Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoidon Tarpeessa´05~vko20

15.05.2006 |

Aloitin nyt uuden pinon kun vanha oli jo venynyt niin pitkäksi.

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiireinen viikonloppu takana, joten en ehtinyt palstailla ollenkaan. Veli perheineen oli kylässä ja loppuaika meni kaverin häitä järjestäessä.

Yritin kahlata vanhaa pinoa läpi ja jotain sieltä jäi mieleen..

VIIVIlle tsemppiä huomiseen tutkimukseen!!!! En usko että pieni lämpö haittaa mitään. Jos kunnolla sairastut niin kannattaa varmaankin varmistaa asia.

PIINAILIJAT (ainakin Varjokas, Tuupalainen, Lilli..): Paljon peukutuksia piinan keskelle! bdbdbdbdbd! Olen samaa mieltä siitä että voisi se plussa-aalto vähän tuulettaa tätä pinoa. Hiljaista on ollut jo pitkän aikaa.. Tai ehkä se on vaan tyyntä myrskyn keskellä! ;)

MILIKOkin on jo uudessa kierrossa ja miten LUPUKSEN jatko nyt menee? Koska lähdette uuteen yritykseen? Missäs on JEANEL? taas salaa piinailemassa..:)

Ja JOALIN: Saitteko näytteet vietyä? Koska saatte tulokset? Ja TIRPALLE peukkuja clomikiertoon!! Toivotaan että saisitte ylläriplussan!

Joko EE on piristynyt? Minuakin ärsyttää kaikki tuosta-vaan-raskaaksi-malli-urheilijat! Ainakin tällä hetkellä..

Onko PINGU tulossa kotiSuomeen kesälomalle?

Kaikille muille huiskutuksia!

ON: Kp 6 menossa ja huomenna nappaan viimeisen clomin. Mitään oireita niistä ei ole ollut, ei edes niitä kuumia aaltoja joista kärsin viimeksi. Torstaina aamulla sitten selviää aika pitkälle miten käy sen inssin kanssa. Kaverin häät on tosiaan viikonloppuna toisella puolella Suomea, joten pahoin pelkään että joudun odottelemaan vielä seuraavaan kiertoon. Ja jos OIKEIN huono tuuri käy, niin seuraava ovis olisi juhannuksena ja sitä seuraava VL:n kesälomalla. Ja kaikki tämä on ihan oikeasti todennäköistä, joten ehkä minäkin pääsen tosissani piinailemaan vasta elokuussa..:(

Kiitos virkavapaaonnitteluista. Perjantaina ilmoitin töissä jääväni pois ja sain siellä aikaan pari kriisipalaveria. Työkaverit oli tosi yllättyneitä ja pettyneitäkin. Ymmärsivät kyllä kun selitin, että on pakko hellittää etten polta itseäni loppuun. Viime torstaina kerroin uudelle pomolle tulevista hoidoista ja se suhtautui asiaan tosi hienosti. Totesi vain, että ihan kuka tahansa muukin voi jäädä pois töistä syystä tai toisesta. Sanoin hänelle suoraan, että voi olla että raskaudun kuukauden päästä tai voi olla että en ikinä.

Jännittää vähän jo se torstain ultra.. Meidän lääkäri on kai nyt sitten Seija Kaukoranta.. Kellään kokemuksia? Pitäkää peukkuja, että päästäisiin kuitenkin inssiin asti!!!

-Tuittu-

Vierailija
2/78 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama lääkäri, ja hän oli tosi mukava ja kannustava! Kertoi selkeästi tutkimusten etenemisestä ja osasi kuunnella myös meidän tuntemuksia. Onnea matkaan, toivottavasti saatte ikioman plussan pian! :)

-Q-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva kuulla jo vähän etukäteen millainen ihminen siellä on vastassa! Mitäs sinulle muuten kuuluu? Vatsa kasvaa ja silleen..:)

-Tuittu-

Vierailija
4/78 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on kipee olo ettei töihin oo menemistä.

Tällä hetkellä lämpöä/kuumetta 37.5.

Kun sais sen pysymään korkeintaan siinä, niin ei oo varmaan mitään hätää tuon ssg:n suhteen (eli siis voi mennä).

Pitää varmaan kuitenkin varmistaa se vielä.

On se kumma kun ei oo sairastanut kahteen ja puoleen vuoteen ja sitten kun on jotain näinkin tärkeetä, niin heti tulee flunssa. Epäreilua!

Tuittu, mekin ollaan käyty Kaukorannalla, kerran.

On erikoistunut erityisesti miesten ongelmiin ja ihan mukavan oloinen lääkäri. Kertoi ainakin mun mielestä asiat niin kuin ne on ja rehellisen mielipiteensä siitä mitä kannattaisi tehdä tai kannattaisiko tehdä ollenkaan. Vilska tosin on enemmän mun tyylinen.

Tuun varmaan paremmin sitten tiirailemaan tuossa illalla.

Nyt voisin hörpätä tuon finrexin ja mennä takasin nukkumaan.

-viivi-

Vierailija
5/78 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin oman ).( kuulumisia... Täällä mennää loppu kiertoa ja tädin pitäisi tuossa vkonloppuna saapua. Plussaan en jaksa uskoa.

Ja Tuittu huomenna viedään toinen näyte ja sitten soittelekin ja varailen lääkäri aikaa eli sitten sinne 2-3vkon päähän. Pidetään peukkuja, että pääsisitte sinne inssiin nyt tästä kierrosta. Mä kanssa vähän sitä pelkään, että meillä hoitojen alku menee sinne elokuulle, mutta eihän sille sitten mitään mahda.

Viivi kyselisin sulta siitä teidän lääkäristä (Vilska), kun meidän eka oma lääkäri suositteli meille häntä. Millainen hän sitten on?

Ihanaa kun tulee kesä. Ja terkkuja kaikille

-joalin

Vierailija
6/78 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan en ole taaskaan ehtinyt kirjoitella, jonkun verran olen yrittänyt kuitenkin käydä tiirailemassa teidän tapahtumia, että pysyn edes jotenkuten kärryillä. Jospa nyt sitten kerkeisi vähän enemmänkin palstailla, kun nuo hääkiireet ovat hellittäneet. Meillä oli tosi kivat pienet häät. Maistraatissahan meidät vihittiin, ja viime lauantaina pidettiin sitten lähipiirille juhlat kotona. Tosi ihanaa oli, syötiin ja juotiin hyvin, ja viimeisten vieraiden kanssa juhlat jatkuivat pikkutunneille. Oli voileipäkakkua, piirakoita, täytekakkua, pullaa, tiikerikakkua, pikkuleipiä, ja sitten iltamyöhällä loimutettiin pihakeittiössä lohta. Ja nyt on koti täynnä kukkia muistona ihanasta juhlasta!

Se meidän lääkärireissu meni ihan mukavasti, tosin eipä siellä mitään uutta selvinnyt. Gyne laittoi lähetteen keskussairaalaan, että tutkittaisiin ne simpat seuraavaksi. Parin päivän päästä kutsu tulikin, mutta se tuli minun nimellä, eikä siinä kyllä mainita mitään miehestä. Täytyy varmaan vielä soitella, mikä aika se on, ja mennäänkö me sinne yhessä vai mitenkä. Se aika on heinäkuun alussa, joten taas odotellaan vaihteeksi. Ensi viikolla on taas tavallaan piinaviikko, koska niin kauanhan se luomuplussakin on mahdollinen, kunnes toisin todistetaan. Tässä kierrossa aloin syömään ruusunjuuritabletteja, kun olen kuullut, että niistäkin voisi jotain apua raskautumisessa olla. Hirveästi en niihin usko, mutta seksuaalista halukkuutta ne ainakin minun kohdallani ovat lisänneet, ja sehän on vaan pelkästään positiivista:)

Viiville pikaista paranemista, ja tsemppiä ssg-tutkimukseen! Ja huiskutukset kaikille muillekin, tästedes lupaan olla aktiivisempi, jotta pystyn paremmin kommentoimaan juttujanne!! Iloista päivän jatkoa!

LeiMu

Vierailija
7/78 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketuttaa suoraan sanottuna!

En saanut kiinni ketään sieltä VL:stä aamupäivällä (ehkä vähän tiuhempaan oisin voinut tosin soittaa ja kauemmin jonottaakin) ja ajattelin sitten, että eipä kait tuolla mun pienellä lämmöllä haittaa ole.

Kävin siinä matkan varrella hakemassa työterveysasemalta sairaslomatodistuksen ja sieltä päästyäni lööbailin keskustassa hyvän tovin.

Sitten pääsen viimein vastaanotolle, niin lääkäri toteaa ettei sitä kannata tehdä kun on lämpöä (ei halua riskeerata, että tulis kohtutulehdusta tms. ja hyvähän se on tietysti että haluaa varman päälle..).

No voi kettu sentään... =(

Siis lähinnä ketuttaa oma tyhmyys, etten nyt se enempää ajatellu vaan menin sinne ja se että miks just nyt piti tulla kipeeksi, kun en pitkään aikaan ole ollut kipeenä. Hitsi vieköön, että taas osas tauti valita sopivan ajankohdan.

No, katotaan jos se pystyttäs perjantaina tekemään, jos lämpöily on menny ohi. Muussa tapauksessa siirtyy ensi kiertoon ja inssi sitten luultavasti elokuulle!

Joten, samassa veneessä Tuitun kanssa, jos teilläkin inssi siirtyy.

Toivottavasti ei kuitenkaan!

Nyt meen kyllä nukkumaan.

-viivi-

Vierailija
8/78 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuitulle peukutus, ettei inssi siirry. On tämä näiden aikataulujen kanssa kyllä melkoista. Viivi toivotaan että perjantaina onnistuu sun kokeet. Olen miettinyt joskus, että olis niin kätevää jos olis niin sikarikas, että vois palkata jonkun oman lapsettomuusspelialistin joka hoitais vaan meidän asiaa ja huomiois meidän aikataulut ja toiveet. Ehkä siitä rikaudesta olis jotain muutakin hyötyä...

LeiMUlle kovasti onnea avioitumisesta. Me ollaan suunniteltu vähän samanlaista touhua, mutta olishan se ihanaa, että tämä toinen asia ensin etenis.Meillä on ollut monta vuotta ajatus, että mennään naimisiin kun lapsi on tulossa. Nyt ei sitten enää viitsi muuttaa suunnitelmaa kun tuntuis, että se olis luovutus...tai jotain.

Punktiosta toipumiseen meni yllättäen viisi päivää. En pystynyt kunnolla kävelemään kun tuntui siltä että sisäelimet on keihästetty. Sitten ilmeisesti ne luget aiheutti mellevät sivuoireet niin, että tässä on tullut samalla dietti. Varjokas taisi myös manailla lugejen vaikutusta vatsaan. Ihme juttu, että kaikista lääkkeistä mitä olen pistänyt tai syönyt noi luget tuntuu paskamaisimmilta(hih! huomasin juuri, että siis kirjaimellisesti). Nyt onneksi sivuoireet alkaa ilmeisesti helpottaa ja enää on jäljellä vain turvotus. Olen yrittänyt ottaa tosi iisisti töiden jälkeen ja vain levännyt. Nyt punktiosta on kuusi päivää ja olo alkaa olla aika normaali.

Viikon jatkoja kaikille! Toivottavasti huomenna kykenen jo lähteä koiran kanssa kävelylle!

Vierailija
9/78 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti mielialat heittelee tämän koko lapsettomuusjutun suhteen. Yhtenä päivänä ja hetkenä on luottavainen, että kyllä tämä onnistuu. Saman tien kun vastaan tulee vaunuja työntävä äiti tai raskaanaoleva nainen tai mieleen tulee naapurin raskaus (joka on samassa vaiheessa kuin omakin olisi ollut nyt), niin sitten on taas pohjamudissa. Mitenkähän saisi mielestä pois koko vauvajutun edes hetkeksi? Pitäisi varmaankin olla koko ajan töissä, siellä kun ei ehdi ajatella mitään omia juttuja...anteeksi, nyt oli pakko päästä purkamaan lyhyesti päivän ongelmaa.

Tuitun kanssa ollaan samassa jamassa. Minäkin nappasin tänään viimeiset clomit (2kpl) ja perjantaina on ultra. Mitään oireita ei minullakaan ole ollut. Viimeksi hikoilutti ihan kamalasti, jos clomien taikavoima onkin kadonnut? Perjantaina selviää meidänkin inssipäivä, mutta tähän asti se on ollut aina kp15, joten luulisin että nytkin. Se sattuisi ensi viikon keskiviikkoon ennen helatorstain vapaapäivää. Jos tälläkään kerralla ei onnistu, niin luvassa on pitkä tauko elokuulle asti. Ava-klinikka kun on ihan hassusti kiinni, kesäkuun puolivälistä heinäkuun puoliväliin ja sehän ei sovi mun kierrolle ollenkaan ! ;)

Leimulle vielä onnea häisden johdosta! Kevät on ihanaa aikaa juhlia häitä, olin viime lauantaina häävieraana mukavissa keväthäissä!

Miliko

Vierailija
10/78 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynnet lyhenee melkoista tahtia, kun koko ajan saa juosta vessassa tarkastamassa että jokojokojoko, kun just nyt tuntu siltä että nyt ne alkoi...

Huomenna testailen sit.

Jänskittää.

-v-

PS Kiva kuulla Q:sta, tule ihmeessä kertomaan miten menee!

Vierailija
11/78 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Varjokas.. Juoksen heti aamulla koneelle katsomaan miten kävi!! Ihan mielettömästi peukkuja sinne suuntaan!!!!

Ja pahoittelut Viiville turhasta reissusta VL:n.. Blaaah! Tuollainen on aina yhtä rasittavaa, varsinkin kun tässä on jo tämän asian kanssa odoteltu tarpeeksi kauan eikä yhtäkään ylimääräistä kiertoa jaksaisi varmaan kukaan. Toivotaan että tutkimus onnistuu perjantaina ja pääsette ensi kierrossa tosi toimiin! Kiitos muuten sinullekin lääkäri-kommenteista.. Tulen sitten kertomaan mitä mieltä minä olin hänestä..:)

Leimun häät kuulosti aivan ihanilta juhlilta!!! Onnea vielä kerran uudesta siviilisäädystä!

Miliko: Tämä tosiaan on yhtä ylä- ja alamäkeä. Välillä on ihan varma, että se vauva kohta saa alkunsa ja joskus taas ettei ikinä. Kiva kun mennään samoissa päivissä.. Toivotaan että edes jompi kumpi meistä pääsisi inssiin tässä kierrossa.

Joalin: Hienoa että teilläkin nuo asiat alkaa mennä eteenpäin! Miten teillä hoitoihin vaikuttaa nuo kesälomat?

Lillille tsemppiä piinapäiviin. Hurjalta kuulostaa tuo punktiosta toipumiseen tarvittava aika. Itse en varmaan edes vielä kunnolla tajua, miten iso operaatio se on.

Omassa navassa ei mitään uutta. Kunhan tässä hengailen odotellen torstaiaamua.. Jännittää vähän, mutta jotenkin minusta tuntuu, että tämä kierto tulee menemään ohi. Mutta eipä tässä muuta.. Odottavan aika on niiiiiiiiiiin pitkä! :)

-Tuittu-

Vierailija
12/78 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan puolilta päivin uudestaan..:) bdbdbdbdbdbbdbd!

-Tuittu-

Vierailija
13/78 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukut pystyssä... :D

Vierailija
14/78 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tässä vähän nousta tuolta sohvan pohjalta ja tulla kattelemaan mitä teille muille kuuluu..

Varjokkaalla näyttää olevan jännät paikat meneillään.

Pidetään peukkuja täälläkin, ja tulehan pian kertomaan! =)

Joalin kyseli Vilskasta ja kyllä voin häntä suositella.

Itse ainakin tykkään hänestä. On jotenkin sellainen mukavan lempeä ja tuntuu sellaiselta hyvin potilaan huomioonottavalta lääkäriltä (itselleni ainakin lääkärissä tärkeitä ominaisuuksia asiantuntevuuden lisäksi). Ei myöskään turhia juoksuta (eilinen meni mun omaan piikkiin kyllä, mutta ei ottanut siitä maksua), ettei tule ylimääräisiä kustannuksia, vaan koittaa sumplia ajat niin ettei tartte juosta montaa kertaa jonkin asian takia kun sen voisi hoitaa samalla. Ainakin tällainen kuva hänestä on tullut.

Missäs EmmaE?

Huomasithan mun os. tuolla edellisessä ketjussa?

Tuitulle vielä tsempitykset, jotta pääsisitte inssiin.

Ja Milikollekin onnea seuraavaa inssiä varten.

Itsellä ei tässä kummempia.

Koitan parantua perjantaihin mennessä.

Eilis illan jälkeen ei ole ollut kuumetta, mutta väsyttää kyllä ja tänään on ollut kurkku kipeä. Vähän kuin angiinassa.

No, ei auta kuin lepäillä ja toivoa että menisi tällä ohi.

Koira on kovin ihmeissään, kun meikäläinen vaan löhöää eikä ressu pääse ulkoilemaan.

Nyt huiskutukset Kaikille ja sohvanpohja kutsuu taas tätä tyttöä.

-viivi-

Vierailija
15/78 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjokas, huhuu???!?! *jännittää*

LeiMu: Teidän häät kuulosti tosi mukavilta :) itsekin haluaisin juuri tuollaiset, JOS siis olisin joskus naimisiin menossa... taidan olla siitä harvinainen naisihminen, että minua ei juurikaan naimisiinmeno kiinnosta... ellei nyt sitten joku kosi, sitten voin kyllä harkita jo asiaa :)

Viivi: Voi perhanan flunssa, valitsipa tosiaan typerän ajankohdan!! :( nyt lepäilet kunnolla että menisi perjantaiksi ohi!!!

Lilli: Hyvä että pahin alkaa olemaan jo ohi! Tuo kommenttisi " tuntui siltä että sisäelimet on keihästetty" on kyllä aika osuva kuvaamaan tuota jälkitilaa :) mutta kyllähän tuon kestää.

Miliko: Sama tunne tuntuu olevan aika monella, jostain noita raskaana olevia naisia on nyt ilmestynyt oikein massoittain... ärsyttää kyllä lukea lehdestäkin kun julkkikset hehkuttavat raskaana olon ihanuutta. Aargh...

Pidän peukkuja että inssi onnistuu!!!

Tuittu: Sinullekkin pidän peukkuja inssin suhteen!!! Tule sitten heti kertomaan miten kävi!

Oma napa: Yllätyin kyllä eilen aika lailla, kun alushousuista löytyi japanin lippu :) menkkojen piti alkaa vasta viikonlopulla. Nyt sitten odotellaan sitä virallista alkamispäivää (tämä on taas tätä tiputteluvuotoa, saas nähdä monta päivää kestää tällä kertaa...) että pääsee soittamaan klinikalle. Sitten se pistely taas alkaa...

On näköjään jäänyt tuosta punktiosta traumat, kun huomaan jännittäväni sitä jo nyt!!

Aion kertoa esimiehelle tänään kun meillä on kehityskeskustelu, että tulen ensi kuussa tod. näk. jäämään sairaslomalle, tietääpähän pomo sitten varautua kun on taas aikamoinen henkilöstöpula... En kyllä vielä tiedä että kerronko sen syyn, vai sanonko vaan että on aika henk.kohtainen asia... saas nähdä miten pomo asian ottaa!

Jep, kohta töihin... ensi viikko onkin sitten taas lomaa, IHANAA!!!

Hyvää keskiviikonjatkoa kaikille!!!

-Lupus

Vierailija
16/78 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Vielä on hiljaista.. Jänskättää!

Ja vielä enemmän jänskättää se huominen lääkäri.. Hui!!!

-Tuittu-

Vierailija
17/78 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivas miten kylmä tuolla ulkona on! Oltiin lasten kanssa liikkatunti pihalla ja satoi räntää! Muksuilla ei kuulema ollut kylmä, mutta itse olin umpijäässä. Toivottavasti tää olis sitten kevään viimeinen kylmä jakso. Sitten kommentteja.

Varjokas on päättänyt pitää meitä jännityksessä.. Toivottavasti siellä olis nyt hyviä uutisia!

Milikon kanssa mennään samassa vaiheessa kiertoa. Mulla siis myös keskiviikkona kp15, mutta kun itse olen saanut ton lh+:n yleensä vasta kp 15 tai 16, niin menee sitten varmaan inssi pieleen. Poli kun on kiinni to-pe. Niin meidän tuuria! Tänään tuli vauva-lehti ja kirosin kyllä sen tilauksen alimpaan maan rakoon! Siis oikeesti masentavaa lukea vauva lehteä, kun ei edes tiedä tuleeko omaa nyyttiä!!! Sitä silloin yrityksen alkuaikoina vaan oli niin optimistinen! Tällä hetkellä kaikki isomahaiset ja lastenvaunuja työntelevät naiset ahdistaa, vaikka mies kuinka yrittää tolkuttaa, ettei se toisten onni ole meiltä pois.. Ei vaan mene jakeluun!

Tuittuhan taisi mennä myös samassa vaiheessa kiertoa. Joko teille on selvinnyt pääsettekö inssiin tässä kierrossa?

Viiville pikaista paranemista. Toivottavasti pääset ssg:hen perjantaina! Hoitojen odottelu on todella turhauttavaa!

Lupukselle tsemppiä kehityskeskusteluun. Toivottavasti sulla on ymmärtävä esimies. Itse en kertonut todellista syytä, vaan vetosin juuri tuohon henkilökohtaiseen asiaan.

) . ( Tänään olin vyöhyketerapeutilla ja lauantaina olis akupunktio. Pakko yrittää nyt saada aikaistettua tuota ovista, kaikkea sitä onkin valmis yrittämään.. Sain loppukierron kartoituksestakin nyt tulokset ja munasolu siis irtoaa. Meidät tuomitaan syksyllä varmaankin selittämättömiksi, koska nulla on kaikki kunnossa ja miekkosenkin siittiöt on skarpanneet. Olikos muilla teistä vastaavia diagnooseja??Onneksi ensi syksyn osalta työkuviot on melko selvät, joten niistä ei nyt tarvitse kesää stressata. Jos tulis vaikka se luomuihme =)

Kaikille mainitsemattomille huiskutukset, tuo mies tuli taas tohon säätämään...

Vierailija
18/78 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjokas, onpa nyt niin kurjaa! Tulin töistä suoraan täpinöissä kattoon sun kuulumisia, ja näin huonoja uutisia. Ei voi pienet ihmiset ymmärtää, kuinka lapsen saaminen alkuun voi olla näin raskas tehtävä! Iso halitus ja päänsilitys, en muuta osaa sanoo! :(

Vierailija
19/78 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmä juttu.. Blaah! Pahoittelut ihanalle palstakamulle!

-Tuittu-

Vierailija
20/78 |
17.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut viime aikoina vähän normaalia enemmän maassa tästä lapsettomuudesta ja asioiden etenemättömyydestä ja lisäksi työkiireet on pitäneet mut tehokkaasti pois palstalta. Oon kyllä koittanut ehtiä käydä pikaisesti lukemassa teidän kuulumisia, mutta suureksi harmikseni en oo ehtinyt aikoihin kunnolla kommentoimaan niitä (pahoittelut siitä!).

Tuittu muistaakseni kyseli tuossa aikaisemmin meidän tilanteesta, eli päätettiin nyt kokeilla miehen kanssa se uusi hormonikuuri ja odottelun merkeissä siis mennään. Tai siis odotetaan sitä, että heinäkuun lopussa tilanne todetaan jälleen toivottomaksi ja sitten ehkä päästään etenemään (mahd. biopsian kautta) luovutettujen siittiöiden käyttöön. Pelkään vaan, että mustakin löytyy jotain vikaa ja sitten sekin vaihtoehto sulkeutuu, mutta pitänee koittaa keskittyä yhteen asiaan kerrallaan eikä murehtia etukäteen. Toivottavasti teillä ei mene odottelun kanssa elokuulle asti vaan asiat etenis rivakammin (tiedän kuin peestä tämä ainainen odottelu on, joten pitelen tosissaan peukkuja että pääsisit inssiin tässä kierrossa!)

Onnea myös Milikolle ja muillekin inssiin piakkoin pääseville! Toivotaan ettei haittaa, vaikka lääkärit on kiinni kesällä, vaan että onnistais jo ennen sitä!

Viiville pahoittelut sairastumisesta ja pikaista paranemista! Nappasin sun sähköpostiosoitteen talteen ja kirjoittelen pikapuoliin eli heti kun nämä äkilliset työkiireet vähän hellittää! Oon jotenkin erityisesti vertaistuen tarpeessa, joten älä säikähdä jos postilaatikkoon tupsahtaa pitkä ja masentava vuodatus :) Toivottavasti pääset perjantaina siihen ssg:hen ja sitten äkkiä inssiin, ois ihana kun toisella meistä kohtalotovereista etenis nämä asiat!

Varjokkaalle myös täältä isot sympatiat. Toivoa ei kuitenkaan vielä ole kokonaan menetetty, niin kauan kuin tätiä ei kuulu, eikö niin?

Meten ja muiden raskaana olevien naisien näkemisestä ahdistuvien kanssa jaan tunteet sataprosenttisesti! Minäkin ostelin vuosi sitten innoissani vauvalehtiä ja haaveilin onnessani omasta kääröstä, mutta nyt en oo pitkään aikaan halunnut edes vilkuilla ko. lehtien kansia :/ Vaikkei se olekaan itseltä pois, niin kipeästi kuitenkin muistuttaa omasta tilanteesta.

Onnittelut vielä minunkin puolesta tuoreelle Leimu-rouvalle! Toivotaan teille myöhästynyttä häälahjaa, kaikkihan me täällä tiedetään että häillä on positiivinen vaikutus vauvapuuhiin :)

Nyt täytyy lähteä kattomaan Sinkkuelämä ja sitten kiireesti pehkuihin, mutta lupaan jälleen kerran yrittää parantaa tapani ja olla aktiivisempi täällä jatkossa! Kaikille, joita en (taaskaan¿) muistanut mainita kovasti terveisiä ja huiskutuksia sekä mukavaa loppuviikkoa itse kullekin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän