Ulkonäköominaisuuksia, jotka korreloivat jonkun tietyn luonteenpiirteen kanssa?
Mielestäni isonenäiset, sukupuoleen katsomatta, ovat usein omahyväisiä :D
Napoleonkompleksikaan ei ole urbaanilegendaa. Tämäkin pätee sekä miehiin että naisiin.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ketju selittää muuten h-vetin hyvin miksi naiset niin usein rakastuvat niihin pelureihin ja narskuihin.
Ihan järjestään naiset arvioivat komean (pitkä, raamikas, miehekäs) mukavaksi, älykkääksi ja hauskaksi.
Tää on naisten erityispiirre. Miehet osaa paremmin erotella ulkonäön ja luonteen toisistaan, vaikkei aina osaa tehdä oikeaa valintaa jos vietit voittavat.
Väärin. Miehet pitävät kaunista naista aina mukavana ja usein fiksunakin. Kauniilla naisella ajatellaan olevan "miellyttävä luonne ", varsinkin jos hän on nuori. Esimerkkejä löytyy tästäkin ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Siis ois kiva tietaa et MITEN ylipaino tyhmentaa??
Sinulla on nyt syy-seuraussuhde nurinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, iloinen ja hymyilevä ihminen ei voi olla ahdistunut, kärsiä paniikista. Kyllä voi, terveisiä traumaterapiasta.
Lisään vielä tähän, että kun olen luonteeltani ujo, niin yllämainitut seikat yhdistettynä ujouteen saavat ihmiset välillä todella aggressiivisiksi, tyyliin mikähän tuokin luulee olevansa ja kyllä sitä on pakko näpäyttää, että palaa maan pinnalle jne. Kyllä on mennyt usko ihmisiin, monesta syystä. Sitä nyt terapialla yritän korjailla.
Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti paranet pian ❤
Hoikka - kurinalainen luonne, perfektionisti
Lihava - nautinonhakuinen, huono itsekuri
Terävä katse - älykäs
Huonot hampaat, pahanhajuinen hengitys - masentunut
Punoittavat kasvot - usein taipumusta alkoholismiin
Keskivartalolihava - epäterveelliset elämäntavat
Tekorusketus, tekoripset, tekokynnet yms. - Hieman yksinkertainen, pinnallinen ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis, iloinen ja hymyilevä ihminen ei voi olla ahdistunut, kärsiä paniikista. Kyllä voi, terveisiä traumaterapiasta.
Lisään vielä tähän, että kun olen luonteeltani ujo, niin yllämainitut seikat yhdistettynä ujouteen saavat ihmiset välillä todella aggressiivisiksi, tyyliin mikähän tuokin luulee olevansa ja kyllä sitä on pakko näpäyttää, että palaa maan pinnalle jne. Kyllä on mennyt usko ihmisiin, monesta syystä. Sitä nyt terapialla yritän korjailla.
Olen pahoillani puolestasi. Toivottavasti paranet pian ❤
Kiitos. Tässä menee vuosia, saa nähdä millainen lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei ja ei.
Me ei olla enää keskiajalla.
Ulkonäöstä ei voi päätellä mitään luonteesta.Perustuuko tämä mielipide vain mutuusi ja siihen, ettet tykkäisi, jos asia olisi toisin? Kannattaisiko luottaa tutkittuun tietoon?
Laittakaapa linkki tieteelliseen viralliseen tutkimukseen, jonka mukaan ulkonäöstä voi päätellä jonkin luonteenpiirteen.
Veikkaan, että tämä "tutkimus" on jokin tuhat vuotta sitten kirjoitettu humpuukitutkimus kallonmuodoista. Ja kyllä, ihmiset olivat taipuvaisia uskomaan humpuukiin jopa tuhat vuotta sitten. Ja varsinkin silloin.
Ette te voi oikeasti olla niin kehittymättömiä apinoita, että te teette arvion ihmisestä jonkin mutu-tuntuman perusteella
Vierailija kirjoitti:
Hoikka - kurinalainen luonne, perfektionisti
Lihava - nautinonhakuinen, huono itsekuri
Terävä katse - älykäs
Huonot hampaat, pahanhajuinen hengitys - masentunut
Punoittavat kasvot - usein taipumusta alkoholismiin
Keskivartalolihava - epäterveelliset elämäntavat
Tekorusketus, tekoripset, tekokynnet yms. - Hieman yksinkertainen, pinnallinen ihminen
Ne on jänniä nää ennakkoluulot, menevät useimmiten niin päin honkia. Itsepä olen nykyään keskivartalopainotteisesti lihava (bmi 35), ilmeisesti poikkeuksellisen hyvähampainen ja katse on samean karsastava. Vetäisitte minusta jo näiden muutamien piirteiden perusteella aivan päinvastaiset ja virheelliset johtopäätökset kuin mikä vastaa todellisuutta pinnallisten seikkojen takana.
Itsekuria on löytynyt aikoinaan senkin verran, että sairastin vaikean anoreksian ja tuppaan edelleenkin yhä säännöstelemään ruokaani pahoina päivinä, vaikka olen siis kaljamahainen pullero. Liikuin myös itseni toistuvasti ylikuntoon. Syömissekoilun ja kovan kurinalaisuuden seurauksena sain loppuelämäni riesaksi sairauksia, jotka lihottavat ja turvottavat. Pumppu ja nestekierto ei toimi ja aineenvaihdunta kuoli eikä ole koskaan enää oikein herännyt eloon.
Masentunut olen ollut aina, mutta pitänyt siitä huolimatta hampaistani pikkutarkasti huolta, sillä oli pakkomielteitä asian suhteen ja halusin säilyttää edes hyvännäköiset hampaat, jos ei muuta. Saan kehuja aina hammaslääkäreiltä. Katse on sairauksien ja masennuksen vuoksi kyllä hyvin väsynyt ja harottava, mutta sanotaanko että opiskelin joskus yhdessä Suomen parhaimmiksi luetuista oppilaitoksista, joten en kai voi olla ainakaan mikään kaikista pahin hölmöläinen... Jos en Einsteinkaan.
Hyvällä maulla laitettuja geelikynsiä sen sijaan pitäisin mielelläni, vaikka en näekään itseäni minään erityisen turhamaisena tai pinnallisena prinsessana. Pienet kauniit asiat ja huoliteltu yleisilme olisi vain virkistävä asia tässä harmaassa elämässä.
Että piti vaan huomauttaa että näinkin pieleen voi veikkaukset joskus mennä. Kannattaa aina muistaa se ennen kuin arvostelee muita mielessään tai jopa ääneen. Niin itsekin yritän tehdä. Koetetaan olla vähemmän tuomitsevia toisiamme kohtaan. <3 Emme voi tietää jokaista tarinaa.
Läski nainen = kavereilleen leppoisa, mutta miehille katkera.