan paikan ja aivan ihana työpaikka tuntui olevan, kun siellä eilen kävin uusia työkavereita kurkkaamassa. Se työ alkaa elokuussa, joten kesän saan vielä lomailla. Onpa ihana fiilis, kun edes jokin asia minullakin onnistaa.

Mukava kuulla Quieronkin kuulumisia! Tuskin ketään haittaa, että käyt välillä meitä täällä moikkaamassa. Ainakin minulle se antaa vain lisää uskoa, että kyllä se meillä muillakin vielä joskus onnistuu.

Pingu oli kiinnostunut ruusunjuuritablettien vaikutuksista¿ Sitä en osaa sanoa, millä tavalla ne vaikuttaisivat raskaaksi tulemiseen, mutta kyllä ne aika suosittuja tuntuvat olevan. Esitteessä mainittiin pitkä litania erilaisia asioita, mihin ruusunjuuri vaikuttaa. En muista kaikkia, mutta ainakin niillä sanotaan olevan suotuisa vaikutus päänsärkyyn, masennukseen, väsymykseen, heikkouteen, krapulaan, unettomuuteen ja hiusten kasvun lisäämiseen. Jo viikingit ovat kuulemma käyttäneet tätä kasvia ja saaneet siitä voimaa, ja lemmennostattajanakin sitä on käytetty. Minä olen käyttänyt valmistetta vasta muutaman viikon, mutta aion ainakin muutaman kuukauden kokeilla kyseistä tuotetta. Minä olen tässä ajassa huomannut tuon yhden vaikutuksen, että vähän väliä tekee mieli..:)

Mukava kuulla, että Viivin ssg meni mallikkaasti, ja torvet oli auki. Eikö olekin ihana tunne, kun pitkällisen odottelun jälkeen pääsee eteenpäin ja kohta alkaa sitten piinailut teilläkin!

Milikolle pidän peukkuja, että tällä kertaa onnistaisi. Pitkiä hermoja piinailuun!

VM1974:lle iso rutistus ja voimia! Minä en usko enää pätkääkään noihin stressittömyys ym. asioihin. Jos vauva on tullakseen, niin se tulee, oli sitten stressiä tai ei. Tuskinpa kovin monella parilla lapsia täällä maailmassa olisi, jos stressi tai muu henkinen juttu toimisi niin hyvänä ehkäisynä.

Tuitulle onnittelut ovisplussasta ja tosi isot tsempitykset inssiin! Mua alko jo ihan jännittää sun puolesta, tuuhan sit kertomaan, miten meni ja miltä tuntui. Voi kun mekin joskus oltais tuolla asti¿

Ja Mettelle myös pitkää pinnaa piinailuun! On teitä piinailijoita nyt jo niin paljon, että kyllä ainakin joku teistä plussaa parin viikon sisällä, toivottavasti tietysti te kaikki!

Lillille varovaiset onnittelut! Eiköhän se viiva siitä muutamassa päivässä tummu, niin saat vielä varmistuksen raskaudestasi.

Tuupalaiselle voimahalaus! Ja mukavaa virkistyspäivää työkavereiden parissa!

Eipä mulla nyt tällä erää muuta, omassa navassa ei kummempia kun että sitä heinäkuista lääkäriä odotellaan. Mutta paljonhan tuo helpottaa, kun tietää, et ens talveks on töitä, niin jos nääkin asiat sais ees hetkeks aina pois mielestä. Vaikka se vähän mietityttää, et kuinka sitä pystyy sit lapsiryhmästä irrottautumaan, jos hoidot pääsis alkamaan joskus ens syksyn ja talven aikana. Ja kuinka esimies asiaan suhtautuu, et heti on pyytämässä vapaata kun on alottanu työt.

Tällasta tällä kertaa, päivän jatkot kaikille hoidokeille!

LeiMu

Vierailija
54/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt vielä tänään pyörin oman napani ympärillä ja sitten lopetan.. Lupaan ja vannon!

Eli tänään oli siis inssi ja ei se kyllä mikään kovin kiva kokemus ollut. Jännitti ihan hirveästi etukäteen ja jälleen kerran katetrin laittaminen tuotti vaikeuksia (ssg:ssäkin taisi neljännellä kerralla onnistua). Eli minulla on niin tiukka kohdunsuu(?!) ettei sitä pehmeää katetria saatu siitä läpi. Katetri vaihdettiin jäykempään ja sitten tuolta alhaalta nipsaistiin jotain niin sitten onnistui. Sattui kyllä jonkin verran..:( Vähän oli ssg:tä muistuttavaa kipua. Ei se kipu sietämätöntä ollut, mutta en vain yhtään ollut varautunut siihen. Koko toimenpide veti vähän mieltä matalalle.

No, siittiöt oli selvinneet pesusta mainiosti, joten sen suhteen ei ole mitään ongelmaa. Kahden viikon päästä perjantaina menen veritesteihin jos menkat ei ole alkaneet eikä kotitestiä tarvitse tehdä. Ajattelin sitten jättää testit kokonaan ostamatta ja mennä vain veritestiin jos on aihetta. Kysyinkin lääkäriltä, että voiko tuo tiukka kohdunsuu (?!) olla syy miksei olla onnistuttu luomusti, mutta hän sanoi siittiöiden kyllä siitä selviytyvän. Itse vähän sitä epäilen, koska eipä tuosta ainakaan hyötyä voi olla. Ja sitäpaitsi nyt ei ole vielä valunut mitään ulos, vaikka tavallisen yhdynnän jälkeen kaikki tulee heti ulos.

Puhuttiin myös taas siitä pistoshoidosta.. Tämä oli jo neljäs lääkäri jonka kanssa keskustelen asiasta. Taitaa siellä minun papereissani olla maininta pistospuhe-itkuista..:) No anyway, lääkäri sanoi sitten lopuksi, että jos tämä ei onnistu niin sitten taas odotellaan seuraava kierto ja otetaan uudelleen sitä seuraavassa kierrossa. Olin aika yllättynyt, kun ei seuraavaan kiertoon sitten tehdäkään mitään ja hän vain totesi, että mielellään annetaan välissä olla yksi hoitamaton kierto.. Minun kohdallani tämä tarkoittaa sitten elokuun loppupuolta, koska jos seuraava kierto jää väliin niin sitten seuraava menee päällekkäin Väestöliiton (ja minunkin) loman kanssa.

No mutta eipä tälle odottelulle mitään voi. Kasvattaa ainakin luonnetta jos ei vatsaa..:)

Tästä inssistä on sellainen intuitio, että ei onnistanut meitä vielä. Mutta ehkä sitten elokuussa..:)

-Tuittu pp0-

Vierailija
55/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä positiivisia uutisia ollaankin saatu odotella! Toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti!

Ja vielä Leimulle onnittelut uudesta työpaikasta!

-Tuittu-

Ps. Meten ja Milikon kanssa sitten piinaillaan yhdessä..:)

Vierailija
56/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuupis: Pahoittelut negasta, voihan piru sentään kun ei taaskaan onnistunut!!! Alkaisi kyllä olemaan jo teidän vuoro...

LeiMu: Onnittelut uudesta työpaikasta! Ja varmasti saat kyllä järjestymään nuo hoidot sitten kun ne alkavat, kyllähän saikkua saa aina. Ja luulisi esimiehenkin ymmärtävän, sen verran tärkeästä asiasta tässä on kyse :)

Tuittu: Eipäs nyt vielä ajatella noin negatiivisesti sen inssin suhteen :) Meinasitko tosiaan malttaa olla tekemättä kotitestiä?

Aika outoa muuten tuo katetrin laitto, mä en edes tuntenut/huomannut kun sitä laitettiin sillon alkionsiirrossa. Mulla vaan kohdun kaula oli ilmeisesti jotenkin kiero (jos nyt oikein muistan, jotain vaikeuksia siinä laitossa kuitenkin oli).

Viivi: Olisi kyllä ihanaa kun olisi joku noin hyvä harrastus, jolla saisi ajatukset pois kaikesta muusta... mutta minkäs teet kun pitää olla näin laiska ettei saa mitään aikaiseksi :)

Oma napa: Kaksi piikkiä pistetty Puregonia, onneksi se olikin just niin helppoa mitä muistelin :) täytynee maanantaina kysyä ultrassa lääkäriltä, että onko punktiota varten mahdollista saada jotain rauhoittavaa lääkettä. Joku ihmeen trauma siitä edellisestä kerrasta nyt kuitenkin on jäänyt...

Huomenna aion lähteä oikein kunnolla shoppailemaan, vaikka rahaa tietenkään ei olisi kauheasti tuhlattavaksi... mutta jotain terapiaa tässä nyt tarvitaan :)

Hyvät helatorstain jatkot kaikille!

-Lupus

Vierailija
57/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittäydyn minäkin... Syksyllä meidänkin hoidot alkaneet (voit käydä lukemassa taustaa, otsikolla IVF syksyllä)

Teillä tuntuu olevan oikein mukava tunnelma tässä ketjussa :) Toivottavasti ei haittaa et tänne " tuppaudun" väliin...

Tosiaan olisi mukava odotella sitä ensi syksyä, vähän samassa tilanteessa olevien kanssa, mies kun tahtoo jo olla pikkuhiljaa " korvia myöten täynnä" minun innostusta, tosin hänkin on salaa innoissaan asioiden edettyä :) hih...

-Marikukka-

Vierailija
58/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Marikukka mukaan palstailemaan. Mukavaan joukkoon eksyit mukaan! :)

Tuupalaiselle pahoittelut negasta. Yhdyn Lupuksen kommenttin, että olisi jo kyllä ollut teidän vuoro plussata! Juodaan sitten yhdessä kesällä vatsat täyteen siideriä (siis sinä ja minä olutta).

Ja vielä Lupukselle.. Kyllä vain aion (ainakin vielä) odottaa siihen verikoepäivään asti, jos sellainen tulee. Ajattelin kartella apteekkeja kaksi viikkoa ja kun kotona ei ole testejä niin eipä voi testatakaan..:) Muistuttakaa minua tästä viestistä sitten viikon päästä kun olen ihan hermoraunio..;)

Mutta nyt Lostin pariin! Olette kyllä aivan ihania palstakavereita ja milloinkahan saataisiin ne oikeat treffitkin aikaiseksi? Elokuulla? Missä on Varjokas? Ja Jeanel on kadonnut jonnekin! Leiaa ei taida enää näkyäkään.. Harmi. Myös Tirpan tsirputusta kaipailen..:)

-Tuittu-

Vierailija
59/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Tuupa juo siideriä ja minä olutta..:)

-Tuittu pp0-

Vierailija
60/78 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... menee ennenkuin pääsee mukaan, teillä on täällä ollut niin tiivis porukka kirjoittelemassa... :)

Onkos muuten valkoviinillä samoja vaikutuksia ollenkaan ku punaviinillä, siis kiinnittymisen suhteen? Meillä oli punkku loppu... Ja eilen/toissapvänä oli luomu ovis ja touhuilut...

-M-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän